Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Sollentuna Aqua Dental Sollentuna

Aqua Dental Sollentuna

Sollentunavägen 163C, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Vi på Aqua Dental tycker att varje människa ska ha rätt till bra tänder och tandvård. Därför kombinerar vi den bästa tandvården med bra priser, och sätter ditt välbefinnande i fokus.

Hos oss på Aqua Dental Sollentuna erbjuder vi allt mellan allmäntandvård till specialisttandvård och estetisk tandvård. Våra tandläkare och tandsköterskor är välutbildade, certifierade och alltid uppdaterade på den senaste forskningen. Vår klinik i Sollentuna hittar du på Sollentunavägen 163C. Här slipper du långa väntetider. Varmt välkommen!

Läs vad 75 kunder tycker om Aqua Dental Sollentuna

• T. I skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag hade inte tänkt gå till just den här mottagningen som är så snofsig och ligger i centrum med dyr hyra. Men när jag bitit sönder en tand, fick jag gå till den som inte hade semesterstängt - och det var Aqua Dental! Efter akutbehandligen var jag övertygad, har nu gjort en genomgång och kommer att be om implantat där också. För första gången i mitt liv har en tandhygienist fått det att kännas riktigt bra! Det gjorde det inte hos min tidigare - och därför gick jag inte så ofta som jag borde ... Läs mer
  • Daniel S skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Debiterar väldigt konstigt....tappade förtroendet efter senaste besöket... Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Mycket trevlig personal och fina lokaler.
    Omtanke och kvalitet rakt igenom!
    Alla rätt från början till slut.
    (aldrig mer Folk-"tandvården") Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Lätt att få tid, vänligt bemötande, trevlig personal. Supernöjd! Läs mer
  • Anders I skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Bra bemötande, trevlig och seriös personal Läs mer
  • Louise E skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Bra bemötande. Bra tandhygienist Läs mer
  • Sibel U skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag är nöjd med mina besök fick hjälp med det jag behövde. Kommer nog komma tillbaka nästa år för en ny undersökning! Läs mer
  • Lisbeth W skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande. Trevliga moderna lokaler. Läs mer
  • Anja L skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Mycket nöjd! Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag har positivt att säga om mitt besök.
    Trevligt bemötande och professionelt genomförd undersökning. Läs mer
  • Margareta L skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Bra bemötande och omhändertagande! Tt Läs mer
  • Susanne F skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Trevligt och välkomnande hela besöket! 👍 Läs mer
  • Anna F skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Proffsigt jobb, fick en tid snabbt. Tack Läs mer
  • Anna-Karin B
    Anna-Karin B skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Träffade Charlotta B. och då jag har lite tandläkareskräck så fick hon mig väldigt lugn. Hon tog sig tid i början och pratade lugnt med mig. Och besöket blev ännu bättre när jag inte hade hål eller karies efter minst 5 år när jag träffade en tandläkare sist. :) Det var mitt första besök och kommer gå dit i fortsättningen. Tack! Läs mer
  • Wolfgang B
    Wolfgang B skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Trevligt, noggrant och engagerat!👍😀 Läs mer
  • Kristina Å skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag är väldigt nöjd med mitt besök hos er. Praktiken var fin, fräsch och inbjudande. Lätt att hitta till och tillgänglig för alla vilket är positivt.
    Jag träffade en jättetrevlig tandläkare och tandsköterska som tog hand om mig på bästa sätt. Allt var så lugnt, tryggt och tandläkaren var så noga och samtidigt så mjuk på handen. Fick en bra undersökning och röntgen för en billig peng. Dessutom fick jag bra information och fick tillfälle att ställa egna frågor.
    Det var första gången jag var där men kommer mer än gärna tillbaka. Läs mer
  • John H skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Seriösa, bra bemötande, lyhörda och kompetent personal. Läs mer
  • Tony S skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag var jätte nöjd men min tandläkare Rosa! Hon är noggrann och förklara allt för mig. Läs mer
  • Inger J skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Ett tandläkarbesök kan aldrig få fem i betyg - men eran klinik får det bästa möjliga 😃 suverän tandläkare och suverän tandsköterska, som ger ett kompetent och personligt bemötande. Jag rekommenderar alltid dessa tjejer när jag pratar med andra. Läs mer
  • Maria P skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag är mycket nöjd med min tandvård jag har fått, även om det varit jobbigt också, då det har varit ett stort arbete med mina tänder. Men nu är det nästan klart och jag vågar le igen utan att skämmas. Läs mer
  • Ahmed A skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag tycker att det är jätte bra Läs mer
  • Pauline S skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Blev superöverraskad på ett så positivt sätt från att jag klev in i vänthallen/ receptionsdelen!
    Jätteimpad på utseendet i allt! Från vänthallen till vägen till rummen och osv.. Personalen supertrevliga och professionella! Vilken service! Kommer absolut rekommendera till alla jag känner och fortsätta gå här! Läs mer
  • Lars W skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Känner sig alltid väldigt välkommen, rent och fräscht och duktigt personal. Läs mer
  • Maria T skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Väldigt bra! Var hos tandhygienisten och hon var väldigt lugn och frågade hur det var emellanåt. Läs mer
  • Lena J skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Trots infekterad tand och smärta gillar jag min tandläkare och tandsköterska Läs mer
  • Mats R skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Helt ok, dock är inte receptionen alltid bemannad Läs mer
  • Josefin S skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Professionell och trevlig personal och väldigt fräscha lokaler, rekommenderar alla att gå hit! :) Läs mer
  • Ann-kristin 7 skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag har fått ett mycket bra bemötande, bra information från tandläkare och tandhygienist, dom har visat stor respekt för mig som kund.
    Jag har fått insatt en brygga i framtanden, ett snyggt jobb, för mig som kund fortfarande ovant Läs mer
  • Susan 7 skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Ny kund på dental Group och har blivit otroligt bra bemött med bra behandling som könns tryggt Läs mer
  • Petra 7 skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Bra och proffsig lagning kändes inte någon smärta Läs mer
  • Marianne 7 skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Glada, omhändertagna och duktiga samt informativa Läs mer
  • Elvira O skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Varmt rekommenderar:D:D:D Läs mer
  • Hassan D skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Duktiga, Trevliga och komptenta. Läs mer
  • Lars N skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag. Vill rekomdera dental group. För jag ser dom som ett företag som ger god service. Och dom tar hand om oss kunder på ett posetivt sätt. Läs mer
  • Anna-karin B skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag tycker verkligen inte om att gå till tandis, dyrt, ont och otrevligt bemötande är vad jag är van vid. Men! På Sollentuna dental är det som att komma till ett lyxigt spa med trevlig personal, skön atmosfär och bäst av allt, man slipper känna sig lurad. Kram på hela personalen, ni är fantastiska!0 Läs mer
  • Sacdiya H skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Grymma ni är! Ni gör ett strålande arbete!

/En super nöjd kund! Läs mer
  • Carina B skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Trevlig personal, fräscha lokaler Läs mer
  • Barbara P skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Tycker att ringa 48 timmar innan om du inte kan komma för att man sjuk är urusel! . Att man tvingas att betala för att blir sjuk är dåligt Läs mer
    2015-10-08 Sollentuna Dental Group svarar Barbara P
    Självklart behöver man inte betala något om man behöver ringa återbud för att man har blivit sjuk utan vi önskar istället ”krya på dig”.
  • Rebecca G skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Känns bra.
    Profosionella. Lyssnar på mig. Få tandläkare gör det. Läs mer
  • Karin L skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag är en supernöjd kund hos Sollentuna Dental Group. Jag möts av både proffsighet och värme. Jag känner att min tandläkare, tandsköterska och tandhygienist lyssnar på mig och gör det bästa för mig. Jag rekommenderar Sollentuna Dental Group till alla jag känner! Läs mer
  • Linn S skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Trevlig miljö, trevlig personal. Mkt nöjd Läs mer
  • Rickard W skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Mycket trevlig och glad personal. Läs mer
  • Sanaz M
    Sanaz M skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Jag kan varmt rekommendera Sollentuna Dental Group's service och tandläkare Rosa Ansari's kompetens! Läs mer
  • Mattias E skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Bra tandläkare, lite dyrt. Läs mer
  • Anna B skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Proffsigt och grundligt. Dessutom trevlig personal. Läs mer
  • Ann-marie D skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Rent och snyggt, senaste utrustningen inom tandvård samt MYCKET proffessionell personal.
    Dessutom bjuds på trevligt bemötande:D Läs mer
  • Tomas K skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Bra bemötande och väldigt effektivt med tandhygienist och tandläkartid på samma gång. Ljusa fräsha lokaler, känns som om de anstränger sig för att ge bra service. Läs mer
  • Maria M skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Utmärkt arbete, vänlig och kompetent personal Läs mer
  • Marianne E skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Professionellt trevligt bemötande. Modern klinik med personal som inger förtroende. Läs mer
  • Inger J skrev om Aqua Dental Sollentuna
    Som ny patient fick jag ett professionellt och vänligt bemötande. Samtliga behandlingar som utförts är jag mycket nöjd med. Även skickliga tandtekniker estetiskt fina kronor. Stort plus att alla behandlingar sker under samma tak. Vilket skapar trygghet. Ljus och fräsch mottagning. Läs mer

Gyllene Hästens Torg 9, 17067, SOLNA