Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Wärdshuset Ulla Winbladh

Wärdshuset Ulla Winbladh

Rosendalsvägen 8, 115 21 Stockholm — Visa karta

Ulla Winbladh
Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Teodora U:
Enligt mig Sverige bästa restaurang inom sin kategori (libanesisk). Har ätit på Tabbouli minst 100 gånger under de senaste 5 åren. Mat i vär...

Restauranger nära Wärdshuset Ulla Winbladh:

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Tobias C:
Bra service, mycket fin miljö. Något enahanda meny möjligen.

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Daniel D:
Väldigt god och prisvärd meny! Lokalen är charmig och mysig. Kan varmt rekommendera.

Österlånggatan 17, Stockholm
Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med fö... Läs mer ›
Maude W:
Spännande menu, mct folk och hög stämning.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Daniel S:
Har inte varit på Nybrogatan 38

Läs vad 6 kunder tycker om Wärdshuset Ulla Winbladh

• Gunnar N
    Gunnar N skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh
    Trevlig miljö och inredning, men lite svårt med parkering nån gång. Husmanskost är deras specialitet vilket dom är bra på.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh
    Midsommarafton. Fullsatt och köande gäster. Ändå håller Midsommarmenyn toppklass! Personalen orkar vara både vänlig, omtänksam och snabb. Ett bättre ställe än detta går inte att hitta på Djurgården om sommaren!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh
    Hur kan man skriva i menyn kronärtskocksgratäng och sedan får gästerna potatisgratäng smaksatt med kronärtskocka? Kände mig riktigt lurad efter att ha väntar över 30 min på maten.
    Agnetha L gillar detta
  • Karin A
    Karin A skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh
    Ulla Winbladh kan jag rekommendera starkt. De har allt, fin klassisk inredning, väldigt god husmanskost och bra service. Passar perfekt en lördagseftermiddag efter en dag på stan.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh
    Ulla Winbladh är en sån klassisk restaurang som man måste besöka någon gång. Den är riktigt mysig och ligger ute på Djurgården, perfekt att besöka efter en mysig långpromenad. Här serveras god och vällagad husmanskost och servicen är alltid bra och proffsig. Trevligast är det på sommaren då deras uteservering också är öppen!
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh
    Det finns få saker som slår att sitta på Ulla Winbladhs terrass och avnjuta en måltid en solig vår- eller sommardag. Maten är självklart god året om, likaså servicen, men jag kan starkt rekommendera upplevelsen under varmare årstider. Menyn är aldrig tråkig och maten är alltid över förväntan.

Rosendalsvägen 8, 115 21 Stockholm