Allians Trafikskola

Läs vad 5 kunder tycker om Allians Trafikskola

• NIAZ N

2020-12-01

NIAZ N skrev om Allians Trafikskola
    Väldigt förstående personal som snabbt kunde hjälpa mig hitta min väg till körkortet. Även priserna är väldigt rimliga med många olika paketerbjudanden. Läs mer
    Saltsjö Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 535 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra utbildning med många bra tips!"
  • 2020-11-23

Saman F skrev om Allians Trafikskola
    Toppen bemötande och proffesionellt tillvägagångssätt från början till slut!! En bra trafikskola helt enkelt. Läs mer
  • 2020-11-01

Hani A skrev om Allians Trafikskola
    Trevlig personal! Man känner sig välkommen och trygg under utbildningen och uppkörning. Läraren är väldigt professionell vilket gör att man känner sig säker, rekommenderar till alla som ska ta B körkort. Läs mer
    Dahlbergs Bilskola
    4.9 / 5 i betyg — 153 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag är toknöjd! Allt var smidigt och enkelt, från ändringar av lektioner till frågor m.m."
    Daniel Erik Johan L
  • 2020-10-23

Mohamad A skrev om Allians Trafikskola
    Jätte fint bemötande med mycket trevliga folk. Jag köpte kör laktion och det mycket trevligt med personslen och man har lärt mycket på kort tif Läs mer
  • 2020-10-21

Sandra A skrev om Allians Trafikskola
    Ingen bra trafikskola, ingen bra vägledning gällande körning och inte pedagogiska i deras sätt att lära ut. Utnyttjare rakt över! Läs mer
    Jarla Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 705 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Lyckades på första försöket både för teorin och uppkörningen! Mycket tack vare min lärare Sokrates. Det kändes verkligen som att han brydde"
    Zoe Helene K

Bästa Trafikskolorna nära Allians Trafikskola:

stefan l stefan l tycker:
“klarade uppkörning och teori p...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte