Artasbygg AB

Artasbygg AB

artasbygg.se
  • Badge2023

Välkommen till Artasbygg AB - Vi skapar bostäder med elegans och excellens. I en föränderlig värld av bostadsbyggande står Artasbygg AB som en ledstjärna för innovation och kvalitet. Vår historia börjar med en vision av att skapa hem som förkroppsligar elegans och funktionalitet. I åratal har vi förvandlat denna vision till...

13 omdömen om Artasbygg AB

Philip B
Skrev om Artasbygg AB

Vi har samarbetat med Artas bygg på flera projekt. De är seriösa och utför ett noggrant och bra arbete! Kan starkt rekommendera dom.

Gustav S
Skrev om Artasbygg AB

Dom är toppen Rekommenderar dom varmt

Mohamad Sadiq M
Skrev om Artasbygg AB

Duktiga och effektiva samt trevliga

Dawid P
Skrev om Artasbygg AB

Artasbygg AB lånade oss sin företagsbuss under välgörenhetsaktionen. Deras fordon var oumbärligt för att reparera skador på asfalten på banan samt för att städa ytan efter evenemanget. Insamlingen under driftingtävlingarna gick till behandling av en 29-årig kvinna som drabbats av en ischemisk stroke. Tack för hjälpen!

Judyta W
Skrev om Artasbygg AB

Renoveringen av min lägenhet med Artasbygg AB var fantastisk. Företaget tog över ett annat företags arbete och räddade min lägenhet. Kvaliteten på utförande, kakel, måttbeställda snickerier och hela lägenheten gjordes perfekt. Jag vet inte vad jag skulle göra om det inte vore för Artas. De kopplade till och med in lysdioder i mitt sovrum, och den allmänna renoveringen av lägenheten slutfördes på mindre än 3 månader, allt i enlighet med lägenhetens design 😃

Yvonne B
Skrev om Artasbygg AB

Artasbygg har totalrenoverat en lägenhet ägd av mig och de har gjort större arbeten på en lantegendom, delägd av mig. Där har man lagt om hela taket på huvudbyggnaden och renoverat alla fönster i huvudbyggnad och en flygel, bytt panel och foder på sydsidan samt totalrenoverat ett badrum. Artasbygg visar prov på hantverksskicklighet, oavsett om det gäller plattsättning, målning, takarbeteten, plåtarbeten eller snickeri. De anställda är vänliga och professionella. Man lämnar arbetsplatsen städad vid arbetsdagens slut. ...

Göran N
Skrev om Artasbygg AB

Vi har arbetat med Artasbygg i ca 15 år , både stora och små arbeten . Artasbygg har bland annat byggt om taket på vår släktgård från 1700 talet , där dom även renoverat samtliga fönster , byggt ett badrum och bytt fasadbeklädnad . Artasbygg har även utflört flera underhållsarbeten i vår Brf på Kungsholmen . Dessutom har Artasbygg byggt vår 35m långa brygga med traditionella stenkistor, målat om huset och även lagt om taket, slipat golv etc. Artasbygg har alltid skött alla uppdrag på ett föredömligt och proffesionellt...

Oscar L
Skrev om Artasbygg AB

Hjälpte oss att byta vindskivor, måla kortsidor, fixa plåtarbete kring vår altandörr och måla skorsten. Mycket nöjd med resultatet. Hantverkarna var på plats i tid och arbetade väldigt snabbt. Vi har bett dem återkomma för att byta ut våra ytterdörrar mot nya då vi var mycket nöjda med tidigare arbete. Hälsningar Oskar

Boris K
Skrev om Artasbygg AB

Vi använde Artas för en komplex tillbyggnad på vårt hus som bla innebar dagvatten, grundläggning med pålning, gjutning av platta med golvvärme, avlastning med balkar, installation av ventilation m.m. Artas genomförde även en mycket fin stenläggning på vår tomt. Vi är supernöjda och använder gärna teamet för kommande arbeten.

Sofie W
Skrev om Artasbygg AB

Vi är jättenöjda! De är professionella, arbetet utfört med hög kvalitet och samtidigt är de väldigt trevliga och serviceminded.

Leif Ingvar J
Skrev om Artasbygg AB

ARTAS renoverade vårt hus 2018-2020. Trots pandemi genomförde dom hela projektet med stor skicklighet. ARTAS har väldigt bra hantverkare och till skillnad från många andra byggföretag är man helt transparent med materialkostnader och lägger inte på något overhead där utan du betalar bara arbetskostnader. Vår renovering var mycket omfattande och innebar både strukturellt arbete, ny fasad, nya fönster, ny el och datanät, nytt tak och ganska många nya ytskikt mm. allt genomfördes fantastiskt väl.

Hans Erik Dennis B

Fantastiskt företag som vi gjort många projekt tillsammans med allt från mindre renoveringar till större totalentreprenader. Uppstår några problem på efterhand eller liknande går dom alltid att nå och åtgärdar problemen snabbt och effektivt. Kan varmt rekommendera Artas Bygg AB som alltid sätter kunden i fokus och har väldigt hög yrkesstolthet

Jan B
Skrev om Artasbygg AB

Ärlig och bra byggare som kan allt från platsbyggnation till prefab. Har byggt såväl villor som större bostadsprojekt i Stockholm med dem. Skönt att veta att de alltid är måna om sitt anseende och om något problem mot förmodan uppstår så tar de sitt fulla ansvar. Bara gott att säga om dem.