Afob

Afob

Ring 072-211 71 19 afob.se

5 omdömen om Afob

Lisa Y

Har anlitat Afob för ett grovstädat av ett badrum samt fönsterputs i en nära anhörigs lägenhet. Jobbet utfördes noggrant med ett bra resultat.

Svar från Afob

Bara att höra av dig om det skulle behövas igen. Tack för du tog dig tid att skriva här, det gör oss glada när kunden är nöjd!!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Kristoffer Alexander A

Jag har anlitat afob flera gånger, i första hand för städ men även fått hjälp med flytt av möbler och kört skräp till tippen. Topp utfört jobb. Kommer anlita dom igen

Svar från Afob

Tack. Vi gör allt vi kan för att lösa era problem. Bara att fråga så löser vi det mesta.

Jenny Helena Victoria N

Otroligt bra och trevlig personal som jag rekommenderar varmt utför ett otrolig jobb de va över mina förväntningar så kommer anlita dom ofta. Hem städ har jag anlitat av dom och det rekommenderas varmt.

Svar från Afob

Tack, Självklar kommer vi när du behöver oss. Ring eller mail. Mvh Jörgen på afob städservice

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Lars Tony Ingemar G

Väl bemött Har använt AFOB flera ggr både städ och flytthjälp och har inget att klaga på. Städningen blev jag glatt överraskad där var bättre gjort än vad jag förväntade mig

Svar från Afob

Tack. Trevligt att du/ni blev nöjda! Det var ett nöje att jobba för er.

Heri M

Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Humana priser. De är duktiga på det mesta, hos mig gjorde de storstädningen skinande ren.

Svar från Afob

Tack för omdömet. Vi gör alltid så gott vi kan och är flexibla. Vi löser det mesta. Mvh Jörgen på afob städservice

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!