Wadero Bygg

Hoburgsstigen 5A, 167 38 Bromma — Visa karta

Funderar du på att förverkliga dina drömmar i hemmet, på arbetsplatsen, sommarstället? Behöver du kompetent personal till större projekt, hyra in arbetsvilliga snickare med hög moral eller få svar på frågor angående byggnationer, renoveringar, arkitektur och design?

Då behöver du inte fundera mer.

Kom till oss på Wadero Bygg AB. Vi kan uppfylla dina önskemål och förverkliga dina planer. Snabbt och effektivt, med enkla lösningar, arbetar vi för att du som kund ska bli fullkomligt nöjd.

Läs vad 7 kunder tycker om Wadero Bygg

• Therese H
    Therese H skrev om Wadero Bygg
    Har anlitat Wadero Bygg för en mängd olika hantverksjobb senaste 2 åren, allt från badrum till målning. De är engagerade och gör alltid ett bra jobb. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Serhat A
    Serhat A skrev om Wadero Bygg
    Allt var trevligt; trevliga roliga samt Duktiga. De kan sitt jobb, det märkte jag vid första mötet. De hade koll på detaljer. Jag är jättenöjd och jag kommer definitivt anlita dom igen om jag nu mot förmodan behöva liknande jobb. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Wadero Bygg
    Trevligt bemötande och fint jobb. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Wadero Bygg
    Renoverade vårt badrum med plattsättning och montering av vägghängd toa. Arbetet var väl utfört men blev aningen försenat.
    I övrigt skötte de arbetet bra och kom på utsatt tid och jobbade hela dagarna. Jämfört med andra firmor vi haft inne höll de hyfsat rent och snyggt runt omkring under tiden och städade av bra efter avslutat arbete.
    De var även tillgängliga under tiden för frågor och medgav några mindre förändringar. De skulle egentligen ha monterat en vattenburen handduks-tork men hann inte på utsatt tid men de drog av timmar från ursprunglig offert så det sköttes ändå bra. Läs mer
  • C
    C skrev om Wadero Bygg
    Duktiga hantverkare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Bengt I
    Bengt I skrev om Wadero Bygg
    Wadero har utfört arbeten åt mig två gånger. Båda har genomförts med bra resultat och vi har haft ett gott sammarbete och bra diskussioner om utförandet.Jag rekommenderar dem gärna och skulle kontakta dem igen vid behov. Läs mer
  • Leif
    Leif skrev om Wadero Bygg
    Har goda erfarenheter av dem vid renoveringsarbete i min lägenhet och tidigare vid in- och utvändig renovering av villa. Känns noggranna, bra, tillmötesgående, kommer med bra rekommendationer för lösningar o materialval, tydlig offert likaså tydlig spec vid slutfaktura. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Klas A Klas A tycker:
“Snabbt, enkelt och bra resulta...” Läs mer

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA