Alla kategorier Övrigt Stockholms län Järfälla Akuttandvården Stockholm

Akuttandvården Stockholm

Engelbrektsvägen 10A, 177 51 Stockholm — Visa karta

Nattöppen tandvårdsklinik för dig som har behov av akut tandvård. Dygnet runt - varje dag
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Akuttandvården Stockholm:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 2 kunder tycker om Akuttandvården Stockholm

• Sarah J
    Sarah J skrev om Akuttandvården Stockholm
    Jag bet sönder en tand i förrgår. Ringde Vårdguiden och tänkte att de kunde hänvisa mig till något ställe men fick veta att alla ställen hade stängt, inkl Folktandvården St Eriks. Eftersom jag blödde lite och hade så ont så sökte jag lite själv på nätet, hittade en annan klinik först, ringde dit och fick prata med en rätt otrevlig man. Beskrev vad som hade hänt och frågade hur mycket det skulle kosta eftersom det var så sent. Han svarade att det kostade 2 500 kr bara för att öppna kliniken..!?! Sökte igen och hittade hit. Kvinnan jag fick prata med var trevlig. De skulle ta lika mycket som Folktandvården. Jag fick tid på en gång och fick en akuttid för att ordna det mest akuta. Värken lättade lite. Imorgon ska jag tillbaka för att rotfylla tanden. Det var skönt att kunna få snabb hjälp utan att man ruinerades.
  • Patricia N
    Patricia N skrev om Akuttandvården Stockholm
    Fick jätteont i ena tanden ganska sent förra fredagen. Tänkte först hålla mig till på måndag för att ringa min vanliga tandläkare men det gick inte. Så jag sökte efter något nattöppet ställe och hittade Akuttandvården Stockholm. När jag ringde fick jag direkt prata med en tandläkare och fick en akuttid en timme senare. Behandlingen tog kanske 45 min och jag fick även recept för Citodon. Var lite orolig att det skulle bli dyrt men de tar samma priser som Folktandvården!

Engelbrektsvägen 10A, 177 51 Stockholm