B3 Eltjänst AB

B3 Eltjänst AB

Ring 08-121 533 80 www.b3eltjanst.se

SMÅ EL-JOBB Vi bokar in dig inom en vecka Från att byta en dimmer, uttag , belysning till att lägga ditt nya värmegolv. Vi tar hand om alla typer av elinstallationer i bostäder. Kontaktar du oss idag så får du svar inom 24h . Ring eller fyll i formuläret för ett snabbt svar. Certifikat & försäkringar Vi är försäkrade för att...

20 omdömen om B3 Eltjänst AB

Mårten G
Skrev om B3 Eltjänst AB

Har ett långvarigt samarbete med b3 och vi är super nöjda.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Anthony K
Skrev om B3 Eltjänst AB

Otroligt kommunikativa och stämmer av vid alla förändringar (vilket det alltid blir när man renoveringar). Arbetet utfördes snabbt och smidigt. Behövde inte ens vara på plats och allt blev snyggt och välgjort.

Erol O
Skrev om B3 Eltjänst AB

Fick bra service vänligt bemötande och kunnig personal Fick bra hjälp och tydlig information om produkterna

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Ali A
Skrev om B3 Eltjänst AB

Jag är i övrigt väldigt nöjd med företaget när det gäller bemötandet av riktigt glad personal samt arbetet de har utfört. Mvh Ali

Andreas N
Skrev om B3 Eltjänst AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma . Stor kunskap och erfarenhet Kan starkt rekommendera B3 Eltjänst

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Johan Å
Skrev om B3 Eltjänst AB

Mycket flexibla och noggranna med kunden i fokus

Kerstin B

Supernöjd från början till slut med bemötande och arbetsinsats - 100 %

Svar från B3 Eltjänst AB

Tack så mycket Kerstin!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Andreas N
Skrev om B3 Eltjänst AB

Otroligt bra bemötande och service i världsklass, inga konstigheter vet vart jag kommer att vända mig i framtiden

Svar från B3 Eltjänst AB

Tack så mycket Andreas!

Carolina B
Skrev om B3 Eltjänst AB

Proffsigt och trevligt bemötande. Arbetet hos mig utfördes snabbt och utan några problem. Jag kan starkt rekommendera B3 Eltjänst!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Diana E
Skrev om B3 Eltjänst AB

Väldigt trevliga & profissionella! Service av högsta klass.👌 Med B3 eltjänst är man i trygga händer! Rekommenderas starkt!

Marina C
Skrev om B3 Eltjänst AB

Jag är supernöjd med servicen, bemötandet och det utförda arbetet i högsta kvalité. Mycket trevliga och kunniga elektriker! Rekommenderas varmt. Tack! Marina C.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Philip B
Skrev om B3 Eltjänst AB

Positivt och lösningsorienterad. Rekommenderar dom starkt.

Ricky G
Skrev om B3 Eltjänst AB

Ett proffsigt el företag som bemötte mig bra B3 Eltjänst AB levde upp till mina förväntningar.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Ludvig F
Skrev om B3 Eltjänst AB

Jag har använt B3 Eltjänst som samarbetspartner under flera års tid inom servicejobb och försäkringsskador. B3 Eltjänst levererar alltid grym service till oss som beställare och likaså mot våra slutkunder. Det man kan förvänta sig av B3 Eltjänst är snabb respons, hög klass på utförda arbeten och väldigt god kundnöjdhet.

Mattias G
Skrev om B3 Eltjänst AB

Utför bra jobb, väldigt noggran, kommer när han säger och håller tider

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Sebastian B
Skrev om B3 Eltjänst AB

Det är en fröjda att arbeta med B3 Eltjänst. Engagerad och lösningsorienterad och alltid med ett leende på läpparna!

Simon P
Skrev om B3 Eltjänst AB

Trevliga grabbar som gör sitt yttersta för att få jobbet otroligt bra! Lätt att ha och göra med och kommer med bra input vart det blir bättre placeringar än vad man själv trott.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Robin B
Skrev om B3 Eltjänst AB

Bra bemötande med det lilla extra! installation av värmepanna, golvvärme och dimmbara spotlights. Simon på B3 Eltjänst skapade en personlig kontakt direkt som kändes mycket genuin. Han var ansvarstagande för sitt arbete och tillmötesgående. Simon hjälpte även till att reda ut en del frågor gällande utförande inom de bransch krav som gäller idag så att installationerna blev korrekt jag förväntade mig en vanlig elektriker och kände att jag fick så mycket mer

Christian H
Skrev om B3 Eltjänst AB

Punktliga, kunniga, håller vad dom lovar & framför allt otroligt duktiga på sitt arbete. Använder mig uteslutande av B3 vid renoveringar & felsökningar.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Danny P
Skrev om B3 Eltjänst AB

Fantastisk service och oerhört kompetenta elektriker.