Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Annos Elinstallationer

Annos Elinstallationer

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma — Visa karta

Skickliga elektriker och goda yrkeskunskaper gör att ni kan känna er trygga när ni anlitar oss för diverse elarbeten!

På Annos erbjuder vi alla typer av elinstallationer, felsökningar och rådgivning. Vi arbetar med både privatpersoner och företag, gör hembesök och ger kostnadsfria offerter. Miljön är viktig för oss. Därför använder vi enbart CE-märkt material som håller svensk standard.

Vi är lokaliserade i Bromma men utför arbeten i hela Stockholmsområdet. Vi har lång erfarenhet med hela 10 år i branschen. Oss kan du fråga om vad som helst.

Läs vad 22 kunder tycker om Annos Elinstallationer

• Thoren T skrev om Annos Elinstallationer
    En mycket seriös, proffsig och trevlig elektriker som jag absolut kan rekommendera. Läs mer
  • Eva Lena J skrev om Annos Elinstallationer
    ANNOs Elinstallationer sprider ljus i mörkret, på fler än ett sätt!
    Andreas är mycket kompetent och trevlig, och gjorde ett både snabbt och bra jobb. Ett guldkorn bland all gråsten!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mats H skrev om Annos Elinstallationer
    Allt fungerade utmärkt, den kontakt jag med installatören var jättebra, arbetet utfördes som överenskommet på tid med den förväntade kvaliteten. Läs mer
  • Lucas S skrev om Annos Elinstallationer
    Sverigest bästa elektriker enligt mig. Alltid på plats när han ska vara det. Läs mer
  • sandra m skrev om Annos Elinstallationer
    Anlitade Andreas för att byta elcentral och ordna med fler uttag i vårt hus. Han och hans kollega var superproffsiga och trevliga, löste allt på utsatt tid och mkt prisvärda! Kan inte annat än att varmt rekommendera dem till alla som behöver en elektriker! Läs mer
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Annos Elinstallationer
    Snabba, duktiga och prisvärda. Elektrikern från Annos tog ansvar och kom med bra idéer för vår installation. Jag skulle helt klart anlita dem igen! Läs mer
  • E A skrev om Annos Elinstallationer
    Är jätteglad att jag anlitade den här elektrikern.
    Väl utfört arbete, snabbt och effektivt till rimligt pris.
    Dessutom väldigt trevlig och hjälpsam.
    Extra plus för extremt noggrann städning av borrdamm. Läs mer
  • Carl W skrev om Annos Elinstallationer
    Annos Elinstallationer=Ett professionellt bemötande och bra förslag på utförande av jobb. Trevlig och hjälpsam med kund i fokus. Slutpriset av ett snabbt och smärtfritt jobb med ett jättebra slutresultat kunde inte bli bättre.

samarbetsvillig och kommer definitivt höra av mig för framtida jobb!

Lycka till Andreas i framtiden! Läs mer
  • Ann T skrev om Annos Elinstallationer
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling per mail och sms. Snyggt och snabbt utfört jobb. Jag kommer att rekommendera Annos till alla som vill ha ett el-arbete utfört. Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Annos Elinstallationer
    Jag har anlitat många hantverkare genom åren. ANNO hjälpte mig med en hel del installationer när vi nyligen flyttade till lägenhet. Måste säga att det var ett rent nöje - det gick snabbt, Andreas föreslog en del lösningar som jag själv inte hade tänkt på, när vi kom till installation av tvättmaskinen insåg jag att jag även behövde en rörmokare - det fixade Andreas på en timme trots att det var i mitten på juli. Mina varmaste rekommendationer!!! Läs mer
  • Fredrik skrev om Annos Elinstallationer
    Snabb återkoppling på samtal och flexibilitet vid bokning av jobbet! Arbetet utfördes snabbt, effektivt och Andreas lyssnade på våra önskemål. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och rekommenderar gärna Annos tjänster till andra. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Annos Elinstallationer
    Kontaktade Andreas och fick ett snabbt svar och ett par dagar senare hade jag en offert. Jobbet gick snabbt och jag blev mycket nöjd med resultatet.
    Kan inte ge annat än full pott. Läs mer
  • Christian L skrev om Annos Elinstallationer
    Annos elinstallationer är mycket bra. Andreas är kunnig, noggrann och har ett mycket trevligt bemötande. Andreas höll även uppsatt tidplan vilket är mycket positivt.Resultatet blev mycket bra med elinstallationer i vårt nya kök samt en del andra omdragningar av el inklusive flytt av elskåp. Jag kan starkt rekommendera Andreas. Läs mer
  • Sofia skrev om Annos Elinstallationer
    En snabb och effektiv elektriker som kunde komma hem till oss med kort varsel för att installera el-uttag. Jag rekommenderar Andreas! Läs mer
  • Claes J
    Claes J skrev om Annos Elinstallationer
    Snabb och förtroendegivande service. Jag kan varmt rekommendera Anders Norberg och ANNOs elinstallationer. Läs mer
  • Kalle E skrev om Annos Elinstallationer
    Tack för bra service! vill man ha snabb och bra service så kontakta Annos Elinstallationer! Läs mer
  • Nils A skrev om Annos Elinstallationer
    Jag kan verkligen rekommendera Andreas som elektriker. Han kom till vårt hus med kort varsel och fixade diverse elinstallationer utan några problem.
    Andreas är kunnig och trevlig och jag kommer definitivt vända mig till honom i framtiden! Läs mer
  • Ankie F
    Ankie F skrev om Annos Elinstallationer
    Vill ge ett stort tack till Andreas som kom till oss i dag lördag och fixade all elinstallation som hantverkarna innan hade felkopplat!!Du är helt toppen!nu kan vi äntligen använda vårat hem igen Läs mer
  • Tobias L skrev om Annos Elinstallationer
    Andreas var väldigt duktig, noggrann och kunnig. Han gjorde ett perfekt jobb med diverse el-installation och byten i ett äldre hus. Andreas var dessutom snabb och flexibel med tider vilket gjorde att vi gick från anbud las ut till jobbet färdigt inom mindre än 48 timmar. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2012-11-29 Andreas N svarar Tobias L
    Tack Tobias,
    Det glädjer mig att du gillar vad jag gjorde

//Andreas
  • Måns E
    Måns E skrev om Annos Elinstallationer
    Andreas har installerat el i vår friggebod och även el från huset till friggeboden. Andreas gjorde ett perfekt jobb. Han är kunnig, lugn och metodisk och mycket trevlig så jag rekommenderar honom till 100%. Läs mer
  • Scott R skrev om Annos Elinstallationer
    Andreas came and installed extra lights in one of our divisions. He was very helpful and did a quick job. We we’re very pleased with his work and with Annos Elinstallationer, and we will be looking at employing his services again Läs mer
  • Qiong Z skrev om Annos Elinstallationer
    Jag fick rekommendation från en vän och sedan ringde jag Annos Elinstallationer. En ung man vid namn Andreas kom mycket snabbt på lördag morgon och fasta flera EL problem. Mycket trevlig och effektiv och jag rekommenderar starkt. Läs mer

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Verkstadsgatan 8, 75323, UPPSALA