Arlandastad Bil AB

4.3

6 omdömen om Arlandastad Bil AB

Kristoffer A
Skrev om Arlandastad Bil AB

Kan varmt rekommendera Volvo Cars Arlanda stad! Otroligt professionella och service medvetna! Fick däck explosion mitt i natten Påväg till Stockholm, assistans bärgaren körde bilen till Volvo i Arlanda. På morgonen får jag ett sms av verkstaden att dom har tagit emot bilen och kommer byta däcken som kommer redan under samma dag. Några timmar senare är bilen klar! Fortsätt med det ni gör, är super nöjd! Kommer lämna in bilen hos er i fortsättningen.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Joanna D
Skrev om Arlandastad Bil AB

Instämmer i de andras goda vitsord. Serviceminded, professionellt bemötande, tillmötegående trots en strulig kund. När skulle provköra så kom de med bilen till Solna. Blir definitivt Arlandsstad Bil vid nästa bilbyte eller om fler bilar i familjen Bara gott att säga om Arlandastad Bil

CHARLIE A
Skrev om Arlandastad Bil AB

Efter en miss i deras system ville Arlandastad hjälpa oss som plåster på såren. Det innebär en full tank i vår egna bil. Superproffsig service där Joel på plats hjälpte oss sondera alla bilar för den modell vi var ute efter. Det innebar tips, kolla protokoll och göra sin egen forskning. I säkert en timme tog han sig tid. Detta utan att det ens var aktuellt att vi skulle köpa en bil av Arlandastad, den vi var ute efter hade nämligen hunnit bli såld. Vi gick därifrån genuint tacksamma och glada att uppleva de väldigt professionella bemötandet.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Mikael Torbjörn R
Skrev om Arlandastad Bil AB

Har köpt 2 bilar av Arlandastad Bil som har funkat hur bra som helst. Grabbarna som jobbar vet precis hur service ska vara. Rekommenderar starkt att köpa bil via dom.

VOLKAN K
Skrev om Arlandastad Bil AB

Köpte en golf från dom. Proffsigt bemötande från Jonathan, bra värdering på inbytet och höll det han lovade efter köpet. Rekomenderas!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1313 omdömen 4.6 av 1313 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
RICKARD B
Skrev om Arlandastad Bil AB

Köpte en vw passat utav dom. Åkte och besiktiga bilen efter några månader fick nerslag pga tonade rutor. Säljaren sa att det skulle jag ha tänkt på innan jag åkte och besikta bilen. Ägaren till företaget går inte att får tag på. Han svarade aldrig.