Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Järfälla Barkarbystad Dental AB

Barkarbystad Dental AB

Barkarbyvägen 74, 177 44 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Barkarbystad Dental!

Vi är norra Stockholms största tandläkarklinik, vi har 8 behandlingsrum och erbjuder all typ av tandvård under ett och samma tak. Våra fem tandläkare har alla över 20 års erfarenhet i branschen.

Modern, centralt belägen och trevlig tandläkarpraktik i Barkarbystaden, Järfälla. Hit är hela familjen välkommen, och vi tar även emot tandvårdsrädda i vår lugna och stressfria miljö. Vi erbjuder allmäntandvård, tar emot akuta patienter och utför estetisk tandvård. Vi gör också implantat och ger konsultation.

Har du frågor kring tandvård eller munhygien är du alltid välkommen att kontakta oss med dina funderingar! Vi talar flera språk och hoppas att vi kan hjälpa dig. Du kan enkelt boka tid genom vår hemsida!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 49 kunder tycker om Barkarbystad Dental AB

• Lars H
    Lars H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Har haft många tandläkare, men Leila är den bästa, byter ut gamla tänder, mycket trevlig personal,
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket bra service och tandvård. Modern teknik och trevligt bemötande, både från reception, tandläkaren Leila och tandhygenisten.

Aningen skrikig annonsering med lampor på fasaden och reklam.
  • Nawar H
    Nawar H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt bemötande och kunnig personal!
  • Svanhagen F
    Svanhagen F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Väldigt bra och trevlig personal!
  • Mattea D
    Mattea D skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag har nyss blivit en kund hos Barkarbystad Dental AB. Det känns ok.
  • Magdalena Z
    Magdalena Z skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket trevligt ställe. Alla är mån om sina kunder. Känns bra. Tandläkaren lyssnade och svarade vänligt på alla frågor. Han frågade flera gånger om det gick bra under behandlingen. Många svenska tandläkare är dryga och vill inte prata. Därför uppskattar jag detta ställe mycket. Ett utomordentligt bra jobb, tre lagningar smärtfritt. Jag vill rekommendera detta tanläkarelag
  • Bahar F
    Bahar F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Har upplevt utan konstig heter.
    Allt var bra som det skulle 👍👍👍
  • Maria N
    Maria N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag har från första gången jag var där fått ett mkt. Fint och varmt mottagande. Eftersom jag inte varit till ngn. Tandläkare på mkt. Länge så visste jag att det var mkt. Som behövdes göra- och det var det.Nu har jag gått här i två månader och håller på med kronor och broar bla. Så jag är väldigt,väldigt nöjd. Maria Nordqvist.
  • Jan P
    Jan P skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag blev väldigt bra bemött av hela personalen och de gjorde ett väldigt bra jobb.
  • Isabelle K
    Isabelle K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fick en tid otroligt fort, så helt över förväntan.
    Jag fick en förstående och försiktig tandläkare som förstod mina smärtor och respekterade dem genom att vara försiktig.
    Jag är super nöjd!
  • Lousin Y
    Lousin Y skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag brukar inte ge dåliga omdömen men jag har aldrig känt så grundlurad. Tandläkaren påstod att jag hade nio allvarliga hål och allt behövde lagas omgående. Jag frågade om jag hade några pågående hål men hon insisterade på att alla vara stora hål som skulle lagas med en gång. Besöket kändes som att hon endast vill tjäna pengar och inte ge mig uppriktiga uppgifter. Jag gick dagen efter till en annan tandläkare som har varit verksam i 12 år som tittade igenom och jag fick röntgen som visade 4 hål. Man förväntar sig uppriktig och proffesionellt bemötande hos en tandläkare men detta var raka motsatsen. Va ärliga mot era patienter istället!!!
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Barkarbystad Dental AB
    I början var bemötande bra, sedan blev det lurigt...!!
  • Kjelle B
    Kjelle B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Efterfrågar omdömen angående implantat, tack.Kjelle
  • Harmanjit K
    Harmanjit K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Professionellt och empatiskt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Chak R
    Chak R skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket nöjd med mitt första besöket. Det första intrycket är av en mycket fräsch och modern klinik. Mycket trevlig och förtroende givande tandläkare som tog hand om mig. Att de har 8 behandlingsrum och verka ha en heltäckande tandvård. Efter behandlingen vill jag gärna komma tillbaka för en estetisk behandling. Som sagt mycket nöjd!!
  • Fathi M
    Fathi M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jätte fin och fräsch klinik. Bra första intryck! Hade inga förväntningar men blev positivt överraskad. Super duktiga tandläkare och bra service. Kan rekommendera de starkt!
  • Malin
    Malin skrev om Barkarbystad Dental AB
    Tandläkaren förstod inte datasystemet och kunde inte stava på svenska och bad mig därför skriva in alla mina uppgifter själv på hans dator. Han hånskrattade åt mig när jag beskrev problemet med min tand. Han tappade instrument på golvet och verkade inte förstå vad han höll på med. Helt oproffsigt, kommer aldrig tillbaks.
  • Janni B
    Janni B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra service och trevlig personal till ett rimligt pris. Min retainer gick sönder och jag fick en tid nästföljande dag. Inom en vecka efter besöket gick retainern sönder igen och jag fick det åtgärdat utan kostnad samma dag som jag ringde in.
  • Mariama D
    Mariama D skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra service och mycket professionella.
  • Per J
    Per J skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jättetrevlig personal, personlig service, modern klinik
  • Michel E
    Michel E skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jätte duktiga och proffesionella ! Modern anläggning
  • Mona O
    Mona O skrev om Barkarbystad Dental AB
    Superfräscht och bra service :)
  • Aster H
    Aster H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag är nöjd med tänderna och vill gärna tacka er att ni ska hjälpa till barncancerfonden
  • Chintu M
    Chintu M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig och kunnig personal..ren och få tider snabbt
  • Mahta A
    Mahta A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Det var jobbigt att tandläkaren inte hade en sköterska brevid sig som kunde hjälpa tandläkaren. så allting tog längre tid o jobbigare för kunden
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Snabbt o bra bemötande.prisvärt.
  • Crister H
    Crister H skrev om Barkarbystad Dental AB
    väl bemött vid mitt första besök och åtgärder som krävdes utifrån aktuell tandstatus. t
  • Shahin R
    Shahin R skrev om Barkarbystad Dental AB
    De är bästa och proffs
    Ansvar och duktig
  • Fadi A
    Fadi A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Hoppas alla barnen kommer må bra!
  • Eva B
    Eva B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt bemötande av både tandläkare o hygienist
  • Erik H
    Erik H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fräscht, trevligt bemötande och professionellt utförande! Bara positivt!
  • Seyedmousa M
    Seyedmousa M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bäst i hela norra stockholm med 5 duktiga tandläkare ......👍👍👍
  • Sara S
    Sara S skrev om Barkarbystad Dental AB
    De var väldigt trevliga. Jag kommer att rekommendera de till mina vänner. Tack
  • Ann-marie W
    Ann-marie W skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag fick tid snabbt vänligt bemötande väldigt nöjd
  • Lars L
    Lars L skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra bemötande. Trevlig personal. Professionell vård och humana priser. Rekommenderas! :)
  • Solongo L
    Solongo L skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig Tandläkare,lätt att boka tider och lokalen är fräcsh!
  • Zohra J
    Zohra J skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag känner mig jätte välkomna när kommer
    Och har fått jätte bra bemötande jag så nyd
    Tack för att du finns
    Mvh zohra
  • Hamid F
    Hamid F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevliga, uppriktiga, kunniga
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket, mycket nöjd kund av min tandläkare Laila. Men det blir ofta dyrt med tandläkarräkningar så då får man vänta lite mellan besöken.
  • Theresa A
    Theresa A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Super trevliga tandläkare , bra och duktiga för dom som har tandläkare rädsla, dom har bra priser
  • babak A
    babak A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Sedan länge mina framtänder hade ändrat färg till mörk grå ,varit hos flera tandläkare som inte uppmärksammat detta men när jag var hos Leila ,hon frågade mig att om jag visste att jag har en stor infektion där i käken och en bild bekräftade detta.Så jag är mycket tacksam att hon räddade mina tänder och även mitt liv för att det var en farlig dolt infektion...
    duktig och ansvarsfull tandläkare som jag rekommenderar varmt.
  • Atash J
    Atash J skrev om Barkarbystad Dental AB
    Efter undersökning av tandläkare fick jag veta att jag behöver 2 broar de behandlade mig på ett mycket bra sätt ,tog inte så mycket tid och ingen ont så det gick smidigt .Väldigt omtänksam och duktiga tandläkare.fint och lyxig lokal.
  • Saman M
    Saman M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Skit dåligt. De skulle borra i 5 st tänder som de sa att det är håll i. Jag har gjort samma undersökning hos en annan läkare. Jag har inga håll alls i mina tänder. Fyfan vad håller ni på med.
  • Fang W
    Fang W skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig personal, imponerande utrustning. Rent, fräsch och snygg lokal.
  • Karin H
    Karin H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Det var bra.och det var vad jag förväntade mig. Jag har aldrig haft några problem med tänderna.
  • Edwin T
    Edwin T skrev om Barkarbystad Dental AB
    snäll och trevliga personal.
    fint ställe.
  • Kennet E
    Kennet E skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jättetrevlig personal. Lyxig mottagning. Kan rekommenderas.
  • Brenda V
    Brenda V skrev om Barkarbystad Dental AB
    Very good dental Care. Very kind lovely doctor too
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jättenöjd med den proffsiga hjälp jag fick med lagningen av mina framtänder.

Barkarbyvägen 74, 177 44 Järfälla