Willmans Måleri AB

Willmans Måleri AB

Ligue 073-377 78 08 willmansmaleri.se

About company

Välkommen till Willmans Måleri AB - Willman, så kan man! Sedan 2016 har vi hjälpt kunder runt om i Stockholm med måleriarbeten. Trots vår unga ålder har vi kompetens och erfarenhet som sträcker sig 25 år bakåt i tiden. Vi kan hjälpa dig med måleri både ut- och invändigt oavsett om det gäller kontorsanpassningar, köpcentrum,...

36 omdömen om Willmans Måleri AB

MICHAEL K
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Vi har anlitat Willmans för att måla vår villa och carport. Måleriarbetet har utförts på ett mycket professionellt sätt till full belåtenhet. Dessutom var personalen lyhörda och trevliga. Rekommenderas varmt!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Per Henrik J
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Mycket professionella och trevliga och därmed en mycket bra resultat när de målade om vårt hus helt enligt plan.

LARS S
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

14 hus i vår samfällighet anlitade Willmans för ommålning av husen i sommar och man kan inte bli mindre nöjd. Tidsplanen höll perfekt. Målningen blev kanon (kände knappt igen vårt hus). Linnea som var på plats var alltid trevlig och hjälpsam med frågor man hade.

Per Henrik J gillar detta
Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

ULF N
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Proffsiga, trevliga, flexibla inför sena förändringar, kostnader inom vår budget, klara på utsatt tid.

Fredrik O
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Målade om nyköpt lägenhet. Med tre veckors varsel kunde företaget planera projektet så de började samma dag som tillträde och var klara på rekordtid så vi kunde flytta in en dryg vecka senare. Väl utfört, trevlig personal och inom budget.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Åke L
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Supernöjd med den snabba hanteringen, tydliga kommunikationen och framförallt det fina genomförda arbetet.

ISABELLE S
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Jag anlitade Willmans Måleri för att måla om sov- och vardagsrum. I sovrummet stötte vi på patrull då det bildades luftbubblor på väggarna. Willmans Måleri skötte detta oerhört proffsigt och seriöst, de presenterade snabbt lösningar kring hur vi kunde åtgärda detta på bästa sätt. Först bytte vi målarfärg inte bara en utan två gånger, trots färgbyte kvarstod problemet. Därefter hittade de en annan lösning som resulterade i att luftbubblorna på väggen tillslut försvann. Jag har känt mig hundra procent trygg genom denna process...

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Jens N
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Tapetseringen och målningen som Willmans genomförde var perfekt, de tog bra initiativ till lösningar och bidrog exakt med den hjälp som jag behövde och slutresultatet blev över förväntan. Skulle alla dagar i veckan rekommendera och kommer utan tvekan anlita dem igen vid behov.

Suzanne S
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Snabbt och professionelt! Vi är mycket nöjda.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Marcus L
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Willmans fixade alla våra väggar och tak i huset, perfekt utfört och på utsatt tid. Även mkt bra kommunikation och trevligt bemötande från målarna. Kunniga och proffesionella. Rekommenderas starkt!

Gert H
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Målning av två innertak och lister. Blev både proffsigt och trevligt bemött. De levde helt upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera företaget. Gert Hamnell Huddinge.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Sthlm M
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Punktliga och proffsiga! Alltid tydlig kommunikation vilket gör Willmans måleri till en självklar samarbetspartner.

Greger L
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Målning av bostads hus Trevligt bemötande Levde upp till mina förväntnnigar

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 226 omdömen 4.9 av 226 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Martin E
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Vi anlitade Willmans måleri för fasadmålning av vårt hus. Vi är mer än nöjda med resultatet. Emil och hans målare är mycket kunniga och är trevliga att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Willmans måleri.

Henrik H
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Fasadmålning av trevåningshus-parhus. Mycket nöjd, både med Emil och hans målare. Bra planerat innan målningen påbörjades så att vi visste vilka sidor som målades först, det underlättade för oss. Högsta betyg!!!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Suzanne P
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Vi anlitade Willmans Måleri för ommålning av vårt hus. De var mkt noggranna och professionella i sitt utförande, alltid trevligt bemötande och snabba med svar oavsett fråga. Med varm hand rekommenderar vi andra att anlita Willmans Måleri för ett superfint resultat.

Åsa A
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Kontaktade företaget för att få hjälp med att måla ett sovrum. Fick ett trevligt bemötande och mina förväntningar efterfrågades. Jag hade inte bråttom att få arbetet gjort. Arbetet blev gjort enligt överenskommelse. Målaren som utförde arbetet var trevlig. Jag är jättenöjd med resultatet. Jag har fler rum att måla och anlitar gärna Willmans igen.

Tack för den fina recensionen Åsa. Vi hörs snart igen 🙂

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Kjell S
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Beställde målning och tapetsering invändigt i hela huset. Bra kommunikation och flexibla när det har gått lite fel. Aldrig några sura miner utan det fixar vi. Ett bra företag som jag kan rekommendera.

Malin M
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Emil är otroligt professionell, fantastiskt trevlig och det är en fröjd att jobba med honom! Rekommenderas varmt!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Lars H
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Ett proffsigt företag med hantverkare som jobbar 8 timmar om dagen och är måna om resultat och kundnöjdhet.

Emma E
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Vi är väldigt nöjda med Willmans Måleri! Trevligt bemötande, bra råd och tips, smarta lösningar, lätta att kommunicera med samt höll tidsplanen. Vi kände verkligen att vi kunde lita på Emil. Vi hade en speciell situation eftersom att vi inte var på plats där renoveringen skedde, men Emil var väldigt flexibel och kommunicerade väl med oss både på telefon och email. Vi fick bilder skickade till oss både löpande samt när arbetet var utfört. Kan varmt rekommendera Willmans Måleri och kan absolut tänka oss att anlita dem igen!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Evelina W
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Fantastisk service! Väl utfört arbete och bra rådgivning. Kommer anlita denna firma igen.

Svar från Willmans Måleri AB

Tusen tack för den fina recensionen Evelina!

Henrik H
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Seriöst bemötande, punktlig och tydlig. Återkommande kund och ser framemot långt samarbete. Med vänlig hälsning, Henrik Hantverk AB

Svar från Willmans Måleri AB

Tack Henrik! Vi ser fram emot långt samarbete vi också =)

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Handenterminalen F
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Målning av fönster. Bra bemötande, professionella, prisvärda samt håller tidplan. Bra jobbat.

Michael O
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Willmans var flexibla, anpassade sig till vårt tighta schema, gjorde ett superbra proffsigt jobb och var kanontrevliga.

Svar från Willmans Måleri AB

Tack Michael för dom fina orden!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 64 omdömen 4.9 av 64 omdömen

Veronica O Veronica O
Thomas H
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Måla huset. Ett arbete som utfördes väl och snabbt, dessutom väldigt trevligt bemötande. Kan verkligen rekommenderar!

Svar från Willmans Måleri AB

Tusen tack Thomas. Tack själv för ett trevligt bemötande!

Simon L
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Fick hjälp med tapetsering med riktigt fint resultat. Enkla att ha och göra med! Mycket nöjd.

Svar från Willmans Måleri AB

Tack för den fina recensionen Simon, kul att vi levde upp till förväntningarna.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Ann-Sofie Elisabeth K
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Emil hjälpte mig med att måla om ett tak inför en lägenhetsförsäljning. Jag fick oerhört snabb hjälp, professionellt bemötande och god service. Dessutom så blev resultatet på målningen helt fantastiskt. Rekommenderas varmt!

Sam B
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Målningsarbete i samband med etablering av ny lokal. Willmans är tydliga i kommunikationen, noggranna och kompetenta i arbetet, och dessutom trevliga över huvud taget. Rekommenderas!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 186 omdömen 4.8 av 186 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Erik Jörgen F
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Jag har anlitat Willmans måleri vid flera tillfällen, både för invändiga och utvändiga arbeten. Anledningen är enkel, dom gör ett riktigt bra jobb och kommer när dom lovat. Emil är alltid trevlig och tillmötesgående. Alla målare som kommit hit har varit välartade och lätta att prata med. Jag kommer absolut att anlita Willmans nästa gång det är dags att måla om, gör det du också.

Maria S
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Emil och hans kollegor har varit fantastiska att ha att göra med. Dom är professionella, punktliga och håller budget. kan varmt rekommendera dom, såväl privat som för kommersiellt bruk VH Silvia Samuelsson Waak, fastighetschef GSS Fastigheter http://gssfastigheter.se

Josephine L
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Proffsigt, punktligt och trevligt! Är väldigt nöjd och har ingenting att klaga på:)

Pontus R
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Har beställt flertal måleritjänster av Willmans måleri. De har både målat kontor, hemma hos och hjälpt till med materialval. Alltid proffsigt och trevligt bemötande. En målerifirma som tar fullt ansvar och följer upp hela vägen, till sista penseldraget. Kan rekommendera Emil och hans mannar alla dagar i veckan! -Proffsigt och tryggt.

Svar från Willmans Måleri AB

Tack för dom fina orden Pontus. Alltid lika kul att kunna hjälpa till med vår expertis.

Allan M
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Snabb service men framförallt med hög kvalitet. Rekommenderas varmt.

Svar från Willmans Måleri AB

Tack Allan. Snabb service till bra beställare. Så enkelt är det!

Lennart C
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Otroligt lösningsorienterad kombinerat med ett hantverskunnande och noggrannhet. En målerifirma jag varmt kan rekommendera.

Svar från Willmans Måleri AB

Tack Lennart! Känner att våran lösningsorientering kommer till nytta på era galna upptåg=)

Martin L
Escreveu sobre Willmans Måleri AB

Vi köper löpande tjänster av Willmans Måleri och dom levererar alltid arbeten med högsta kvalite och till ett marknadsmässigt pris.

Svar från Willmans Måleri AB

Tack Martin för den fina recensionen. Vi uppskattar era varierande uppdrag!