AB Joel Fläcke bygg & måleri

AB Joel Fläcke bygg & måleri

Välkommen till AB Joel Fläcke Bygg & Måleri!

Vi på AB Joel Fläcke är ett gäng hantverkare som du kan lita på. Låt oss komma och sätta färg på din vardag. Vare sig det handlar om invändiga eller utvändiga arbeten. Vi gör arbeten av högsta kvalitet och vi tar oss alltid i mål i tid. Behöver du hjälp i din villa, flerfamiljshus, industrifastighet eller dylikt, tveka inte att kontakta oss.
Vi har sedan 1930 värderat kvalitet, serviceanda och omsorg, och så tänker vi fortsätta.
Välkommen in till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 40 kunder tycker om AB Joel Fläcke bygg & måleri 2

2021-05-16
    Vär Brf har anlitat Joel Fläcke vid flera tillfällen och alltid varit nöjda. Att de dessutom är trevliga och att priserna är konkurrenskraftiga gör inte saken sämre.
    2021-05-07
    Har anlitat Joel Fläcke AB för ny dränering, tillbyggnad, nytt badrum och en del mindre ombyggnadsåtgärder.
    Projektet har gått bra och vi är nöjda med utförandet och resultatet. Hela tiden bra dialog med projektledaren Roland från Joel Fläcke AB. Ordning och reda på administrationen, både hantering av ändringar och tillägg, fakturering samt dokumentation av utförandet.
    Alltigenom en seriös och ordningssam entreprenör.
    Rekommenderas!
    2021-03-09
    Vi fick hjälp att bygga om en klädkammare och garderob till ett extrarum. Proffsigt bemötande, lyhörd på önskemål och detaljer, och offerten stämde väl överens med det slutliga priset. Eventuella extrakostnader diskuterades innan. Ytskikt med spackling och målning var helt fenomenalt utfört och blev bättre än förväntat.
    2021-02-03
    bra information under arbetets gång av projektledaren , trevliga o kunniga underleverantörer som arbetar i vår köksrenovering
    Ser fram emot slutresultatet
  • Bengt F
    2021-01-22
    Efter kontakt och möte fick vi en tydlig offert till bra pris. Det var lätt och smidigt att komma överens om tid för utförande. En trevlig målare kom sedan på utsatt tid, varvid vi kom överens om detaljer. Arbetet utfördes sedan enligt överenskommelse på ett snyggt och korrekt sätt. Efter besiktning rättades en liten detalj på ett smidigt sätt. Allt fakturerades enligt offerten. Rekommenderas.
    2020-12-22
    Förra sommaren fick vi målningsarbete utfört av Joel Fläcke AB och denna höst har företaget byggt ett tak över vår ytterdörr.
    Vi har blivit ytterst väl bemötta, och trevliga, duktiga hantverkare har utfört arbetena.
    Vi har varit lite oroliga över vilket företag vi skulle våga anlita, men med detta företag är vi helt nöjda, man har hållit överenskomna tider och priser, varit lätta att nå, och kontakten har varit glädjande bra.
    Birgit Örnmyr
  • Andrea J
    2020-12-18
    Supernöjd med målningen av min etta i Sundbyberg. Jobbet utfördes snabbt och professionellt med trevligt bemötande.

Tack Fläcke!
    2020-12-18
    Bra bemötande och lätta att ha att göra med, de levde upp till våra förväntningar.
    2020-12-17
    AB Joel Fläcke Bygg & Måleri med Roland i spetsen har genomfört en påbyggnad av mitt hus med tilläggsisolering och ny putsad fasad, komplettering av bjälklag, trappmontage m.m. Projektet har genomförts med fint slutresultat och alltid med en lösningsorienterad inställning under projektets gång.
    2020-12-17
    Ordning och reda. Håller vad de lovar och gör ett bra jobb!
    Bra projektledare som är tillgänglig för frågor och löpande avstämningar.
    2020-12-17
    Har målat plank på våra uteplatser samt pelare vid ingången. Allt till belåtenhet. Lätta att ha med att göra.
    Har använt dem tidigare till trapphuset
    2020-12-10
    Reparation och målning av kolonistuga + bod.
    Utmärkt bemötande. Förseningar (Covid19?) informerades regelbundet om.
    Har tidigare anlitat firman med goda erfarenheter. Besannades ännu en gång.
  • Patric B
    2020-11-03
    Vi använde Joel Fläcke för ett större takbyte och fasadrenovering av vår BRF. Taket och fasaden blev kanon, och vi passade även på att göra vissa mindre tilläggsarbeten på fastigheten.
    2020-10-30
    Fläckes firma målade om två rum hos oss. De var snabba, proffsiga och vänliga - och gjorde allt i sin makt för att bli klar ännu lite snabbare än först utlovat. Kan rekommendera dem helhjärtat.
  • Lena J
    2020-10-23
    Revning och nybygge av staket/plank. Fantastiskt duktiga killar med trevligt bemötande.
    Vi hoppades på ett nytt snyggt proffsbygge av ett tidigare eget byggt staket och förväntningarna infriades med råge.
    Varma rekommendationer till de som anlitar företaget.
    2020-05-07
    Tillbyggnad av fritidshus
    Bemötande har varit mycket gott
    Hantverkarna har varit mycket bra
    2019-12-26
    Bra jobb med tapetsering och målning i ett funkishus. Vänlig personal. Arbetet inspekterades. Detta företag har utfört ett antal jobb för oss under åren.
    2019-12-23
    Vii har under många år anlitat Joel Fläcke måleri, och
    har efter såväl små som stora arbeten varit mycket nöjda
    med resultatet.
    Consult AB Pemox
    / fastighetsägare /
    2019-12-23
    Vi har använt Fläcke måleri i vår BRF och är mycket nöjda med både utförande, pris och enkelheten i samarbetet. Vi har fått snabb återkoppling vid frågor och ett gediget resultat. Trapphusrenoveringen lyfte hela fastigheten. Vi kan varmt rekommenda att använda Joel Fläcke bygg och måleri.
    2019-12-22
    Har köpt målning flera gånger. Duktiga yrkesmän.
    2019-12-20
    Fläcke målade källardörrar och källarfönster i vår bostadsrättsförening. Vi är väldigt nöjda med jobbet de gjorde och dessutom bra bemötande och pris gör ju inte saken sämre!
    2019-12-20
    Stort Tack! Ni byggde en hel övervåning på vårt gamla hus. Suveräna killar som var snabba och trevliga!
    2019-12-20
    Gör ett mycket bra och grundligt jobb till ett bra pris
  • SIMON K
    2019-12-20
    Utmärkt arbete! Arbetet utfördes i tid och det var lätt att komma i kontakt med Fläcke med snabba svar.

Både tapetsering och fasadmålning utfördes.
    2019-12-18
    Vi köpte slipning och oljning av entrepartier i ek. NVi fick ett mycket bra bemötande och en tydlig offert.
    Arbete ufördes på ett proffesionellt sätt och vi var nöjda med arbetet och bemötandet.
  • Kristina W
    2019-12-16
    Målning av väggar tak och snickerier i en trerumslägenhet. Målaren jobbade snabbt och var noggrann. Fläcke var lätt att komma överens med. Gav värdefulla råd och bra information. Vi blev mycket nöjda med arbetet!
    2019-12-16
    Mycket proffsiga från start till färdigt jobb! Flera rum blev noggrant och skickligt målade. Noggranna och trevliga! Bästa rekommendationer!
    2019-12-16
    Snabbt, bra, och inte dyrt! Snabbt svar, trevligt bemötande och bra service.
    2019-01-01
    Trevlig personal, fint bemötande och jag är nöjd med arbetet de utförde. Rekommenderas varmt.
    2018-12-13
    Flåcke Målerfirma AB har målat om alla våra trappuppgångar 28st i vår förening och gjort ett mycke bra jobb som vi är mycket nöjda med.
    BrfSlalombacken
    Jan Bohman
    2018-12-13
    Vi beställde trapphusmålning samt golv putsning. Fläckes hantverkare utförde jobbet bra och inom lutovad tid
    2018-12-13
    Mycket nöjd med måleriarbete av vardagsrum!
  • Lena J
    2018-12-12
    Ommålning av huset samt målning av plank/staket.
    All kontakt med firman har skötts mycket proffesionellt och känts tryggt.
    Förväntningarna överträffades. Företaget har mer än väl levt upp till våra önskemål.
    Vi är mer än nöjda.
    2018-12-12
    Målning av lägenhet samt byte av kök.Allt väl utfört! Nöjd kund! Arne larhag.
    2018-12-11
    Ulf är en mycket trevlig och duktig målare. Fläcke måleri, med Nils i spetsen, är flexibla och tillmötesgående. Kan varmt rekommenderas! /Lotta
    Proffesionellt utfört måleriarbete.
    Seriös målarfirma! Rekommenderas
    2018-12-11
    Utmärkt mäleriarbete utfört av trevliga och skickliga hantverkare
    2018-12-11
    Vi behövde måla vårt trapphus i vår Brf. Snabbt svar o besök på vår offert förfrågan. Kom med bra förslag som vi inte tänkt på. Kom igång snabbt med arbetet som sköttes utmärkt. Inte lätt att måla ett trapphus där alla springer. Vi är väldigt nöjda med resultatet!
    Bra kommunikation, prisvärd. Höll vad de lovade. Överlag nöjd