Balkongshoppen.se

Balkongshoppen.se

4.5

Vill du förnya din uteplats? Vi på Balkongshoppen säljer balkonginredning både till företag och privata hem. Balkongshoppen är i dagsläget en renodlad webbshop som startades 2009 och har över 500 produkter idag. Hos oss hittar du bland annat utekrukor med självbevattning, snygga balkonglådor, smarta utemöbler, tåliga terrassvärmare,...

269 omdömen om Balkongshoppen.se

Camilla L
Skrev om Balkongshoppen.se

Fina produkter och toppenservice! Kan varmt rekommendera.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Kaj Mats Sanfrid N
Skrev om Balkongshoppen.se

Ägaren verkar tycka om att läxa upp sina kunder. Vi hade beställt två stora blomkrukor, som på nätet såg ut att finnas i lager. Min fru betalade digitalt, och eftersom vi hade ärende till Tyresö åkte vi till uppgiven adress för att hämta varorna. Ägaren fanns på plats, men inledde med att förebrå min fru med att säga, att man minsann inte kan klampa på oanmäld och att varorna fanns på annan plats. Jag hade väntat i bilen, men då jag själv gjorde sällskap och undrade vad som stod på, lugnade han sig och lovade att de som...

JAN-ERIK W
Skrev om Balkongshoppen.se

En kundservice i toppklass som verkligen lyssnat och varit behjälpliga efter problem som vi fick med stol från leverantör. Bara positivt att säga om dem och kan absolut rekommenderas.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

JEANETTE B
Skrev om Balkongshoppen.se

Bästa tänkbara servicen. Råkade vara trasigt när det kom fram (inte deras fel), och jag har nog aldrig varit med om så snabb och trevlig hjälp vi fick. Tusen tack!

Madeleine &
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte en fårskinnsfäll men misstog mig på färgen. Blev otroligt fint bemött när jag ville byta, fick all hjälp jag behövde på ett mycket serviceinriktat och trevligt sätt, kunde glädja mig och tryggt koppla av då jag visste att allt skulle lösa sig på bästa sätt!

Isabella B
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag heter Isabella och inte Maria Jag köpte två adventsljusstakar. De anlände snabbt trots alla julpaket i omlopp och jag har inget att klaga på.

Malin L
Skrev om Balkongshoppen.se

Snabb leverans och varan stämde överens med beskrivning och bilder. Nöjd!

Ulrika K
Skrev om Balkongshoppen.se

Sen leverans utan att det meddelades. Dock fick jag snabbt svar när jag frågade.

Jan Y
Skrev om Balkongshoppen.se

Har inte fått någon leverans men de svarar snällt när jag frågar.

Suzana M
Skrev om Balkongshoppen.se

Utebelysning och servicen var fantastisk. Snabb leverans, super trevlig personal. Rekommenderar varmt.

Ann-Katrin G
Skrev om Balkongshoppen.se

Soffa med hemleverans. Upplevde att det var svårt att utläsa hur frakten skulle gå till på hemsidan och vad som ingick i frakten. Hade kontakt med er flera gånger och blev trevligt bemött. Men förtydliga gärna om olika frakter och vad som igår.

Christoffer H
Skrev om Balkongshoppen.se

Bra priser och snabb leverans. Toppbetyg!

Carola T
Skrev om Balkongshoppen.se

Snabbt, enkelt och smidigt att handla från Balkongshoppen!

Karl-Emil D
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte två växtlampor Brast vid informationen hur vida paketen var på väg men fick mycket trevligt bemötande och hjälp vid frågor om leveransen. Kan rekommendera dom.

Rabiaa p
Skrev om Balkongshoppen.se

Bemötandet var utmärkt, fick mycket hjälp genom telefon samtal . Snabb och effektiv !! Ska absolut rekomandera.

Elisabeth A
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpt växtbelysning. Strul med leveransen först till fel utlämningsstäle och sen via Schenker. Fick jättebra hjälp och ett trevligt bemötande. Slutet gott och och jag är nöjd o glad. Rekommenderar!

Marinette M
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag fick bra service och leveransen var snabb.

Marita E
Skrev om Balkongshoppen.se

lampa för blommor inne, blev bra bemött och är jätte nöjd med produkten.

Pierre G
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte belysning från Markslöjd och fick oerhört snabb leverans. Uppskattas.

Maria A
Skrev om Balkongshoppen.se

Allt var ok, inkluderande leverans.

Ulla L
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag köpte en balkongvärmare och köpet gick helt utan problem och den motsvarade de förväntningar jag hade på produkten.

Tomas L
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte ett parasoll. Blev utmärkt bemött genom en snygg och lättläst hemsida vilket höjde mina förväntningar som sedan också infriades. Verkar vara ett välskött företag.

Stefan N
Skrev om Balkongshoppen.se

Pizzaugn Helt suverän även om grillförbudet gjort att man bara kunnat använda några få ggr Kanonpris och snabb lev

Adam K
Skrev om Balkongshoppen.se

Sören är en klippa som har service i blodet!

Lars D
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag köpte två stora självbevattnande blomkrukor. Bra utbud, snabb leverans och bra bemötande.

Therese L
Skrev om Balkongshoppen.se

Beställde en balkongmöbel i akacia för ett år sedan. Upptäckte dock att det var en spricka i träet längs ena benet, så jag skickade foto på det och fick svaret att en ny bensida skulle skickas. Efter ett par månader utan att någon bensida dykt upp så kontaktade jag dem igen, och fick svaret att de skulle kolla upp vad som hade hänt. Fick dock aldrig något svar så jag ledsnade att tjata på dom, tänker inte handla där igen.

Svar från Balkongshoppen.se

Hej Therese, Vad tråkigt att du inte fått hjälp tidigare. Vi är nya ägare av Balkongshoppen sen 11/6 och hjälper dig mer än gärna. Har mailat till dig så fixar vi detta snarast. mvh Linda Balkongshoppen

Marianne V
Skrev om Balkongshoppen.se

Hjulplatta till blomkruka. Beställde på nätet. Snab och bra leverans.

Karin F
Skrev om Balkongshoppen.se

Stor blomlåda med spaljé, som var som jag hade tänkt. Allt fungerade perfekt.

Richard H
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag är mycket nöjd, bra service och snabb leverans 😃

Leena B
Skrev om Balkongshoppen.se

Balkongvärmare, enkelt och smidigt att både beställa och betala. Är mycket nöjd med hela köp- och leveransprocessen.

Gloria M
Skrev om Balkongshoppen.se

Trots att jag inte fick min balkong-matta levererad pga otroligt inkompetenta Postnord så får Balkongshoppen högsta betyg. De besvarade alla mina mail och försökte hjälpa mig på alla sätt och vis och förstod att jag efter 10 dagars strul avbokade min beställda matta. Madelein Månsson

Sten F
Skrev om Balkongshoppen.se

Har köpt ett balkong parasoll som jag ska ge till våran dotter som födelsedagspresent. Kan inte uttala mig så mycket om denna produkt eftersom den inte ännu har monterats.

Stefan L
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte en Pizzaugn och allt har fungerat bra! Bra kommunikation runt ärendet!

Britt-Marie B
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag handlade vertical blomlådor till balkongen! Supersnabb leverans! Jag har också rekommenderat mina vänner att beställa från balkongshoppen! Smarta och snygga lösningar👍

Agneta F
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag beställde produkter till min balkong, de är betalda och nu efter 3 veckor har de ännu inte kommit. Vid förfrågan om leverans fick jag visserligen ett vänligt svar att varorna kommer att levereras i början av kommande vecka. Så jag avvaktar med att lämna ett omdöme Mvh Agneta Fritze

Jonas A
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte infravärmare, utebelysning mm. Försökte få kontakt via telefon med frågor. Blev aldrig uppringd igen. Leveransen till ombud var extremt bökig och oklar.

Karin L
Skrev om Balkongshoppen.se

Suveräna balkonglådor! Blev bättre än väntat. Trevligt bemötande och snabb leverans.

Karin S
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte en altanmatta som enligt uppgift var fraktfri och skulle levereras efter tre veckor. Blev uppringd efter tre veckor och bestämde tid för leverans. Mattan uppburen till min lägenhet. Allt stämde perfekt. Utmärkt service.

Bengt E
Skrev om Balkongshoppen.se

En självvattnande blomlåda. Snabb leverans. Allt som var beställt var med.

Thomas B
Skrev om Balkongshoppen.se

Angav annan leverantör än balkongshoppen när paketet levererades.

Eva K
Skrev om Balkongshoppen.se

Snygga saker. Ok priser. Önskar mer ekologiska och miljövänliga produkter.

Marcus A
Skrev om Balkongshoppen.se

Hade en produkt i sitt sortiment som sedan inte kunde levereras.

Carina R
Skrev om Balkongshoppen.se

Bra service och snabb leverans

Berit L
Skrev om Balkongshoppen.se

Jag köpte en reservdel till Cubico 30, supernöjd!

Katarina T
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte konstgräs och då jag var osäker på måtten, mailade jag och frågade. Mycket professionellt bemötande med snabbt svar både på mail och telefon. Kan varmt rekommendera Balkongshoppen.se

Alexandra S
Skrev om Balkongshoppen.se

Håller leveranstider, nöjd med allt! Rekomenderas!

Tina R
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte en hängstol som min man tyvärr tyckte var för färgglad. Blev tvungen att returnera den vilket sköttes oerhört snabbt och proffsigt.

Olle G
Skrev om Balkongshoppen.se

Köpte möbler till balkongen. Snabb och bra leverans

Mona-Lisa L
Skrev om Balkongshoppen.se

Har köpt en balkongmatta som blev ännu bättre än vad jag hade tänkt mig. Servicen var helt perfekt.

Jenny J
Skrev om Balkongshoppen.se

Jättefin och praktisk liten växtlampa som fått flytta in i bokhyllan tillsammans med min ampellilja. Lyfte hela rummet!