Alla kategorier Webshop Balkongshoppen.se

Balkongshoppen.se

Vill du förnya din uteplats? Vi på Balkongshoppen säljer balkonginredning både till företag och privata hem. Balkongshoppen är i dagsläget en renodlad webbshop som startades 2009 och har över 500 produkter idag.

Hos oss hittar du bland annat utekrukor med självbevattning, snygga balkonglådor, smarta utemöbler, tåliga terrassvärmare, utegolv, mysig utomhusbelysning, fina utekök och praktiska utegrillar. De flesta av våra produkter tål att stå ute året om.

Välkommen till oss, vi har allt för uterum och trädgård!

Läs vad 204 kunder tycker om Balkongshoppen.se

• Kristina B
    Kristina B skrev om Balkongshoppen.se
    Beställt via nätet trätrall teak
    Transporten fungerade perfekt med angivet klockslag
    Allt till belåtenhet
  • Christer A
    Christer A skrev om Balkongshoppen.se
    Vi är mycket tacksamma för den hjälp, kvalitet och leveranssäkerhet samt bemötande vi fick från er då vi per web inköpte att prydnadssjömärke (mitt på grund).
  • Anders J
    Anders J skrev om Balkongshoppen.se
    Beställde lampor att ha i trädgården. Lätt att beställa och det gick väldigt fort från beställning till att jag fått mina varor, ett jätte plus. Kram Anders
  • Anna L
    Anna L skrev om Balkongshoppen.se
    Snabb och proffsigt bemötande!
    Rekommenderas!
  • Göran D
    Göran D skrev om Balkongshoppen.se
    Mycket bra tillmötesgående och god service när vi köpte en större utomhusmatta av cykeldäck.
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Balkongshoppen.se
    Jag blev intresserad av ett balkonggolv på nätet och kontaktade Balkongshoppen. Jag fick mig tillsänt i separat kuvert 2 st plattor med returrätt. Vi tyckte dom såg bra ut och beställde till hela golvet. Vi lägger ut dom i vår, så vi vet ännu inte hur det ser ut eller fungerade. Mycket bra bemötande. smolken är att ni anlitar DHL som bara lämpade av hela paketet ute på vår trafikerade gata. Hade vi inte varit två, hade detta överhuvudtaget inte fungerat och även nu svårt med tanke på att vi bägge är äldre.
  • Stig S
    Stig S skrev om Balkongshoppen.se
    Snabba och korrekta svar på frågor. Åkte och hämtade mina varor själv i Varberg för att slippa fraktkostnad, funkade oxå bra.
  • Maria Signal M
    Maria Signal M skrev om Balkongshoppen.se
    Vi köpte två stora klotlampor för utomhusbruk där man kan styra färger mm med hjälp av app. Vi fick mycket bra hjälp med alternativ produkt när vårt ursprungsval var slut inkl påminnelse via sms när jag pga resa glömde bekräfta beställningen vilket var superbra eftersom vi hade en stor fest vi ville ha lamporna till. Något dyra lampor men allt funkar bra.
  • Tony S
    Tony S skrev om Balkongshoppen.se
    Snabba leveranser och bra pris.
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Balkongshoppen.se
    Bra bemötande. Köpt själva vsttnande krukor. Särskilt glad över mail om att det inte var stövlar för då hade de varit jättestora. Bra företag!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Balkongshoppen.se
    Superbra och personlig service! Svarar alltid snabbt och är väldigt trevliga, både på telefon och mail.
  • Pia N
    Pia N skrev om Balkongshoppen.se
    Överlag bra, trots strul med leverans
  • Göran A
    Göran A skrev om Balkongshoppen.se
    Väldigt bra att ha att göra med. Kommer med bra förslag och svarar väldigt snabbt.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Balkongshoppen.se
    Har endast beställt en oscillerande terrassvärmare. Inga konstigheter allt fungerade u.a.
  • Per T
    Per T skrev om Balkongshoppen.se
    Uppmärksam och omtänksam! Hade skrivit fel i min order och det dubbelkollades av balkongshoppen innan den expedierades.
  • Nils U
    Nils U skrev om Balkongshoppen.se
    Allt fungerade utmärkt, bra info på hemsida, snabb leverans.
    Men - avsändaren på shipment var en annan än den jag köpt ifrån, riktigt dåligt, trodde det var bedrägeri och epostade den nya avsändaren.
    Nya avsändaren svarade snabbt och förklarade att det var Balkongshoppens shipment trots avsändarens namn. Hade blivit 5 om detta inte skett.
  • Karin L
    Karin L skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte balkonglådor som var jättefina. Smidigt att handla och snabb leverans.
  • Karin B
    Karin B skrev om Balkongshoppen.se
    Tråkigt att behöva betala fraktkostnad när man beställer varo över 2000:-!!
    Det gör jag inte igen!!
    Annars funkade det bra!!
  • Marit S
    Marit S skrev om Balkongshoppen.se
    Väldigt snabbt och BRA bemötande. Hög servicegrad för nöjd kund.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Balkongshoppen.se
    Inga problem med vare sig leverans eller produkt.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Balkongshoppen.se
    Grym service med snabb återkoppling och hantering. Rekommenderar dem varm och kommer gladeligen köpa fler produkter av dem.
  • Lage A
    Lage A skrev om Balkongshoppen.se
    Blev mycket väl emottagen. Fantastisk service.
    Kan verkligen rekommenderas!
  • Christina S
    Christina S skrev om Balkongshoppen.se
    Superbra kundtjänst som gav snabbt svar
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Balkongshoppen.se
    Snabbt och bra vid beställning snabb leverans
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Balkongshoppen.se
    Fanns det vi sökte. Hittade det ingen annan stans. Lite dyrt bara.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Balkongshoppen.se
    Fungerade mycket bra och snabbt. Produkten motsvarar också beskrivningen på nätet.
  • Christer J
    Christer J skrev om Balkongshoppen.se
    Snabbt bemötande, snabb leverans, bara positivt
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Balkongshoppen.se
    Jag beställde ett balkongparasoll. Allting fungerade mycket bra. Jag fick mitt parasoll inom någon dag och betalningen fungerade fint.
    Har inget att klaga på.
  • Irena A
    Irena A skrev om Balkongshoppen.se
    Balkonella due som jag beställde är jag väldigt nöjd med, inte minst med monteringen. Snabb leverans och återkoppling då jag ringde med frågor om monteringen. Blev mycket bra bemöt.
  • Tuula Z
    Tuula Z skrev om Balkongshoppen.se
    Snabb leverans. Bra utbud. En del av parasollet hade gått sönder i transporten.
  • Jenny I
    Jenny I skrev om Balkongshoppen.se
    Det har varit bra, det ända jag har att klaga på är att DHL tappade bort mina paket och när de väl va hittade glömde de att ringa mig..
  • Annicka W
    Annicka W skrev om Balkongshoppen.se
    Jag köpte ett parasoll via hemsidan. Allt gick snabbt, smidigt och enkelt. Fick bekräftelse direkt på köpet och löpande info när min vara var på väg. Min allmänna upplevelse är mycket bra. Och mitt parasoll är jättesnygt!
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Balkongshoppen.se
    Balkongshoppen.se har varit fantastiskt bra att ha och göra med. Servicen är trevlig, personlig och enkelt uttryckt utmärkt. När det missades i en av leveranserna ordnades det till blixtsnabbt.

Jag kan mycket varmt rekommendera Balkongshoppen.se!

Rickard
  • Maria B
    Maria B skrev om Balkongshoppen.se
    Jättenöjd! Inget mer att tillägga än att jag är jättenöjd som kund!
  • Johan D
    Johan D skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte ett balkongbord. Motsvarade förväntningarna, bra kvalitet. Transport enligt utlovat.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Balkongshoppen.se
    Beställning av balkonglådor via hemsidan, som var klar, tydlig och lättanvänd. Supersnabb leverans.
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Balkongshoppen.se
    Funkade kanonbra! Snabb leverans o allt gick smidigt
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Balkongshoppen.se
    Så bra service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Harriet B
    Harriet B skrev om Balkongshoppen.se
    bara positivt. Bra bemötande fick bra svar på mina frågor. Snabb leverans super fina lampor både släckta o tända.
  • Carina B
    Carina B skrev om Balkongshoppen.se
    Beställde två balkognlådor sen onsdagskväll. Leverans på fredagen. Mycket nöjd med produkten och leveranstiden.
  • Bernt M
    Bernt M skrev om Balkongshoppen.se
    Jag beställde fyra ledlampskuber via nätet, det levererades tre st väldigt snabbt, leverantören sa att den sista skulle komma inom snar framtid då de var slut just nu.
    Den kom inom någon vecka.
    Jag är jättenöjd med både kuber och bemötandet😄😄😄😄😄
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Balkongshoppen.se
    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    inte speciellt smart undersökning, vad förväntar ni er för svar?
  • Annette B
    Annette B skrev om Balkongshoppen.se
    Svåra att få kontakt med vilket jag önskade då bordet jag köpt var svår monterat.
  • Tina H
    Tina H skrev om Balkongshoppen.se
    Bra och proffsigt bemötande. Riktigt nöjda med den produkt vi köpte.
  • Eva B
    Eva B skrev om Balkongshoppen.se
    Jag fick hjälp med dynor och stolar
  • Christina F
    Christina F skrev om Balkongshoppen.se
    Helt OK. Snabbt och bra paketerat.
  • Ann O
    Ann O skrev om Balkongshoppen.se
    Helt perfekt? Inga klagomål./:Ann
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Balkongshoppen.se
    Bra och snabb leverans. Bra bemötande, kan varmt rekommendera Balkongshoppen.
  • Johan D
    Johan D skrev om Balkongshoppen.se
    👍👍👍👍👍räcker gott!!!!!!!!!!!!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Balkongshoppen.se
    Jag väljer Balkongshoppen eftersom de säljer produkter av hög kvalitet, med design och utseende som passar på min balkong. Det jag har beställt har alltid levererats snabbt och på överenskommen tid. Det går alltid att ringa om man har några frågor, och jag har fått snabb och bra återkoppling.