Astondental AB

Astondental AB

Ring 08-21 16 70 www.astondental.se
4.0

Välkommen till vår moderna klinik mitt i city. Vi har mer än 15 års erfarenhet och vår specialitet är implantat, estetisk tandvård och amalgamsanering. Vi tillverkar porslinskronor på ett enda besök medan du väntar. Vi hjälper dig att le stort!

50 omdömen om Astondental AB

Wiveca B
Skrev om Astondental AB

För många år sedan började mitt helvete med mina tänder när jag besökte den här kliniken. Jag hade slagit ut EN framtand och önskade hjälp med en krona. Hon säger att jag ska göra om 6!!! framtänder för att jag kommer bli mycket finare då. Jag förstod inte alls vad detta innebar (ung tjej som aldrig tidigare haft problem med mina tänder). Men hon slipade alltså ner mina tänder för att sedan sätta kronor på dessa. Det värsta var att en av kronorna, framtanden, var i en helt annan färg. När jag påtalat detta säger hon ordagrant...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Bengt Erik S
Skrev om Astondental AB

Jag är ny kund hos Astondental efter rekommendation från min fru. Mitt första besök var mycket positivt med vänligt bemötande och proffsig behandling. Det känns personligt med en liten mottagning som verkligen bryr sig om sina klienter. Hela behandlingen inklusive tandhygien vid samma tillfälle uppskattar jag.

Ferida D
Skrev om Astondental AB

KATASTROFALT bemötande , har aldrig varit med om något liknande. Hon skriker både på anställda och patienter. Låter inte patienten tala överhuvudtaget utan gör exakt som hon själv vill. Tar betalt i förskott och vägrar ta ett samtal och svarar varken på sms eller mail, min mamma har jagat henne i ett halvår för att få tillbaka pengar då hon betalade mycket mer än vad som gjorts. Att denna kvinna ens har patienter överhuvudtaget förvånar mig.

Wiveca B gillar detta
Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 730 omdömen 4.8 av 730 omdömen

Jättebra och bra service enligt tiden jag hade

Catrine F Catrine F
Mehrdad B
Skrev om Astondental AB

Avråder att gå till denna klinik - De bokar in dig automatiskt på en tid och man får endast ett sms för tidsbokning ingen email med deras villkor etc. Sedan när man försöker avboka så är det en mycket otrevlig och arg kvinna som kräver en på 500kr för påminnelseavgift/avbokning av tid. Summan är mycket dåligt bemötande, man får intrycket att de försöker få ut en krona av allt möjligt och kunden har nollvärde för dem. Finns bättre ställen.

FREDRIK J
Skrev om Astondental AB

Har precis blivit klar efter en stunds behandling med invisalign som sedan avslutades med 4st fasader. Proffsig hjälp och alltid ett trevligt bemötande. Har alltid haft tandläkarskräck innan men det har släppt helt efter mina besök, kommer också att fortsätta med mina vanliga undersökningar här. Supernöjd efter att ha fått hjälp med att få leendet tillbaka!

Alexandra Elvine H
Skrev om Astondental AB

Efter att ha utstått en mycket tråkig upplevelse på folktandvården vände jag mig till denna privatklinik med desperation på grund av en otrolig smärta. Jag fick tid snabbt och bemöttes otroligt väl av en gullig sköterska. Tandläkaren var tydlig, rak, erfaren och mycket kompetent. Hon ordnade upp folktandvården fadäs på en halvtimme och nu ett dygn senare kan jag äta. Tack snälla! Mvh Alexandra

DANIEL B
Skrev om Astondental AB

Ringde runt till olika ställen för en akuttid. Blev uppringd av en kvinna från Aston dental. Kom överens om en tid, hon skulle skicka bekräftelsemejl. Mejlet kom inte, då jag behövde få adressen dit i mejlet så ringde jag upp och blev typ utskälld, kvinnan skrek i luren att hon hade skickat sms (jag hade inte fått något sms). Jag sade bara kort, jag avbokar tiden. Glad att det inte blev ngn tid. Helt oseriöst ställe.

Eva-Albina P
Skrev om Astondental AB

Jag fixade porslinsfasader på mina framtänder samt rensade tandsten på Astondental. Jag är mycket nöjd. Mycket professionellt, jätte bra resultat. Kan verkligen rekommendera Astondental.

ELENA Q
Skrev om Astondental AB

Blev uppringd och utskälld innan jag ens kom på en första konsultation - RIKTIGT DÅLIGT BEMÖTANDE. Kan inte betygsätta behandlingen för nu går jag till en annan mottagning som behandlar sina potentiella patienter väl. I en redan utsatt situation med förlorad tand som kommer kräva en dyr behandling vill man inte hamna i händerna på en tandläkare med en sådan snäsig attityd.

DANIEL B gillar detta
THERESE D
Skrev om Astondental AB

Fantastisk behandling och supernöjd med ert arbete. Det var värt att åka 20 mil👍. Mvh Therese

ZORAN M
Skrev om Astondental AB

Ni är bästa i Sverige och riktiga proffs!

Kristina L
Skrev om Astondental AB

Alltid bra service hos tandläkare Shala på Aston Dental. Air-Flow en gång i halvåret gör att mina tänder håller sig rena och vita på ett otroligt bra sätt. Visdomstand borttagen så fint och proffsigt. Tack!

Said M
Skrev om Astondental AB

Bästa tandläkaren i stan! Efter många år som letade efter någon kunnig i sitt arbete, äntligen hittades genom en rekommendation av ena vänner sedan ett par år sen. En bra tandläkare i alla nivå.. Genom hennes implantater fick jag tillbaka tänder som jag saknade när andra läkare såg inga lösningar!!! Hon är briljant, en pärla!

Maya M
Skrev om Astondental AB

GÅ INTE HIT! FINNS MÅNGA BÄTTRE KLINIKER DÄR MAN BEMÖTTS MED RESPEKT! Hade man kunnat hade jag inte ens gett en stjärna, denna klinik är under all kritik! Min man bokade in sig på en kostnadsfri rådgivning, vi frågade om man hinner göra klart inplantatet innan hans högkostnadskort går ut i april. Vi hade varit på en annan klinik som gav oss info om att man inte hinner göra klart implantatet då det behöver tid att läka innan april så vi vände oss till Astondental då vi sett deras annons om att det kan gå snabbare. Shahla...

Jonathan V
Skrev om Astondental AB

Jag har besökt den här kliniken ända sen jag var barn och har alltid varit nöjd och trygg! Utomordentligt professionell och trevlig personal som lyckats hålla mina tänder i toppskick hela mitt liv.

Sara S
Skrev om Astondental AB

I needed to go to the acute dentist when I was in Stockholm this clinic and Dr. Hassanzadeh did a great job with root canal with laser and afterwards I asked for whitening and again I was very happy with the result. Recommend Astondental to everyone.

Lisa E
Skrev om Astondental AB

Precis blekt tänderna o de blev absolut ingen skillnad. När jag klagade fick jag till svar att deras chef ska ringa mig. Blir intressant o se om hon gör det. Som av en händelse försvann också mina före o efter bilder. De var tydligt även på dem att de inte blev någon skillnad före o efter behandlingen. Rekommenderas ej!

Anna F
Skrev om Astondental AB

Bästa tandläkare med bra personal. Jag är så nöjd med resultatet av Invisalign och implantat behandling jag gjorde där.

Sara R
Skrev om Astondental AB

Mycket nöjd med ert bemötande. Jag är extremt rädd för att gå till tandläkaren i vanliga fall men med denna proffsiga förståelse och engagemang var det inga problem för mig! TACK Nu kan jag le stort och äta obehindrat med mina nya implantat tänder och fått mycket beröm för mina tänder av vänner och bekanta.

Robin H
Skrev om Astondental AB

Här har du en tandläkare som du verkligen kan lita på. Shahla är bäst med övrig trevlig personal räddade mina tänder från tandlossning och där det fattades tänder satte hon implantat som fungerar riktigt bra och ser ut som egna tänder... Rekommenderar varmt!

Maryann d
Skrev om Astondental AB

Fruktansvärt! Gjorde en skalfasad på framtanden där för några år sen. De var för lata för att fila ner den så den var jämn med andra framtanden. När jag kom tillbaka till jobbet skrattade kollegorna å kallade mig Kalle Kanin. Gick tillbaka å fick den nedfilad av en stressad personal. Att jag skriver här så långt efter beror på att alla tandläkare jag varit hos sen dess sagt att det är helt fel färg på skalfasaden. Nu kommer jag slutligen kosta på mig ett byte hos riktiga proffs. Säger sig självt att det bara är bluffrekommendationer...

Elisabeth R
Skrev om Astondental AB

Äntligen har jag hittat till rätt tandläkare och klinik. Jag hade fått ett kostnadsförslag med massa åtgärder som var nödvändiga att utföra enligt folktandvården. Tandläkare Shahla Hassanzadeh på Astondental kollade noga mina tänder och tog med sina moderna apparater alla röntgen bilder osv och konstaterade att det det var bara 2 små fyllningar som ska göras och för att jag hade dragit ut en tand då gjorde hon ett tandimplantat också. Jätte nöjd. Det har gått nu fyra år och det bevisades verkligen att den första tandläkaren...

Peter
Skrev om Astondental AB

Varning! Gå inte hit. Du måste betala före ditt besök före och jag förstod varför efteråt. Jag gick dit akut pga värk i en tand och fick istället för lindring förslaget att dra ut tanden om jag inte valde att sätta in en dyr krona. När jag inte ville det blev tandläkaren irriterad och bokade in en tid för lagning utan mitt medgivande och lämnade sedan rummet. I receptionen fick jag sedan stryka tiden efter mycket diskussion, men då ville de att jag skulle skriva under ett papper att jag "accepterar kostnadsförslaget". Gör...

DANIEL B och Maryann d gillar detta
Helen B
Skrev om Astondental AB

Jag har bara gott att säga om Astondental, har under året satt in implantat i hela överkäken. Jag har tidigare inte trott att jag kunnat göra det pga dåligt benfäste mm. Hos Astondental fick jag genomgå en undersökning och panoramaröntgen, där man direkt såg att det inte var några problem. Var förstås orolig inför operationen, men hela processen har gått otroligt bra. Allt har utförts professionellt, effektivt och smärtfritt från första möte till det att implantaten satt på plats. Jag är jättenöjd och skall snart börja...

eva b
Skrev om Astondental AB

Jag visste inte att tandläkare skulle kunna vara så här. Det är som att ha en god vän som råkar vara tandexpert och som diskuterar min mun.

lars å
Skrev om Astondental AB

Låt mig börja med att säga jag hatar att gå till tandläkaren, Jag hade 8 mjölktänder som drogs ut när jag var 9 år gammal och hade efter det skräck för att gå till tandläkaren. Min bror gick till Astondental för att dra ut sina visdomständer så han rekommenderade Astondental. Jag fick en tid föra måndagen för en konsultation med Shahla och i fredags var den utdragen. Det gjorde inte ont alls och Shahla och personalen gör att du verkligen trivs.

inger a
Skrev om Astondental AB

Jag älskar shahla Hon är den bästa tandläkaren och överlägset den trevligaste jag någonsin har varit till. Jag skulle rekommendera henne till alla.

sara l
Skrev om Astondental AB

Jag har haft flera tandläkare genom åren och de har alla varit bra, inte dåliga men ingenting att skriva hem om. Med detta i åtanke kan jag inte säga tillräckligt bra saker om mina erfarenheter av Astondental, så mycket så att jag blev inspirerad att skriva min första recension här på RECO. deras anställda är utmärkta, vänlig, uppmärksamma och bra på sitt jobb - och jag älskar att de skickar mig sms för att påminna mig om tiderna. Till min första avtalade tid var jag sen men de fixade in mig ändå. Min tandhygienist...

inger a
Skrev om Astondental AB

Jag har gått till Astondental sedan 2005 Trots jobb och försäkrings förändringar under de senaste 10 åren, jag skulle aldrig överväga att gå till någon annan tandläkare. Jag har haft en rotfyllning här och kanske ett dussin fyllningar i alla storlekar genom åren (jag är 57). Jag har fem vänner/medarbetare som också går till henne. Alla har sagt till mig hur tacksamma de är för att jag rekommenderade henne.

Annika D och Mark M gillar detta
lars Å
Skrev om Astondental AB

Min erfarenhet av Astondental och tandläkare Shahla var bra. Mottagningen ren, hi-tech och personalen var trevlig och tillmötesgående.

Mark M gillar detta
Mark M
Skrev om Astondental AB

Här finns det bara trevlig och professionell personal bra priser, bra service, toppen modern. Rekommenderas varmt.

debe k
Skrev om Astondental AB

@björn o: att hon skriker på sina anställda tyckte jag konstig från dag 1 men att det skulle drabba mig ännu konstigare. När jag frågar varför min tand svullnat får hon en fnatt och säger du bara inbillar dig. Jag ser ju svullnader efter tand implantat operationen. Jag känner väl min tand bäst. Jag försökte hålla tyst och låtsas hålla med. Betalade en del pengar kan jag säga. Ibland säger hon att jag inte behöver betala något ibland säger hon att jag ska betala. Hon har inte koll på siffror. Hur kan man vara tandläkare,...

Samantha S
Skrev om Astondental AB

Jag blev rekommenderad av en kollega och min erfarenhet blev ännu bättre än vad jag hade förväntat mig. Mycket proffsigt arbete, trevlig personal, toppen modern och allt på samma ställe. Även tänderna görs på plats och det gör att väntetider för nya kronor osv blir betydligt kortare. Blev av med min tandvårdsrädsla och jag kan varmt rekommendera Shahla Hassanzadeh och Astondental. Ett bra val.

Sara R
Skrev om Astondental AB

Mycket proffsig och uppdaterad om moderna behandlingsmetoder. Alltid trevligt bemötande och hon informerar hela tiden om varje moment som utförs. Man känner sig välkommen där och mycket väl omhändertagen. Dessutom hyggliga priser.

Richard A
Skrev om Astondental AB

Det jag tycker bäst om hos Astondental är att jag har fått kronor monterade under samma besök. Priserna verkar dock vara en bit över genomsnittet.

Lena Ö
Skrev om Astondental AB

Astondental och tandläkare Shahla Hassanzedeh vill jag varmt rekommendera!! Vänligt bemötande från all personal också. Har nyligen gjort implantat helt smärtfritt även efteråt!! Var rädd för smärta från tidigare implantatoperation som min förra tandläkare gjorde, men allt gick nu snabbt och utan värk!!

Uldouz G
Skrev om Astondental AB

Bästa tandläkaren i stan, jag kan verkligen rekommendera Astondental och Tandläkare Shahla Hassanzadeh. Jätte fin praktik och personalen är jätte professionell.

Annika D
Skrev om Astondental AB

Jag kan verkligen rekommendera Astondental. Det fattades tänder i min mun som jag ville ha inplantat för. Jag fick jätte fina inplantat tänder som ingen kan se skillnad mellan de och riktiga tänder. Har rekommenderat de redan till mina arbetskamrater. Mycket kunnig, omtänksam tandläkare och personal samtidigt inte så dyrt.

Sophia H
Skrev om Astondental AB

Oerhört kunnig och kompetent personal, Shala är det bästa tandläkaren jag har gått till!

Maria-Desirée P
Skrev om Astondental AB

Bästa tandläkaren i stan! Hon blekte mina tänder för 9 år sen och ja får fortfarande komplimanger för dom! Går till Shala 1-2 gånger om året! Lite väntetid är d ju men hoppas att den praktiken expanderar:)))

Sara E
Skrev om Astondental AB

Hej, Jag har gått till Astondental i 10 år nu, och tycker att Shahla är den bästa tandläkaren i hela Sverige, hon är väldigt pålitlig, omtänksam, professionell, duktig och ärlig. Jag har varit hos andra tandläkare som har varit oärliga och ville ta betalt för behandlingar som jag inte behövde, men när jag kom till Shahla förklarade hon röntgen bilderna och visade mig att dem behandlingarna inte behövdes, och 10 år senare är all mina tänder fina och behöver absolut inga behandlingar, bara vanliga kontroll besök. Jag gillar...

Björn O
Skrev om Astondental AB

Jag var hos Astondental för att få en tand lagad. Bokade besöket dagen innan på nätet och det skulle kosta ca 800 kr. Jag kom i god tid och fick vänta vilket var helt ok. Kunden före mig blir överraskad att priset är höjt sedan sist och protesterar högt men betalar och verkar nöjd med behandlingen. Besöket verkar gå bra men tandläkaren verkar inte förstå att det är tanden som skall lagas. Hon tittar överallt och tar bilder vilka jag antar skall vara för att hon skall klara av lagningen. Då min sambo tidigare hos annan tandläkare...

micke h

christer j
Skrev om Astondental AB

Jag uppskattar kvaliteten i arbetet och snabbheten. Tiden mellan första besök till att, som i mitt fall, de nya fasaderna sitter på plats, är kort. Trevligt bemötande också.

Åsa M
Skrev om Astondental AB

Jag har varit en nöjd patient hos Astondental sen praktiken startades. Under årens lopp har det hänt mycket i min mun. Allt har blivit med skicklighet åtgärdat. All den nyaste tekniken underlättar och gör besöken färre. Min man och en son är också nöjda patienter hos Astondental.

s
Skrev om Astondental AB

Har tyckt om tandläkarens mjuka handlag, eftersom munnen är ett så känsligt område och jag dessutom haft tandläkarskräck.

Robert S
Skrev om Astondental AB

Kompetent, profesionellt och omhändertagande. Har under några månader genomgått rotfyllning, stiftinsättningar, byte av gamla plomber och nu även pollering av tänderna. Lider av tandläkarskräck, men här kan jag vara avslappnad.

Ann R
Skrev om Astondental AB

Jag håller på med amalgansanering av mina tänder och tycker att det går mycket bra. Tandläkaren är kunnig, effektiv och har mitt fulla förtroende. Har inga besvär alls av behandlingen, vilket man kan få om det inte görs på rätt sätt. Jag åker 40 mil varje gång bara för att jag är så nöjd!

Anders Z
Skrev om Astondental AB

Jag har under årens lopp fått både en brygga samt flera implantat och är mycket nöjd !! Tack för ett bra jobb!!

Anders Z
Skrev om Astondental AB

Proffsigt bemötande av kompetent personal, mycket modern utrustning o alltid uppdaterad tandläkare beträffande nya tekniker! Jag har varit patient sedan nuvarande ägare startade företaget, och det fortsätter jag med!!

Representant för Astondental AB och 2 andra gillar detta