Alert El AB

Ring 072-934 80 03 alertelab.com

9 omdömen om Alert El AB

Joanna P
Skrev om Alert El AB

Min dotter och hennes pojkvän nyligen har renoverat sin lägenhet på Södermalm.De behövde göra om elen|flyttade köket|Vi anlitade Allert EL AB.Emir var väldigt kunnig,tillmötesgåede,trevlig,punkltig.Allt blev super bra.Rimliga priser.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 362 omdömen 4.8 av 362 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
BO K
Skrev om Alert El AB

Vid inkoppling av min nya värmepump till 3-fas så fick Alert El göra jobbet som blev mycket billigare än vad värmepumpsfirman skulle ha tagit. Bra kommunikation med Alert El och inga konstigheter.

Brf
Skrev om Alert El AB

Trevligt bemötande och jobbet utfördes snabbt.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 260 omdömen 4.8 av 260 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Royal A
Skrev om Alert El AB

Ermir på Alert El AB har hjälpt oss och våra kunder ett flertal gånger och lämnar alltid ett fint och bra resultat. Man får snabba svar av Ermir som är trevlig & tillmötesgående. Vi ser fram emot många kommande projekt tillsammans.

Artin R
Skrev om Alert El AB

Alert El, har utfört flera uppdrag för våra kunder och efter att ha provat flera elektriker under åren har jag äntligen fått hitta bästa elektrikern som håller vad de lovar, levererar och otroligt noggranna med att hålla vad dem lovar. Deras ärlighet som de har är så sällsynt i denna bransch. Jag kan inte tänka mig att anlita någon annan till våra kunder som är i behov av både kök och badrumsrenoveringar. Tack för att ni är dem ni är och håller alltid det ni lovar. Är så tacksam för vårt fina samarbete. Utan tvekan kommer...

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Gabriella H
Skrev om Alert El AB

Snabb och prisvärt med hög kvalitet

Kalemi A
Skrev om Alert El AB

Ermiri är en väldigt snäll och punktlig kille som har tydliga idéer i det arbete han gör. Det är mycket lämpligt för människor som behöver bra arbete och nya idéer. vi har många projekt på gång och han är vår favorit

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

SEBASTIAN B
Skrev om Alert El AB

Väldigt bra att ha och göra med. Kunde komma med kort varsel, förstod snabbt vad som behövdes göras och vi blev sedan mycket nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera!

Tomas Å
Skrev om Alert El AB

Alert el hjälpte till med all elinstallation i vårt nybyggda hus och vi är supernöjda. Gav tips och idéer på förbättringar. Mycket smidig process genom hela bygget. Proffesionellt utförande och trevligt bemötande.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 219 omdömen 4.8 av 219 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.