Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Järfälla Barkarbystad Dental AB

Barkarbystad Dental AB

Barkarbyvägen 74, 177 44 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Barkarbystad Dental!

Vi är norra Stockholms största tandläkarklinik, vi har 8 behandlingsrum och erbjuder all typ av tandvård under ett och samma tak. Våra fem tandläkare har alla över 20 års erfarenhet i branschen.

Modern, centralt belägen och trevlig tandläkarpraktik i Barkarbystaden, Järfälla. Hit är hela familjen välkommen, och vi tar även emot tandvårdsrädda i vår lugna och stressfria miljö. Vi erbjuder allmäntandvård, tar emot akuta patienter och utför estetisk tandvård. Vi gör också implantat och ger konsultation.

Har du frågor kring tandvård eller munhygien är du alltid välkommen att kontakta oss med dina funderingar! Vi talar flera språk och hoppas att vi kan hjälpa dig. Du kan enkelt boka tid genom vår hemsida!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Barkarbystad Dental AB

• Siham L
    Siham L skrev om Barkarbystad Dental AB
    Vill ni ha duktiga tandläkare och bästa priser? Då är BARKABYSTADEN DENTAL AB vad ni behöver 👍🏼
    Jag bokade mig på Både tandundersökning och Tandhygienistbehandling! Min tandläkare tog bort tandsten och putsade noggrannt rent mina tänder. Vi gick igenom mycket information om hur man skall sköta sina tänder på bästa sätt. Mitt besök tog Ca 60 minuter, och det kändes hur rent som helst och väldigt fräscht efteråt! Jag är så NÖJD och går gärna dit igen. Äntligen hittar man en bra klinik som är bra med duktiga och trevliga tandläkare. Jag fick en el tandborste på köpet
    Så tummen upp för BARKABYSTADEN DENTAL AB 👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Barkarbystad Dental AB
    Eftersom det var första gången för mig så var det första mötet viktigt för mig. Jag blev rekommenderad detta ställe av en nära vän. Vi hick fit utan at föranmäla vår ankomst. Jag berättade att jag hade behov av att hitta en ny tandläkare för mig. Mötet slutade med att jag satt i patientstolen 15 minuter senare och inom kort dragit ut en visdomstand. Snacka om snabb service och jag kände att hör kan jag fortsätta att vara för att ta hand om mins kvarvarande tänder. Läs mer
  • Salem N
    Salem N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra mottagande , snälla och trevliga personal kunniga och erfarna yrkes tandläkare
    MVH
    Salem Nasrat Läs mer
  • Jarnbo B
    Jarnbo B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Professionellt bemötande, exceptionell service och ödmjuk personal. Läs mer
  • Juan P
    Juan P skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fräsch, modern klinik och väldigt bra bemötande av proffesionella tandläkare. Alltid glada, nälla och duktiga tandläkare. Jag vill varmt rekommendera. Läs mer
  • Isa T
    Isa T skrev om Barkarbystad Dental AB
    Superbra bemötande och behandling!
    jättenöjd! Läs mer
  • Mahmoodreza F
    Mahmoodreza F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Allt var perfekt bra service. Bra jobb.när till min bostad och snabb tid fick jah Läs mer
  • Emilia G
    Emilia G skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt personal och fick tid till min dotter samma dag för att undersöka hennes tänker eftersom hon hade ramlat på förskolan. Läs mer
  • Rana S
    Rana S skrev om Barkarbystad Dental AB
    De slarvar med jobbet och inte tar hänsyn om patienten. Läs mer
  • Yazdani F
    Yazdani F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag var hos tandhygienist . Han gjorde ett perfekt och behagligt jobb Läs mer
  • Anabtawi K
    Anabtawi K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket vänliga
    Blev mycket bra behandlat
    Var försiktiga med ett lugnade leende haha
    Det hjälps mer än man tror när man är rädd som mig.
    Rekommenderar mycket starkt

Det jag tyckte var konstigt
    Jag ringde och berättade att jag har värk i min tand som jag klarar av men orolig att det blir värre med värker vill boka tid
    Då fick jag en tid kl 17 som jag inte kunde ta eftersom jag var på jobbet då frågade hon till nästa dag då jag inte kunde plötsligt fick jag tid kl 19
    Blev mycket bra behandlat jag
    Vid betalningen fick jag betala akut kostnad som inte stämde i min åsikt
    Men men....
    Dem är bäst det erkänner jag lätt
    😘 😘 Läs mer
  • Sahiti L
    Sahiti L skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mkt trevlig personal! Blev bra bemöt även när jag hade glömt bort tiden. Läs mer
  • Ernsdotter B
    Ernsdotter B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Vänligt, respektfullt och proffessionellt bemötande! Supervacker och välkomnande miljö - Det är som att komma till ett lyxigt SPA.
    Min tandläkarrädsla försvann helt när jag fick sätta mig i den vackert cericerosa behandlingsstolen och fick se mina röntgenbilder på datorskärmen direkt framför mig.
    Nu går jag GÄRNA till tandläkaren igen med stort förtroende för att jag får bästa bemötande och behandling man kan hitta!
    /Birgitta Ernstdotter Läs mer
  • Demikran S
    Demikran S skrev om Barkarbystad Dental AB
    Tand borttagning och tandstensrensning

Första gången har jag besökt och har varit jätte övertygad. Jätte duktiga Läs mer
  • Christine Å
    Christine Å skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag var där för utdragning av tand. Trevligt bemötande och dom visste vad dom gjorde. Kan starkt rekommendera dom. Läs mer
  • Nittaya A
    Nittaya A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fick en snabb tid, vid akut tandvärk och blev bra bemött och behandlad Läs mer
  • Anelie B
    Anelie B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig personal och de verkar vara väldigt grundliga och professionella. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra service. Bra kundmottagande. Verkar ha bra kunskap om tänder och tandvård. Läs mer
  • Sodabe A
    Sodabe A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevliga och glada samt snabb hjälp! Läs mer
  • Britt-mari B
    Britt-mari B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fick hjälp med tandsten och blev mycket nöjd Läs mer
  • Azra B
    Azra B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Super bra bemötande och kunniga tandläkare Läs mer
  • Sven A
    Sven A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra och vänligt bemötande. Vissa språksvårigheter. Läs mer
  • Mary N
    Mary N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt och glatt bemötande i receptionen och även tandläkaren som behandla mig
    Jag har varit 2gr hos er,1:a ggn skapades tandsten med lätt hand
    2:a ggn fylldes ett mellanrum mellan två tänderAllt är till belåtenhet. Läs mer
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Visserligen har jag bara varit där två gånger men har då upplevt besöken väldigt positivt och tror nog och hoppas att det i fortsättningen kommer att kännas likadant Läs mer
  • Azra B
    Azra B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Super trevlig personal. Kunniga tandläkare och super fräscha lokaler👍
    Allting är super bra kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fräsht och nytt tandläkarmottagning med trevlig personal. Väldigt bra erbjudande hos Tandhygienisten 👍 Läs mer
  • Carine K
    Carine K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag var hos tandhygienist för att ta bort tandsten. Jag blev mycket väl bemött . Ska åter för att få en brygga i nedre käken. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Barkarbystad Dental AB
    Helt fantastisk upplevelse. Jag har tandläkar skräck men efter ett besök hos barkarbystad dental så är den försvunnen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Reza M
    Reza M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Väldigt vänlig och tillmötesgående personal. Rent och fräscht. Fick till och med hjälp med att se efter mitt sovande barn i vagnen medan jag gjorde en rengöring och putsning av tänderna! Läs mer
  • Nils B
    Nils B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt och kunnigt bemötande vid tandhygenistbehandling. Moderna behandlings former i trevliga ljusa lokaler. Läs mer
  • Angelina M
    Angelina M skrev om Barkarbystad Dental AB
    Bästa snälla duktiga bra pris 😆 Läs mer
  • Simin K
    Simin K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag blev väl bemötande och fick hjälp för tänden som jag är oroligt för . Läs mer
  • Viktoria V
    Viktoria V skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevlig och proffesionell personal, trevlig bemötande, fräsha lokaler,det var lätt att boka tid och man kan få betala väldigt bra pris. Läs mer
  • Talat N
    Talat N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag var hos hygienens .Det var bra och jag är mycket nöjd .
    Personalen var snälla också bemote vänliga . Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Barkarbystad Dental AB
    ..............:............................... Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Har haft många tandläkare, men Leila är den bästa, byter ut gamla tänder, mycket trevlig personal, Läs mer
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket bra service och tandvård. Modern teknik och trevligt bemötande, både från reception, tandläkaren Leila och tandhygenisten.

Aningen skrikig annonsering med lampor på fasaden och reklam. Läs mer
  • Nawar H
    Nawar H skrev om Barkarbystad Dental AB
    Trevligt bemötande och kunnig personal! Läs mer
  • Svanhagen F
    Svanhagen F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Väldigt bra och trevlig personal! Läs mer
  • Mattea D
    Mattea D skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag har nyss blivit en kund hos Barkarbystad Dental AB. Det känns ok. Läs mer
  • Magdalena Z
    Magdalena Z skrev om Barkarbystad Dental AB
    Mycket trevligt ställe. Alla är mån om sina kunder. Känns bra. Tandläkaren lyssnade och svarade vänligt på alla frågor. Han frågade flera gånger om det gick bra under behandlingen. Många svenska tandläkare är dryga och vill inte prata. Därför uppskattar jag detta ställe mycket. Ett utomordentligt bra jobb, tre lagningar smärtfritt. Jag vill rekommendera detta tanläkarelag Läs mer
  • Bahar F
    Bahar F skrev om Barkarbystad Dental AB
    Har upplevt utan konstig heter.
    Allt var bra som det skulle 👍👍👍 Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag har från första gången jag var där fått ett mkt. Fint och varmt mottagande. Eftersom jag inte varit till ngn. Tandläkare på mkt. Länge så visste jag att det var mkt. Som behövdes göra- och det var det.Nu har jag gått här i två månader och håller på med kronor och broar bla. Så jag är väldigt,väldigt nöjd. Maria Nordqvist. Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag blev väldigt bra bemött av hela personalen och de gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • Isabelle K
    Isabelle K skrev om Barkarbystad Dental AB
    Fick en tid otroligt fort, så helt över förväntan.
    Jag fick en förstående och försiktig tandläkare som förstod mina smärtor och respekterade dem genom att vara försiktig.
    Jag är super nöjd! Läs mer
  • Lousin Y
    Lousin Y skrev om Barkarbystad Dental AB
    Jag brukar inte ge dåliga omdömen men jag har aldrig känt så grundlurad. Tandläkaren påstod att jag hade nio allvarliga hål och allt behövde lagas omgående. Jag frågade om jag hade några pågående hål men hon insisterade på att alla vara stora hål som skulle lagas med en gång. Besöket kändes som att hon endast vill tjäna pengar och inte ge mig uppriktiga uppgifter. Jag gick dagen efter till en annan tandläkare som har varit verksam i 12 år som tittade igenom och jag fick röntgen som visade 4 hål. Man förväntar sig uppriktig och proffesionellt bemötande hos en tandläkare men detta var raka motsatsen. Va ärliga mot era patienter istället!!! Läs mer
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Barkarbystad Dental AB
    I början var bemötande bra, sedan blev det lurigt...!! Läs mer
  • Kjelle B
    Kjelle B skrev om Barkarbystad Dental AB
    Efterfrågar omdömen angående implantat, tack.Kjelle Läs mer
  • Harmanjit K
    Harmanjit K skrev om Barkarbystad Dental AB