Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Södermalm Alfa & Omega Servicebolag AB

Alfa & Omega Servicebolag AB

Blekingegatan 28 B, 118 56 Stockholm — Visa karta

Alfa & Omega är ett serviceföretag med huvudinriktning på lokalvård för företag och privat- personer. Förutom lokalvård har vi även webbutik med kontorsvaror, allt inom flytt, bud, transporter, varma och kalla drycker. Dessutom kan vi via våra samarbetspartners erbjuda Catering, Konferenslokaler,Takläggning, VVS, Snickeri, Elektriker, Kakelarbeten och allmän Fastighetsservice.

Läs vad 6 kunder tycker om Alfa & Omega Servicebolag AB

• Herman B
    Herman B skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB
    Bokade flyttstädning för två lägenheter och jag kan inte säga något annat än att jag är riktigt nöjd. Städningen var väldigt bra och kontakten med Per som kom och hämta nycklar osv. var toppen, grym känsla för bra service och kundbemötande! Läs mer
    Angelica L gillar detta
  • Isabella M
    Isabella M skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB
    Jag tycker A-O är ett bra och seriöst företag. Vi är nöjda med samarbetet. Läs mer
  • Catrin L
    Catrin L skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB
    Vi använder Alfa & Omegas städtjänster och vi är otroligt nöjda. De gör ett bra jobb och deras personal och ledning är väldigt trevliga och professionella! Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB
    Hej!
    Utmärkt utförd städning. Snabbt agerande men ändå mycket noggrant. Trevligt uppträdande av personalen.
    /Björnen Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB
    Vi har köpt städtjänster till företaget och har fått ett mycket bra och proffessionellt bemötande.
    Alfa & Omega levererar städtjänst och materialleveranser mycket väl.

De gånger vi behöver extra hjälp eller behöver rätta till något är det aldrig några problem Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB
    Använder bolaget för städning hemma och det fungerar perfekt. Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE