Wica Bygg

David Bagares gata 3, 111 38 Stockholm — Visa karta

Wica Bygg grundades 2015 efter många års erfarenhet i byggbranschen. Vi åtar oss alla typer av arbeten inom byggbranschen och utmärker oss extra mycket med våra kök-och badrumsrenoveringar samt takrenoveringar.

Vår målsättning att alltid slutföra arbeten med nöjda kunder och långsiktiga relationer. Vi lägger stort fokus på att upprätthålla god kommunikation med våra kunder, då kommunikationen är kärnan för förtroendet och ett lyckat slutresultat. Våra kunders förväntningar måste alltid ligga till grund för vårt arbete.

Vi på Wica Bygg älskar utmaningar som behöver expertkompetens, och för att lyckas med utmaningar krävs en bra kommunikation och respekt för våra kunders tid och pengar. När ni anlitar oss på Wica Bygg säkerställer vi att arbetet blir utfört i utsatt tid och efter era önskemål.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Wica Bygg

• Per A
    Per A skrev om Wica Bygg
    Bra och seriöst intryck. Bra servicenivå
  • POA
    POA skrev om Wica Bygg
    bra kontakt initialt, stor uppmärksamhet på våra behov. Bytte tak på vårt sommarhus och byggde ut trädäcket. Jobbet jättefint gjort. Motsvarande våra förväntningar
  • Måns S
    Måns S skrev om Wica Bygg
    Min upplevelse var super, snabbt och effektivt jobbat med ett slutresultat över förväntan!
  • Janne W
    Janne W skrev om Wica Bygg
    Pålitliga hantverkare som gjorde ett gediget arbete. Arbetsledaren, William, var lyhörd och kunnig. Ska absolut använda Wima Bygg igen. // Janne Wiberg Stockholm
  • Hans B
    Hans B skrev om Wica Bygg
    Vi totalrenoverade vårt kök samt lade i eluppvärmt klinkergolv i kök och hall. Wima Bygg var huvudentreprenör och vi har bara gott att säga om dom. En dedikerad och mycket trevlig byggledare (William) som under hela byggtiden 3-4 veckor hade en mycket bra dialog med oss. Alla våra högt ställda förväntningar uppfylldes mer än väl. Även underleverantörerna var mycket kunniga och trevliga. Rekommenderar gärna Wima Bygg för liknande uppdrag.

David Bagares gata 3, 111 38 Stockholm