Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Alviks Elektriska

Alviks Elektriska

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma — Visa karta

Välkommen till oss på Alviks Elektriska!

Vårt företag grundades 2012, men vi har mer än tio års erfarenhet i branschen. Vi åtar oss alla typer av jobb, stora som små, och arbetar för att din elinstallation ska gå så smidigt som möjligt.

Vi utför elarbeten år både privatpersoner och företag. När du anlitar oss kan du lita på att jobbet blir korrekt utfört i god tid. Vi gör allt för att göra våra kunder nöjda och hjälper gärna till med att rekommendera ljussättning, material eller vad det nu kan vara.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 24 kunder tycker om Alviks Elektriska

• Ayse B skrev om Alviks Elektriska
    Hjälpsamma och professionella! Läs mer
  • Mimmi Ö skrev om Alviks Elektriska
    Snabba och professionella! Helnöjd kontakten igenom både vad det gäller utfört arbete, bemötande och återkoppling. Läs mer
  • Stefan L skrev om Alviks Elektriska
    Kunniga, snabba och trevliga. Gjorde ett bra jobb med att jorda våra tidigare ojordade uttag. Läs mer
  • Hans R
    Hans R skrev om Alviks Elektriska
    Mycket bra och engagerad insats.
    Byte av ojordade kontakter till jordade.
    Installation sv utebelysning.
    Byte till ”sol”timer.
    Insttation av jordad timer på egen fas för öppen el spis.
    Etc. Läs mer
  • Patrik T skrev om Alviks Elektriska
    Vi letade efter en elektriker som kunde hjälpa oss på vår resa att renovera vårt hus.
    Professionellt bemötande och alltid snabb hjälp är vad vi fått från Joakim och hans medarbetare. Nu efter ett tags samarbete kan de vårt hus och jobbet blir effektivt och bra. Vi kan varmt rekommendera Alviks Elektriska Läs mer
  • Louise B skrev om Alviks Elektriska
    Jättesnabb och mycket bra service. Läs mer
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Alviks Elektriska
    Pålitliga och väl utförda jobb Läs mer
  • Åsa V skrev om Alviks Elektriska
    Superbra! De kom och tittade på problemet en halvtimme efter att jag ringde, och själva arbetet utfördes på utsatt tid utan fördröjningar och så vitt jag kan se på bästa sätt. Bara positivt och kan rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hannah L skrev om Alviks Elektriska
    Väl utfört arbete, kunde komma och göra arbetet snabbt och var lätt att få tag på och gav bra råd. Läs mer
  • Annie J skrev om Alviks Elektriska
    Snabbt, proffsigt och toppenbra resultat! Helnöjd! Läs mer
  • Emelie K skrev om Alviks Elektriska
    Snabbt och smidigt jobb! Ett lyft för lägenheten med spotlights i tak, ny ljusskena, dimmers överallt och nya uttag i väggen. Läs mer
  • Kerstin U skrev om Alviks Elektriska
    Hjälp att dra ledning för installation av diskmaskin. Mycket nöjd med bemötande och utförande. Kom på exakt avtalad tid,snabb och effektiv, snyggt gjort. Lämnade snyggt efter sig. Läs mer
  • Martin I
    Martin I skrev om Alviks Elektriska
    Anlitade Alviks Elektriska för ett litet monteringsjobb. Vänligt och säkert bemötande gör att man känner sig trygg i att arbetet blir väl utfört. Jag behövde dessutom extra hjälp utöver offerten vilket inte var några som helst problem.

Jag är verkligen nöjd med arbete och pris och nästa gång ringer jag direkt dit. Läs mer
  • Birgitta K skrev om Alviks Elektriska
    Som helhetsleverantör till min hallbelysning är jag nöjd med de bemötande jag fick inför offertskrivning,inköp och vid arbetets genomförande. Läs mer
  • Peder Ö skrev om Alviks Elektriska
    Mkt bra och snabb hjälp brekomenderas varmt Läs mer
  • Seth K
    Seth K skrev om Alviks Elektriska
    En mycket kompetent firma med en mycket bra elektriker som håller vad dom lovar samt är klara i tid , Läs mer
  • Tove L
    Tove L skrev om Alviks Elektriska
    Vi är mkt nöjda med ett snyggt och snabbt jobb. Prisvärt! Väldigt flexibelt mitt i semestertider dessutom! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kenny S skrev om Alviks Elektriska
    Alviks elektriska kan och vill jag rekomenderar varmt. Jätte trevliga och hårt arbetande. De la om el hos mig och det var lite komplicerat och aldrig var det ett problem för dem. Joakim såg bara lösningar och de gjorde ett otroligt jobb. Kan inget annat än rekomenderar dem 200%. Läs mer
  • Christian V skrev om Alviks Elektriska
    Väldigt duktiga, håller vad han lovar och mycket trevlig :) Läs mer
  • Emilie E skrev om Alviks Elektriska
    Bra utfört arbete, bra service och återkoppling! Rekommenderas Läs mer
  • Pethra K skrev om Alviks Elektriska
    Fin service, bra utfört arbete. Jätte nöjd med Joakim som fixade jobbet utmärkt. Rekommenderas! Läs mer
  • Rocio B skrev om Alviks Elektriska
    Kan varmt rekommendera Alviks Elektriska. De gör ett bra jobb och kommer på utsatt tid. Läs mer
  • Viktor H skrev om Alviks Elektriska
    Snabb, bra pris och trevlig kille! Läs mer
  • Pia S skrev om Alviks Elektriska
    Bra kontakt, bra bemötande - neutral och pratade inte alltför mkt eller för lite - inte för komplicerad.

Ett sådant företag som man önskar - neutral i allt i lagom dos! Läs mer

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma