Wadero Bygg

Hoburgsstigen 5A, 167 38 Bromma — Visa karta

Funderar du på att förverkliga dina drömmar i hemmet, på arbetsplatsen, sommarstället? Behöver du kompetent personal till större projekt, hyra in arbetsvilliga snickare med hög moral eller få svar på frågor angående byggnationer, renoveringar, arkitektur och design?

Då behöver du inte fundera mer.

Kom till oss på Wadero Bygg AB. Vi kan uppfylla dina önskemål och förverkliga dina planer. Snabbt och effektivt, med enkla lösningar, arbetar vi för att du som kund ska bli fullkomligt nöjd.
Gamla Enköpingsvägen 160, 17464, SUNDBYBERG
Bofin AB
Nelleke H:
Snabbt och trevligt företag! Gjorde ett bra jobb för utlovat pris gällande elarbete i vår förening!

Byggföretag nära Wadero Bygg:

Box 110 30, BROMMA
Vi är specialisten på badrumsrenoveringar och köksrenoveringar och har lång erfa... Läs mer ›
Jiang M:
Mycket tillgängliga. Otroligt nöjd med slutresultatet. Men de hade kunnat hålla bättre tempo.

Ulvsundavägen 108, BROMMA
När du renoverar ditt hem är det inte bara en investering för att öka värdet på ... Läs mer ›
Baris Turkoglu T:
Tycker att Ash Bygg uppnådda mina förväntingar. De höll tiden och jag har ingenting att klaga på!

Ranhammarsvägen 29, Bromma
Vi är en seriös flytta som erbjuder byggtjänster till konkurrenskraftiga priser! Läs mer ›
Agneta A:
Jag är väldigt nöjd med mitt nya badrum. Bra utfört arbete! Allt fungerade bra. Kan rekommenderas!

Bävervägen 53-55, BROMMA
Besök oss gärna i vår köksbutik i Abrahamsberg (Bromma) för inspiration, vår adr... Läs mer ›
John K:
Kunnig personal, med smarta och proffsiga tips på hur vårt kök skulle se allra bäst ut. Punktliga hantverkare som gjorde både luckuppsätt...

Läs vad 7 kunder tycker om Wadero Bygg

• Therese H
    Therese H skrev om Wadero Bygg
    Har anlitat Wadero Bygg för en mängd olika hantverksjobb senaste 2 åren, allt från badrum till målning. De är engagerade och gör alltid ett bra jobb. Vi är väldigt nöjda.
  • Serhat A
    Serhat A skrev om Wadero Bygg
    Allt var trevligt; trevliga roliga samt Duktiga. De kan sitt jobb, det märkte jag vid första mötet. De hade koll på detaljer. Jag är jättenöjd och jag kommer definitivt anlita dom igen om jag nu mot förmodan behöva liknande jobb. Rekommenderas starkt.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Wadero Bygg
    Trevligt bemötande och fint jobb.
  • Anders W
    Anders W skrev om Wadero Bygg
    Renoverade vårt badrum med plattsättning och montering av vägghängd toa. Arbetet var väl utfört men blev aningen försenat.
    I övrigt skötte de arbetet bra och kom på utsatt tid och jobbade hela dagarna. Jämfört med andra firmor vi haft inne höll de hyfsat rent och snyggt runt omkring under tiden och städade av bra efter avslutat arbete.
    De var även tillgängliga under tiden för frågor och medgav några mindre förändringar. De skulle egentligen ha monterat en vattenburen handduks-tork men hann inte på utsatt tid men de drog av timmar från ursprunglig offert så det sköttes ändå bra.
  • C
    C skrev om Wadero Bygg
    Duktiga hantverkare. Trevligt bemötande.
  • Bengt I
    Bengt I skrev om Wadero Bygg
    Wadero har utfört arbeten åt mig två gånger. Båda har genomförts med bra resultat och vi har haft ett gott sammarbete och bra diskussioner om utförandet.Jag rekommenderar dem gärna och skulle kontakta dem igen vid behov.
  • Leif
    Leif skrev om Wadero Bygg
    Har goda erfarenheter av dem vid renoveringsarbete i min lägenhet och tidigare vid in- och utvändig renovering av villa. Känns noggranna, bra, tillmötesgående, kommer med bra rekommendationer för lösningar o materialval, tydlig offert likaså tydlig spec vid slutfaktura.

Hoburgsstigen 5A, 167 38 Bromma