Bauer Clinic

Välkommen till Bauer Clinic!
Bauer Clinic har funnits sedan 2004 och drivs av Angelica Bauer som har mångårig erfarenhet inom sjukvården. Efter att ha jobbat inom sjukvården kände hon att det var dags att byta inriktning och börja jobba med skönhet. Bauer Clinic finns i Linköping och Stockholm. Vi gör allt för att du ska få en skön “hemma hos” känsla när du besöker oss. Vi använder oss bland annat av produkten juvederm som är en marknadsledande och skonsam filler. Förutom detta kan vi hjälpa dig med läppförstoring, kråksparkar, markera kindben, reducera rökrynkor, korrigera och jämna till näsryggen samt mycket mer. Kom gärna in till någon av våra kliniker för en behandling eller boka en kostnadsfri konsultation.
  • Medicinskt utbildade
  • Mångårig erfarenhet av skönhet och estetiska injektionsbehandlingar
  • Lyxig och bekväm behandling
Bauer Clinic
"Angelica är fantastiskt kunnig och erfaren. Hon ser helheten och förstår ens önskemål till 100%. Högst rekommenderad!"
Bella D anlitade Bauer Clinic Stockholm

Våra Klinik

4.8/5 av 42 omdömen
Kungstensgatan 9, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar