Ampere-Specialisten

Ampere-Specialisten

Välkommen till Ampere-Specialisten!

Vi hjälper dig med elarbeten i hela Stockholms län. Från Nynäshamn i Söder till Norrtälje i norr. Vårt fokus ligger på servicekänsla, pålitlighet och kvalitet. Vi garanterar att arbetet utförs professionellt. Våra medarbetare här på Ampere-Specialisten har den kompetens som krävs för att utföra alla typer av elarbeten.

Gäller det enklare uppdrag så kan du även ringa till oss så guidar vi dig över telefon. Annars är du välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert, så ser vi till att hjälpa dig snabbt och smidigt.

Läs vad 208 kunder tycker om Ampere-Specialisten 2

2022-06-25 Verifierad kund
    Fick bra bemötande och rimlig faktura. Har tidigare kännt mig lurad av elektriker så varit väldigt tveksam till att kontakta en ny. Det enda negativa är att jag själv fick höra av mig när ingen dykt upp efter en timme och det visade sig vara pga sjukdom. Någon annan dök upp några timmar senare, var jättetrevlig och gjorde ett bra jobb. Hade bara önskat att företaget hade ring och meddelat sjukdomen till mig när de visste att någon var borta.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Behövde hjälp med att installera ett uttag. Blev väldigt bra bemött och fick snabbt en tid. Elektrikern var supertrevlig och gjorde ett väldigt bra arbete. Allt till ett väldigt rimligt pris. Kan verkligen rekommendera Ampere-Specialisten.
    2022-06-09 Spontant omdöme
    Ett enkelt jobb som blev lite krångligt men löstes snabbt och snyggt och av elektrikern.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Det var ett litet jobb men ni kom snabbt och jobbet blev väl utfört.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Lite strulig vid beställningen
    2022-05-21 Verifierad kund
    Snabbt arbete kommer snabbt trevlig personal
    2022-05-20 Spontant omdöme
    Kommunikativa, snabba och snyggt slutresultat! Mycket nöjd.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jobbet utfördes proffsigt och elektrikern kom på utsatt tid.
    Byte av elcentraler mm var det vi beställde.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Otroligt snabbt och enkelt att få en tid och fantastiskt bemötande och effektivt arbete.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Fint bemötande. Mycket trevlig och kunnig elektriker som gjorde ett fint jobb, både estetiskt och funktionellt - installation av två utanpåliggande eluttag.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket snabb återkoppling, och kunnig montör
    2022-04-18 Verifierad kund
    Supernöjda med deras jobb
    Kom i tid på utsatt plats snabba o effektiva

Kommer o anlita dom igen

Olle
    2022-04-15 Verifierad kund
    Tydlig och trevlig kommunikation, snabb återkoppling med offert och bra utfört arbete. Väldigt nöjd!
    2022-04-15 Verifierad kund
    Snabba, trevliga, tillmötesgående. Rekommenderas.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Snabb och bra service till rimligt pris.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Fick snabbt en tid. Elektrikern kom på utsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Fick grymt bra service av den som kom (vars namn jag ej minns tyvärr). Riktigt duktig och skicklig, samt kom på innovativa lösningar när vi stötte på problem som de flesta elektriker inte hade kunnat lösa. Dessutom väldigt trevlig att umgås med.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Elkillen som installerade extra uttag jobbade effektivt och kom med bra förslag på lösningar. Rekommenderas!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Trevligt, snabbt och snyggt gjort
    2022-03-13 Verifierad kund
    mycket trevliga och hjälpsamma
    2022-03-07 Verifierad kund
    Snabb service och trevligt bemötande från elektrikern som utförde arbetet.
    2022-03-01 Verifierad kund
    Upplevde kostnaden som hög, men det kan bero på att vi inte har anlitat någon elektriker på länge.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Snabb och bra service………………………………….
    2022-02-23 Verifierad kund
    Mycket trevliga och kompetenta. Jag fick hjälp med det jag behövde och lite till.
    Rekommenderas varmt!
    2022-02-20 Verifierad kund
    Professionella och noggranna.
    2022-02-12 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och tidsbokning som passade oss. Trevlig och kunnig servicetekniker som gjorde ett alldeles utmärkt arbete.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Snabb respons och bra utfört jobb!

Vi hörde av oss för offert och fick hjälp dagen efter.
    2022-02-02 Spontant omdöme
    Kontaktade "Tyresö elektriker" på morgonen för felsökning och åtgärd då diskmaskin och ugn slutade fungera igår. 1 h senare hade vi en supertrevlig elektriker på plats som verkligen fick en ordentlig utmaning i att hitta vart det hade blivit fel. Han åtgärdade inte bara det direkta felet utan fixade till och säkrade upp några andra "kreativa lösningar" som han hittade på vägen. (med vårt godkännande såklart). Dessutom fick vi lite tips och råd som han tyckte att vi skulle ta tag i när vi byter ut köksutrustningen i framtiden. Gav ett mycket bra intryck.
    2022-01-27 Verifierad kund
    De hjälpte oss uppdatera elen i hela lägenheten, dra internetkabel till olika sidor av lägenheten (112kvm) och fasa in allt dessutom. Ett rejält jobb!
    Som de gjorde toppen från initial koll till offert och genomförande. Vi fick bra känsla redan när de var här och kollade igenom jobbet inför offert - ställde bra frågor, var trevliga och förklarade tydligt alternativ och möjligheter. Vi kände oss väldigt trygga, särskilt som samma personer som är här och kollade inför var de som utförde jobbet!

Vi fick till startdatum snabbt som attans och de dök upp som planerat varje dag och höll oss löpande uppdaterade om vad som var på g. Vi är så nöjda med arbetet och kommunikationen från Jack & Hassan (som båda talade flytande engelska och svenska vilket var fantastiskt för oss) och firman som helhet. Planering, offert och genomförande till fakturering har genomförts exemplariskt och med schysst service.

Rekomenderar starkt!
    2021-12-31 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Fick hjälp att koppla in en tvättmaskin samma dag. Väldigt nöjd :)
    2021-12-29 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt bemötande via telefon, snabb service och trasig termostat till golvvärme åtgärdat på endast 30 minuter.
    Dessutom humana priser !
    Bara gott att säga om detta företag !
    2021-12-29 Verifierad kund
    Företaget hörde av sig och frågade när jag ville få hjälp. Jag svarade och de återkom med ett förslag. Jag bekräftade förslaget och den trevlige Sigge dök upp och kopplade snabbt och smidigt in min nya induktionshäll. Mina förväntningar infriades med råge.
    Mats
    2021-12-29 Verifierad kund
    Duktiga personal med bra kommunikation förmåga. Fakturor skickat direkt och är tidliga
    2021-12-29 Verifierad kund
    Trevlig och duktig elektriker. Kostnad enligt uppskattning. Snabba svar på email och hittade en tid med kort varsel.
    2021-12-20 Spontant omdöme
    Bra resultat men dyr. Räknar inte in momsen i timtaxan.
    2021-12-18 Verifierad kund
    Bra service och trevligt bemötande.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Bra service. Snabba. Trevlig elektriker
    2021-12-07 Verifierad kund
    Kom med kort varsel. Trevlig kompetent personal och bra pris! Rekommenderas!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Väldigt nöjd! Hade problem med några säkringar och de kunde komma redan dagen efter. Världens trevligaste och mest proffsiga elektriker dök upp dagen efter och hjälpte till. De var så grymma att jag ser fram emot mitt nästa el-fel =D
    2021-11-26 Verifierad kund
    Så bra! Väl utfört arbete. Kom i tid. Bra bemötande. Proffsigt rakt igenom.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Bra bemötande , kom i överenskommen tid samt professionellt utfört arbete!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Hantverkaren var jättetrevlig och jobbade snabbt och bra.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Väl bemött, snabb hjälp. Hade bokat felsökning och elektrikern lokaliserade felet. Trots drygt 20 min kvar av tiden gjorde han dock inget försök att fixa felet (vilket visade sig vara fukt i ett kopplingsskåp med kortis som följd - tog 12 min för nästa inringda elkille att fixa...hade er kille öppnat skåpet hade han sett felet direkt.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Bra utfört arbete på utsatt tid!
    2021-11-15 Verifierad kund
    Snabb service, kom vid utlovad tid. Informerade i förväg om timkostnad. Byte av strömställare och termostatreglage.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Proffsiga och snabba! Rekommenderas
    2021-11-14 Verifierad kund
    Bra och innovativ lösning på problemet som vi hade
    2021-11-13 Verifierad kund
    Företaget var trevlig, snabba på att svara på förfrågan och gjorde ett jättebra jobb.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Han kom, pratade massa strunt om hur dåligt allt var gjort av tidigare ägaren. Kopplade fel sladd, orsakade kortslutning och återkopplade inte när jag sedan hörde av mig.

Jag försökte vara respektfull och schysst men jag skulle aldrig släppa in dessa skojare i mitt hem. Fick hämta en annan elektriker och fixa allt.