Åsas Optik

Åsas Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Åsas Optik! På Kyrkogatan 21 i Heby hittar du Åsas Optik. Vi ser till dig som individ vad det gäller glas och bågar. Vi matchar din stil med din ögonhälsa. Vi som jobbar på Åsas Optik är Agneta - legetimerad optiker och Åsa som är ägare och legitimerad optiker med kontaktlinsbehörighet. Hos oss hittar du snygga...

614 omdömen om Åsas Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Anita L
Skrev om Åsas Optik

Trevligt bemötande redan vid första besöket.Jag är väldigt nöjd med Åsa och hennes medarbetare. Jag köpte ett par nya glasögon både bågar och glas.

Adam H
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande, inget att klaga på. Kommer att återkomma!

Svar från Åsas Optik

Du är så välkommen in när du vill Adam! 🤩 Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Ragnar R
Skrev om Åsas Optik

Grundlig och professionell undersökning. Mycket bra kundbemötande.

Svar från Åsas Optik

Hej Ragnar, vad glada vi blir för ditt omdöme. Tack så mycket och välkommen åter!

Anita S
Skrev om Åsas Optik

Mkt bra många besökare i butiken vilket talar sitt eget språk.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Anita, vi önskar dig en jättefin helg!

Åsa J
Skrev om Åsas Optik

Trevliga människor som jobbar i butiken hjälpsamma och vill kundernas bästa.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen in när de nya glasen kommit.

Bönan E
Skrev om Åsas Optik

Som vanligt en trevlig optiker

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Bönan och välkommen åter när det är dags.

Johan N
Skrev om Åsas Optik

Trevlig personal och bra hjälp

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Johan. Hoppas att du är nöjd med dina nya glasögon. Önskar er alla en fin helg! 😊 /Tanvi

Anders G
Skrev om Åsas Optik

Trevligt mötande . trevligt mötande.trevlit bemötande.

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Anders. Vi önskar dig en fin helg.

Benny S
Skrev om Åsas Optik

Blev väl och sakkunnigt bemött

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Benny och vi önskar dig en trevlig helg,

Athiya J
Skrev om Åsas Optik

Hej allt var bra köpt inget mycket bra bemötande

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och välkommen åter.

Anette H
Skrev om Åsas Optik

Mycket bra bemötande Jag kommer åter

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och välkommen åter 😊

Irene H
Skrev om Åsas Optik

Blev bra bemött trevlig personal. Glasögon blev perfekta

Svar från Åsas Optik

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök och dina glasögon 💖

Noah F
Skrev om Åsas Optik

Snabbt att få tid, toppen service

Svar från Åsas Optik

Vi önskar dig stort lycka till med körkortet och en glad påsk!

Mathias L
Skrev om Åsas Optik

Väldigt bra bemött och trevlig personal. Rekommenderas varmt!

Tack så mycket för ditt omdöme Mathias 🤓

Emira L
Skrev om Åsas Optik

Väldigt trevlig personal. Tack!

Svar från Åsas Optik

Så kul att du är nöjd med ditt besök hos oss 🤩 Du är alltid välkommen in om du har några funderingar eller behöver justera din båge.

Nils B
Skrev om Åsas Optik

Kanon trevlig personal snabb respons

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Nils och vad kul att du var nöjd med ditt besök. Du är så välkommen tillbaka 😊

Staffan F
Skrev om Åsas Optik

Jag kan varmt rekommendera Åsas Optik, proffsigt mottagande och väldigt hjälpsamma.

Svar från Åsas Optik

Tack Staffan för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi önskar dig en riktigt skön helg!

Maiene J
Skrev om Åsas Optik

Trevliga. Bra hjälp och bra info om valmöjligheter samt info om vad man kunde ändra på om det inte blev helt bra. Mycket bra att kunna få ändra o justera i efterhand om man inte tyckte att glasögonen fungerade bra. Köpte progressiva med dov färg i övre delen och glas som mörknade vid solsken. Fungerade bra behövde inte ändra färg eller dylikt men trygg att veta att det gick o göra utan stora kostnader. Tror inte att jag hade gjort det valet om jag gått någon annanstans med färgerna.

Svar från Åsas Optik

Tack för att du delar med dig av att det var nöjdhetsgarantin som gjorde att du vågade prova färg i glasen och så kul att höra att färgvalen blev bra Maiene 😊

Karin S

Mycket bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🤩

Tack för ditt omdöme Karin. Du är så fin i din nya båge! ✨

Jan-Gunnar E
Skrev om Åsas Optik

Bra utrustning mycket trevligt bemötande

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka när det är dags.

Kate R
Skrev om Åsas Optik

Rekomenderad av en släkting så bokade jag en tid hos Åsa. Trevligt och professionellt bemötande och lätt att få till en besökstid. Åsa tar god tid på sig ger en avslappnad stund för mig som kund. Väl genomförd kontroll och undersökning av ögon som resulterade i glasögon.

Svar från Åsas Optik

Tack Kate för ditt fina omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med din otroligt snygga båge och önskar dig en riktigt fin helg! 😊

Ingemar L
Skrev om Åsas Optik

Möttes av engagerad och trevlig personal

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt fina omdöme och välkomna tillbaka när det är dags. Vi önskar er en trevlig helg!

Marita S
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande av personalen trevligt

Svar från Åsas Optik

Vad roligt att ni är nöjda med ert första besök hos oss. Ni är så välkomna tillbaka 😊

Rickard A
Skrev om Åsas Optik

Mycket bra service ass ccc vvv bbb mmm ccc

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och vad bra att du är nöjd med ditt besök. Vi hoppas att allt fungerar bra med dina nya glasögon.

David A
Skrev om Åsas Optik

På ett mycket trevligt sätt. Jag hade inga förväntningar då jag aldrig haft glasögon. Min upplevelse vart super bra, bra service. Bra förklarande varför jag såg som jag såg. Samt snabb leverans de gillade jag 👌

Svar från Åsas Optik

Så roligt att du är nöjd med besöket och att du ser så bra i dom. Vi tycker att du valde en riktigt snygg båge också! 😊

Per S
Skrev om Åsas Optik

Läsglasögon perfekt jättetrevliga Kommer alltid gå dit tack

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme Per och du är så välkommen tillbaka till oss. Vi önskar dig en trevlig helg!

Conny Z
Skrev om Åsas Optik

Proffesionellt och omtänksamt. Mycket väl bemött.

Svar från Åsas Optik

Tack Conny och vad kul att du är nöjd med ditt senaste besök. Vi önskar dig allt gott med framtidsplanerna!

Christian B
Skrev om Åsas Optik

Trevlig och väldigt kunnig! Blivit proffesionellt bemött!

Tack så mycket Christian och välkommen åter 😊

Kjell G
Skrev om Åsas Optik

Bra trevliga och kunniga ligger på landsbygden där jag bor

Tack Kjell! Du valde en riktigt snygg båge.⚽😊

Maria H
Skrev om Åsas Optik

Jättefint bemötande där det kändes att man var väl omhändertagen och ingen stress. Bra information och noggrann undersökning. Otroligt trevlig personal och en känsla av personlighet!

Svar från Åsas Optik

Tack! Vad glada vi blir att du är så nöjd med ditt besök. Vi hoppas att du kommer bli lika nöjd med dina fina glasögon som väntar på dig. Du är så välkommen när det passar dig! 😊

Gun J
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande och en väldigt kunnig personal

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och vi är glada att du valde att komma till oss för en undersökning.

Sigge S
Skrev om Åsas Optik

Trevlig personal och gick fort

Tack Sigge och lycka till med körkortet! 😄🚗

Jennie A
Skrev om Åsas Optik

Fint bemötande bra service och information

Svar från Åsas Optik

Tack Jennie för ditt omdöme. Du är så välkommen in när det blir dags för glasögon. 🥰

Fredrik A
Skrev om Åsas Optik

Härligt bemötande väldigt kunnig. Köpte glasögon

Svar från Åsas Optik

Tack Fredrik, vi hoppas att allt känns bra med dina nya glasögon.

Katja M
Skrev om Åsas Optik

1. Jag blev väl bemött av båda. 2. Jag förväntade god service och jag upplevde det. 3. Jag köpte en tjänst i form av synundersökning. 4. Jag är väldigt nöjd med allt

Svar från Åsas Optik

Tack för ett trevligt besök och din återkoppling. Välkommen åter!😊

Mikael A
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande,trevlig personal.seriös undersökning.

Svar från Åsas Optik

Vad glada vi blir över att du är nöjd med ditt besök. Välkommen åter och vi önskar dig en riktigt fin helg.

Joakim H
Skrev om Åsas Optik

Bra bemötande med mycket trevlig personal

Svar från Åsas Optik

Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss! 😊 Vi önskar dig en jättefin helg.

Christina S
Skrev om Åsas Optik

Mitt första besök! Väldigt trevligt bemötande. Proffsiga .

Svar från Åsas Optik

Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Välkommen åter när det är dags! 😊

Tove A
Skrev om Åsas Optik

Jättebra bemötande, hjälpsamma och kunniga. Skulle ha hjälp att beställa nya linser så jag gjorde en synundersökning och fick bra hjälp med att beställa ett prov ex.

Svar från Åsas Optik

Vad glada vi blir att du ä nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas att provlinserna känns bra! 🤩

Allan Ö

Jättetrevligt bemötande och kunniga.+++++

Svar från Åsas Optik

Jätteroligt att ni ville komma till oss och vi är glada att besöket var positivt 😊

Teddy L
Skrev om Åsas Optik

Jag är mycket nöjd med mitt besök

Svar från Åsas Optik

Tack för ditt omdöme och välkommen åter när det är dags igen 😊

Alexander R
Skrev om Åsas Optik

De anställda på Åsas optik är alltid bra att göra med. Trevlig personal med bra service och folk som kan sin sak. Hela familjen köper glasögon av Åsas optik och vi kommer även fortsätta göra det.

Svar från Åsas Optik

God fortsättning till er alla och tack för ditt fina omdöme .😊 Så fint att ni är nöjda mer besöken hos oss och ni är så välkomna när det är dags att hämta ut glasögonen.

Tommy K
Skrev om Åsas Optik

Kalas bra Trevliga o väl utfört arbete Snabb tid trots missad tid

Svar från Åsas Optik

Tack, vad roligt att du är nöjd med ditt besök😊 Vi önskar er ett gott nytt år! 🎉

Ingela V
Skrev om Åsas Optik

Jag hjälp med att få nya glasögon.

Svar från Åsas Optik

Vi hoppas att du är nöjd med dina nya glasögon och önskar dig en god fortsättning ✨

Johan G
Skrev om Åsas Optik

Bra och kunnig personal. Jag fick dessutom veta att jag endast behövde läsglasögon. Min förra optiker fick mig att köpa glasögon för över 7000:-.

Svar från Åsas Optik

Vi är glada att du är nöjd med ditt besök och önskar dig en god fortsättning ✨

Lillemor K
Skrev om Åsas Optik

Trevligt bemötande samt kunnig personal och bra service

Svar från Åsas Optik

Tack Lillemor för ditt omdöme. Vi önskar er en god jul och ett gott nytt år, 🎄✨

Karin H
Skrev om Åsas Optik

Fint bemötande och kunnig personal

Svar från Åsas Optik

Tack Karin för ditt omdöme och vi önskar dig en riktigt god jul. 🎀

Tomas B

Glatt och trevligt bemötande Kontroll av synen Kommer gärna tillbaka 🏅🏅🏅

Du är så välkommen Tomas! 😊 Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år! ✨

Lena E
Skrev om Åsas Optik

Proffsiga trevliga man går därifrån mycket nöjd

Svar från Åsas Optik

Vi är glada att du är nöjd med ditt besök och att allt känns bra med dina nya glasögon. 🥰

Ulf C
Skrev om Åsas Optik

Mycket kunnigt bemötande och bedömning av åtgärd (remiss till ögonläkate).

Svar från Åsas Optik

Tack Ulf, hoppas att du får återkoppling snabbt ifrån ögonläkaren. Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år.