Läs vad 5 kunder tycker om Afob 2

• 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Har anlitat Afob för ett grovstädat av ett badrum samt fönsterputs i en nära anhörigs lägenhet. Jobbet utfördes noggrant med ett bra resultat.
    Bara att höra av dig om det skulle behövas igen.
    Tack för du tog dig tid att skriva här, det gör oss glada när kunden är nöjd!!
  • 2022-04-26 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat afob flera gånger, i första hand för städ men även fått hjälp med flytt av möbler och kört skräp till tippen.

Topp utfört jobb.

Kommer anlita dom igen
    Tack. Vi gör allt vi kan för att lösa era problem. Bara att fråga så löser vi det mesta. Afob
  • 2022-04-23 Insamlad av företaget
    Otroligt bra och trevlig personal som jag rekommenderar varmt utför ett otrolig jobb de va över mina förväntningar så kommer anlita dom ofta.
    Hem städ har jag anlitat av dom och det rekommenderas varmt.
    Tack, Självklar kommer vi när du behöver oss. Ring eller mail.

Jörgen på afob städservice
  • 2022-04-22 Insamlad av företaget
    Väl bemött
    Har använt AFOB flera ggr både städ och flytthjälp och har inget att klaga på.
    Städningen blev jag glatt överraskad där var bättre gjort än vad jag förväntade mig
    Tack. Trevligt att du/ni blev nöjda! Det var ett nöje att jobba för er. Afob
  • 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal.
    Humana priser. De är duktiga på det mesta, hos mig gjorde de storstädningen skinande ren.
    Tack för omdömet. Vi gör alltid så gott vi kan och är flexibla. Vi löser det mesta.
    Mvh Jörgen på afob städservice