Alert El AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 8 omdömen med 5.0 i snittbetyg
BO K
Skrev om Alert El AB

Vid inkoppling av min nya värmepump till 3-fas så fick Alert El göra jobbet som blev mycket billigare än vad värmepumpsfirman skulle ha tagit. Bra kommunikation med Alert El och inga konstigheter.

Brf
Skrev om Alert El AB

Trevligt bemötande och jobbet utfördes snabbt.

Royal A
Skrev om Alert El AB

Ermir på Alert El AB har hjälpt oss och våra kunder ett flertal gånger och lämnar alltid ett fint och bra resultat. Man får snabba svar av Ermir som är trevlig & tillmötesgående. Vi ser fram emot många kommande projekt tillsammans.

Artin R
Skrev om Alert El AB

Alert El, har utfört flera uppdrag för våra kunder och efter att ha provat flera elektriker under åren har jag äntligen fått hitta bästa elektrikern som håller vad de lovar, levererar och otroligt noggranna med att hålla vad dem lovar. Deras ärlighet som de har är så sällsynt i denna bransch. Jag kan inte tänka mig att anlita någon annan till våra kunder som är i behov av både kök och badrumsrenoveringar. Tack för att ni är dem ni är och håller alltid det ni lovar. Är så tacksam för vårt fina samarbete. Utan tvekan kommer...

Gabriella H
Skrev om Alert El AB

Snabb och prisvärt med hög kvalitet

Kalemi A
Skrev om Alert El AB

Ermiri är en väldigt snäll och punktlig kille som har tydliga idéer i det arbete han gör. Det är mycket lämpligt för människor som behöver bra arbete och nya idéer. vi har många projekt på gång och han är vår favorit

SEBASTIAN B
Skrev om Alert El AB

Väldigt bra att ha och göra med. Kunde komma med kort varsel, förstod snabbt vad som behövdes göras och vi blev sedan mycket nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera!

Tomas Å
Skrev om Alert El AB

Alert el hjälpte till med all elinstallation i vårt nybyggda hus och vi är supernöjda. Gav tips och idéer på förbättringar. Mycket smidig process genom hela bygget. Proffesionellt utförande och trevligt bemötande.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning: