Bättre städservice AB

Bättre städservice AB

Bättre städservice AB grundades 2020 av två stockholmare med stor erfarenhet av olika typer av städtjänster. 1 år senare växer vi fortfarande så det knakar. Idag erbjuder vi flera typer av tjänster för privatpersoner och företag. Flyttstädning är vi experter på när det gäller privatpersoner medan trappstädning och kontorsstädning är våran specialitet bland företag.

Vi är väldigt flexibla och anpassar oss helt och hållet efter kundens önskemål. Lägg på en utmärkt service med toppen priser. Bättre helt enkelt. Tittar man på våra tidigare omdömen här på Reco så förstår man varför folk väljer oss. Gör du ett bättre val och välj oss för ditt uppdrag.

Läs vad 27 kunder tycker om Bättre städservice AB 2

2022-06-16 Verifierad kund
    Utmärkt utförd flyttstäd! Rekommenderas
    2022-06-02 Verifierad kund
    Fantastiskt service och mycket trevligt bemötande under hela processen. Snabba svar och flexibel. Vi bokade fönsterputs och hemstäd. Över förväntan och lägenheten och samtliga fönster är skinande rent. Vi är super nöjda med servicen och kommer definitivt boka flera tjänster i framtiden! Tack så mycket Bättre Städservice AB! /Nöjd kund
    2022-05-31 Spontant omdöme
    Super nöjd, kom på avtalad tid & gjorde en kanon städning ( Flyttstäd).
    Kan varmt rekommendera detta företag.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Snabb service och samarbetsvilliga! Kommer rekommendera dom vidare till vänner/bekanta
    2022-05-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Snabb på att svara vid frågor. Jättebra städat - mycket noggrant utfört! Kan verkligen rekommendera!
    2022-05-10 Verifierad kund
    Riktigt trevlig personal och utmärkt service.
    2022-01-12 Verifierad kund
    Snabbt att få kontakt
    Bokningen av städning gick enkelt
    Kom på klockslaget vid städningen
    Trevliga och fokuserade
    Bra pris, med faktura
    2021-12-28 Verifierad kund
    Väldigt bra och noggrann städning. Vi jobbar hemifrån, men det löste dom utan problem. Trevliga och professionella.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Hade beställt en flyttstädning och jobbet de gjorde överträffade mina förväntningar. Kan bara bli högsta betyg!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Väldigt professionell/trevlig personal och bra bemötande,

Köpte flyttstädning som utfördes utan några problem.

Humant pris och dom tar hand om rotavdrag 5/5
    2021-11-09 Verifierad kund
    Utomordentlig kommunikation från start till finish, punktliga, noggranna. Bra byggstädning av vår lägenhet till fördelaktig pris, trevlig personal. Vi blev mycket nöjda! Tack!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Mycket bra service och tillmötesgående!
    2021-09-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, inget strul alls och dessutom erbjöd de sig att komma och fixa saker som jag själv glömt att förbereda. Dessutom mycket bra pris. Kommer definitivt använda deras tjänster igen.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Väldigt dåligt städat. Generella områden som lister, kranar, luckor m.m var ej rengjorda.

Trevligt bemötande och bra kontakt innan städningen.
    Hej Malin! Vi ber om ursäkt för detta, vi är redo att åtgärda detta när det passar er då vi erbjuder en 7 dagars nöjd kund garanti. Kontakta oss så bokar vi en uppföljning! Bättre städservice AB
    2021-08-25 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och tydlig information.
    Flyttstädning som blev över förväntan då jag fick för mig att städning av balkong inte ingick.
    2021-08-07 Verifierad kund
    Punktliga och noggranna! Rekommenderar starkt.
    2021-08-04 Verifierad kund
    Bra pris, bra att ha och göra med. Trevlig personal.
    2021-07-30 Verifierad kund
    Väldigt fint det har blivit efter städning.
    2021-07-03 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt svar på offertförfrågan.
    Bra kommunikation på mail.
    Kort men bra och proffsigt bemötande av personal på plats.
    2021-06-30 Verifierad kund
    Otrolig service och så hjälpsam personal!
    Hade beställt flyttstäd och de försökte verkligen hjälpa mig nyckelhämtning och liknande och när jag kom sent då var de så lugna o schyssta.
    2021-06-21 Verifierad kund
    Smidigt och flexibelt, trevliga och lätta att ha att göra med.
  • JONATHAN D
    skrev om Bättre städservice AB
    2021-06-20 Spontant omdöme
    Stort tack till Bättre Städservice, som är extremt duktiga och suveräna i sin service. Bra kommunikation, grymt utförande och mycket bra bemötande. Exemplarisk städning och mycket trevliga, så jag är supernöjd. Rekommenderas starkt!
    2021-06-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och ett bra utfört jobb 👍
    2021-06-10 Verifierad kund
    Arbetade snabbt och effektivt. Gjorde ett superbra jobb. Mycket nöjd.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Toppen-service och trevligt bemötande! Flyttstädningen av högsta kvalitet. Kan varmt rekommendera.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Det var god service redan från första kontakt. Bashar på Bättre Städservice vet vad kunderna vill ha och har inga utmaningar att leverera det. Kan starkt rekommendera dom för flyttstäd.

Dessutom ger dom en kundgaranti som säkerställer att alla parter går därifrån nöjda.

Topp!
    2021-06-10 Verifierad kund
    Proffsiga grabbar som ordnade jobbet grundligt och trots alla mina frågor svarade som tålmodigt! Nya ägare var också nöjda, kan verkligen rekommendera 👍🏻