Ampere-Specialisten

Ampere-Specialisten

Välkommen till Ampere-Specialisten!

Vi hjälper dig med elarbeten i hela Stockholms län. Från Nynäshamn i Söder till Norrtälje i norr. Vårt fokus ligger på servicekänsla, pålitlighet och kvalitet. Vi garanterar att arbetet utförs professionellt. Våra medarbetare här på Ampere-Specialisten har den kompetens som krävs för att utföra alla typer av elarbeten.

Gäller det enklare uppdrag så kan du även ringa till oss så guidar vi dig över telefon. Annars är du välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert, så ser vi till att hjälpa dig snabbt och smidigt.

Läs vad 124 kunder tycker om Ampere-Specialisten 2

2021-06-11
    Mycket proffsigt och trevligt!
    Det överträffade mina förväntningar och jag hade en mycket positiv upplevelse. Halva lägenheten var utslagen, men det lästet fort med en felsökning och ett proppbyte.
    2021-06-06
    En hel del elinstallationer. Inte så stora men viktiga för mig.
    Blev alldeles utmärkt bemött och arbetet är jag mer än nöjd med.
    Sammansfattningsvis: 10 av 10 vad gäller allt!!
    Rekommenderas varmt.
    2021-06-06
    Jag kontaktade Ampere-specialisten då jag behövde hjälp m diverse saker i min lägenhet. Elektrikern kom redan nästkommande vardag precis den tiden som utlovats. Han var väldigt noggrann och mycket mån om arbetet skulle utföras på korrekt sätt men även att det skulle vara estetiskt tilltalande. Jag är otroligt nöjd! Så söker man en snabb, pålitlig och duktig elektriker så ska man absolut kontakta Ampere-specialisten.
    2021-05-23
    Very good experience. We managed to have an electrician with us the same day. Quick and efficient.
  • Martin B
    2021-05-22
    Jättetrevlig kille som gjorde ett bra jobb
    2021-05-14
    Bra bemötande och utförande av uppgift.
    2021-05-13
    Snabba och trevliga, mkt professionellt, rekommenderar gärna!
    2021-05-07
    Snabb återkoppling, levernas och trevlig installatör.
    2021-04-27
    Snabb, seriös och väldigt proffsig.
    Rekommenderas varmt.
    2021-04-23
    Proffsigt utförande, kompetenta och trevliga
    2021-04-23
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete!
    2021-04-23
    Fick hjälp att montera stickkontakter på armaturer samt sätta upp dem i taket
    2021-04-04
    Byte av termostat golvvärme badrum.
    Trevlig kille. Bra jobb. Allt fungerar igen.
    2021-04-04
    Vi har använt oss av Södermalms el vid bla installation av ugn, lagning av eluttag och montering av nya uttag/lampor och är mkt nöjda med alla deras insatser!
    2021-03-31
    Vi behövde hjälp med att fixa vägguttaget för en lampa hemma. Ampare specialisten var supersnabba, lätta att kommunicera med och hade trevlig personal. Problemet löstes snabbt och till ett rimligt pris - skulle gärna använda deras service igen!
    2021-03-23
    Lätt att få tag i, kom samma dag och gjorde ett bra jobb och föreslog förändringar
    2021-03-16
    Utmärkt utfört arbete. Byte av termostat samt installation av domer.
    2021-03-16
    Snabb återkoppling & trevliga.
    2021-03-01
    Snabba på att lämna offert
    Bra tillgänglighet för att utföra jobbet när det passade mig
    Punktliga
    Proffsigt och trevligt bemötande både i mail och personligt möte
    De följde upp arbetet, vilket var positivt översandande
    Prisvärt

Sammanfattat: lämnar bästa rekommendationer
  • Anders O
    2021-02-16
    Snabba, duktiga och städade efter sig.
    2020-12-15
    Snabb och perfekt service. Enkelt att få kontakt med representant. Rekommenderar!
  • Torben F
    2020-12-13
    Vi engagerade Ampere-specialisten för att sätta upp två skenor med spotlights i köket. Vi ville också ha en dimmer installerad för att styra ljusstyrkan. Det hela blev fint installerat och vi blev väldigt nöjda. Vi fick även ett fint bemötande hela vägen, från första kontakt till avslutat arbete. Vi kan därmed rekommendera företaget.
    2020-11-11
    lite olikasaker, bl.a inkoppling av handdukstork. Snabb leverans, trevliga hantverkare. det blev dock ett fel och korsslutning uppstod - sånt kan hända. Uppskattar mycket hur de snabbt tog sig an problemet och korrigerade. Jag kommer anlita de igen.
    2020-09-17
    Vi fick hjälp med elen för vår köksombyggnad. Det gick väldigt bra, snabb respons när vi behövde dem, proffsigt arbete och trevlig personal samt inte minst mycket prisvärt.
    2020-09-16
    Snabb återkoppling både inför och under arbetet. Trevlig och serviceinriktad personal.
    2020-09-09
    Enkel installation av en induktionshäll, tidigare koppling var lågt säkrad men de kunde fixa det direkt. Kunde boka in en tid snabbt och de kom när de sa att de skulle, nöjd kund!
  • Sara S
    2020-09-06
    Kontaktbyte, från ”vanlig” kontakt till en dimmer med en puck bakom så det fungerar till en led lampa.
    Elektrikern som kom var punktlig och mycket trevlig. Han förklarade vad han skulle göra trots att inte kunde höra mig. Han var snabb och trevlig.
    2020-09-05
    Snabba och enkla att ha att göra med. Kommer att anlita dem igen.
    2020-09-05
    Trevlig i kontakten, snabb service och pålitligt resultat
    2020-09-04
    Bra pris för att byta ut ett trasigt vägguttag. De tog inte ut några överpriser. De har en bra minimidebitering, till skillnad från andra elektriker som jag var i kontakt med. Och det kom en professionell elektriker som bytte vägguttaget.
  • Per N
    2020-09-01
    Bytte från ojordat till jordat inklusive kabeldraging samt installation av två takfläktar. De var nogranna, kunniga och duktiga.
    2020-09-01
    Skulle egentligen bara vara en enkel åtgärd på dosan för att kunna installera en spis men det visade sig vara betydligt större problem med felkopplade sladdar. Tacksam att elektrikern som kom hem till mig hade extra material med sig och tog sig tid att fixa ett betydligt större probelm än han hade räknat med.
    2020-08-29
    De kom i tid de gjorde ett bra jobb de tog humana priser.
    2020-08-27
    Mindre elarbeten.
    Jobbet utfördes på ett professionellt sätt, jag fick bra information om vad som var värd att reparera och vad inte.
    Ytterst trevlig hantverkare.
    2020-08-27
    Jag är mycket nöjd. Dom gjorde väldigt bra jobb.
    2020-08-26
    Väl utfört arbete, lätta att få kontakt med, tydlig information. Tidsåtgång enligt vad som angavs i offert.
    2020-08-26
    Snabb tid, trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete till ett normalt pris.
    Mycket nöjd!
    Elinstallation
    Mycket bra bemötande
    Företaget levde upp till förväntningartna

Mycket bra upplevelse
    2020-08-25
    Snabb återkoppling från Amperespecialisten och fick snabbt hjälp av en kunnig och serviceminded elektriker.
  • Jens M
    Montering av laddbox.
    -Bra mailkonversation inför köp
    -Bra tidshållning, trevlig på plats, tydligt jobb med förväntad/bra kvalitet
    -Långsam fakturering över sommar-Corona...men å andra sidan korrekt och tydlig.

Anlitar gärna igen.
    2020-08-25
    Felsökning av el i taklampa
    Byte till dimmer
    2020-08-25
    Snabbt och professionellt! Mycket fint bemötande! Rekommenderar gärna!
    2020-08-05
    Halva hemmet stod utan el så jag tog kontakt med Ampere-Specialisten, Dem hade en lucka tidigt på morgonen redan nästa dag som jag kunde få boka.
    Deras elektriker dök upp på utsatt tid och hade alla verktyg som behövdes, till och med reservdelen som jag behövde som dem hade resonerat sig fram till med hjälp av min något ohjälpsamma beskrivning av problemet "Saker fungerar inte".
    Jobbet utfördes snabbt och professionellt och priset var lägre än förväntat.
    2020-08-04
    Bra bemötande och väl utfört arbete.
    2020-08-02
    Byte av badrumsbelysning
    Trevligt bemötande, snyggt jobb
    Mindre bra att elektrikern kom två timmar försent utan att höra av sig, vilket gjorde att jag inte kunde göra vad jag planerat
  • David N
    2020-07-27
    Kom i tid, fixade på utsatt tid och gjorde ett väldigt bra jobb smidigt och snyggt.
    2020-07-23
    Efter att ha begärt offerter från många hantverkare i många yrkesgrenar kan jag säga att jag uppskattar en hantverkare som tar mycket betalt per timme men gör en ärlig tidsuppskattning på vad arbetet kommer att kräva. Väldigt snabb och bra elektriker på plats. Rekommenderas
    2020-07-23
    Gick snabbt att få arbetet utfört. Jobbet, installation av 16amp säkring, kabeldragning och nya uttag utfördes bra och priset blev vad som uppskattats innan.
    2020-07-23
    Snabb responstid. Snabbt utfört arbete. Vettigt pris.
    2020-07-21
    Super smidiga trots Corona blockar och sjukdomar från vår sida. Väldigt lösningsorienterade!
    Rekommenderar starkt!