Alla kategorier Hudvård Stockholms län Solna A-Kliniken

A-Kliniken

Vretenvägen 13B, 171 54 Solna — Visa karta

Välkommen till A-Kliniken!

Vi erbjuder behandlingar som till exempel fillers, botox och IPL hårborttagning. Alla behandlingar utförs av leg. sjuksköterska Azar Estiri som har mångårig erfarenhet inom vården. När du bokar en tid erbjuder vi även konsultation och är noga med att du ska bli nöjd och få det resultat du önskar.

Du kan även boka en tid enbart för konsultation. Då sätter vi oss ned tillsammans med dig och lägger upp en behandlingsplan som passar just dig och dina önskemål. Vi erbjuder även behandling mot håravfall, Carboxy-behandling och microneedling.

Kontakta oss eller boka en tid direkt! Välkommen!

Läs vad 26 kunder tycker om A-Kliniken

• Emelie S
    Emelie S skrev om A-Kliniken
    Bästa stället att göra fillers på.
    Trevlig och proffsig personal och grymt resultat! Tummen upp!
    2017-10-01 Azar E svarar Emelie S
    Emelie, tack snälla för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen! Grymt kul att läsa :D Välkommen åter!
  • Elvira K
    Elvira K skrev om A-Kliniken
    Första gången jag gjorde en fillbehandling och då med 1 ml Stylage M i läpparna. Fick ett mycket seriöst och förtroendegivande bemötande. Sköterskan gick igenom allt detaljerat innan och visade även vilken teknik hon skulle använda på mig. Rekommenderar.
    2017-09-21 Azar E svarar Elvira K
    Tack söta rara Elvira för de grymt fina omdömet! Det värmer väldigt :D
    Välkommen tillbaka till oss :D
  • Deniz B
    Deniz B skrev om A-Kliniken
    Azar är exeptionell och blev överraskad av det engagerade, professionella och seriösa bemötandet. Jag har vart på flertal kliniker i Sthlm.
    Jag hade bokat in en tid för behandling och efter konsultation fram och tillbaka med Azar så tog jag ett annat beslut. Kliniken är objektiv och har öga för estetik.
    Till alla ni som är i Fillers-djungeln, kan jag varmt rekommendera A-kliniken och Azar! Hit kommer jag tillbaka.
    2017-09-08 Azar E svarar Deniz B
    Hej Deniz! Tack så jätte jätte mycket för de fantastiskt fina orden! Vi älskar det vi gör och det finns inget roligare än att se er glada när ni lämnar rummet! Du är varmt välkommen tillbaka till oss och vi lovar att alltid vara engagerade, proffsiga och seriösa :D
    Deniz B, Azar E gillar detta
  • Hanna L
    Hanna L skrev om A-Kliniken
    Gjorde fillers i mina läppar för fösta gången och är jätte nöjd. Trevligt och väldigt tryggt bemötande. Om jag ska göra fillers fler gånger så är det hit jag kommer gå !
    2017-08-28 Azar E svarar Hanna L
    Hej Hanna! Super stort tack för den fina rekommendationen! Vad glada vi blir! Du är varmt välkommen tillbaka :D
  • Emine S
    Emine S skrev om A-Kliniken
    Jag har genomgått filler behandling hos A-kliniken och är nöjd med resultatet. Azar är duktig och kunnig i sitt yrke. Jag rekommenderar denna klinik.
    2017-07-27 Azar E svarar Emine S
    Tack Emine för att du tog dig tid att svara på rekommendationen! Tack för de fina orden :)
  • Johanna
    Johanna skrev om A-Kliniken
    Jag är inte nöjd. Den Botox jag fick gav ingen effekt alls och när jag försökte boka tid för återbesök rann det bara ut i sanden. Skulle INTE rekommendera detta ställe!
    2017-07-18 Azar E svarar Johanna
    Hej Johanna! Vad tråkigt att du känner så! Vi kanske har missat att informera dig att du alltid kan boka återbesök via bokadirekt och då endast skriva att du kommer för korrigering, det är aldrig några problem. Det har varit ett enormt tryck och därför har vi utökat tiderna på bokadirekt. Kolla gärna så korrigerar vi mer än gärna och såklart alltid kostnadsfritt! Mvh, A-kliniken
  • Katharina P
    Katharina P skrev om A-Kliniken
    Ett väldigt varmt å gott bemötande.
    Rekommenderas lätt till vänner å bekanta.
    2017-07-12 Azar E svarar Katharina P
    Tack Katharina för din fina rekommendation. Vi älskar när ni är nöjda! Det är viktigast för oss. Ni är alltid välkomna att säga till om något inte blir bra!
  • Marika H
    Marika H skrev om A-Kliniken
    Trevligt bemötande. Visade och talade om vilken produkt hon använde. Gjorde alla förberedelser framför mig så att jag kunde se vad hon gjorde.
    Avskyr salonger där de står och smusslar bakom ryggen på kunden. Men så var det inte alls här.
    Hon var lätt på handen och resultatet blev fantastiskt bra!
    Kan varmt rekommendera A-kliniken. Känns mycket professionell!
    2017-07-12 Azar E svarar Marika H
    Tack Marika, vad glada vi blir för den fina rekommendationen!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om A-Kliniken
    Trevligt bemötande vid besöket. Dock gav behandlingen ej något resultat alls (botox) vilket aldrig hänt mig på ngt anna ställe. När jag hörde av mig för att få detta åtgärdat fick jag veta att alla var på semester och de sa åt mig att höra av mig om en vecka. Inte så kul. Hörde av mig det datum som var sagt och fick veta att enda möjligheten till tid är drop in på kvällen dagen efter. Att med så kort varsel ordna det är lättare sagt en gjort, men blev lovad att få komma in direkt kl 17. Ordnar så att mina barn blur hämtade av en vän och kommer dit fem minuter i fem. Fick ändå sitta till kl 17.30 innan jag fick komma in utan ngn info eller dylikt alls. Fick ta en taxi därifrån för att hitta lösa av barnvaken.
    Resultatet blev efter korrigeringen helt ok men långt från så bra som jag har upplevt på andra ställen.
    Detta var väldigt billigt då det var ett Lets deal erbjudande, men skulle jag betalat enligt deras ordinarie priser hade service och resultat varit under all acceptabel nivå. Men för priset så köper jag det. Skulle dock ej komma tillbaka oavsett pris.
    2017-07-12 Azar E svarar Johanna H
    Hej Johanna! Tråkigt att du inte var nöjd med behandlingen och inte vill återkomma till oss. Vi använder oss av bra botox material, Dysport som beställes via apoex och späds enligt anvisning. Jätte tråkigt att det inte blev bra på dig, det är ju inget vi till 100% kan garantera. Sen vet jag att det vart jätte tokigt när du kom till oss, du var korrekt bokad men vi fick en oväntad kund tillsammans med annan kund. Inte ok alls att du inte fick komma in i tid oavsett orsak. Det vart inte bra helt enkelt! Vi ber om ursäkt återigen för det. Hoppas du hittar ett ställe som du trivs bra med! Mvh, A-kliniken
  • Moa M
    Moa M skrev om A-Kliniken
    Proffsigt, vänligt och kunnigt. Rekommenderas.
    2017-07-12 Azar E svarar Moa M
    Tack snälla Moa för de fina orden! Det värmer!
  • Nina F
    Nina F skrev om A-Kliniken
    Mycket trevligt bemötande. Fick rätt information ich personalen har rätt utbildning och kompetens.
    Lokalen är dock lite svårt att hitta vid första besöket.
    2017-07-12 Azar E svarar Nina F
    Hej Nina! Kul att du var nöjd med behandlingen. Ja lite knepigt att hitta till oss, vi ska försöka tydliggöra i sociala medier så gott det går. Tack för återkopplingen!
  • Anneli A
    Anneli A skrev om A-Kliniken
    Super trevligt bemötande och ljusa fina lokaler!
    2017-07-03 Azar E svarar Anneli A
    Tack fina Anneli! Hoppas du är nöjd med behandlingen! Vi finns alltid här om det skulle vara några frågetecken!
  • Daisy J
    Daisy J skrev om A-Kliniken
    Kunnig och service på hög nivå! Kommer absolut tillbaka!
    2017-07-03 Azar E svarar Daisy J
    Daisy, vad kul att höra att du var nöjd! Du är alltid välkommen tillbaka :D
  • Nina B
    Nina B skrev om A-Kliniken
    Super bra klinik och bra sköterskor.
    2017-07-03 Azar E svarar Nina B
    Super stort tack Nina! Vi blir alltid glada när ni är nöjda!
  • Katarina P
    Katarina P skrev om A-Kliniken
    Mycket bra bemötande! Proffsigt!
    2017-07-03 Azar E svarar Katarina P
    Vad glada vi blir Katarina! Ett stort tack för de fina rekommendationerna!
  • Nicki B
    Nicki B skrev om A-Kliniken
    Jag köpte en fillerbehandling och är super nöjd med företagets service och tjänst. Hon som utförde behandlingen var mycket lyhörd och duktig. Jag är super nöjd!
    2017-07-03 Azar E svarar Nicki B
    Vad kul att höra! Vi vill att ni ska vara nöjda och känna att ni vill komma tillbaka till oss!
  • Carina S
    Carina S skrev om A-Kliniken
    Så trevlig och skicklig, kan verkligen rekomendera dem. Kommer att återvända
    2017-06-26 Azar E svarar Carina S
    Tack Carina för de fina kommentarerna! Välkommen åter!
  • Hedvig O
    Hedvig O skrev om A-Kliniken
    Riktigt duktig sköterska. Blev super nöjd och kommer tillbaka!
    2017-06-26 Azar E svarar Hedvig O
    Hej Hedvig! Tack för att du kom till oss och vi ser framemot att du återkommer :D
  • Anna L
    Anna L skrev om A-Kliniken
    Bra resultat. Lite väl kort tid med bedövningsalvan
    2017-06-26 Azar E svarar Anna L
    Hej Anna! Vi tar till oss det du skriver och ska se till att du får längre tid med bedövningen!
  • Kaisa H
    Kaisa H skrev om A-Kliniken
    Superduktiga och seriösa.Kan verkligen rekommendera!
    2017-06-26 Azar E svarar Kaisa H
    Vi blir så himla glada när vi läser det! Hoppas du kommer tillbaka snart ;)
  • Amanda C
    Amanda C skrev om A-Kliniken
    Jättenöjd! Proffsig och bra bemötande!
    2017-06-23 Azar E svarar Amanda C
    Tack Amanda för de fina orden! Det värmer gott!
  • Kia W
    Kia W skrev om A-Kliniken
    Mycket seriös klinik och kunnig trevlig personal. Blev otroligt nöjd!
    2017-06-23 Azar E svarar Kia W
    Tack Kia för att du tog dig tid att rekommendera oss! Det betyder jätte mkt!
  • Emma L
    Emma L skrev om A-Kliniken
    Professionell och omtänksam! Man känner sig trygg och säker
    2017-06-22 Azar E svarar Emma L
    Tack fina Emma för att du skriver så fint om oss på A-kliniken!
  • Lisa M
    Lisa M skrev om A-Kliniken
    Tillmötesgående, väldigt trevlig, varsam på handen och har verkligen kunden i fokus. Har gjort filler hos många runtom i Stockholm men aldrig stött på en utförare som så gärna vill att kunden ska få som den vill. Kommer absolut att gå tillbaka till henne. Fler borde lära sig av denna klinik.
    2017-06-22 Azar E svarar Lisa M
    Inget gör mig gladare än när ni blir nöjda! Fantastiskt härligt att se er så glada efter ett besök hos mig :D
  • Rugile M
    Rugile M skrev om A-Kliniken
    Super trevlig personal! Proffsigt omhändertagandet! Man kan lita på legitimerad sjuksköterska.
    2017-06-22 Azar E svarar Rugile M
    Vad glad jag blir! Tack fina du!
  • Stine S
    Stine S skrev om A-Kliniken
    Fantasiskt trevligt bemötande när jag kom för att fylla botox i 2 områden. proffsig hjälp och utförande av Azira . uppfyllde mer än mina förväntningar och ser fram emot mitt nästa besök
    2017-06-22 Azar E svarar Stine S
    Tack snälla Stine för de fina kommentarerna! Jag älskar verkligen det jag gör!

Vretenvägen 13B, 171 54 Solna