Ampere-Specialisten

Ampere-Specialisten

Välkommen till Ampere-Specialisten!

Vi hjälper dig med elarbeten i hela Stockholms län. Från Nynäshamn i Söder till Norrtälje i norr. Vårt fokus ligger på servicekänsla, pålitlighet och kvalitet. Vi garanterar att arbetet utförs professionellt. Våra medarbetare här på Ampere-Specialisten har den kompetens som krävs för att utföra alla typer av elarbeten.

Gäller det enklare uppdrag så kan du även ringa till oss så guidar vi dig över telefon. Annars är du välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert, så ser vi till att hjälpa dig snabbt och smidigt.

Läs vad 102 kunder tycker om Ampere-Specialisten

• 2020-11-11

Klas W skrev om Ampere-Specialisten
    lite olikasaker, bl.a inkoppling av handdukstork. Snabb leverans, trevliga hantverkare. det blev dock ett fel och korsslutning uppstod - sånt kan hända. Uppskattar mycket hur de snabbt tog sig an problemet och korrigerade. Jag kommer anlita de igen. Läs mer
  • 2020-09-17

Elvira D skrev om Ampere-Specialisten
    Vi fick hjälp med elen för vår köksombyggnad. Det gick väldigt bra, snabb respons när vi behövde dem, proffsigt arbete och trevlig personal samt inte minst mycket prisvärt. Läs mer
  • 2020-09-16

Jens M skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb återkoppling både inför och under arbetet. Trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
  • 2020-09-09

Peter L skrev om Ampere-Specialisten
    Enkel installation av en induktionshäll, tidigare koppling var lågt säkrad men de kunde fixa det direkt. Kunde boka in en tid snabbt och de kom när de sa att de skulle, nöjd kund! Läs mer
  • Sara S

2020-09-06

Sara S skrev om Ampere-Specialisten
    Kontaktbyte, från ”vanlig” kontakt till en dimmer med en puck bakom så det fungerar till en led lampa.
    Elektrikern som kom var punktlig och mycket trevlig. Han förklarade vad han skulle göra trots att inte kunde höra mig. Han var snabb och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-05

Mathias F skrev om Ampere-Specialisten
    Snabba och enkla att ha att göra med. Kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-09-05

Olof L skrev om Ampere-Specialisten
    Trevlig i kontakten, snabb service och pålitligt resultat Läs mer
  • 2020-09-04

Sandra M skrev om Ampere-Specialisten
    Bra pris för att byta ut ett trasigt vägguttag. De tog inte ut några överpriser. De har en bra minimidebitering, till skillnad från andra elektriker som jag var i kontakt med. Och det kom en professionell elektriker som bytte vägguttaget. Läs mer
  • Per N

2020-09-01

Per N skrev om Ampere-Specialisten
    Bytte från ojordat till jordat inklusive kabeldraging samt installation av två takfläktar. De var nogranna, kunniga och duktiga. Läs mer
  • 2020-09-01

Maria J skrev om Ampere-Specialisten
    Skulle egentligen bara vara en enkel åtgärd på dosan för att kunna installera en spis men det visade sig vara betydligt större problem med felkopplade sladdar. Tacksam att elektrikern som kom hem till mig hade extra material med sig och tog sig tid att fixa ett betydligt större probelm än han hade räknat med. Läs mer
  • 2020-08-29

Monica R skrev om Ampere-Specialisten
    De kom i tid de gjorde ett bra jobb de tog humana priser. Läs mer
  • 2020-08-27

Wilhelm R skrev om Ampere-Specialisten
    Mindre elarbeten.
    Jobbet utfördes på ett professionellt sätt, jag fick bra information om vad som var värd att reparera och vad inte.
    Ytterst trevlig hantverkare. Läs mer
  • 2020-08-27

Ljeposova H skrev om Ampere-Specialisten
    Jag är mycket nöjd. Dom gjorde väldigt bra jobb. Läs mer

Anders H skrev om Ampere-Specialisten
    Väl utfört arbete, lätta att få kontakt med, tydlig information. Tidsåtgång enligt vad som angavs i offert. Läs mer

Michael R skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb tid, trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete till ett normalt pris.
    Mycket nöjd! Läs mer

Nils J skrev om Ampere-Specialisten
    Elinstallation
    Mycket bra bemötande
    Företaget levde upp till förväntningartna

Mycket bra upplevelse Läs mer

Inger N skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb återkoppling från Amperespecialisten och fick snabbt hjälp av en kunnig och serviceminded elektriker. Läs mer
  • Jens M

2020-08-25

Jens M skrev om Ampere-Specialisten
    Montering av laddbox.
    -Bra mailkonversation inför köp
    -Bra tidshållning, trevlig på plats, tydligt jobb med förväntad/bra kvalitet
    -Långsam fakturering över sommar-Corona...men å andra sidan korrekt och tydlig.

Anlitar gärna igen. Läs mer

Monica W skrev om Ampere-Specialisten
    Felsökning av el i taklampa
    Byte till dimmer Läs mer

Mirjana S skrev om Ampere-Specialisten
    Snabbt och professionellt! Mycket fint bemötande! Rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2020-08-05

Mikael P skrev om Ampere-Specialisten
    Halva hemmet stod utan el så jag tog kontakt med Ampere-Specialisten, Dem hade en lucka tidigt på morgonen redan nästa dag som jag kunde få boka.
    Deras elektriker dök upp på utsatt tid och hade alla verktyg som behövdes, till och med reservdelen som jag behövde som dem hade resonerat sig fram till med hjälp av min något ohjälpsamma beskrivning av problemet "Saker fungerar inte".
    Jobbet utfördes snabbt och professionellt och priset var lägre än förväntat. Läs mer
  • 2020-08-04

Bertil L skrev om Ampere-Specialisten
    Bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2020-08-02

Vivi-ann B skrev om Ampere-Specialisten
    Byte av badrumsbelysning
    Trevligt bemötande, snyggt jobb
    Mindre bra att elektrikern kom två timmar försent utan att höra av sig, vilket gjorde att jag inte kunde göra vad jag planerat Läs mer
  • David N

2020-07-27

David N skrev om Ampere-Specialisten
    Kom i tid, fixade på utsatt tid och gjorde ett väldigt bra jobb smidigt och snyggt. Läs mer

Linus L skrev om Ampere-Specialisten
    Efter att ha begärt offerter från många hantverkare i många yrkesgrenar kan jag säga att jag uppskattar en hantverkare som tar mycket betalt per timme men gör en ärlig tidsuppskattning på vad arbetet kommer att kräva. Väldigt snabb och bra elektriker på plats. Rekommenderas Läs mer

Tobias R skrev om Ampere-Specialisten
    Gick snabbt att få arbetet utfört. Jobbet, installation av 16amp säkring, kabeldragning och nya uttag utfördes bra och priset blev vad som uppskattats innan. Läs mer

Mikael E skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb responstid. Snabbt utfört arbete. Vettigt pris. Läs mer
  • 2020-07-21

Jonas B skrev om Ampere-Specialisten
    Super smidiga trots Corona blockar och sjukdomar från vår sida. Väldigt lösningsorienterade!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-07-04

Barbro B skrev om Ampere-Specialisten
    Omdragning och nedfräsning av elledningar. Både planering och genomförande gjordes på bästa sätt. Tidplanen hölls och kostnaderna hölls inom angiven ram. Vi är så nöjda.. Läs mer
  • 2020-06-25

Gustav L skrev om Ampere-Specialisten
    Hade ett trasigt elutttag som luktade bränt. Fick snabb och proffsig hjälp av kunnig elektriker. Läs mer
  • 2020-06-23

Katrin L skrev om Ampere-Specialisten
    Installation av badrumsfläktar. Trevligt bemötande via mejl och telefon, snabba att återkomma. Trodde inte det skulle ta 3 timmar att installera två fläktar och fakturan blev därför högre än förväntat. Blev kladd på eldosan efter fogen. Annars bra. Läs mer
  • 2020-06-23

Per N skrev om Ampere-Specialisten
    Snabbt och enkel kontakt, proffsigt utfört elarbete. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2020-06-22

Lucy S skrev om Ampere-Specialisten
    Vi beställde offert på diverse elarbeten. Mycket trevlig, hjälpsam och kompetent elektriker.

Fakturan stämde väl överens med offert och arbetade timmar.

Kan verkligen rekommendera tjänster från detta företag. Läs mer
  • 2020-06-08

Tomas H skrev om Ampere-Specialisten
    Fick hjälp med tvättmaskinen som hade gått sönder.
    Riktigt bra och duktiga. Läs mer
  • 2020-06-04

Anita S skrev om Ampere-Specialisten
    Allt va toppen!
    Trevlig och kunnig!
    Allt fungerar!
    Installerade flera elanslutningar i en ny lägenhet! Läs mer
  • 2020-06-03

Louisa Å skrev om Ampere-Specialisten
    Snabb, trevlig och kompetent service. Det gick att snabbt och smidigt boka in, på plats löste de snabbt och effektivt inte bara installationen av spis och ugn utan fixade också till en tidigare felaktig inkoppling i skåpet som inte förbeställts. Läs mer
  • 2020-05-27

Anders A skrev om Ampere-Specialisten
    Lätt att komma i kontakt med. Snabb och utmärkt hjälp med ett par "små" arbeten. Prisvärt.
    Värdefullt att veta att det finns en el-firma som kan vända sig till och snabbt få hjälp. Läs mer
  • 2020-05-26

Richard J skrev om Ampere-Specialisten
    Löste problem med avborrad elkabel i väggen på nolltid, bra bemötande, inget krångel. Läs mer
  • 2020-05-25

Amelie R skrev om Ampere-Specialisten
    De erbjöd en tid snabbt, kom på utsatt tid och var enormt professionella i sitt arbete. Jobbade snabbt och effektivt och var dessutom mycket trevliga och enkla att ha att göra med, från början till slut. Läs mer
  • 2020-05-25

Jenny H skrev om Ampere-Specialisten
    Kom på avtalad tid, gjorde det som skulle göras utan krångel. Läs mer
  • 2020-05-13

Anders B skrev om Ampere-Specialisten
    Mycket bra service. Kom på utsatt tid, professionellt utförande och trevliga elektriker. Jerry (elektriker) hade även bra förslag på hur man skulle göra för att få resultatet snyggt, vilket det blev.

De kom även snabbt och fixade en inställning på dimmern då jag kontaktade dem med frågor jag hade om den. De löste problemet.

Christer var även tillmötesgående på alla frågor jag hade före och efter arbetet.

Kommer använda dem igen! Läs mer
  • 2020-05-08

Lars B skrev om Ampere-Specialisten
    Byte av skadad passdel i säkringscentral. Läs mer
  • 2020-05-05

Susanne G skrev om Ampere-Specialisten
    Innan jag ens bokat in dom för besök fick jag rådgivning per telefon för att försöka lösa problemet själv. Seriöst företag. Mycket bra bemötande m snabba svar även när uppdraget var klart. 👍 Läs mer
  • Per H

2020-05-04

Per H skrev om Ampere-Specialisten
    En avbränd fas i centralen. Höll utlovade tider, ställde upp och tog betalt enligt överenskommelse.
    Tog kontakt med ett tiotal företag, Ampere-specialisten var det enda av dessa som ställde upp eller tog ut en rimlig timpenning. Läs mer
  • 2020-05-01

Patrick W skrev om Ampere-Specialisten
    Beställde och fick utfört en uppgradering av elen i mitt kök för att klara en nyare häll/spis. Fick ett ca pris på förhand som stämde bra. Det tog bara nån dag från beställning till utförande ( dom hade en lucka). Helt klart nöjd, kan rekommendera att anlita dom. Läs mer
  • 2020-04-23

Alexander H skrev om Ampere-Specialisten
    Jobbade snabbt och proffsigt, det enda som kunde förbättras var när man fick fakturan men med tanke på situationen är det också förståeligt varför. Läs mer

Maria E skrev om Ampere-Specialisten
    Mycket snabba, pålitliga och duktiga! Läs mer

Magnus B skrev om Ampere-Specialisten
    Professionellt uppträdande, kunniga och lyhörda för kundens önskemål. Läs mer

Kenneth A skrev om Ampere-Specialisten
    Ett företag med väldigt bra servicekänsla. De är snabba, professionella och levererar alltid. Läs mer
  • 2020-04-07

Matija V skrev om Ampere-Specialisten
    De kom snabbt och fixade jobbet smidigt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte