Barkarby Bilcenter

Barkarby Bilcenter

Call 08-795 97 77 www.barkarbybilcenter.se
4.1

About company

Varmt välkommen till Barkarby Bilcenter. Du hittar oss i ljusa och trevliga lokaler i Järfälla, väster om Stockholm. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar. Hela vår verksamhet präglas av en passion inom fordonsbranschen. Vi har lång erfarenhet och fler av de anställda har arbetat med liknande uppdrag...

67 omdömen om Barkarby Bilcenter

Jazaa reffat G
Wrote about Barkarby Bilcenter

Efter att ha varit på olika bilcenter, hamnade jag till slut på Barkarby bilcenter. Väl på plats mottogs jag av säljaren Issa. Han var väldigt proffessionell och service minded. Han tog in min gamla bil i utbyte och fick bra pris för den, sammtidigt som jag köpte en Audi A3 som var i topp skick och som jag är jätte nöjd med! Allt gick så smidigt till. Rekommenderar säljaren Issa!.

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Josefin E
Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte min första bil någonsin, fick träffa en säljare som hette Issa. Issa gav mig ett supertrevligt bemötande, var väldigt professionell och gjorde mitt köp så smidigt. Var tillgänglig under hela köp processen och har även följt upp efteråt. Väldigt förtroende givande, rekommenderar alla att köpa sin bil på barkaby bilcenter, speciellt av Issa.

Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte en bil och fick bra service av säljarna. Affären var smidig och jag fick hjälp med små justeringar innan köp.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1331 omdömen 4.6 av 1331 omdömen

Mycket trevlig försäljare. Jag köpte en begagnad Peugeot 206. Inklusive 4 vinterdäck som jag ännu inte fått. Bilen och däcken är betalda. B

Romeo R
Wrote about Barkarby Bilcenter

Min upplevelse hos Barkarby Bilcenter har varit fantastiskt! Fick en otroligt fin bil som jag är jätte nöjd med och så var den nybesiktad innan leverans också. Ett speciellt tack till Melak som verkligen går den extra milen för sina kunder, oerhört trevlig🙏

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Tea Vilhelmina W
Wrote about Barkarby Bilcenter

Proffsig och trevlig personal! Köpte nyss min nya bil där och är väldigt nöjd. Snabb och smidig affär. Rekommenderar att köpa bil här!

Diako H
Wrote about Barkarby Bilcenter

Kom till firman en lördag eftermiddag och dagdrömde och där träffade jag Issa. Otrolig själ som fick mig att köpa min drömbil sen 8 år tillbaka och även den dyraste bilen i hallen där och då. Han matchade alla mina önskemål allt utöver det vanliga vilket jag tvekar på att någon i branschen kan göra lika bra. Stort tack till Issa och gänget i Barkarby för god kommunikation och simpelt köp samt inbyte. Guld!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Bernt Gillis K
Wrote about Barkarby Bilcenter

Passa er för denna bilfirma man blir lurad köpte en bil av dom när jag kollade hade dom inte gjort service på bilen skulle ha gjorts 400 mil innan dom sålde bilen dom släckte bara service medelandet så när jag servar bilen och påpekar detta vill dom inte vara med längre och stå för kostnaden dåliga bromsar bland annat som var undermåliga så en service på 17.400;- blev jag BLÅST på så inge bilfirma att rekomendera alltså

Mariam K
Wrote about Barkarby Bilcenter

Mycket tillmötesgående och ärlig personal. Servicen kan man inte säga något dåligt om. Jag kan rekommendera Issa då han är väldigt professionell och förstående. Stort tack du har fått en återkommande kund definitivt!

Henrik L gillar detta
Abir B
Wrote about Barkarby Bilcenter

Issa mycket trevlig säljare!bra bemötande Snabb och bra affär.allt gick smidigt, hjälpte mig med min bil inbyte.En mkt smidig process från start till mål. Rekommenderas varmt.

Anna Alexsandra J
Wrote about Barkarby Bilcenter

Hittade en bil 100mil hemifrån som jag föll för. Säljaren Mellis var otroligt duktig och gav en känsla av ärlighet vilket gjorde att vi satte oss i bilen och åkte dessa mil för att hämta och byta in vår gamla bil. Kan varmt rekommendera denna firma. Vädligt välkomnande direkt man klev in genom dörren, trevliga säljare och snabbt och smidigt gjordes affären.

First-Name L
Wrote about Barkarby Bilcenter

Trevlig säljare! Snabb och bra affär. Rekommenderas varmt.

Leo Michael E
Wrote about Barkarby Bilcenter

Bra bemötande från början till slut. Önskade att bilen skulle besiktigas innan köp, vilket de löste utan diskussion. Uppstod strax efter köpet ett biljud från ett hjul, där de var snabba med att få in bilen på verkstad för kontroll och åtgärd. Alla jag har varit i kontakt med har haft ett bra bemötande där jag som kund har varit i fokus.

Adriaan V
Wrote about Barkarby Bilcenter

Kommer alldrig mer köpa en bil hos dom. Köpte en bil för två veckor sen som nu har körförbud. Dom bry sig inte om det. En bilhandlare som bry sig bara om pengar och inte om en bil trafiksäkert.

Rebecca Linnéa Maria J och Adriaan V gillar detta
Alaa A
Wrote about Barkarby Bilcenter

Säljaren melak verkligen 10/10 och får topp betyg i allt från bemötande till engagemang och väldigt noggrann med att kunden ska vara nöjd. service 10/10 allt va verkligen 10/10

Linn Maria Elisabet S
Wrote about Barkarby Bilcenter

Trevliga, lösningsorienterade säljare, smidig affär med möjlighet till extra garantier via ett externt försäkringsbolag. Bara bra erfarenhet efter affären och skulle absolut åka tillbaka om det blir aktuellt med fler bilköp.

Rebecca Linnéa Maria J
Wrote about Barkarby Bilcenter

Sämsta bilföretag någonsin. Köper aldrig en bil av dem igen. Ljuger om skicket på bilen. Tar inte på sig skada på bilen trots nybilsgaranti. Lita inte på dem!

Rebecca Linnéa Maria J gillar detta
SATA K
Wrote about Barkarby Bilcenter

Hej! Aldrig, aldrig köpa en bil från dem. du kommer bara få huvudvärk och förlora pengar. från första stund bara lögner. Issa som jobbar där ljuger, ljuger, ljuger. Spela in alla konversationer. de vägrar då allt. Köpte bilen i slutet av februari. 1.fel information på blocket 2.lurat med priset på bilen, 3.lurat att bilen behöver mycket olja och detta är normalt. 4.lurad med försäkring. 5 lurat med garanti, 6.lurat att bilen är servas. Inget dokument, inget jag kan få från dem. vad som hände med bilen...

Rebecca Linnéa Maria J och 4 andra gillar detta
Annika Susan Å
Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte en bil av Barkarby bilcenter

TOMAS T
Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte bil genom Melak på företaget. Upptäckte senare samma dag efter köpet att fläkten inte fungera som den skulle. Företaget felsökte och lagade den kort därefter utan några invändningar! Bra bemötande, tillgänglig säljare (Melak) och gjorde även de lilla extra och bytte däck åt oss gratis när vi lämna in bilen för reparation. Snyggt gjort!

Anders Thomas S
Wrote about Barkarby Bilcenter

Perfekt bilbyte för mig,ärligt samtal som gjorde att jag åkte extra milen och allt stämde.Fadi mötte och var effektiv,trevlig,kunnig.Välskött lokal och bilen exakt som förklarad.Nöjd och återkommer!

NOCHIN K
Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte min bil på Barkarby Bilcenter av Issa, är mycket nöjd med både bilen och bemötandet. Oerhört professionell och en service på hög nivå. Tack, vi ses när de blir dax för en ny bil igen.

EVO T
Wrote about Barkarby Bilcenter

Både Fadi och Issa hjälpte mig mycket proffsigt båda två och behöver man det minsta hjälp och råd så är det dessa två säljare som gör det yttersta för att man ska vara nöjd! Dessa säljare är dom man ska ta kontakt med och vända sig till om man vill vara 100% nöjd! Jag är iaf lika nöjd varje gång efter att ha köpt 3 bilar nu på mindre än två år av Issa. Rekommenderas varmt!

HELEN O
Wrote about Barkarby Bilcenter

Seriös trevlig säljare Issa som fixade en snabb affär på en fin bil precis som han lovade. Rekommenderas varmt 👌🏻

Toufik M
Wrote about Barkarby Bilcenter

Nyligen köpte en bil från BBC jag är mycket nöjd fin och trevlig service från en av personalen (Issa Elkawaret)rekommenderas köpställe

MAJA L
Wrote about Barkarby Bilcenter

Fick ett väldigt varmt bemötande av Melak som sålde en fin bil till mig som jag är jätte nöjd med! Hon var både hjälpsam och väldigt informativ med tanke på att det är första bilen jag köpt på egen hand. Det kändes väldigt tryggt att det låg i hennes händer hur som helst! Tack för ett smidigt köp från en mycket nöjd kund!

MIKAEL R
Wrote about Barkarby Bilcenter

Vill framhäva Barkarby Bilcenter i Veddesta som den bästa bilhandlaren jag har haft att göra med. Då ska det tilläggas att jag ägt mängder med bilar. Efter flera lyckade bilbyten med samma säljare vill jag särskilt lyfta fram Henrik Laine. Han har gett mig ett extremt personligt samt professionellt bemötande, bra flexibilitet i diskussionerna kring affärerna och full ärlighet om bilarnas skick bl.a. Mer behöver iaf inte jag för att känna mig välkommen och trygg. Man får en familjekänsla helt enkelt för Henrik tar sig tid...

Sohrab S
Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte min bil av Henrik som är väldigt professionell och trevlig.

JENNY A
Wrote about Barkarby Bilcenter

Köpte bil av Melak, jättetrevligt bemötande och hon var hjälpsam när jag upptäckte några fel som behövde fixas på bilen! Ett litet minus på att jag nu måste åka för 2a gången tillbaka på service eftersom bildelen som skulle bytas ut var defekt 1a gången! Fast bra att jag blir kompenserad med en biltvätt!! 👍 jag är en nöjd kund.😊

DENNIS G
Wrote about Barkarby Bilcenter

Väldigt bra bemötande och väldigt trevliga, Är väldigt nöjd med affären då han hjälpte med allt och allt gick som man vill, bilen behövde service när jag skulle köpa bilen och då erbjöd dom att stå för det, rekomenderar barkarby bilcenter 100%

Anders Lars Johan W

Köpte en Toyota Auris hybrid som jag är nöjd med

SOFIE E
Wrote about Barkarby Bilcenter

Sålde defekt bil, fick laga den för drygt 9000, de bytte iofs båda sidobackspelglarna då de ramlade av inom 2 dagar efter köp. Dålig kommunikation! Fick ej med servicebok, skulle skickas rekommenderat till mig men skickades med vanlig post, som tur var kom den fram...

Rebecca Linnéa Maria J gillar detta
Filip F
Wrote about Barkarby Bilcenter

Kan verkligen rekommendera Barkarby Bilcenter. Köpte min Q3 av Henrik som var extremt professionell från start och det är precis så man gör affärer med mig som köpare. Är dessutom riktigt nöjd med bilen.

Henrik L gillar detta
Michael Å
Wrote about Barkarby Bilcenter

trevligt bemötande från början till köp. Rekommenderar gärna denna bilfirma. Micke Å

Kimmo K
Wrote about Barkarby Bilcenter

snabt och smidigt bra bemött av Henrik mm

Anne-li L
Wrote about Barkarby Bilcenter

Kontakt med en kille. Han visade oss den bästa bilen för oss. vi fick kolla själva invändigt. Sade hejdå och kom tillbaka när vi insåg att den hade det bästa priset. Lättsam kille. Löste pengaproblemet bra.

Bror B
Wrote about Barkarby Bilcenter

Mycket proffsigt och hjälpsamt bemötande. Jag kan hel hjärtat rekommendera mina bekanta att besöka BBC vi nästa bilköp. Gunnar Blom

Metin Y
Wrote about Barkarby Bilcenter

Jätte dåligt jag köpte bilen efter några timmar samma dag bilen startade inte ..jag ringde och klagade dagen efter dem byta batteriet men felet är inte batteriet jag tvingade att göra fel sökning dem säger att en el läkaj nånstans bakom panelen kostar 6000 kr jag köpte bilen för 10000 kr dem borde säga liksom bilen har ett stor problem köp inte istället sälja till kunden..dåligt för en seriöst bil firma

Svar från Barkarby Bilcenter

Hej Metin. När vi säljer dessa typer utav bilar hos oss så förklarar vi att dem säljes som reparationsobjekt och om man ändå väljer att fullfölja köpet så är det en chansning man gör, mycket tråkigt att höra att den inte höll längre. // Henrik

Mikael H
Wrote about Barkarby Bilcenter

Bilen var inte påställd vid försäljningen vilket framkom först när jag skulle köpa bilen vilket innebar att jag var tvungen att till Transportstyrelsen erlägga ytterligare ca 1000 kr i fordonsskatt.

Svar från Barkarby Bilcenter

Hej Mikael. Vid köp utav bil från alla bilfirmor tillkommer tyvärr den kvarvarande skatten, förstår att du inte kanske hade koll på detta. MVH Henrik Barkarbybilcenter

Jenny B
Wrote about Barkarby Bilcenter

Trevlig säljare, bra bemötande. Skulle absolut rekommendera andra att åka hit.

Erik S
Wrote about Barkarby Bilcenter

mycket trevlig och hjälpsam personal bra garanti mot ev. fel

Sölve D
Wrote about Barkarby Bilcenter

Mycket bra bemötande bra information av säljaren

Jörgen L
Wrote about Barkarby Bilcenter

Proffsigt, vänligt, klockrent bemötande. Som man vill att det ska kännas när man köper en bil.

Ninni S
Wrote about Barkarby Bilcenter

Trevlig och hjälpsam säljare med tålamod. Jag fick ett bra bemötande och en bra bil.

Demiana M
Wrote about Barkarby Bilcenter

Vi blev bemötta med ett stort leende och jättebra service.

Abdulla A
Wrote about Barkarby Bilcenter

Det var bra personal Och bra service

Jimi S
Wrote about Barkarby Bilcenter

Sålde en defekt bil som var av omedelbart behov av dyra reparationer

Rebecca Linnéa Maria J och 2 andra gillar detta
Tord C