Alfa & Omega Servicebolag AB

Alfa & Omega Servicebolag AB

Ring 08-640 88 28 www.alfaomegaab.se

Alfa & Omega är ett serviceföretag med huvudinriktning på lokalvård för företag och privat- personer. Förutom lokalvård har vi även webbutik med kontorsvaror, allt inom flytt, bud, transporter, varma och kalla drycker. Dessutom kan vi via våra samarbetspartners erbjuda Catering, Konferenslokaler,Takläggning, VVS, Snickeri, Elektriker, Kakelarbeten och allmän Fastighetsservice.

9 omdömen om Alfa & Omega Servicebolag AB

Manuella S
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Bästa service och riktigt bra arbete!!!!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Jasmine L
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Smidig städning även fast lägenheten inte var tömd. Smidig kommunikation och otroligt trevliga! Rekommenderar varmt detta bolag.

Daniel M
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Fick min första städning av detta bolag igår. Dom kom på angiven tid och städade huset under tiden jag var på jobbet. När jag kom hem från jobbet var huset städat och jag kan bara säga wow, så fint och noggrant dom städat. Min fru är ganska petig och kritisk men även hon var supernöjd. Underbart att starta helgen med ett nystädat hus. Kan varmt rekommendera detta bolag, ni kommer inte bli besvikna. Mvh Daniel

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Herman B
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Bokade flyttstädning för två lägenheter och jag kan inte säga något annat än att jag är riktigt nöjd. Städningen var väldigt bra och kontakten med Per som kom och hämta nycklar osv. var toppen, grym känsla för bra service och kundbemötande!

Angelica L gillar detta
Isabella M
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Jag tycker A-O är ett bra och seriöst företag. Vi är nöjda med samarbetet.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Catrin L
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Vi använder Alfa & Omegas städtjänster och vi är otroligt nöjda. De gör ett bra jobb och deras personal och ledning är väldigt trevliga och professionella!

Björn E
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Hej! Utmärkt utförd städning. Snabbt agerande men ändå mycket noggrant. Trevligt uppträdande av personalen. /Björnen

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Stefan A
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Vi har köpt städtjänster till företaget och har fått ett mycket bra och proffessionellt bemötande. Alfa & Omega levererar städtjänst och materialleveranser mycket väl. De gånger vi behöver extra hjälp eller behöver rätta till något är det aldrig några problem

Tomas L
Skrev om Alfa & Omega Servicebolag AB

Använder bolaget för städning hemma och det fungerar perfekt.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen