A-Kliniken

A-Kliniken

Ring 070-911 27 26 www.facebook.com
4.3

Välkommen till A-Kliniken! Vi erbjuder behandlingar som till exempel fillers, botox och IPL hårborttagning. Alla behandlingar utförs av leg. sjuksköterska Azar Estiri som har mångårig erfarenhet inom vården. När du bokar en tid erbjuder vi även konsultation och är noga med att du ska bli nöjd och få det resultat du önskar....

56 omdömen om A-Kliniken

Nina F
Skrev om A-Kliniken

Rekommenderar kliniken. Personligt atomsfär och proffsig

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Mimmi B
Skrev om A-Kliniken

Har gjort botox hos Azar och varit supernöjd varje gång! Trevligt och proffsigt bemötande och hon har verkligen hjälpt mig att bli av med min spänningshuvudvärk. Även den enda klinik jag varit på där de faktiskt följer upp om du är nöjd med resultatet (har gjort botox på 5 andra kliniker i Stockholm tidigare..). Jag fick till och med komma på gratis återbesök med påfyllning när det behövdes.

Petra S
Skrev om A-Kliniken

ytligt gullig men svarar inte när man är missnöjd och vill komma tillbaka för att justera.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Vanja J
Skrev om A-Kliniken

Fantastiskt bemötande och proffisionell behandling. Jag fick botox behandling av Azar, och är mycket nöjd med mötet och resultatet

Ulla M
Skrev om A-Kliniken

Fantastiskt och proffsigt bemötande ! Lugnt och tryggt, mkt bra resultat tack vare A klinikens intresse av kunden.

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Linda J
Skrev om A-Kliniken

Det va en bra behandling och jag blev nöjd med resultatet!

Gudrun H
Skrev om A-Kliniken

Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Bra och hållbart resultat efter Botoxbehandlingen. Lite svårt att hitta kliniken.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Mariette H
Skrev om A-Kliniken

Trevligt bemötande. Kunnig personal.

Anna-karin E
Skrev om A-Kliniken

Fantastiskt resultat, grymt bemötande!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Kamilla R
Skrev om A-Kliniken

Inte alls nöjd med behandlingen. Kliniken kändes inte riktigt seriös. I jämförelse med de stora kända som Proforma kär det ljusår mellan dem.

Monica J
Skrev om A-Kliniken

Jag kan varmt rekommendera A-kliniken. Azar är väldigt kunnig och proffesionell. Jag har provat olika behandlingar och alltid blivit väldigt nöjd med resultatet.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Olga Å
Skrev om A-Kliniken

Jag var väl omhändertagen av en kompetent personal. Kände mig bra och trygg på kliniken. Varmt rekommenderas .

Shiler S
Skrev om A-Kliniken

Jätte bra klinik och väldigt bra bemötande

Pernilla V
Skrev om A-Kliniken

Mycket trevligt och proffsigt bemötande då jag gjorde Botox på A-kliniken . Kommer definitivt tillbaka

Christina A
Skrev om A-Kliniken

1 ml filler i mungipor och läppar: Upplevde det som dåligt skyltat och man fick chansa sig fram i lokalerna. Det var helt folktomt och dörrar var låsta. Hade tur att en kille jobbat över så jag kom in i korridoren. Skulle finnas bättre information från A-kliniken på det. Väl där så var det ett öppet, glatt och vänligt bemötande. Det köndes proffessionellt. Jag fick det vi kom överens om och resutatet var mycket gott.

Marlene J
Skrev om A-Kliniken

Suveränt bemötande. Jättetrevlig! Professionell bedömning och bra resultat. Rekommenderas varmt

Svar från A-Kliniken

Hej Marlene!!! Tack snälla för de fina orden!we Love! Kom gärna tillbaka ?

Sanne L
Skrev om A-Kliniken

Otroligt varmt och professionellt bemötande. Som kund kände jag mig trygg och välkommen. Min botox blev väldigt bra! Kommer gärna tillbaka.

Svar från A-Kliniken

Hej Sanne! Du är varmt välkommen tillbaka ?

Lina P
Skrev om A-Kliniken

Azar får mig att känna mig trygg med mina behandlingar. Hon är noga med att förklara risker samt avråda från behandlingar hon anser jag inte behöver eller inte når den effekt jag vill ha.

Svar från A-Kliniken

Tack för den fina rekommendationen Lina ??

Annelie M

Fantastiskt mottagande Behandlades med botoleum Jättenöjd med resultatet

Svar från A-Kliniken

Hej Annelie! Kul att höra! Vi älskar att göra våra kunder nöjda!

karin a
Skrev om A-Kliniken

Ärlig o kunnig klinik. Blandade ej ut Botoxen med för mycket Natriumklinik och skyllde inte på resistens mot Botox. Kommer alltid att gå tillbaka hit!

Svar från A-Kliniken

Hej Karin! Tack så mkt och du är alltid välkommen tillbaka!!!

Mia Z
Skrev om A-Kliniken

Hon gjorde fillers på min näsa och mot slutet sa hon oj jag borde inte fyllt i där nu ser den större ut.. förtjänar inte ens en stjärna

Svar från A-Kliniken

Hej Mia! Usch vilken tråkig upplevelse! Du är varmt välkommen tillbaka för korrigering eller att vi ser till att någon annan korrigerar på vår bekostnad om du inte är nöjd! Återkoppla gärna. Mvh A-kliniken

MATILDA M
Skrev om A-Kliniken

Bästa kliniken jag gått till. Azar och Maria vet vad kundservice och det lilla extra är. Kan starkt rekommendera dem!

Svar från A-Kliniken

Hej Matilda! Ni är bäst!! Vi blir så glada för alla fina ord och alla fantastiska kunder! Tack❤️

Liisa K
Skrev om A-Kliniken

Bra bemötande. En behandlare som är ’måttlig’ och inte vill att hens kunder ser ’konstiga’ ut efter en behandling, Vilket är alltför vanligt

Svar från A-Kliniken

Hej Lisa! Tack snälla! Vårt mål är att man ska behandlas men på ett så naturligt och snyggt sätt som möjligt. Man ska framhäva det vackra som alla vi besitter ?

Petra A
Skrev om A-Kliniken

Var hos fantastiska Azar ( går inte till nån annan när det kommer till behandlingar) och gjorde Carboxy på rumpa och lår. Vilket var helt nytt för mig, blivit varnad att det ska göra ont. På vissa ställen känner man knappt något alls. Men på insidan lår där gjorde det ont, på riktigt. Man känner när gasen sprider sig och bränner sig förbi fettet. Häftig känsla. Rekommenderar! Otrolig kunskap och service

Svar från A-Kliniken

Hej Petra! Tack för de snälla orden! Carboxy är en pers men vill man vara fin får man lida pin ??

Amanda S
Skrev om A-Kliniken

Ingen återkoppling, trots att jag återkommande försökt få kontakt och lämnat meddelande till Kliniken och utövaren av Stylage M. Fick komplikationer och ett sår i underläppen som inte läkte, fick gå till läkaren

Svar från A-Kliniken

Hej Amanda! Vad tråkigt att höra! Skulle du kunna återkoppla till oss? Vi betalar gärna för ditt läkarbesök. Mvh A-kliniken

Derin I
Skrev om A-Kliniken

Helt fantastiskt! Är så nöjd på all sätt

Svar från A-Kliniken

Hej Derin! Tack för att Du skrev ett så fint omdöme!

Irene H
Skrev om A-Kliniken

Alltid så proffsig och ärligt bemött. allt för att få det bästa resultatet hos kunden utan att se till kostnaden: Detta företag ska ha en stor eloge för ett gott och varmt mottagande. Vet att jag alltid är i trygga händer. Generöst varmt mottagande att sedan kliniken drivs av en oerhört proffsig terapeut gör att man som kund känner trygg och nöjd.

Hej Irene! Så himla fina ord värmer gott i kylan! Stort tack! Mvh A-kliniken

Jennifer A
Skrev om A-Kliniken

Bemötande från början var väldigt bra! Blev väl omhändertagen och kände mih trygg. Jag köpte Stylage för läpparna och tyckte produkten var väldigt bra. Bedövningsmedlet jag fick innan verkade ordentligt vilket gjorde smärtan mindre. Min behandlare såg till att jag hade det bra & bekvämt under hela processen, samt var mycket noggrann och lyssnade på mina önskemål. Väldigt proffesionell och visste vad hon höll på med!

Svar från A-Kliniken

Hej Jennifer! Tack för det fina omdömet och för att du tog dig tid att skriva det! Välkommen åter!

Eva E
Skrev om A-Kliniken

Trevligt bemötande, men resultatet av behandlingen var under all kritik. Jag tog botox i glaubella(?) och pannan. Första omgången gav noll resultat i pannan, det gjorde hon om. Jag reagerade på att hon satte sprutorna helt annorlunda mot när jag fått tidigare på annan klinik. Efter ett par dagar ramlade ena ögonbrynet ner vilket jag fått justera dyrt på annat håll. I dag ca 4 månader senare syns inte ett spår av ngn botoxbehandling. Dit går jag aldrig mer!

Svar från A-Kliniken

Hej Eva! Vad tråkigt att höra att du inte vart nöjd! Det går alltid bra att höra av sig till oss så vi kan hjälpa till med att finna någon som kan korrigera åt dig. Ber om ursäkt för besväret. Mvh A-kliniken

Marlene H
Skrev om A-Kliniken

Otroligt gullig tjej som jobbade på kliniken 🙌

Svar från A-Kliniken

Tack snälla för den fina rekommendationen!

Emelie S
Skrev om A-Kliniken

Bästa stället att göra fillers på. Trevlig och proffsig personal och grymt resultat! Tummen upp!

Svar från A-Kliniken

Emelie, tack snälla för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen! Grymt kul att läsa :D Välkommen åter!

Elvira K
Skrev om A-Kliniken

Första gången jag gjorde en fillbehandling och då med 1 ml Stylage M i läpparna. Fick ett mycket seriöst och förtroendegivande bemötande. Sköterskan gick igenom allt detaljerat innan och visade även vilken teknik hon skulle använda på mig. Rekommenderar.

Svar från A-Kliniken

Tack söta rara Elvira för de grymt fina omdömet! Det värmer väldigt :D Välkommen tillbaka till oss :D

Deniz B
Skrev om A-Kliniken

Azar är exeptionell och blev överraskad av det engagerade, professionella och seriösa bemötandet. Jag har vart på flertal kliniker i Sthlm. Jag hade bokat in en tid för behandling och efter konsultation fram och tillbaka med Azar så tog jag ett annat beslut. Kliniken är objektiv och har öga för estetik. Till alla ni som är i Fillers-djungeln, kan jag varmt rekommendera A-kliniken och Azar! Hit kommer jag tillbaka.

Deniz B och Azar E gillar detta
Svar från A-Kliniken

Hej Deniz! Tack så jätte jätte mycket för de fantastiskt fina orden! Vi älskar det vi gör och det finns inget roligare än att se er glada när ni lämnar rummet! Du är varmt välkommen tillbaka till oss och vi lovar att alltid vara engagerade, proffsiga och seriösa :D

Hanna L
Skrev om A-Kliniken

Gjorde fillers i mina läppar för fösta gången och är jätte nöjd. Trevligt och väldigt tryggt bemötande. Om jag ska göra fillers fler gånger så är det hit jag kommer gå !

Svar från A-Kliniken

Hej Hanna! Super stort tack för den fina rekommendationen! Vad glada vi blir! Du är varmt välkommen tillbaka :D

Emine S
Skrev om A-Kliniken

Jag har genomgått filler behandling hos A-kliniken och är nöjd med resultatet. Azar är duktig och kunnig i sitt yrke. Jag rekommenderar denna klinik.

Svar från A-Kliniken

Tack Emine för att du tog dig tid att svara på rekommendationen! Tack för de fina orden :)

Johanna
Skrev om A-Kliniken

Jag är inte nöjd. Den Botox jag fick gav ingen effekt alls och när jag försökte boka tid för återbesök rann det bara ut i sanden. Skulle INTE rekommendera detta ställe!

Svar från A-Kliniken

Hej Johanna! Vad tråkigt att du känner så! Vi kanske har missat att informera dig att du alltid kan boka återbesök via bokadirekt och då endast skriva att du kommer för korrigering, det är aldrig några problem. Det har varit ett enormt tryck och därför har vi utökat tiderna på bokadirekt. Kolla gärna så korrigerar vi mer än gärna och såklart alltid kostnadsfritt! Mvh, A-kliniken

Katharina P
Skrev om A-Kliniken

Ett väldigt varmt å gott bemötande. Rekommenderas lätt till vänner å bekanta.

Svar från A-Kliniken

Tack Katharina för din fina rekommendation. Vi älskar när ni är nöjda! Det är viktigast för oss. Ni är alltid välkomna att säga till om något inte blir bra!

Marika H
Skrev om A-Kliniken

Trevligt bemötande. Visade och talade om vilken produkt hon använde. Gjorde alla förberedelser framför mig så att jag kunde se vad hon gjorde. Avskyr salonger där de står och smusslar bakom ryggen på kunden. Men så var det inte alls här. Hon var lätt på handen och resultatet blev fantastiskt bra! Kan varmt rekommendera A-kliniken. Känns mycket professionell!

Svar från A-Kliniken

Tack Marika, vad glada vi blir för den fina rekommendationen!

Johanna H
Skrev om A-Kliniken

Trevligt bemötande vid besöket. Dock gav behandlingen ej något resultat alls (botox) vilket aldrig hänt mig på ngt anna ställe. När jag hörde av mig för att få detta åtgärdat fick jag veta att alla var på semester och de sa åt mig att höra av mig om en vecka. Inte så kul. Hörde av mig det datum som var sagt och fick veta att enda möjligheten till tid är drop in på kvällen dagen efter. Att med så kort varsel ordna det är lättare sagt en gjort, men blev lovad att få komma in direkt kl 17. Ordnar så att mina barn blur hämtade...

Svar från A-Kliniken

Hej Johanna! Tråkigt att du inte var nöjd med behandlingen och inte vill återkomma till oss. Vi använder oss av bra botox material, Dysport som beställes via apoex och späds enligt anvisning. Jätte tråkigt att det inte blev bra på dig, det är ju inget vi till 100% kan garantera. Sen vet jag att det vart jätte tokigt när du kom till oss, du var korrekt bokad men vi fick en oväntad kund tillsammans med annan kund. Inte ok alls att du inte fick komma in i tid oavsett orsak. Det vart inte bra helt enkelt! Vi ber om ursäkt återigen för det. Hoppas du hittar ett ställe som du trivs bra med! Mvh, A-kliniken

Moa M
Skrev om A-Kliniken

Proffsigt, vänligt och kunnigt. Rekommenderas.

Svar från A-Kliniken

Tack snälla Moa för de fina orden! Det värmer!

Nina F
Skrev om A-Kliniken

Mycket trevligt bemötande. Fick rätt information ich personalen har rätt utbildning och kompetens. Lokalen är dock lite svårt att hitta vid första besöket.

Svar från A-Kliniken

Hej Nina! Kul att du var nöjd med behandlingen. Ja lite knepigt att hitta till oss, vi ska försöka tydliggöra i sociala medier så gott det går. Tack för återkopplingen!

Anneli Maria E
Skrev om A-Kliniken

Super trevligt bemötande och ljusa fina lokaler!

Svar från A-Kliniken

Tack fina Anneli! Hoppas du är nöjd med behandlingen! Vi finns alltid här om det skulle vara några frågetecken!

Daisy J
Skrev om A-Kliniken

Kunnig och service på hög nivå! Kommer absolut tillbaka!

Svar från A-Kliniken

Daisy, vad kul att höra att du var nöjd! Du är alltid välkommen tillbaka :D

Nina B
Skrev om A-Kliniken

Super bra klinik och bra sköterskor.

Svar från A-Kliniken

Super stort tack Nina! Vi blir alltid glada när ni är nöjda!

Katarina P
Skrev om A-Kliniken

Mycket bra bemötande! Proffsigt!

Svar från A-Kliniken

Vad glada vi blir Katarina! Ett stort tack för de fina rekommendationerna!

Nicki B
Skrev om A-Kliniken

Jag köpte en fillerbehandling och är super nöjd med företagets service och tjänst. Hon som utförde behandlingen var mycket lyhörd och duktig. Jag är super nöjd!

Svar från A-Kliniken

Vad kul att höra! Vi vill att ni ska vara nöjda och känna att ni vill komma tillbaka till oss!

Carina S
Skrev om A-Kliniken

Så trevlig och skicklig, kan verkligen rekomendera dem. Kommer att återvända

Svar från A-Kliniken

Tack Carina för de fina kommentarerna! Välkommen åter!

Hedvig O
Skrev om A-Kliniken

Riktigt duktig sköterska. Blev super nöjd och kommer tillbaka!

Svar från A-Kliniken

Hej Hedvig! Tack för att du kom till oss och vi ser framemot att du återkommer :D

Anna L
Skrev om A-Kliniken

Bra resultat. Lite väl kort tid med bedövningsalvan

Svar från A-Kliniken

Hej Anna! Vi tar till oss det du skriver och ska se till att du får längre tid med bedövningen!

Kaisa H
Skrev om A-Kliniken

Superduktiga och seriösa.Kan verkligen rekommendera!

Svar från A-Kliniken

Vi blir så himla glada när vi läser det! Hoppas du kommer tillbaka snart ;)