Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Järfälla Barkarbystad Dental AB

Barkarbystad Dental AB

Barkarbyvägen 74, 177 44 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Barkarbystad Dental!

Vi är norra Stockholms största tandläkarklinik, vi har 8 behandlingsrum och erbjuder all typ av tandvård under ett och samma tak. Våra fem tandläkare har alla över 20 års erfarenhet i branschen.

Modern, centralt belägen och trevlig tandläkarpraktik i Barkarbystaden, Järfälla. Hit är hela familjen välkommen, och vi tar även emot tandvårdsrädda i vår lugna och stressfria miljö. Vi erbjuder allmäntandvård, tar emot akuta patienter och utför estetisk tandvård. Vi gör också implantat och ger konsultation.

Har du frågor kring tandvård eller munhygien är du alltid välkommen att kontakta oss med dina funderingar! Vi talar flera språk och hoppas att vi kan hjälpa dig. Du kan enkelt boka tid genom vår hemsida!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 66 kunder tycker om Barkarbystad Dental AB

• Britt-mari B
    Britt-mari B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fick hjälp med tandsten och blev mycket nöjd
  • Azra B
    Azra B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Super bra bemötande och kunniga tandläkare
  • Sven A
    Sven A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra och vänligt bemötande. Vissa språksvårigheter.
  • Mary N
    Mary N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra och professionellt bemötande.
  • Eva A
    Eva A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt och glatt bemötande i receptionen och även tandläkaren som behandla mig
    Jag har varit 2gr hos er,1:a ggn skapades tandsten med lätt hand
    2:a ggn fylldes ett mellanrum mellan två tänderAllt är till belåtenhet.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Visserligen har jag bara varit där två gånger men har då upplevt besöken väldigt positivt och tror nog och hoppas att det i fortsättningen kommer att kännas likadant
  • Azra B
    Azra B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Super trevlig personal. Kunniga tandläkare och super fräscha lokaler👍
    Allting är super bra kan varmt rekommendera.
  • Maria G
    Maria G skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fräsht och nytt tandläkarmottagning med trevlig personal. Väldigt bra erbjudande hos Tandhygienisten 👍
  • Carine K
    Carine K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag var hos tandhygienist för att ta bort tandsten. Jag blev mycket väl bemött . Ska åter för att få en brygga i nedre käken.
  • Sara S
    Sara S skrev om Barkarbystad Dental AB
    Helt fantastisk upplevelse. Jag har tandläkar skräck men efter ett besök hos barkarbystad dental så är den försvunnen. Rekommenderas varmt!
  • Reza M
    Reza M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Väldigt vänlig och tillmötesgående personal. Rent och fräscht. Fick till och med hjälp med att se efter mitt sovande barn i vagnen medan jag gjorde en rengöring och putsning av tänderna!
  • Nils B
    Nils B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt och kunnigt bemötande vid tandhygenistbehandling. Moderna behandlings former i trevliga ljusa lokaler.
  • Angelina M
    Angelina M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bästa snälla duktiga bra pris 😆
  • Simin K
    Simin K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag blev väl bemötande och fick hjälp för tänden som jag är oroligt för .
  • Viktoria V
    Viktoria V skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig och proffesionell personal, trevlig bemötande, fräsha lokaler,det var lätt att boka tid och man kan få betala väldigt bra pris.
  • Talat N
    Talat N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag var hos hygienens .Det var bra och jag är mycket nöjd .
    Personalen var snälla också bemote vänliga .
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Barkarbystad Dental AB
    ..............:...............................
  • Lars H
    Lars H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Har haft många tandläkare, men Leila är den bästa, byter ut gamla tänder, mycket trevlig personal,
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket bra service och tandvård. Modern teknik och trevligt bemötande, både från reception, tandläkaren Leila och tandhygenisten.

Aningen skrikig annonsering med lampor på fasaden och reklam.
  • Nawar H
    Nawar H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt bemötande och kunnig personal!
  • Svanhagen F
    Svanhagen F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Väldigt bra och trevlig personal!
  • Mattea D
    Mattea D skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag har nyss blivit en kund hos Barkarbystad Dental AB. Det känns ok.
  • Magdalena Z
    Magdalena Z skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket trevligt ställe. Alla är mån om sina kunder. Känns bra. Tandläkaren lyssnade och svarade vänligt på alla frågor. Han frågade flera gånger om det gick bra under behandlingen. Många svenska tandläkare är dryga och vill inte prata. Därför uppskattar jag detta ställe mycket. Ett utomordentligt bra jobb, tre lagningar smärtfritt. Jag vill rekommendera detta tanläkarelag
  • Bahar F
    Bahar F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Har upplevt utan konstig heter.
    Allt var bra som det skulle 👍👍👍
  • Maria N
    Maria N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag har från första gången jag var där fått ett mkt. Fint och varmt mottagande. Eftersom jag inte varit till ngn. Tandläkare på mkt. Länge så visste jag att det var mkt. Som behövdes göra- och det var det.Nu har jag gått här i två månader och håller på med kronor och broar bla. Så jag är väldigt,väldigt nöjd. Maria Nordqvist.
  • Jan P
    Jan P skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag blev väldigt bra bemött av hela personalen och de gjorde ett väldigt bra jobb.
  • Isabelle K
    Isabelle K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fick en tid otroligt fort, så helt över förväntan.
    Jag fick en förstående och försiktig tandläkare som förstod mina smärtor och respekterade dem genom att vara försiktig.
    Jag är super nöjd!
  • Lousin Y
    Lousin Y skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag brukar inte ge dåliga omdömen men jag har aldrig känt så grundlurad. Tandläkaren påstod att jag hade nio allvarliga hål och allt behövde lagas omgående. Jag frågade om jag hade några pågående hål men hon insisterade på att alla vara stora hål som skulle lagas med en gång. Besöket kändes som att hon endast vill tjäna pengar och inte ge mig uppriktiga uppgifter. Jag gick dagen efter till en annan tandläkare som har varit verksam i 12 år som tittade igenom och jag fick röntgen som visade 4 hål. Man förväntar sig uppriktig och proffesionellt bemötande hos en tandläkare men detta var raka motsatsen. Va ärliga mot era patienter istället!!!
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Barkarbystad Dental AB
    I början var bemötande bra, sedan blev det lurigt...!!
  • Kjelle B
    Kjelle B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Efterfrågar omdömen angående implantat, tack.Kjelle
  • Harmanjit K
    Harmanjit K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Professionellt och empatiskt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Chak R
    Chak R skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket nöjd med mitt första besöket. Det första intrycket är av en mycket fräsch och modern klinik. Mycket trevlig och förtroende givande tandläkare som tog hand om mig. Att de har 8 behandlingsrum och verka ha en heltäckande tandvård. Efter behandlingen vill jag gärna komma tillbaka för en estetisk behandling. Som sagt mycket nöjd!!
  • Fathi M
    Fathi M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jätte fin och fräsch klinik. Bra första intryck! Hade inga förväntningar men blev positivt överraskad. Super duktiga tandläkare och bra service. Kan rekommendera de starkt!
  • Malin
    Malin skrev om Barkarbystad Dental AB
    Tandläkaren förstod inte datasystemet och kunde inte stava på svenska och bad mig därför skriva in alla mina uppgifter själv på hans dator. Han hånskrattade åt mig när jag beskrev problemet med min tand. Han tappade instrument på golvet och verkade inte förstå vad han höll på med. Helt oproffsigt, kommer aldrig tillbaks.
  • Janni B
    Janni B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra service och trevlig personal till ett rimligt pris. Min retainer gick sönder och jag fick en tid nästföljande dag. Inom en vecka efter besöket gick retainern sönder igen och jag fick det åtgärdat utan kostnad samma dag som jag ringde in.
  • Mariama D
    Mariama D skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra service och mycket professionella.
  • Per J
    Per J skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jättetrevlig personal, personlig service, modern klinik
  • Michel E
    Michel E skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jätte duktiga och proffesionella ! Modern anläggning
  • Mona O
    Mona O skrev om Barkarbystad Dental AB
    Superfräscht och bra service :)
  • Aster H
    Aster H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag är nöjd med tänderna och vill gärna tacka er att ni ska hjälpa till barncancerfonden
  • Chintu M
    Chintu M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig och kunnig personal..ren och få tider snabbt
  • Mahta A
    Mahta A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Det var jobbigt att tandläkaren inte hade en sköterska brevid sig som kunde hjälpa tandläkaren. så allting tog längre tid o jobbigare för kunden
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Snabbt o bra bemötande.prisvärt.
  • Crister H
    Crister H skrev om Barkarbystad Dental AB
    väl bemött vid mitt första besök och åtgärder som krävdes utifrån aktuell tandstatus. t
  • Shahin R
    Shahin R skrev om Barkarbystad Dental AB
    De är bästa och proffs
    Ansvar och duktig
  • Fadi A
    Fadi A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Hoppas alla barnen kommer må bra!
  • Eva B
    Eva B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt bemötande av både tandläkare o hygienist
  • Erik H
    Erik H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fräscht, trevligt bemötande och professionellt utförande! Bara positivt!
  • Seyedmousa M
    Seyedmousa M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bäst i hela norra stockholm med 5 duktiga tandläkare ......👍👍👍
  • Sara S
    Sara S skrev om Barkarbystad Dental AB
    De var väldigt trevliga. Jag kommer att rekommendera de till mina vänner. Tack

Barkarbyvägen 74, 177 44 Järfälla