Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Norrmalm Beauty Profession Sweden

Beauty Profession Sweden

Tegnérgatan 9, 111 40 Stockholm — Visa karta

Vi tillhandahåller professionell hudvård/kroppsvård i nära samarbete med dermatologer och kosmetologer, samt övrig expertis.
Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA
Monas Klippotek
Maryam M:
Quality work, plus a big smile and availability😘

Skönhetssalonger nära Beauty Profession Sweden:

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Elin N:
Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty...

Rindögatan 28, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klip... Läs mer ›
Gustav:
Jag har klippt mig många år hos Linda. Trots att jag själv har flyttat ut från staden så har jag valt att åka till Linda för att klippa mig ...

Porjusvägen 19-21, STOCKHOLM
Välkomna till Irradia Kliniken! Läs mer ›
Lotta V:
Suverän service!!! Går alltid därifrån med en upprymd känsla av vardagslyx och välmående kropp och sinne👍🏻

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Gosia P:
Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med båd...

Läs vad 241 kunder tycker om Beauty Profession Sweden

• Petra N
    Petra N skrev om Beauty Profession Sweden
    Suzanna är otroligt professionell & lyssnar på exakt vad jag som kund vill ha för resultat. Hon är en konstnär med fillers och får alltid ett väldigt naturligt resultat. Har gått hos Zuzanne i 4 år nu och har aldrig blivit så nöjd och kännt mig så trygg någonannanstans jag tidigare gått innan jag hittade Beuty Proffession:)
  • ikbal i
    ikbal i skrev om Beauty Profession Sweden
    Hej !!! Mitt namn är Ikbal Isa och har genomgått 3 dagars injektionsutbildning hos Beautyprofession med Suzanna Adamsdotter som lärare.Jag är såååå glad över att jag har fått träffa en så professionell lärare som Suzanna Adamsdotter, Jag är så nöjd med kursen och allt jag fick lära mig på så kort tid.
    Har fått lära mig Anatomi , injektionsteknik, Hudens Kärlen mm .
    En begåvad lärare som lägger sin själ på oss elever .

Jag har känt mig sååå välkommen till kliniken.

Jag kan med all glädje rekommendera Beautyprofession hos Suzanna för alla som verkligen vill ha det bästa av det bästa .

Mvh///Ikbal Isa
    ikbal i gillar detta
  • Louise W
    Louise W skrev om Beauty Profession Sweden
    Fantastiskt bemötande och behandling! Jag är supernöjd och vacker! Berättade för Suzanna att jag har hudsjukdomen vitiligo och har därför svårt att täcka över fläckarna i ansiktet, Suzanna tog fram en foundation som hon har skapat själv (tror jag?) som var den absolut bästa jag nånsin provat. Den täcker alla mina fläckar och är SÅ skön att använda.

STORA rekommendationer från mig. Tack återigen <3
  • Moni A
    Moni A skrev om Beauty Profession Sweden
    Hej !

Jag har genomgått flerdagars injektionsutbildning hos Beautyprofession med Suzanna Adamsdotter som lärare.
    Efter veckor av eländigt sökande efter en bra injektionskurs, hittade jag med all glädje Beautyprofession.

Innan jag påbörjade kursen, fick jag väldigt mycket och bra information om kursen och dess innehåll. Jag fick svar på mina frågor väldigt fort via både mail och telefon av Frank som jobbar tillsammans med Suzanna. Detta var en av få saker som gjorde att jag fick ett stort förtroende för Beautyprofession.

Jag är otroligt nöjd med kursen och dess innehåll. Suzanna är en mycket pedagogisk utbildare och en otroligt skicklig behandlare.
    Som elev gav Suzanna mig otroligt mycket kunskap, all tid, energi, uppmuntran och vägledning hon kunde ge mig. Hon är en otroligt begåvad kvinna med fascinerande mycket erfarenhet och hon lägger verkligen sin själ på hennes elever så att de kan bli duktiga injektionsbehandlare.

Jag har fått känna mig varmt välkommen till kliniken och har blivit väl omhändertagen av både Frank och Suzanna.

Jag kan med all glädje och kärlek stort rekommendera Beautyprofession!

Hälsningar,
    Moni
  • Anne-Christine H
    Anne-Christine H skrev om Beauty Profession Sweden
    En varm rekommendation till denna salong ,behandlingar görs av Suzanna på ett mycket professionellt sätt .Man får ett starkt förtroende av hennes skicklighet o känsla av det vackert naturliga som hon med sin långa erfarenhet kan skapa .
    Har gått från denna salong ett flertal gånger och varit mer än nöjd med de behandlingar jag fått ,alltid ett mycket gott o hållbart resultat .
    Om du letar en bra salong i Stockholm ...välj Beauty Profession Sweden !!!
  • samira m
    samira m skrev om Beauty Profession Sweden
    Vi är alltid supernöjda med dig, kära hjärtat Suzanne! Jag vill ge dig tillbaka du gav mig första gången jag var hos dig...Jo, vi, människor, har alla våra olika drömmar och önskningar i detta liv. Och, i slutändan, allt handlar om att bli bekräftade och accepterade av vår omgivning, vara älskade...Skönheten här spelar inte den sista rollen, om inte det första... Där inne inom oss har vi, oftas, konflikter med sig själv, som påverkar vår yttre...Och, när det kommer en i ditt liv, som du, kära älskade Suzanne, som kan ta fram den inre och skulpturera på den yttre, allt faller samman i en harmoni inom själen...Du är en mycker stark kvinna, som med din fasta hand gör en så himla vacker...Jag vet, att du kan mycket mera en så, om man ger dig tillräcklig material att jobba med! Du är ju en konstnär...Du har gjort mig första gången så vacker! Jag kommer att vara dig evig tacksam och tack Gud, som förde mig till dig! Att det är bara du, som kan gå igenom att se den fysiska smärta och har ändå styrka att fortsätta "måla" och skapa dina verk på våra ansiktet-det är jag övertygad om...Jag vill, att du alldrig glömmer vilken viktig roll du spelar i andras liv-du är kopplingen mellan två världrar: den inre och den yttre, som leder till Kärlek och Harmoni hos människor. Vill bara påminna dig om hur älskad och uppskattad du är -säkert inte bara av mig! Önskar, att du hör av människor säga det till dig varje dag!
  • Arnela M
    Arnela M skrev om Beauty Profession Sweden
    Har vart på kurs hos dem! Underbara människor med stor kärlek till det dem gör! Det sprider glädje och är super duktiga inom filler utbildning! Rekommenderas varmt!! ❤️❤️❤️
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Beauty Profession Sweden
    Gick en utbildning i injektionsteknik med hyalyonsyra på Beauty Profession Sweden och är jättenöjd. Suzanna erbjuder stöd även efter utbildningen och är verkligen jätteduktig på vad hon gör, vilket är det viktigaste för mig. Fick ovärderliga tips och matnyttig information och kände mig mer än välkommen till hennes klinik. Hon är så himla duktig på att göra injektioner så jag brukar rekommendera henne till de personer jag träffar som funderar på att göra fillers. Har själv gått till olika fillerbehandlare under 10 års tid men faktiskt aldrig sett så fina resultat som hon kan skapa. Hon har öga för symmetri och det gyllene snittet. Och det är ju det man söker efter hos en behandlare. Någon som kan skapa ett vackert ansikte. Suzanna är en mycket pedagogisk utbildare inom fillers och en kompetent behandlare så jag rekommenderar henne starkt till de som vill utbilda sig i ämnet eller bara fixa lite fillers på sig själva.
  • Saba A
    Saba A skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har varit på utbildning i injektionsteknik hos beautyprofession och är supernöjd. Tack Suzanna och Frank för ert professionella bemötande. Suzanna har gedigen kunskap kring Filler behandling och vidareförmedlar Detta på ett pedagogiskt individanpassat sätt. Efter att stått vid hennes sida och sett alla fina resultat har jag även blivit kund hos henne och supernöjd.
  • Filippa T
    Filippa T skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har varit hos Suzanna och Frank på Beauty Profession 3 gånger nu och fyllt mina läppar varav en gång även näsan.
    Jag är lika nöjd och glad varje gång jag går därifrån.

Man får alltid ett trevligt och varmt bemötande och dom tar hand om en så bra!
    Suzannas proffsighet gör så att man verkligen känner sig trygg och hon vet verkligen vad hon gör!
    Resultatet blir alltid naturligt och så snyggt.
    Dom använder sig utan jättebra bedövningssalvor och kylmaskin så man knappt känner något under behandlingen som dessutom går väldigt snabbt.
    Det är även otroligt skönt att alltid komma till en och samma filler-behandlare, som vet exakt vad som gäller när man kommer!

Jag kommer aldrig att gå till någon annan!

Funderar ni på att göra någon fillerbehandling eller annat inom skönhet så rekomenderar jag starkt beauty profession!

• Raula E
    Raula E skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag var super nöjd med kursen och suzanna kan jag absolut rekommendera, en professionell och kunnig vacker kvinna som kan sitt jobb inom sin bransch, hon Har ett härligt bemötande med sina kunder och även med mig som elev. Jag lärde mig mycket jag inte hade någon aning om, jag kan gå ut och jobba inom den branschen med kött på benen tack vare henne! Suzanna och Frank är två fantastiska personer som är väldigt hjälpsamma och lyhörda. Produkterna jag fick med mig var helt fantastiska hållbara och gör kunden väldigt nöjd! Jag tackar suzanna och Frank för att jag fick delta i deras utbildning!
  • Emmi W
    Emmi W skrev om Beauty Profession Sweden
    Kan varmt rekommendera Suzanna både för kunder och för dom som vill gå hennes kurs inom fillers!! Otroligt kompetent med många år i branschen, inspirerande personlighet och arbete och allt utförs högst proffesionellt och arbetet blir alltid lika fantastiskt!
    Suzanna och Frank är otroligt hjälpsamma och drivna med ett stoet hjärta! Dom hjälpte mig och min vän när vi snabbt behövde en kurs, vi fick komma till Stockholm redan dagen efter. Det är jag evigt tacksam för!
  • Dilara D
    Dilara D skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag går just nu en fillerkurs hos Suzanna. Något som jag varmt rekommenderar. Kursen är väldigt givande på alla sätt. Exemplariskt kursmaterial, fantastisk vägledning och utbildning av Suzanna.
    Suzanna är otroligt begåvad och jag har sett så många otroligt fina resultat av hennes fillerbehadlingar. Alla 100 % nöjda kunder. Man får inte bara lära sig, utan bli inspirerad av hennes härliga personlighet men framförallt fascinerad av hennes talang. Har aldrig sett så fina och naturliga resultat som hos Suzanna.
    Vill man bara vara kund och göra fillers kan jag lova att man inte kan vara i tryggare, proffsigare eller bättre händer. Du får inte bara en bra behandling med fantastiskt resultat utan också ett genuint varmt bemötande! Varma rekommendationer!!
  • Fredrika
    Fredrika skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har gått en utbildning hos Zanna och varit hos henne och Frank under hela mars månad. Under min vistelse har jag inte stött på en missnöjd kund och jag har fått se fantastiska förändringar med fillers! Zanna har verkligen ett estetiskt öga och har bara levererat fina resultat utan överbehandling vad jag har sett :)
    Av min erfarenhet kan jag varmt rekomendera Zanna för filler behandling.
  • Carina M
    Carina M skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag vill med det varmaste rekommendera Suzannas klinik för Er som går i tankarna på att prova på filler eller att byta till ny klinik. Jag är mycket nöjd med både läppar och kindben som hon skulpterade på mig. Alltid positiv och glad, ger bra råd och fick mig att känna mig trygg inför min behandling.
    Jag vill även rekommendera hennes kurser för Er som vill skaffa er gedigen kunskap och praktisk erfarenhet av att injicera fillers. Helgens kurs med Dr. P. Sharma var guld värd där vi fick lära oss avancerad injektionsteknik.
    Ja, jag har gått den i helgen och den får 5 reco av mig också :)
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag kan varmt rekommendera Suzanna som är ett proffs ut i fingerspetsarna. Efter en felbehandling på en annan klinik tog Suzanna mot mig med öppna armar och rättade till de misstag som den första kliniken borde tagit ansvar för. Jag har gått med stora påsar under ögonen i över nio månader men efter min behandling på Beauty Professions känner jag mig som en ny människa. Jag kan inte i ord uttrycka hur tacksam jag är!
  • Tess E
    Tess E skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag vill starkt rekommendera Suzanna och hennes klinik. Hon är både duktig och seriös och man vet alltid att man får ett fint bemötande. Jag är själv läkare och kan garantera en superhärlig människa, seriösa behandlingar och ett alltid lika vackert resultat. Bravo!
  • Nancy
    Nancy skrev om Beauty Profession Sweden
    Mycket nöjd med resultatet för ja är väldigt petig kund och fick exakt som ja ville ha de och lite till! Kommer fortsätta att gå hos Susanna!
    Christina K gillar detta
  • Christina K
    Christina K skrev om Beauty Profession Sweden
    Har varit & behandlat mig på denna salong och är väldigt nöjd! Proffesionellt bemötande samt ett fantastiskt resultat.
  • Anders A
    Anders A skrev om Beauty Profession Sweden
    Hade stort problem med en finne som satt på näsan. Den satt på sidan vid ögat där huden är tunn och irreterade mig verkligen så jag klia och klämde den vilket inte gjorde saken bättre. En tjejkompis rekommendera mig att gå hit. Ringde in och talade med någon som hette Suzanna, hon sa att hon skulle lysa på min finne med någon maskin så skulle den gå bort. Trodde jag verkligen inte på men då finnen var inflamerad och vägrade gå bott gick jag dit för att prova. Hon lös med någon maskin på näsan i ca 30 min. Sedan skulle jag ut då det var fredag, då sminkade hon mig med någon hudfärgad dagcreme som hon prata om, blev riktigt snyggt och ingen kommentera på min finne. Till min förvåning dagen efter så hade finnen nästan helt försvunnit och den var inte röd. Efter helgen var den helt borta och inga spår efter den. Hade problem med finnen i veckor så mycket glad. Ska tillbaka för att köpa dagcremen då jag får finnar lite då och då.
  • Carro D
    Carro D skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag vill uppmanna alla som varit på denna klinik och blivit fel behandlade av Susanna att kontakta mig på Carrodone90@mail.com
    Vi kommer stämma henne efter alla felbehandling som jag fått utstå och jag vet att vi är många. Vi behöver samla så mycket fakta som möjligt och gärna om vi kan gå ihop. Susanna är inte utbildad eller legitimerad sjuksköterska. Mitt ansikte sväller upp en gång i månaden pga av henne. Vi har kontaktat alla tillverkare av produkter som hon använder sig av och dom säger att hon bara är säljare och inte utför behandlingar.
    Detta är inte mitt riktiga namn för jag har fått utstå en del hot mm. Så snälla maila mig så vi kan stämma denna hemska människa som tror att hon är gudsgåva till injektioner, hon är den sämsta i sthlm och känd för det med.
    Så där det står att hon är den bästa är fejk och skrivs av henne själv.
    Har kontakt med tidningar mm och vi behöver va några mer så kommer karman att ta henne.
  • Bahia E
    Bahia E skrev om Beauty Profession Sweden
    Har blivit stamkund hos suzanna efter att tidigare varit hos flera andra kliniker och aldrig varit nöjd. Kan varmt rekommendera beauty profession. Har aldrig tidigare varit hos någon som har ett så estetiskt öga och kan se vad som behöver göras för att uppnå det resultat man vill ha. Är alltid supernöjd när jag har varit där. Resultatet blir alltid naturligt och fint. Kan inte tänka mig att gå till någon annan.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Beauty Profession Sweden
    Zanna är superskicklig och hon håller alltid vad hon lovar! Det hon presterar med sitt hantverk saknar motstycke i hela Sverige.
    Kerstin L gillar detta
  • Sari H
    Sari H skrev om Beauty Profession Sweden
    Köpte en "tiotusenkronors" deal av Suzanna.
    Jag skrev ganska negativt om denna behandling här på Reco. Meningen var INTE att smutskasta henne...det ber jag ursäkt om.

Det är viktigt att komma ihåg att hudtyper är olika och inte klandra den som behandlar huden. Inkapslingar är en normal reaktion, vissa får det andra inte. Det är inte farligt och kan lätt åtgärdas.
    Jag har förstått nu hur tillmötesgående Suzanna är och hjälper till, om man inte är nöjd. Är man hövlig, så får man hövligt bemötande tillbaka, har jag lärt mig nu.
    Ingen gillar när folk pratar om oss, bakom ryggen på oss. Bättre att ta det med personen direkt.

Ber verkligen om ursäkt för att jag kommenterade behandlingen här, jag borde pratat med henne istället,

Med Vänlig Hälsning

Sarilynn
  • Anna D
    Anna D skrev om Beauty Profession Sweden
    Skriver Ytterligare en Recension för företaget:
    Under 2 dagar bokade jag en avancerad fillers utbildning för att boosta mina kunskaper inom injektionsbehandling/teknik!
    Rekommenderar Varmast denna otroligt kompetenta och seriösa kurshållare Suzanna!
    Under 10 år i Branschen så är det en fröjd dör ögat att se passionerad handhav med fillers och kunskap på en hög nivå där kunder tas hand om och får otroliga resultat som är estetiskt korrekta !
    Jag har fått ny lärdom och nya tekniker som gör mig till en ännu bättre utövare inom yrket - Estetisk Hudvård!
    Som utövare rekommenderar jag denna utbildning för mina kollegor som vill tillhöra toppen och ge kunder det bästa !!!

Tack för allt
    / Anna Dysholm
    Mediskin Plus , piteå
  • Elin B
    Elin B skrev om Beauty Profession Sweden
    Fantastiskt bemötande och service! Kunde inte varit nöjdare med min filler behandling!
  • Maria L
    Maria L skrev om Beauty Profession Sweden
    Testat elevbehandling på Beauty Profession. Jättenöjd! Fick injektioner av en glad och oerhört trevlig elev - legitimerad sjuksköterska - som hade ett milt och säkert handlag. Jag kände mig helt lugn och trygg, särskilt då proffsiga och erfarna Suzanna hela tiden stöttade i bakgrunden. Blev supernöjd. Rekommenderas!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag kände mig precis som en riktig prinsessa efter besöket❤️
    Fantastiskt bemötande och ett underbart resultat!
    Jag kommer defernitivt att återvända!
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Beauty Profession Sweden
    Det finns ingen som gör ett så fint arbete som Suzanna. Man känner sig otroligt trygg och säker i hennes händer. Jag har sprutat mig hos henne ett x antal gånger och har alltid fått ett långvarigt och naturligt resultat.

Jag kan verkligen rekommendera alla att vända sig till henne om ni vill få ett ännu vackrare yttre.
  • a
    a skrev om Beauty Profession Sweden
    Oseriös klinik.

Besökte kliniken i Juni för första gången. Skulle då spruta in 1 ml i läpparna. När jag kom dit fick jag sitta och vänta i något slags väntrum. Efter ett tag kom det ut en hyfsat stressad kvinna som inte ens hälsade, det visade sig vara Suzanna. Hon frågade mig vad jag skulle göra för något och bad mig skriva på ett papper. Hon var inte speciellt trevlig och jag kände mig inte alls välkommen. När det väl var min tur att spruta läpparna så sprutade hon otroligt ojämnt. Hon frågade inte ens hur jag ville ha fillern sprutad, i överläpp, underläpp etc. Resultatet vart en stor underläpp och en sned överläpp, såg inte klokt ut. Hon kändes inte speciellt mjuk på handen när hon injicerade utan snarare aggressiv. Sedan när hon skulle massera läpparna höll jag på att dö av smärta. När jag jag var klar och gick där ifrån hade jag enorma blåmärken och kände mig inte speciellt bra behandlad utav kliniken.

För någon vecka sen bokade jag en ny tid. Jag kände att jag ville ge kliniken en chans till. Jag bokade tid via hemsidan. På hemsidan står det vilka priser som gäller så jag tänkte inte att det skulle vara några konstigheter, så jag bokade.

Kvällen innan jag skulle dit får jag ett sms där det står "snälla kom en halvtimme senare" och " 5000 kort och 2500 kontant betalning". Fillern jag skulle ha kostade 3500 kr. Jag hade även fått ett vip-kort på 50%. Jag tänkte självklart då att jag skulle få 50% rabatt på fillern, men så vart det inte. Alla fillers blev tydligen momsbelagda förra året och det hade jag ingen aning om. Jag hade inte fått någon info om det och det står inte på hemsidan heller.
    På hemsidan är priset 3500 men enligt dem själva så är priset 5000. Dessutom hade jag vip-kortet men det verkade tydligen inte heller gälla. Sen får jag en bokningsbekräftelse till min mail då tiden tydligen är ändrad en timme senare, inte en halvtimme. Jag bokade av tiden eftersom att priset jag fick från dem inte stämde överens med det på hemsidan.

Har även mailat med Suzanna tidigare. Hon har tillexempel skrivit att hon ska resa bort och att jag är välkommen när hon kommer hem igen. När jag har fått nyhetsbrev från beautyprofession står det istället att hon skall vara sjukskriven.
    Hmm seriöst? Sen när det gäller priserna på hemsidan vet jag inte ens om dem gäller. Dem kanske skickar ut ett sms till alla sina kunder kvällen innan och skriver ett pris som inte ens stämmer överens med det på hemsidan.

Jag kommer inte att boka in en ny tid igen då allting känns otroligt oseriöst. Ingen klinik jag vill rekommendera då jag fick ett ojämnt resultat och ett otrevligt bemötande. Kanske vill dem blåsa sina kunder på pengar också? Inte vet jag, men jag avråder folk att gå dit iallafall.

----

ciao!
  • Anita I
    Anita I skrev om Beauty Profession Sweden
    Precis använt min groupondeal och är riktigt nöjd över mitt resultat. En 10:a får Suzanna av mig för sitt jobb!
    Rekommenderas absolut.
  • Emelie D
    Emelie D skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag var hos Suzanna och gjorde fillers för några dagar sedan, det var mitt första besök och jag ska dit igen nästa vecka!
    På Beauty Profession får man väldigt god service och blir direkt uppmärksammad när man kliver in i salongen. Det var första gången jag gjorde fillers, vilket kändes väldigt läskigt innan men jag blev lugnare när jag kände att dom kan sin sak.

Jag kan starkt rekommendera Beauty Profession och Suzanna! :)
  • Angelika H
    Angelika H skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag är stamkund hos Suzanna Adamsdotter på Beauty Profession Sweden sedan många år. Suzanna och hennes kollegor är fantastiska människor. De är raka och ärliga och bryr sig alltid om sina kunder. Suzanna har verkligen öga för estetik, och jag har alltid varit nöjd när jag kommer därifrån. Därför kan jag varmt rekommendera Beauty Profession Sweden.
  • Elisabet P
    Elisabet P skrev om Beauty Profession Sweden
    Är super nöjd med mitt besök på Beauty Profession Sweden! Kom till en otroligt fräsch och ren lokal där man direkt kan se att det är en skönhetsklinik och att ägaren arbetar med "riktiga" fillers märken och inga plagiat. Fick lämna en lite hälsodeklaration och fick nogrann information om de olika fillersen som fanns att välja på. Kände mig i trygga händer och jag är otroligt nöjd över mitt resultat .
    Kan rekommendera Suzanna och hennes klinik 100 ggr om. Kommer definitivt tillbaka!
  • Ramona S
    Ramona S skrev om Beauty Profession Sweden
    My name is Ramona, normally I do not go very often to beauty treatments.
    If so, I look for the person who treated me very conscientiously!
    I have lived in France, in Germany and live now for 3 years in the States.
    In all these countries I had filler treatments with the worst experiences in the States ...
    In the first week of July I stayed for 5 days in Stockholm, and a good friend suggested and recommended to visit Beauty Profession Sweden.
    From personal experience I waited some time for feedback ...But now I can only say the best.
    I decided for a treatment of the cheeks, and the mouth contours.
    The result after just over 3 weeks is very nice, I have received a lot of compliments for the fresher look in my face.
    Finally, I want to pass on the compliment of Beautyprofession and Suzanna.
    Thank you!
    Ramona
  • Mirella H
    Mirella H skrev om Beauty Profession Sweden
    Så var det dags igen att fylla på med lite fillers! Har gått ett år sedan jag var hos Suzanna och nu var det äntligen dags igen, konturering av ansiktet med 4 fillers! Även fast jag inte sett Suzanna på 1 år så mindes hon mig och välkommnade mig med en stor kram! Jag har längtat så mycket efter att få komma och äntligen gör min fina förvandling! Som vanligt gjorde Suzanna en analys av mitt ansikte och berättade var hon bedömde att fillersen skulle göra sig bäst. Sagt och gjort så satte hon fillersen i båda läppar och ansiktet och resultatet är otroligt fint! Läpparna är jätte naturliga och mjuka och jag ser så mycket gladare ut utan mina sura mungipor. Är supernöjd av valet att komma tillbaka till Suzanna igen då jag vet att jag är i händerna på en utbildad, kompetent och professionell yrkeskvinna.
  • Siri F
    Siri F skrev om Beauty Profession Sweden
    Hej mitt namn är Siri jag är legitimerad sköterska .
    Vill rekommendera beautyprofession Sweden, då jag gått utbildning hos dem i Injektionsteknik är mycket nöjd med Suzanna som lärare hon är inspirerande och en god pedagog.
    Det märks att hon har stor erfarenhet inom sitt arbete, jag har under min tid som elev hos Suzanna bara träffat kunder som varit mycket glada och nöjda.
    Jag har även blivit behandlad av Suzanna och fått ett fantastiskt resultat. Tidigare har jag behandlats av andra välrenommerade kliniker men inte varit nöjd när jag kommit därifrån.
    Suzanna har gjort ett sådant fint och naturligt arbete med mina läppar som varit ojämna förut.
    Dr Anna på kliniken har även gjort en botox behandling på mig.
  • catrine j
    catrine j skrev om Beauty Profession Sweden
    Värdelöst och farligt!
    Var där för att få lipfiller, suzanna som är den enda som man kan få behandling av är vanlig hudterapeut ! Hon är inte ens sjuksköterska. Mina läppar såg mörbultade ut, sprucket kärl och nu någon vecka efter två stora inkapslingar! Jag har varit så ledsen över mina förstörda läppar! Hur vågar denna kvinna påstå att hon är en av Sveriges bästa, hon är som motsvarigheten till macdonalds, stressig, billig, och farlig för hälsan!
    Har nu lyckats boka tid på Akademikliniken för att avlägsna de hårda kulorna i läppen.
    Och vill tillägga att de har ett pälsdjur! En hund springandes där på kliniken ! Tror inte detta är lagligt ens när man driver en sådan verksamhet !!! Usch!
  • Michael B
    Michael B skrev om Beauty Profession Sweden
    stort TACK,
    Bästa Beautyprofession Sweden,
    Suzanna; Dr Ali, Dr Monica och trevliga sköterskan Melina,
    Bra bemötande, saklig Konsultation, och fantastiska Resultat.
    Kann varmt rekomendera er till alla mina vänner.
    fillerbehandlingen som gav ett lyft,
    ser 10 ar yngre ut.
    super nöjd Dr. MB.
  • isabell D
    isabell D skrev om Beauty Profession Sweden
    Riktigt missnöjd!
    Hej jag heter isabel Dahlgren och det här är min oroväckande upplevelse.
    Jag har tidigare gjort lite Fillers i mitt ansikte på annan klinik och blir alltid lika nöjd och glad.
    Tyvärr gick min favorit sjuksköterska på mamma ledighet och då var jag tvungen att hitta en ny vilket är lite läskigt då man byggt upp ett förtroende och "relation" med sin tidigare behandlare.
    Jag hittade ett fillers erbjudande på Groupon hos Beauty profession hos Suzanna. Enligt hemsidan är det en "välrenommerad" klinik och dom arbetar med många olika märken och vunnit priser vilket gjorde att det kändes som ett bra val utav klinik. Men ack så fel jag kunde ha.
    När jag kommer dit så sitter det två andra tjejer där med bedövningssalva i ansiktet och de ser lite nervösa och oroliga ut.
    Det kommer en man som säger åt mig att sätta mig ner och vänta bland dom andra.. Pinsam tystnad.

Jag hör hur någon pratar väldigt högt och låter irriterad lite längre in i salongen. Det är nämligen ingen dörr eller väggar mellan salong/väntrum och behandlingsrummet utan endast en tunn skärm.
    Jag och dom andra tjejerna hör hur kunden har väldigt ont och kvinna som utför behandlingen ber henne vara tyst och säger att hon är väldigt känslig.
    Detta fick mig att bli lite orolig.. När tjejen kommer ut är hon helt röd runt munnen och kinderna och synliga blåmärken.
    Hon ser besviken och skräckslagen ut och jag frågor hur det gick för henne? Hon ser sig först omkring så inte kvinnan ska höra och viskar "hemskt, inte alls bra" och gick.
    Jag började tveka om jag verkligen skulle göra behandlingen men jag valde att stanna.. Tyvärr.

Min läpptid hade strax passerat och det var 2 andra före mig. Jag hade lite bråttom så tjejerna sa att jag kunde gå före vilket var snällt av dom. När det var min tur kom Suzanna ut och verkade stressad. Hon säger att jag ska lägga mig i stolen och frågar vart jag ska ha Fillers någonstans.

Jag svarade läppkontur och mungipor.
    Hon suckade medan hon tog fram fillerskartongen. Stämningen var allt annat än bra. Hon verkade irriterad och att allt skulle gå så fort och det gillar jag inte. Det enda hon sa var att jag skulle behöva 2ml till i mina kinder och i min näsa för att ändra formen för att se mer kvinnlig ut.
    Jag har opererat min näsa och är väldigt nöjd med den så det sista jag vill höra är att jag behöver Fillers där.
    När jag sa att jag nöjde mig med läpparna tog hon fram spegeln och ifrågasatte hur jag tänkte?
    Och varför jag inte förstod det hon menade. Jag sa att jag säkert behöver lite Fillers där framöver men inte just då. Jag ville helt ärligt bara gå därifrån då hon var riktigt obehaglig och dryg.
    Hon bara tyckte på axlarna och titta på mig som om jag vore dum i huvudet.
    Behandlingen var smärtsam.
    Jag har aldrig varit med om att någon är så hårdhänt och ryckig med handen och då har jag ändå gått till samma klinik under några år.
    När hon skulle massera läpparna så tryckte hon så hårt så jag höll på att svimma. Jag bad henne ta det lite lugnt men hon bara fortsatte. Aldrig varit med om något liknande. När jag var klar var jag helt röd uppsvällt runt munnen och det var riktigt ömt.
    Tjejerna som fått väntat efter mig tittade på mig och sa bara OJ...
    Gick därifrån och kände att detta var verkligen den sista gången jag besökte den "seriösa" kliniken.
    Pris pokalerna som står i glas skåp på salongen är i smink och inte i Fillers. Hon är bara hudterapeut men när man bokar på bokadirekt står det sköterska vilket jag fått veta inte stämmer.
    Det är hon som valt att ha en deal och varför inte då behandla sina kunder på ett bra sätt? Bara för att man betalar ett billigare pris ska man väll inte få sämre service?
    Istället för att vara nedvärderande och trycka ned ens självkänsla för det är så hon gjorde mot både mig och tjejen innan. Nu undrar ni säkert hur resultatet blev av mina läppar.
    Det blev en ojämn läpp. Ena sidan större. Hon injicerade Fillers i läppen fast jag bara bad om läppkonturerna. Jag har dessutom 5 hårda knölar i läppkonturen. Hon som "masserade så hårt" för att det inte skulle bli knölar. Hon misslyckades ju med allt.

Nej ni hör själva. Detta bli bara Ris och ingen Ros. Skulle gett en 0 om det gick men hon får betyg 1 av mig. Jag hoppas hon läser på reco och tar till av den Hårda men Sanna kritiken. Det är ju bra för henne så att hon vet vad hon kan bättra sig på. Hon verkar ju inte ha någon verklighetsuppfattning om sig själv.

Bästa hälsningar
    Isabel Dahlgren
    Anita I, Annie O gillar detta
  • isabell D
    isabell D skrev om Beauty Profession Sweden
    Riktigt missnöjd!
    Hej jag heter isabel Dahlgren och det här är min oroväckande upplevelse.

Jag svarade läppkontur och mungipor.
    Hon bara tyckte på axlarna och titta på mig som om jag vore dum i huvudet.
    Behandlingen var smärtsam.
    Tjejerna som fått väntat efter mig tittade på mig och sa bara OJ...

Bästa hälsningar
    Isabel Dahlgren
  • Anna C
    Anna C skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag va på Beauty profession för 5 månader sen.
    5 månader senare har jag fortfarande klumpar, inkapslingar och kulor i läpparna.
    Väldigt otrevlig och oproffsig, aggressivt bettende, Tvinga mig skriva på ett paper att jag kunde få komplikationer. 30 minuter sen. Förstörda läppar.
    vill inte rekommendera henne till någon.
  • Jessica
    Jessica skrev om Beauty Profession Sweden
    Det känns som att denna "Annie O" systematiskt går in och klankar ned på folks positiva bemötanden och skriver själv om hemska upplevelser som aldrig upplevts. Kan det kanske vara så att du har en egen salong och Suzanna är en av dina största konkurrenter och vill skrämma bort folk från henne? Varför skulle man annars lägga så mycket tid på någon annans reco-sida?

Visa upp ett läkarintyg på detta och ditt riktiga namn istället för att gömma dig fegt bakom en skärm.

Och här kommer mitt omdöme:
    GRYM! Bra bemötande, förtroendegivande, och snygga resultat. Har varit på andra salonger innan och har aldrig blivit så nöjd som jag blir när jag går till Suzanna. Jag rekommenderar henne starkt till alla som känner sig osäkra. Hon har ett öga för vad som passar just dig.
    Victoria R gillar detta
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Beauty Profession Sweden
    Bästa Karin L

Din ondska genomsyrar hela ditt inlägg .
    Och på flera punkter talar du emot dig själv .
    Du skriver att du aldrig gjort fillers sedan att du varit på annan klinik ?
    Allt talar sitt tydliga språk och vittnar om att du är mycket avundsjuk och förmodligen ifrån en annan klinik .
    Skaffa dig kunder och omdömen genom hårt arbete inte genom ondska och förtal .
    Karma kanske biter dig i rumpan.
    Du nämner missnöjda kunder ?
    Du anklagar de kunder som givit kliniken goda omdömen som falska ?
    Otroligt kränkande .
    Och du nämner att behandlingen tog 5 minuter .
    Hur länge vill du bli stucken med en spruta på 1 ml.
    Varför vågar du inte visa ditt fula tryne ?
    Vågar du inte stå för det du säger ?
    Varför tar du ej fram bevis ?
    Varför håller du dig ej till sanningen ?
    Om du vore en klient på BEAUTY profession så vet du att de är etablerade sedan över 30 år
    Och att de är grossister i filler
    Och att de utbildar läkare och sjuk sköterskor .
    Och att Suzanna har väggarna fulla med Diplom och certifikat .
    Suzanna har flera läkare som arbetar med henne på hennes klinik och läkar elever som är där på kurser .
    Hon är välrenommerad och erkänd inom sin bransch.
    Något som du ALDRIG kommer att bli med ondskan som härjar i din kropp .
    HA EN TREVLIG SOMMAR
    Anita I, Jessica gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Beauty Profession Sweden
    Hemsk upplevelse.
    Jag vill berätta om min upplevelse på Beauty profession Sweden.
    Jag såg ett erbjudande på lets deal och har länge funderat på att göra fillers. Något som jag sedan fått ångra.
    Jag kommer till kliniken nervös som jag redan är men ändå förväntansfull, där jag möts av flera andra kunder som satt och väntade.
    Stämningen på kliniken va stel och märklig, förstod inte varför?
    Det är nästa kunds tur. Vi alla som sitter i "väntrummet" hör vad som sägs då kvinnan i princip skriker på kunden. Det finns inga dörrar eller avskilda rum, endast en skärm som skiljer oss från varandra. Vi hör från kvinnan som behandla hur hon berättat att personen i fråga inte kan se ut så utan hon kan hjälpa kunden att se så mycket bättre ut om hon köper till 4 sprutor. Kvinnan blir kränkt och nertryckt, det va så jag kände om någon sagt så till mig.
    Nästa kund, då kallar Susanna in mig i rummet för att fråga om min åsikt, ser du hur hon ser ut? Här behövs fler sprutor i ansiktet medan kunden ser livrädd ut.
    Varningsklockan ringde för längesedan men bestämde mig för att endast ta min ena spruta jag köpt via lets deal.
    40 min försent är det äntligen dags för mig.
    Jag blir uppmålad i ansiktet hon berättar vad jag måste göra, jag blir kränkt, nervärderad, nertryckt och känner mig väldigt illa tillmods.
    Jag vill endast behandla mina veck från näsa till mun. Det gör ont som bara den, det svider, spänner och hon är riktigt hårdhänt för jag ville inte köpa fler sprutor. Efter 5 min är det klart. På sidan stod det att det skulle ta 40 minuter med före och efter bilder vilket inte stämmer alls. Min behandling tog 10 min varav 5 var att få mig köpa mer och behandlingen 5min. Jag var svullen och blå i halva ansiktet. Sen blev jag utkastad med svansen mellan benen. Jag vill inte rekommendera någon att gå hit. Detta är en elak människa som inte är ute efter att kunderna skall må bra och vara nöjda. Jag gjorde en research och kom fram till följande, kliniken har dåligt rykte i Stockholm, kvinnan är känd för att utföra dåliga injektioner som måste korrigeras av andra. Hon är hudterapeut alltså inte legitimerad vilket innebär att hon inte gått utbildningar mer än i smink. Under den lilla stund jag va där hann hon pratat skit om både kunder som varit där innan och andra kliniker. Detta är en människa med hjärtat på fel ställe. Det kommer straffa sig. Mycket på denna sida är fejkat vilket ni ser om du går in på andra företag. Finns inget företag som har över 100 recos och det är för att komplettera upp dom som skriver dåligt. Om ni läser noga så ser ni att det skrivs samma saker hela tiden om hur seriöst det skulle vara här men det är en sak som är säker att det va inte seriöst överhuvudtaget.
    Jag är glad för jag har varit på en annan klinik och fått en professionell behandling som både var snäll och ödmjuk. Så hitta en annan klinik än denna. Jag fick ett kort att jag skulle få vara deras VIP kund om jag skrev bra på deras sida, men det kan jag lova er att jag sätter aldrig min fot hos er och eran rabatt vill jag inte ha, Men ett betyg skall ni få. Glad sommar.
  • Björn S
    Björn S skrev om Beauty Profession Sweden
    Ett fantastiskt och varmt bemötande av Suzanna och hennes team. Utförde sitt jobb med proffsig hand och man är väl omhändertagen. Är bara glad när man tittar sig i spegeln efteråt och går därifrån med ett leende. Tack Suzanna för att ni finns. Kram från Björn S
  • Mia B
    Mia B skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag Skulle aldrig gå någon annanstans , denna kvinna är Stockholms bästa , Suzanna är den enda jag litar på med mitt ansikte - oavsett behandling , om det är filler eller ansiktsbehandling . Hon är alltid ärlig och rak, och det gör ont i hjärtat att se denna Annie O, vem hon nu är ? Skriva och kommentera inlägg , hon måste må väldigt dåligt och ha väldigt dåligt självförtroende , som ängnar sin tid åt att smutskasta andra.
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Beauty Profession Sweden
    Bemötandet är alltid bra och jag känner stor trygghet i de tips/rekommendationer/injektioner som ges av Suzanna. Jag har aldrig blivit besviken då jag upplever att man alltid ger det lilla extra för att resultatet skall bli bra. Min sammanfattade upplevelse är alltid lika positiv,litar till 100 % på Suzanna & ser fram emot fler "åtgärder" i framtiden. Beautyprofession är ett mycket seriöst och kompetent företag. Gjorde injektionbehandlingar som jag är väldigt nöjd med. Har varit på flera olika ställen, men tycker att Suzanna lyckats bäst av alla. Har aldrig haft så proffsigt och konstnärlig arbete i ansiktsformning. Dessutom är det väldigt smidigt att man både kan boka och avboka tid på nätet. Trevligt bemötande och mycket kunnande. En utmärkt kombination!
  • Evelina N
    Evelina N skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag tycker att BPS är ett fantastiskt bra företag med utmärkt service och fint kundbemötande. Jag är läkare och har själv gått en utbildning här och de pengarna jag investerade fick jag tillbaka direkt. Suzanna är inte bara otroligt duktig, hon är dessutom en fin människa som alltid vill allas bästa. jag rekommenderar starkt alla som vill göra fillers eller annan skönhetsbehandling att vända sig hit - du kommer garanterat att bli nöjd.
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Beauty Profession Sweden
    Bemötandet va riktigt dålig, stress och påtryckande att sälja på fler sprutor.

Satte fillers där vi inte hade kommit överens om. Jag har en stor kula som sväller upp till och från, kortisonbehandling vid flera tillfällen. Kulan åkte ner under ögat, efter 1,5 år sen sitter den fortfarande kvar.
    Utbucklande mellan ögonbryn (argrynka).

Rekommenderar ingen att gå hit.

Tegnérgatan 9, 111 40 Stockholm