Alla kategorier Webshop Balkongshoppen.se

Balkongshoppen.se

Vill du förnya din uteplats? Vi på Balkongshoppen säljer balkonginredning både till företag och privata hem. Balkongshoppen är i dagsläget en renodlad webbshop som startades 2009 och har över 500 produkter idag.

Hos oss hittar du bland annat utekrukor med självbevattning, snygga balkonglådor, smarta utemöbler, tåliga terrassvärmare, utegolv, mysig utomhusbelysning, fina utekök och praktiska utegrillar. De flesta av våra produkter tål att stå ute året om.

Välkommen till oss, vi har allt för uterum och trädgård!

Läs vad 241 kunder tycker om Balkongshoppen.se

• Karin F
    Karin F skrev om Balkongshoppen.se
    Stor blomlåda med spaljé, som var som jag hade tänkt. Allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Balkongshoppen.se
    Jag är mycket nöjd, bra service och snabb leverans 😃 Läs mer
  • Leena B
    Leena B skrev om Balkongshoppen.se
    Balkongvärmare, enkelt och smidigt att både beställa och betala. Är mycket nöjd med hela köp- och leveransprocessen. Läs mer
  • Gloria M
    Gloria M skrev om Balkongshoppen.se
    Trots att jag inte fick min balkong-matta levererad pga otroligt inkompetenta Postnord så får Balkongshoppen högsta betyg. De besvarade alla mina mail och försökte hjälpa mig på alla sätt och vis och förstod att jag efter 10 dagars strul avbokade min beställda matta.
    Madelein Månsson Läs mer
  • Sten F
    Sten F skrev om Balkongshoppen.se
    Har köpt ett balkong parasoll som jag ska ge till våran dotter som födelsedagspresent. Kan inte uttala mig så mycket om denna produkt eftersom den inte ännu har monterats. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte en Pizzaugn och allt har fungerat bra!
    Bra kommunikation runt ärendet! Läs mer
  • Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Balkongshoppen.se
    Jag handlade vertical blomlådor till balkongen! Supersnabb leverans!
    Jag har också rekommenderat mina vänner att beställa från balkongshoppen! Smarta och snygga lösningar👍 Läs mer
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Balkongshoppen.se
    Jag beställde produkter till min balkong, de är betalda och nu efter 3 veckor har de ännu inte kommit. Vid förfrågan om leverans fick jag visserligen ett vänligt svar att varorna kommer att levereras i början av kommande vecka. Så jag avvaktar med att lämna ett omdöme
    Agneta Fritze Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte infravärmare, utebelysning mm.
    Försökte få kontakt via telefon med frågor. Blev aldrig uppringd igen.
    Leveransen till ombud var extremt bökig och oklar. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Balkongshoppen.se
    Suveräna balkonglådor! Blev bättre än väntat. Trevligt bemötande och snabb leverans. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte en altanmatta som enligt uppgift var fraktfri och skulle levereras efter tre veckor. Blev uppringd efter tre veckor och bestämde tid för leverans. Mattan uppburen till min lägenhet. Allt stämde perfekt. Utmärkt service. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Balkongshoppen.se
    En självvattnande blomlåda.
    Snabb leverans.
    Allt som var beställt var med. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Balkongshoppen.se
    Angav annan leverantör än balkongshoppen när paketet levererades. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Balkongshoppen.se
    Snygga saker. Ok priser. Önskar mer ekologiska och miljövänliga produkter. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Balkongshoppen.se
    Hade en produkt i sitt sortiment som sedan inte kunde levereras. Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om Balkongshoppen.se
    Bra service och snabb leverans Läs mer
  • Berit L
    Berit L skrev om Balkongshoppen.se
    Jag köpte en reservdel till Cubico 30, supernöjd! Läs mer
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte konstgräs och då jag var osäker på måtten, mailade jag och frågade. Mycket professionellt bemötande med snabbt svar både på mail och telefon.
    Kan varmt rekommendera Balkongshoppen.se Läs mer
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Balkongshoppen.se
    Håller leveranstider, nöjd med allt! Rekomenderas! Läs mer
  • Tina R
    Tina R skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte en hängstol som min man tyvärr tyckte var för färgglad. Blev tvungen att returnera den vilket sköttes oerhört snabbt och proffsigt. Läs mer
  • Olle G
    Olle G skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte möbler till balkongen. Snabb och bra leverans Läs mer
  • Mona-Lisa L
    Mona-Lisa L skrev om Balkongshoppen.se
    Har köpt en balkongmatta som blev ännu bättre än vad jag hade tänkt mig. Servicen var helt perfekt. Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Balkongshoppen.se
    Jättefin och praktisk liten växtlampa som fått flytta in i bokhyllan tillsammans med min ampellilja. Lyfte hela rummet! Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Balkongshoppen.se
    Fick dessvärre en felleverans av vissa dynor till en loungesoffa jag hade köpt. Blev ju besviken när jag såg att det hade kommit olika dynor till samma soffa. När jag kontaktade Balkongshoppen fick jag bra hjälp och bemötande och efter några dagar kom rätt dynor. Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Balkongshoppen.se
    Vänlig, snabb och personlig service.
    Löste problem vid leverans av beställda vilstolar till vår ö.
    Mycket bra! Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Balkongshoppen.se
    Det är andra gången jag handlar av Balkongshoppen, den service och personliga hjälp jag fått samt de otroligt snabba svar på diverse frågor har verkligen överträffat mina förväntningar!
    jag är mycket nöjd och behöver jag i framtiden varor som jag kan beställa från Balkongshoppen kommer jag att göra det.
    Har dessutom rekommenderat företaget till vänner. Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Balkongshoppen.se
    Vid vår första beställning hos Balkongshoppen blev vi mycket positivt överraskade! Vi var lite tidspressade och behövde verkligen leveransen inom en vecka. Vi skickade mail och frågade om vår leverans kommer i tid och fick omedelbart ett positivt svar! Min mans mail fanns i beställningen, men det var jag, hans fru som skickade frågan, efter det fick vi svarsmail båda två! Jättebra, vi har nu beställt igen och hoppas det funkar lika bra.
    Väldigt personligt bemötande!!
    Däremot undrar vi, hur börjar ni ert mail till oss?
    ”Hej Håkan! Var kommer detta ifrån?” Läs mer
  • Hans W
    Hans W skrev om Balkongshoppen.se
    Bemötandet var väldigt bra på alla sätt. Jag köpte ett solur som fanns i Enköping. Jag fick hjälp med att beställa detta. Det kom hem på 3 dagar. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Åke A
    Åke A skrev om Balkongshoppen.se
    Bra produkt, snabb lev, Prisvärd. Läs mer
  • Majali L
    Majali L skrev om Balkongshoppen.se
    När man handlade över ett visst belopp så skulle fraktkostnaden exkluderas något var fel på webbsidan så jag ringde och fick snabb hjälp och också slapp jag fraktkostnaden
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Balkongshoppen.se
    Leveranstiden blev längre än vad som var uttalat, kontaktade då balkongshoppen. Fick ett otroligt snabbt svar med ett väldigt trevligt bemötande. Hela tiden mycket snabb uppföljning och korrekta besked genom hela leveransen. Kanonbra upplevelse av företaget! Skulle absolut handla igen! Läs mer
  • Roger H
    Roger H skrev om Balkongshoppen.se
    Snabb service och bra produkter Läs mer
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte 3 st sunlite blomlampor/växtbelysning och en adapter/växlare. Bra produkter och ok priser, dock lång leveranstid, längre än utlovat. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Balkongshoppen.se
    Mycket positivt. Bra info - tydlig och personlig.
    Leverans som förväntat. Läs mer
  • Ilkka I
    Ilkka I skrev om Balkongshoppen.se
    bra leverantör följer upp och tar ansvar Läs mer
  • Tony J
    Tony J skrev om Balkongshoppen.se
    Jag,Tony Jonsson kan varmt rekommendera Balkongshoppen. Jag fick problem med några trädgårdsbelysningar ivåras (2017) som jag inköpte för nästan 3 år sedan. Jag skickade då ett mail, och gnällde lite om kvaliten, men det var inget problem. Tyvär hade artikeln utgått men jag blev kompenserad med liknande belysningsarmaturer. Jag har nu monterat upp LED belysning vid intren som jag inköpte i november, och jag är mycket nöjd med Balkongshoppen. Jag har varit egenföretagare i affärsbranshen så jag vet vad nöjda kunder betyder. MVH Tony Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Balkongshoppen.se
    Köpte infravärmare. Bra bemötande. Snabb leverans. Produkten enligt förväntan. Läs mer
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Balkongshoppen.se
    Beställt via nätet trätrall teak
    Transporten fungerade perfekt med angivet klockslag
    Allt till belåtenhet Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Balkongshoppen.se
    Vi är mycket tacksamma för den hjälp, kvalitet och leveranssäkerhet samt bemötande vi fick från er då vi per web inköpte att prydnadssjömärke (mitt på grund). Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Balkongshoppen.se
    Beställde lampor att ha i trädgården. Lätt att beställa och det gick väldigt fort från beställning till att jag fått mina varor, ett jätte plus. Kram Anders Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Balkongshoppen.se
    Snabb och proffsigt bemötande!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Göran D
    Göran D skrev om Balkongshoppen.se
    Mycket bra tillmötesgående och god service när vi köpte en större utomhusmatta av cykeldäck. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Balkongshoppen.se
    Jag blev intresserad av ett balkonggolv på nätet och kontaktade Balkongshoppen. Jag fick mig tillsänt i separat kuvert 2 st plattor med returrätt. Vi tyckte dom såg bra ut och beställde till hela golvet. Vi lägger ut dom i vår, så vi vet ännu inte hur det ser ut eller fungerade. Mycket bra bemötande. smolken är att ni anlitar DHL som bara lämpade av hela paketet ute på vår trafikerade gata. Hade vi inte varit två, hade detta överhuvudtaget inte fungerat och även nu svårt med tanke på att vi bägge är äldre. Läs mer
  • Stig S
    Stig S skrev om Balkongshoppen.se
    Snabba och korrekta svar på frågor. Åkte och hämtade mina varor själv i Varberg för att slippa fraktkostnad, funkade oxå bra. Läs mer
  • Maria Signal M
    Maria Signal M skrev om Balkongshoppen.se
    Vi köpte två stora klotlampor för utomhusbruk där man kan styra färger mm med hjälp av app. Vi fick mycket bra hjälp med alternativ produkt när vårt ursprungsval var slut inkl påminnelse via sms när jag pga resa glömde bekräfta beställningen vilket var superbra eftersom vi hade en stor fest vi ville ha lamporna till. Något dyra lampor men allt funkar bra. Läs mer
  • Tony S
    Tony S skrev om Balkongshoppen.se
    Snabba leveranser och bra pris. Läs mer
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Balkongshoppen.se
    Bra bemötande. Köpt själva vsttnande krukor. Särskilt glad över mail om att det inte var stövlar för då hade de varit jättestora. Bra företag! Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Balkongshoppen.se
    Superbra och personlig service! Svarar alltid snabbt och är väldigt trevliga, både på telefon och mail. Läs mer
  • Pia N
    Pia N skrev om Balkongshoppen.se
    Överlag bra, trots strul med leverans Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Balkongshoppen.se
    Väldigt bra att ha att göra med. Kommer med bra förslag och svarar väldigt snabbt. Läs mer