Bättre städservice AB

Snittbetyg
4.9
Ring 08-122 256 22 Dela

Om företaget

Bättre städservice AB grundades 2020 av två stockholmare med stor erfarenhet av olika tjänster inom städ. Vi slog ihop våra huvuden och startade ett företag som idag erbjuder flera typer av städtjänster för privatpersoner samt företag. Som företag är vi väldigt flexibla och anpassar oss helt och hållet efter kundens önskemål....

48 omdömen om Bättre städservice AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 48 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Anne-Charlotte F
Skrev om Bättre städservice AB

I fredags fick jag Bättre städservice AB:s städning av ett dusch- och WC-rum, är mycket nöjd med städningen, bl a fick hemstädaren med hjälp av något slags supermedel i WC-stolen bort mörka kalkavlagringar, vilka jag själv försökt få bort med olika medel några gånger, men inte lyckats. Hemstädaren kom inom uppgjord tid och var dessutom trevlig. /Anne-Charlotte

Ellinor K
Skrev om Bättre städservice AB

Bra bemötande och kommunikation samt jobb med flyttstädning!

Kjell N
Skrev om Bättre städservice AB

Anlitat Bättre Städservice 2 gånger och kommer fortsätta använda dem. Mycket trevlig personal, punktliga och väl utförda arbeten. Rekommenderas starkt!

Ann B
Skrev om Bättre städservice AB

Trevliga och väl utförda arbeten!

Ousmane S
Skrev om Bättre städservice AB

Trevligt bemötande, otroligt duktiga och professionella, punktliga. Tack vare dom städningen och flytten blev smidigt ,och Jag är super nöjd med deras tjänster.

Dimitrios M

Rekommenderas starkt, utmärkt service

Biniam S
Skrev om Bättre städservice AB

Fantastiskt städning som motsvarade och höjde mina förväntningar! Trevlig o flexibel personal, kommer definitivt att använda dom igen.

Benyoucef K
Skrev om Bättre städservice AB

Bra personal,lyhörd och bra jobb.

Dennis V
Skrev om Bättre städservice AB

Professionella, punktliga och gjorde ett fantastiskt jobb.

Carl B
Skrev om Bättre städservice AB

Allting gick smidigt och perfekt till. Trevligt bemötande från både kundservice och städpersonal.

Karin B
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt trevligt bemötande och kontakt med Diana. Svarade fort på de frågor jag hade inför städningen. Städningen gick galant och utfördes såsom vi kommit överens om. Kan verkligen rekommendera Bättre Städservice om du vill få städning gjort och få en bra kontakt inför uppdrag.

Marcus R

Mycket bra och proffsiga. Mycket bra städning inga anmärkningar alls. 5/5

Jan P
Skrev om Bättre städservice AB

En städfirma som alltid levererar lite mer än förväntat. Städningen är alltid superb och man känner att det tas på stort allvar. Rekommenderar starkt denna städfirma.

Hanna S
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt snälla och superduktiga killar! Kan varmt rekommendera.

Mahamed A
Skrev om Bättre städservice AB

Jätte trevliga killar, kommer definitivt använda er vid nästa flytt :)

Henrik L
Skrev om Bättre städservice AB

Bra bemötande, rent och fint efter städningen. Rekomenderar.

Ludwig S
Skrev om Bättre städservice AB

Trevlig kontakt genom allt. Otroligt bra städat allt var rent ich fint. Saker som jag inte trodde skulle i gå i städning städades. Rekommenderas verkligen!

Gabriel P
Skrev om Bättre städservice AB

Otroligt smidigt att boka och komma överens med personal. Jättebra och noggrann flyttstädning. Otroligt nöjd! Rekommenderar starkt!

Emma L
Skrev om Bättre städservice AB

Använde för flyttstäd. Väldigt bra kommunikation inför med smidig upphämtning av nyckel. 100% väl utfört jobb, bra pris, kollektivavtal för de anställda. Rekommenderar starkt!

Martina K
Skrev om Bättre städservice AB

Hade beställt flyttstäd i Södertälje, blev supernöjd. Bra och trevligt bemötande av Bashar.Från början till slut. Kan varmt rekommenderas. Håller vad dem lovat. Hälsningar Martina Koutny

Nikolas R
Skrev om Bättre städservice AB

Snabbt och smidigt, bra återkoppling Bra och trevligt bemötande Resultatet jättebra

Karl C

Utmärkt utförd flyttstäd! Rekommenderas

Hodan A
Skrev om Bättre städservice AB

Fantastiskt service och mycket trevligt bemötande under hela processen. Snabba svar och flexibel. Vi bokade fönsterputs och hemstäd. Över förväntan och lägenheten och samtliga fönster är skinande rent. Vi är super nöjda med servicen och kommer definitivt boka flera tjänster i framtiden! Tack så mycket Bättre Städservice AB! /Nöjd kund

HELENA S
Skrev om Bättre städservice AB

Super nöjd, kom på avtalad tid & gjorde en kanon städning ( Flyttstäd). Kan varmt rekommendera detta företag.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kemal A
Skrev om Bättre städservice AB

Snabb service och samarbetsvilliga! Kommer rekommendera dom vidare till vänner/bekanta

Cecilia T
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Snabb på att svara vid frågor. Jättebra städat - mycket noggrant utfört! Kan verkligen rekommendera!

Ali A
Skrev om Bättre städservice AB

Riktigt trevlig personal och utmärkt service.

Dödsbo S
Skrev om Bättre städservice AB

Snabbt att få kontakt Bokningen av städning gick enkelt Kom på klockslaget vid städningen Trevliga och fokuserade Bra pris, med faktura

Jan P
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt bra och noggrann städning. Vi jobbar hemifrån, men det löste dom utan problem. Trevliga och professionella.

Kjell S
Skrev om Bättre städservice AB

Hade beställt en flyttstädning och jobbet de gjorde överträffade mina förväntningar. Kan bara bli högsta betyg!

Hans M
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt professionell/trevlig personal och bra bemötande, Köpte flyttstädning som utfördes utan några problem. Humant pris och dom tar hand om rotavdrag 5/5

Tanya M
Skrev om Bättre städservice AB

Utomordentlig kommunikation från start till finish, punktliga, noggranna. Bra byggstädning av vår lägenhet till fördelaktig pris, trevlig personal. Vi blev mycket nöjda! Tack!

Sandra C
Skrev om Bättre städservice AB

Mycket bra service och tillmötesgående!

Sanna K
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt trevligt bemötande, inget strul alls och dessutom erbjöd de sig att komma och fixa saker som jag själv glömt att förbereda. Dessutom mycket bra pris. Kommer definitivt använda deras tjänster igen.

Malin L
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt dåligt städat. Generella områden som lister, kranar, luckor m.m var ej rengjorda. Trevligt bemötande och bra kontakt innan städningen.

Svar från Bättre städservice AB

Hej Malin! Vi ber om ursäkt för detta, vi är redo att åtgärda detta när det passar er då vi erbjuder en 7 dagars nöjd kund garanti. Kontakta oss så bokar vi en uppföljning!

Miia A
Skrev om Bättre städservice AB

Trevlig bemötande och tydlig information. Flyttstädning som blev över förväntan då jag fick för mig att städning av balkong inte ingick.

Adnan Y
Skrev om Bättre städservice AB

Punktliga och noggranna! Rekommenderar starkt.

Carl E
Skrev om Bättre städservice AB

Bra pris, bra att ha och göra med. Trevlig personal.

Wenhao R
Skrev om Bättre städservice AB

Väldigt fint det har blivit efter städning.

Karl O
Skrev om Bättre städservice AB

Snabbt och trevligt svar på offertförfrågan. Bra kommunikation på mail. Kort men bra och proffsigt bemötande av personal på plats.

Ali-ahmed O
Skrev om Bättre städservice AB

Otrolig service och så hjälpsam personal! Hade beställt flyttstäd och de försökte verkligen hjälpa mig nyckelhämtning och liknande och när jag kom sent då var de så lugna o schyssta.

Nickie R
Skrev om Bättre städservice AB

Smidigt och flexibelt, trevliga och lätta att ha att göra med.

JONATHAN D
Skrev om Bättre städservice AB

Stort tack till Bättre Städservice, som är extremt duktiga och suveräna i sin service. Bra kommunikation, grymt utförande och mycket bra bemötande. Exemplarisk städning och mycket trevliga, så jag är supernöjd. Rekommenderas starkt!

Bättre Städservice gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stina B
Skrev om Bättre städservice AB

Bra bemötande och ett bra utfört jobb 👍

Brf G
Skrev om Bättre städservice AB

Arbetade snabbt och effektivt. Gjorde ett superbra jobb. Mycket nöjd.

Diana K
Skrev om Bättre städservice AB

Toppen-service och trevligt bemötande! Flyttstädningen av högsta kvalitet. Kan varmt rekommendera.

Henok H
Skrev om Bättre städservice AB

Det var god service redan från första kontakt. Bashar på Bättre Städservice vet vad kunderna vill ha och har inga utmaningar att leverera det. Kan starkt rekommendera dom för flyttstäd. Dessutom ger dom en kundgaranti som säkerställer att alla parter går därifrån nöjda. Topp!

Biniam S
Skrev om Bättre städservice AB

Proffsiga grabbar som ordnade jobbet grundligt och trots alla mina frågor svarade som tålmodigt! Nya ägare var också nöjda, kan verkligen rekommendera 👍🏻

Filtrera omdömen