Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Alviks Elektriska

Alviks Elektriska

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma — Visa karta

Alviks Elektriska utför elarbeten år både privatpersoner och företag. Företaget grundades 2012, men har mer än 10 års erfarenhet i branschen. Alviks elektriska åtar sig stora som små jobb, och arbetar för att din elinstallation ska gå så smidigt som möjligt.

Läs vad 17 kunder tycker om Alviks Elektriska

• Åsa V
    Åsa V skrev om Alviks Elektriska
    Superbra! De kom och tittade på problemet en halvtimme efter att jag ringde, och själva arbetet utfördes på utsatt tid utan fördröjningar och så vitt jag kan se på bästa sätt. Bara positivt och kan rekommenderas varmt!
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Alviks Elektriska
    Väl utfört arbete, kunde komma och göra arbetet snabbt och var lätt att få tag på och gav bra råd.
  • Annie J
    Annie J skrev om Alviks Elektriska
    Snabbt, proffsigt och toppenbra resultat! Helnöjd!
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Alviks Elektriska
    Snabbt och smidigt jobb! Ett lyft för lägenheten med spotlights i tak, ny ljusskena, dimmers överallt och nya uttag i väggen.
  • Kerstin U
    Kerstin U skrev om Alviks Elektriska
    Hjälp att dra ledning för installation av diskmaskin. Mycket nöjd med bemötande och utförande. Kom på exakt avtalad tid,snabb och effektiv, snyggt gjort. Lämnade snyggt efter sig.
  • Martin I
    Martin I skrev om Alviks Elektriska
    Anlitade Alviks Elektriska för ett litet monteringsjobb. Vänligt och säkert bemötande gör att man känner sig trygg i att arbetet blir väl utfört. Jag behövde dessutom extra hjälp utöver offerten vilket inte var några som helst problem.

Jag är verkligen nöjd med arbete och pris och nästa gång ringer jag direkt dit.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Alviks Elektriska
    Som helhetsleverantör till min hallbelysning är jag nöjd med de bemötande jag fick inför offertskrivning,inköp och vid arbetets genomförande.
  • Peder Ö
    Peder Ö skrev om Alviks Elektriska
    Mkt bra och snabb hjälp brekomenderas varmt
  • Seth K
    Seth K skrev om Alviks Elektriska
    En mycket kompetent firma med en mycket bra elektriker som håller vad dom lovar samt är klara i tid ,
  • Tove L
    Tove L skrev om Alviks Elektriska
    Vi är mkt nöjda med ett snyggt och snabbt jobb. Prisvärt! Väldigt flexibelt mitt i semestertider dessutom! Rekommenderas varmt!
  • Kenny S
    Kenny S skrev om Alviks Elektriska
    Alviks elektriska kan och vill jag rekomenderar varmt. Jätte trevliga och hårt arbetande. De la om el hos mig och det var lite komplicerat och aldrig var det ett problem för dem. Joakim såg bara lösningar och de gjorde ett otroligt jobb. Kan inget annat än rekomenderar dem 200%.
  • Christian V
    Christian V skrev om Alviks Elektriska
    Väldigt duktiga, håller vad han lovar och mycket trevlig :)
  • Emilie E
    Emilie E skrev om Alviks Elektriska
    Bra utfört arbete, bra service och återkoppling! Rekommenderas
  • Pethra K
    Pethra K skrev om Alviks Elektriska
    Fin service, bra utfört arbete. Jätte nöjd med Joakim som fixade jobbet utmärkt. Rekommenderas!
  • Rocio B
    Rocio B skrev om Alviks Elektriska
    Kan varmt rekommendera Alviks Elektriska. De gör ett bra jobb och kommer på utsatt tid.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Alviks Elektriska
    Snabb, bra pris och trevlig kille!
  • Pia S
    Pia S skrev om Alviks Elektriska
    Bra kontakt, bra bemötande - neutral och pratade inte alltför mkt eller för lite - inte för komplicerad.

Ett sådant företag som man önskar - neutral i allt i lagom dos!

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma