24-El gruppen AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 13 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Enerida H
Skrev om 24-El gruppen AB

Jag är nöjd.Tillräckligt bra kommunikation och samarbete.

Adam J
Skrev om 24-El gruppen AB

Seriöst, ärlig företag,utföt ett utmärkt arbete.

Harsha J
Skrev om 24-El gruppen AB

Smidig och bra gjort av but a till nya even taken och fix at andra el också. Han är jättebra och vet hur ska man göra snabb och bra lösning.

Carl Rasmus N
Skrev om 24-El gruppen AB

Andra gången vi anlitar dem och alltid lika professionella och tillmötesgående. Rekommenderar dem starkt och kommer anlita dem igen om det behövs.

Rosa P
Skrev om 24-El gruppen AB

Trevligt bemötande och snabb hantering. levde upp till mina förväntningar, . Kontaktar dem absolut igen .Tack för ett smidigt bra jobb

Johan O
Skrev om 24-El gruppen AB

Rekommenderas varmt! Offert på fastpris lämnades efter kort och trevligt hembesök där vi förklarade vad vi ville få gjort. Efter att vi tackat ja till offerten påbörjades arbetet 2-3 arbetsdagar senare och gjordes snabbt, smidigt och professionellt! Rekommenderas för den som vill ha en elektriker som gör ett bra arbete till bra pris.

Lars R
Skrev om 24-El gruppen AB

Fast elinstallation av luftvärmepump: Snabb och smidig service

Ss A
Skrev om 24-El gruppen AB

Tack för snabbt och fint arbeta )))

Christian Z
Skrev om 24-El gruppen AB

Proffsiga och punktliga. Mycket nöjd!

Ned A
Skrev om 24-El gruppen AB

dem är jätte dukitg och nogran

Patric E
Skrev om 24-El gruppen AB

en toppen firma som ger hög kvalitet på ett snabbt och proffsigt sätt är mycket nöjd med dom och kommer att anlita dom igen om jag får behov av deras tjänster trevliga kunniga och snabba

Anki L
Skrev om 24-El gruppen AB

Trevligt bemötande och snabb hantering. 24-el gruppen levde upp till mina förväntningar och utförde ett utmärk byte av elcentral, borttagning av radiatorer och elinkoppling av luftvärmepump. Kontaktar dem absolut igen om jag behöver hjälp med eljobb

Per Henrik S
Skrev om 24-El gruppen AB

Helt grymma, snabba, serviceintriktade och låga priser!

Filtrera omdömen