Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Rosendalsvägen 8, 115 21 Stockholm — Visa karta

4.0 i betyg av av 6 omdömen

Ulla Winbladh

Läs vad 6 kunder tycker om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

• Gunnar N

2016-11-03

Gunnar N skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB
    Trevlig miljö och inredning, men lite svårt med parkering nån gång. Husmanskost är deras specialitet vilket dom är bra på. Läs mer
  • 2011-06-27

Marianne L skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB
    Midsommarafton. Fullsatt och köande gäster. Ändå håller Midsommarmenyn toppklass! Personalen orkar vara både vänlig, omtänksam och snabb. Ett bättre ställe än detta går inte att hitta på Djurgården om sommaren! Läs mer
  • Daniel N

2010-06-03

Daniel N skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB
    Hur kan man skriva i menyn kronärtskocksgratäng och sedan får gästerna potatisgratäng smaksatt med kronärtskocka? Kände mig riktigt lurad efter att ha väntar över 30 min på maten. Läs mer
    Agnetha L gillar detta
  • 2009-03-30

Karin A skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB
    Ulla Winbladh kan jag rekommendera starkt. De har allt, fin klassisk inredning, väldigt god husmanskost och bra service. Passar perfekt en lördagseftermiddag efter en dag på stan. Läs mer
  • Amanda E

2008-02-15

Amanda E skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB
    Ulla Winbladh är en sån klassisk restaurang som man måste besöka någon gång. Den är riktigt mysig och ligger ute på Djurgården, perfekt att besöka efter en mysig långpromenad. Här serveras god och vällagad husmanskost och servicen är alltid bra och proffsig. Trevligast är det på sommaren då deras uteservering också är öppen! Läs mer
  • Johanna T

2008-01-21

Johanna T skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB
    Det finns få saker som slår att sitta på Ulla Winbladhs terrass och avnjuta en måltid en solig vår- eller sommardag. Maten är självklart god året om, likaså servicen, men jag kan starkt rekommendera upplevelsen under varmare årstider. Menyn är aldrig tråkig och maten är alltid över förväntan. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Victoria M Victoria M tycker:
“Älskar själva lokalen och pers...” Läs mer

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM