Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Bach & Steel

Bach & Steel

Bergsgatan 36, 112 23 Stockholm — Visa karta

Frisersalongen Bach & Steel ligger på trendiga Kungsholmen och vi erbjuder det mesta inom hårbehandlingar, färgning/slingning, klippning eller varför inte en total makeover? Vi som jobbar här har flera decenniers erfarenhet av frisöryrket och brinner för att göra våra kunder nöjda! Inget uppdrag är för litet eller för stort, välkomna att boka tid!
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om Bach & Steel

• Lena H
    Lena H skrev om Bach & Steel
    Alltid nöjd och alltid gott bemötande! Läs mer
  • Malin E skrev om Bach & Steel
    Varm och trevlig miljö. Kan rekommendera salongen och Susanne Ardefors. Läs mer
  • Pia N skrev om Bach & Steel
    Levde helt upp till mina förväntningar. Mycket trevligt bemötande av Susann och övriga i salongen. Läs mer
  • Johanna C skrev om Bach & Steel
    Mycket Trevlig och duktig frisör. Alltid nöjd när jag varSusann. Läs mer
  • Anna Z skrev om Bach & Steel
    Mycket nöjd med både klipp och framförallt färg! Läs mer
  • Viktoria S skrev om Bach & Steel
    Kunnig, trevlig och vågar säga nej om hon inte tror på ens idéer. Uppdaterad om vad som gäller och bra tips om hur man ska ta hand om sitt hår. Framför allt duktig på att klippa. Läs mer
  • Kristina L skrev om Bach & Steel
    Mycket nöjd med Susanne. Hon lyssnar och tillgodoser mina önskemål. Läs mer
  • Erika L skrev om Bach & Steel
    Trevligt. Klippningen fin som vanligt Läs mer
  • Helena E skrev om Bach & Steel
    Alltid nöjd när jag går från salongen. Susanne lyssnar på vad man har för önskemål och kommer med förslag till den frisyr man vill ha. Läs mer
  • Birgitta A skrev om Bach & Steel
    Jag har alltid varit nöjd när jag har gått därifrån. Susanne är duktig, lyssnar och kommer med tips. En salong som jag varmt kan rekommendera. Så länge jag kan kommer jag att klippa mig hos Susanne, trots att jag har lång resväg dit Läs mer
  • Katrin W skrev om Bach & Steel
    Har alltid fått tidsboknimg när jag önskat samt ett mycket trevligt och professionellt mottagande och alltid varit 100% nöjd med behandlingen. Hade priset varit lägre hade jag kommit oftare men vill aldrig byta frisör utan återkommer alltid, så nöjd är jag. Mvh Catrine Wilny Läs mer
  • Annelie G skrev om Bach & Steel
    Supernöjd med Susann, som förstod mitt dilemma och gjorde sig ledig och fixade om mitt hår, så att det återigen fick lyster och lite dämpad färg!! Skulle rekommendera henne alla da'r i veckan! Läs mer
  • Agnetha K skrev om Bach & Steel
    Duktig engagerad och personlig. Tar tid på sig och är noggrann och ger kunden en skön avkoppling från vardagens stress. Läs mer
  • Annakarin W skrev om Bach & Steel
    Tar sig tid och går igenom alla delar. Aldrig stressad, hellre detän att det blir det minsta fel. Lyssnar till kunden men kommer med egna förslag och motiverar varför utan att tvinga sig på. Har aldrig träffat en bättre frisör Läs mer
  • Charlotta T skrev om Bach & Steel
    Carina Olsson har klippt mig under flera år, alltid med samma utmärkta känsla för form och trivsel. Dessutom är hon alltid flexibel när jag krånglar med tiderna./ Charlotta Thelin, kund Läs mer
  • Ann N skrev om Bach & Steel
    En kanonbra klippning och trevlig frisör. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Ellinor B skrev om Bach & Steel
    Alltid lika trevligt o proffsigt!! Läs mer
  • Nathalie K skrev om Bach & Steel
    Toppen service! Jag blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Per H skrev om Bach & Steel
    Bra bemötande............................. Läs mer
  • Johan W skrev om Bach & Steel
    Carina är både trevlig och kompetent för sin uppgift, känns alltid välkomnande att klippas sig hos henne. Läs mer
  • Charlotte B skrev om Bach & Steel
    Mycket bra, sakkunnig och korrekt. Toppen. Läs mer
  • Sophia F skrev om Bach & Steel
    Superduktig tjej som hela tiden hänger med i ny utveckling och teknik inom frisörbranschen. Otroligt trevligt bemötande men framför allt lyhörd och duktig på att förstå kundernas önskemål och stilar! Hela min familj har gått dit under många år! Makalös på olika klippstilar och färgningstekniker! Tack Carina!!! Läs mer
  • Maria A skrev om Bach & Steel
    Man blir alltid omhändertagen av en proffsig person. Läs mer
  • Tanja S skrev om Bach & Steel
    Carina är en mycket trevlig, lyhörd, kunnig och noggrann frisör. Frisyren brukar hålla formen flera månader efter klippningen. Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Bach & Steel
    Först vill jag berömma ert initiativ med gåvan till barncancerfonden!!!

Sedan mitt omdöme om Carina:
    En väldigt trevlig och tillmötesgående kvinna med fin känsla för sitt arbete som hon tar på största allvar. Man märker att man är föremålet för hela hennes koncentration,
    så omdömet kan inte bli annat "utmärkt" Läs mer
  • Elin Å skrev om Bach & Steel
    Trevligt bemötande och bra på att lyssna på vad man vill ha. Läs mer
  • Christine L skrev om Bach & Steel
    Upplever Carina som mycket kunnig och serviceinriktad. Carina lyssnade och kom med förslag. Jag har tappat en jättebra frisör! Läs mer
  • My L skrev om Bach & Steel
    Toppen, har alltid varit nöjd med resultatet när jag gått till Carina! Läs mer
  • Erika H skrev om Bach & Steel
    Carina Olsson är en fantastiskt skicklig frisör med stor erfarenhet. Jag har alltid blivit oerhört nöjd med hennes klippningar. Läs mer
  • Helena B skrev om Bach & Steel
    Carina är en duktig frisör och en vänlig och tillmötesgående person! Läs mer
  • Gro B skrev om Bach & Steel
    Bra bemötande, snygg klippning och trevlig salong. Läs mer
  • Maria N skrev om Bach & Steel
    Trevlig och duktig frisör alltså en toppenfrissa! Läs mer
  • Julia L skrev om Bach & Steel
    Mina behov blev bra bemötta och jag blev nöjd! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Bach & Steel
    En mycket förtroendeingivande upplevelse. Trevligt och inlyssnande. När jag ville göra vissa förändringar hjälpte Carina mig att hitta en bra lösning för att nå önskat resultat. Resultatet blev fantastiskt. Läs mer
  • Emma R skrev om Bach & Steel
    Alltid lika trevlig och super service! Resultatet blir över förväntan!:) Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Bach & Steel
    Jag rekommenderar verkligen Susann Ardefors. Hon är en mycket lyhörd och skicklig frisör, dessutom en väldigt trevlig och behaglig person, Eva Alm Läs mer
  • Monika M skrev om Bach & Steel
    Tack Susann !Jag är jättenöjd med min klippning ringer o bokar ny tid !
    Monica Läs mer
  • Kristina Q skrev om Bach & Steel
    Det var längesen men minns att jag inte var nöjd Läs mer
  • Pia A skrev om Bach & Steel
    Jag kände mig väl omhändertagen, välkommen, bra klippt, kanske litet trångt, tycker inte om att sitta så nära andra kunder som man gör hos Bach & Steel, enda nackdelen... Annars bara positivt!!! Läs mer
  • Ing-marie E skrev om Bach & Steel
    Liten gemytlig salong med trevligt bemötande 😊 Läs mer
  • Agneta J skrev om Bach & Steel
    Att komma till er salong känns helt underbart. Mycket gott bemötande och jag är en mycket nöjd kund som går därifrån, med andra ord, KANON.😍 Läs mer
  • Carolina L skrev om Bach & Steel
    En mkt bra upplevelse. Jag var väldigt nöjd med min frisör, mottagandet, priset och själva lokalen. Högsta betyg på alla punkter. Läs mer
  • Desirée A skrev om Bach & Steel
    Jag var inte nöjd med den senaste klippningen. Gick till en annan frisör och fick håret om klippt veckan efter Läs mer
  • Inger E skrev om Bach & Steel
    Bra och vänligt bemötande och jag har varit nöjd med mina behandlongar. Läs mer
  • Kerstin B skrev om Bach & Steel
    Litet och familjärt. Nära t-bana. Läs mer
  • Senja E skrev om Bach & Steel
    Min upplevelse överskrider alltid mina förväntningar! Jag kan alltid lita på min frisör att göra sitt bästa jobb och få ett bra resultat, även fast jag kanske inte vet vad jag vill ha. 10/10 Läs mer
  • Karin L skrev om Bach & Steel
    Bästa frisörerna jag träffat, proffsiga, noggranna, lyssnar på önskemål och gör inget "bara för att". Rekommenderar bra produkter på ett sätt som inte är påträngande. Läs mer
  • Lisen J skrev om Bach & Steel
    Världsklass, alltid lika nöjd! Läs mer
  • Kristina S skrev om Bach & Steel
    Jag är nöjd med Susanne som klipper mig. Läs mer