Ampere-Specialisten

Berghamnsbrinken 6, 165 71 Hässelby — Visa karta

Välkommen till Ampere-Specialisten!

Vi hjälper dig med elarbeten i hela Stockholms län. Från Nynäshamn i Söder till Norrtälje i norr. Vårt fokus ligger på servicekänsla, pålitlighet och kvalitet. Vi garanterar att arbetet utförs professionellt. Våra medarbetare här på Ampere-Specialisten har den kompetens som krävs för att utföra alla typer av elarbeten.

Gäller det enklare uppdrag så kan du även ringa till oss så guidar vi dig över telefon. Annars är du välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert, så ser vi till att hjälpa dig snabbt och smidigt.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 66 kunder tycker om Ampere-Specialisten

• 2020-05-27

Anders A skrev om Ampere-Specialisten
    Lätt att komma i kontakt med. Snabb och utmärkt hjälp med ett par "små" arbeten. Prisvärt.
    Värdefullt att veta att det finns en el-firma som kan vända sig till och snabbt få hjälp. Läs mer
  • 2020-05-26

Richard J skrev om Ampere-Specialisten
    Löste problem med avborrad elkabel i väggen på nolltid, bra bemötande, inget krångel. Läs mer
  • 2020-05-25

Amelie R skrev om Ampere-Specialisten
    De erbjöd en tid snabbt, kom på utsatt tid och var enormt professionella i sitt arbete. Jobbade snabbt och effektivt och var dessutom mycket trevliga och enkla att ha att göra med, från början till slut. Läs mer
  • 2020-05-25

Jenny H skrev om Ampere-Specialisten
    Kom på avtalad tid, gjorde det som skulle göras utan krångel. Läs mer
  • 2020-05-13

Anders B skrev om Ampere-Specialisten
    Mycket bra service. Kom på utsatt tid, professionellt utförande och trevliga elektriker. Jerry (elektriker) hade även bra förslag på hur man skulle göra för att få resultatet snyggt, vilket det blev.

De kom även snabbt och fixade en inställning på dimmern då jag kontaktade dem med frågor jag hade om den. De löste problemet.

Christer var även tillmötesgående på alla frågor jag hade före och efter arbetet.

Kommer använda dem igen! Läs mer
  • 2020-05-08

Lars B skrev om Ampere-Specialisten
    Byte av skadad passdel i säkringscentral. Läs mer
  • 2020-05-05

Susanne G skrev om Ampere-Specialisten
    Innan jag ens bokat in dom för besök fick jag rådgivning per telefon för att försöka lösa problemet själv. Seriöst företag. Mycket bra bemötande m snabba svar även när uppdraget var klart. 👍 Läs mer
  • Per H

2020-05-04

Per H skrev om Ampere-Specialisten
    En avbränd fas i centralen. Höll utlovade tider, ställde upp och tog betalt enligt överenskommelse.
    Tog kontakt med ett tiotal företag, Ampere-specialisten var det enda av dessa som ställde upp eller tog ut en rimlig timpenning. Läs mer
  • 2020-05-01

Patrick W skrev om Ampere-Specialisten
    Beställde och fick utfört en uppgradering av elen i mitt kök för att klara en nyare häll/spis. Fick ett ca pris på förhand som stämde bra. Det tog bara nån dag från beställning till utförande ( dom hade en lucka). Helt klart nöjd, kan rekommendera att anlita dom. Läs mer
  • 2020-04-23

Alexander H skrev om Ampere-Specialisten
    Jobbade snabbt och proffsigt, det enda som kunde förbättras var när man fick fakturan men med tanke på situationen är det också förståeligt varför. Läs mer

Maria E skrev om Ampere-Specialisten
    Mycket snabba, pålitliga och duktiga! Läs mer

Magnus B skrev om Ampere-Specialisten
    Professionellt uppträdande, kunniga och lyhörda för kundens önskemål. Läs mer

Kenneth A skrev om Ampere-Specialisten
    Ett företag med väldigt bra servicekänsla. De är snabba, professionella och levererar alltid. Läs mer
  • 2020-04-07

Matija V skrev om Ampere-Specialisten
    De kom snabbt och fixade jobbet smidigt. Läs mer
  • 2020-04-06

Olivia B skrev om Ampere-Specialisten
    Bra genomförande och kontakt!
    Var snabba & utförde allt enligt överenskommelse och önskemål. Läs mer
  • 2020-04-03

Stefan R skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb respons. Snabbt arbete.
    Installation av underskåpsbelysning Läs mer
  • 2020-04-03

Fredrik B skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb o professionellt arbete, bra kontakt. Metodisk probelmlösning Läs mer
  • 2020-03-20

Liana G skrev om Ampere-Specialisten
    Ampere Specialisten har gjort ett väldigt bra arbete hos mig med att byta ut elmätaren och elcentralen, genomfört detta på ett professionellt sätt och med gott bemötande och snabba återkopplingar!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-03-19

Isabelle H skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb offert och snabbt och väl utfört jobb. Upplevs professionella. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-18

Eva G skrev om Ampere-Specialisten
    Bra service och åtgärder. Kort tid mellan beställning och utförande. Läs mer
  • 2020-03-16

Jimmy M skrev om Ampere-Specialisten
    Byta av strömbrytare på toalett, snabbt och effektivt . Montör kom i god tid inför bokat besök. Läs mer
  • 2020-03-15

Anna K skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb, bra och prisvärd service vid elarbeten i vårt hem. Enkla att kontakta och vi har fått snabb återkoppling. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-03-15

Devrim M skrev om Ampere-Specialisten
    Vänligt bemötande och snabb respons när vi behövde hjälp. Kompetent personal som löste problemet med kvalitet. Kan definitivt rekommendera Ampere-Specialisten! Läs mer

Midy C skrev om Ampere-Specialisten
    Jag beställde nedmontering av ett badrumsskåp med belysning. Arbetet blev väl utfört, och jag anlitar gärna Ampèrespecialisten igen. Det är lätt att komma i kontakt med dem och jag blev trevligt bemött. Läs mer

Fredrik L skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb, bra och tydlig kommunikation samt smidigt genomförande av diverse eljobb hemma i villan. Även installation av laddstolpe genomfördes helt enligt planen. Vi kommer definitivt vända oss till Ampere-Specialisten nästa gång det dags för eljobb. Läs mer

Adam J skrev om Ampere-Specialisten
    Snabbt och bra utfört jobb. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-03-12

Fredric O skrev om Ampere-Specialisten
    Riktigt bra och duktiga, kan inte klaga på något mer än kanske lite lång svarstid (vilket man kan förstå då de antagligen är himla populära att använda). Så fort vi hade löst vad som skulle göras så gick allt på nolltid till en vettig kostnad.

Supernöjd, anlitat dem två separata tillfällen redan och kommer definitivt göra det igen! Läs mer
  • Sam H

2020-03-12

Sam H skrev om Ampere-Specialisten
    Jag ville göra en mindre elinstallation i badrummet och då kom i kontakt med Ampere-Specialisten via mail.
    Jag fick väldigt snabb respons på min mail och några dagar senare var jobbet klar.
    Väldigt nöjd och rekommenderar självklart till alla andra :) Läs mer

William R skrev om Ampere-Specialisten
    De kan inte det administrativa och jobbar under många olika firmanamn Läs mer

Eva-Lena K skrev om Ampere-Specialisten
    Serviceinriktade och trevliga, rekommenderas. Läs mer

Sofia S skrev om Ampere-Specialisten
    Okej resultat av arbetet som utfördes raskt. Trevlig rörmokare som dock var lite svår att förstå p.g.a. tysk brytning. Rörmokaren luktade så mycket cigarettrök att lukten sätt kvar i lägenheten ett bra tag trots korsdrag. Läs mer
  • 2020-02-05

Simon F skrev om Ampere-Specialisten
    Jag anlitade Ampere-Specialisten för några småsaker som behövdes göras. Jag fick snabbt svar på min förfrågan och elektrikern som kom gjorde ett bra jobb på utsatt tid.

Mycket trevligt bemötande av Christer, det var ett litet fel i fakturan som fixades direkt och utan problem. Läs mer
  • 2020-02-05

Johanna B skrev om Ampere-Specialisten
    Bra kommunikation och snabb service.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Karolina W

2020-02-04

Karolina W skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb kontakt, fick snabbt en tid med elektriker bokad, priset stämde överens med det jag förväntade mig. Läs mer
  • 2020-02-04

Tomas K skrev om Ampere-Specialisten
    Höll vad dom lovade , snabba och ärliga Läs mer
  • 2020-02-03

Britt D skrev om Ampere-Specialisten
    Har vid flera tillfällen fått hjälp med att montera stick kontakter i min lägenhet. Har fått snabb hjälp och seriöst och trevligt bemötande med mycket bra resultat. Kommer alltså att återvända vid behov och gärna rekommendera till andra.
    Britt Dahlin Läs mer

Jonas L skrev om Ampere-Specialisten
    Dom gjorde det dom skulle på utsatt tid. Bra service. Läs mer

Bengt M skrev om Ampere-Specialisten
    Allt perfekt! Pris, tid, mottagande. Läs mer

Laila P skrev om Ampere-Specialisten
    Montering av eluttag
    Vart bemött väl
    Förväntningarna jag hade var att få ett trevligt bemötande och ett proffsigt arbete utför vilket jag fick
    Mycket nöjd Läs mer
  • Ulla B

2020-01-28

Ulla B skrev om Ampere-Specialisten
    De ordnade att en ny bänkarmatur inköptes och uppsattes i köket. Arbetet utfördes till full belåtenhet. Läs mer
  • 2020-01-28

Jonas M skrev om Ampere-Specialisten
    Spottar, uttag och fläktar. Snabbt, enkelt och allmänt hyggligt. Läs mer
  • Michael S

2020-01-24

Michael S skrev om Ampere-Specialisten
    Amperespecialisten kopplade om elen i min lägenhet efter att jag köpt en ny lägenhet. Då säljaren av min lägenhet skulle stå för kostanden så hade jag inte talat med någon inom bolaget innan bemötandet med själva elektriker. Elektrikern var mycket trevlig. Som någon som även har träffat mycket elektriker måste jag säga att elektrikern var ovanligt tydlig med exakt vad skulle göras i lägenheten och vad som rekommenderas att förbättras i framtiden. Då jag inte själv valde elektrikern var jag till en början mycket skeptisk men då elektrikern var kunnig och trevlig (samt berättade vad som Skellefteås i punkt och prickar) och vid min första kontakt med bolagsägare fick jag precis samma intryck av honom blev jag väldigt lugn och säker i att deras arbete utfördes korrekt.
    Jag skulle sammanfatta min upplevelse som mycket bra och att företaget var mycket seriöst med kunniga/trevliga ända från hantverkare till bolagsägare som för den delen också var mycket hjälpsamma. Jag kommer helt klart använda mig av Amper-specialisten igen nästa gång jag behöver något elektriker arbete gjort.
    Med vänliga hälsningar
    En mycket nöjd kund
    Michael Läs mer
  • 2020-01-22

Tatjana S skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb respons och trevlig kontakt.
    Fakturan kom lite sent, men som att de förklarade varför tänker jag inte sänka mitt betyg för detta. Läs mer
  • 2020-01-22

Maria R skrev om Ampere-Specialisten
    Bra utfört jobb och kändes proffsiga. Ganska dyra och skickade faktura på helgen med 10 dagars betaltid.. Läs mer
  • 2020-01-17

Anna L skrev om Ampere-Specialisten
    Mycket kunniga och med ett suveränt bemötande! Läs mer
  • 2020-01-15

Andreas Z skrev om Ampere-Specialisten
    Diverse elarbeten (kabeldragning, byte av brytare och kontakter)

Mycket väl bemött både vid initial kundkontakt och i samband med elarbetet.

Snabb återkoppling och service.

Professionellt o snyggt arbete.

Trevlig personal..

Inte så dyrt. Läs mer
  • 2020-01-06

Gunnar L skrev om Ampere-Specialisten
    Topp på alla sätt och vis. Trevligt och proffsigt bemötande, snabba och fackmässig utfört arbete! Läs mer
  • 2020-01-03

Britta D skrev om Ampere-Specialisten
    Ampere-Specialisten gjorde ett utmärkt jobb.
    Höll vad de lovade både prismässigt och tidsmässigt.
    Tack! Läs mer
  • Annika M

2020-01-03

Annika M skrev om Ampere-Specialisten
    Bra och duktig elektriker som kom och bytte bänkbelysning hos mig. Spottar med dimmerfunktion.
    Dock hade man beräknat fel på tidsåtgången så jag fick vänta dagar innan allt blev klart. Läs mer
  • 2020-01-02

Björn H skrev om Ampere-Specialisten
    Kunnig och kompepertent personal. Fixade allt mateterial och kom med bra förslag på lösningar.
    Höll vad de lovade. Bra kompetens och pris. Läs mer

Berghamnsbrinken 6, 165 71 Hässelby