Wadero Bygg

Wadero Bygg

4.3

Funderar du på att förverkliga dina drömmar i hemmet, på arbetsplatsen, sommarstället? Behöver du kompetent personal till större projekt, hyra in arbetsvilliga snickare med hög moral eller få svar på frågor angående byggnationer, renoveringar, arkitektur och design? Då behöver du inte fundera mer. Kom till oss på Wadero...

7 omdömen om Wadero Bygg

Therese H
Skrev om Wadero Bygg

Har anlitat Wadero Bygg för en mängd olika hantverksjobb senaste 2 åren, allt från badrum till målning. De är engagerade och gör alltid ett bra jobb. Vi är väldigt nöjda.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Serhat A
Skrev om Wadero Bygg

Allt var trevligt; trevliga roliga samt Duktiga. De kan sitt jobb, det märkte jag vid första mötet. De hade koll på detaljer. Jag är jättenöjd och jag kommer definitivt anlita dom igen om jag nu mot förmodan behöva liknande jobb. Rekommenderas starkt.

Tomas R
Skrev om Wadero Bygg

Trevligt bemötande och fint jobb.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Anders W
Skrev om Wadero Bygg

Renoverade vårt badrum med plattsättning och montering av vägghängd toa. Arbetet var väl utfört men blev aningen försenat. I övrigt skötte de arbetet bra och kom på utsatt tid och jobbade hela dagarna. Jämfört med andra firmor vi haft inne höll de hyfsat rent och snyggt runt omkring under tiden och städade av bra efter avslutat arbete. De var även tillgängliga under tiden för frågor och medgav några mindre förändringar. De skulle egentligen ha monterat en vattenburen handduks-tork men hann inte på utsatt tid men de drog av timmar från ursprunglig offert så det sköttes ändå bra.

C
Skrev om Wadero Bygg

Duktiga hantverkare. Trevligt bemötande.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Bengt I
Skrev om Wadero Bygg

Wadero har utfört arbeten åt mig två gånger. Båda har genomförts med bra resultat och vi har haft ett gott sammarbete och bra diskussioner om utförandet.Jag rekommenderar dem gärna och skulle kontakta dem igen vid behov.

Leif
Skrev om Wadero Bygg

Har goda erfarenheter av dem vid renoveringsarbete i min lägenhet och tidigare vid in- och utvändig renovering av villa. Känns noggranna, bra, tillmötesgående, kommer med bra rekommendationer för lösningar o materialval, tydlig offert likaså tydlig spec vid slutfaktura.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen