Wica Bygg

Wica Bygg

Ring 072-016 00 02 wicabygg.se

Wica Bygg grundades 2015 efter många års erfarenhet i byggbranschen. Vi åtar oss alla typer av arbeten inom byggbranschen och utmärker oss extra mycket med våra kök-och badrumsrenoveringar samt takrenoveringar. Vår målsättning att alltid slutföra arbeten med nöjda kunder och långsiktiga relationer. Vi lägger stort fokus på...

5 omdömen om Wica Bygg

Per A
Skrev om Wica Bygg

Bra och seriöst intryck. Bra servicenivå

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Poa
Skrev om Wica Bygg

bra kontakt initialt, stor uppmärksamhet på våra behov. Bytte tak på vårt sommarhus och byggde ut trädäcket. Jobbet jättefint gjort. Motsvarande våra förväntningar

Måns S
Skrev om Wica Bygg

Min upplevelse var super, snabbt och effektivt jobbat med ett slutresultat över förväntan!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Janne W
Skrev om Wica Bygg

Pålitliga hantverkare som gjorde ett gediget arbete. Arbetsledaren, William, var lyhörd och kunnig. Ska absolut använda Wima Bygg igen. // Janne Wiberg Stockholm

Hans B
Skrev om Wica Bygg

Vi totalrenoverade vårt kök samt lade i eluppvärmt klinkergolv i kök och hall. Wima Bygg var huvudentreprenör och vi har bara gott att säga om dom. En dedikerad och mycket trevlig byggledare (William) som under hela byggtiden 3-4 veckor hade en mycket bra dialog med oss. Alla våra högt ställda förväntningar uppfylldes mer än väl. Även underleverantörerna var mycket kunniga och trevliga. Rekommenderar gärna Wima Bygg för liknande uppdrag.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen