Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Ulla Winbladh

6 omdömen om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Gunnar N
Skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Trevlig miljö och inredning, men lite svårt med parkering nån gång. Husmanskost är deras specialitet vilket dom är bra på.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Marianne L
Skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Midsommarafton. Fullsatt och köande gäster. Ändå håller Midsommarmenyn toppklass! Personalen orkar vara både vänlig, omtänksam och snabb. Ett bättre ställe än detta går inte att hitta på Djurgården om sommaren!

Daniel N
Skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Hur kan man skriva i menyn kronärtskocksgratäng och sedan får gästerna potatisgratäng smaksatt med kronärtskocka? Kände mig riktigt lurad efter att ha väntar över 30 min på maten.

Agnetha L gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Karin A
Skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Ulla Winbladh kan jag rekommendera starkt. De har allt, fin klassisk inredning, väldigt god husmanskost och bra service. Passar perfekt en lördagseftermiddag efter en dag på stan.

Amanda E
Skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Ulla Winbladh är en sån klassisk restaurang som man måste besöka någon gång. Den är riktigt mysig och ligger ute på Djurgården, perfekt att besöka efter en mysig långpromenad. Här serveras god och vällagad husmanskost och servicen är alltid bra och proffsig. Trevligast är det på sommaren då deras uteservering också är öppen!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Johanna T
Skrev om Wärdshuset Ulla Winbladh AB

Det finns få saker som slår att sitta på Ulla Winbladhs terrass och avnjuta en måltid en solig vår- eller sommardag. Maten är självklart god året om, likaså servicen, men jag kan starkt rekommendera upplevelsen under varmare årstider. Menyn är aldrig tråkig och maten är alltid över förväntan.