Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Norrmalm Beauty Profession Sweden

Beauty Profession Sweden

Tegnérgatan 9, 111 40 Stockholm — Visa karta

Vi tillhandahåller professionell hudvård/kroppsvård i nära samarbete med dermatologer och kosmetologer, samt övrig expertis.
Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM

Skönhetssalonger nära Beauty Profession Sweden:

Västmannagatan 88, STOCKHOLM
Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det ... Läs mer ›
Carina L:
Bemötandet har alltid varit bra. Däremot är det ytterst irriterande att de alltid försöker sälja på en dyra produkter vilket förstör hela up...

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Lena B:
bra och snabbt bemötande. informativt. Gjort en cooltech behandling som jag är nöjd med. Har bokat ytterligare en.

Rindögatan 28, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klip... Läs mer ›
Linea Malmesjö T M:
Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det!

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Magnus A:
Mycket bra klippning och trevlig personal! Återkommer. :-)

Läs vad 253 kunder tycker om Beauty Profession Sweden

• Helia
    Helia skrev om Beauty Profession Sweden
    Vill rekommendera beautyprofession Sweden. Har gått utbildning i Injektionsteknik hos dem och är mycket nöjd. Suzanna har stor erfarenhet inom sitt arbete och utför jätte fina resultat!
  • Sinda A
    Sinda A skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag utförde fillers behandling för ett antal månader sen hos Suzanna. Hon är obeskrivligt kompitent. Har både ett öga känsla för injektion, jätte mjuk i handen, gott bemötande och behandlingen utfördes i min takt. Dessutom en fantastiskt energi! ÄJag fick verkligen en fantastisk slut resultat.
    Därför blev jag även intresserad av att ta fillers kurs hos Suzanna Adamsdotter och är super nöjd med kursen, har aldrig sett en person kunna utföra mirakel med få sprutor. Hon kan;) rekommenderar starkt och lovar att ingen av er som väljer att ta lursen här kommer att blir besviken. allas intressen, kompitens, oron/ frågor inför framtid, bemöts både av Suzanna och Frank
  • Annie H
    Annie H skrev om Beauty Profession Sweden
    Otroligt mysig och familjär klinik! Både Suzanna och Frank tar verkligen hand om en, och Suzannas fillersförvandlingar är så proffsigt utförda. Beauty profession Swedens fillersutbildning kan jag varmt rekommendera då man lär sig väldigt mycket under utmärkt handledning, så om någon funderar på att gå utbildning ☆välj denna!☆
  • Kim H
    Kim H skrev om Beauty Profession Sweden
    Proffsig och ett gott bemötande.
    Nyligen avslutat 3 dagars utbildning. Pedagogisk och en mycket bra läromästare.
    Passade på att göra fillers med väldigt goda resultat.
    Tack Susanna

Kim Hedin
  • Parviz N
    Parviz N skrev om Beauty Profession Sweden
    Min fru har fått under press flera påträngande fillers med resultat av klumpar i flera ställe i ansikte/ läppar av en icke akademiker medicinsk kunnig kvinna och bara pengar törstigt som tar lagen i sina händer och modigt dumt tar fram sprutor och kastar sig på folkets hälsa och ansikte
    Kvinnan bör stoppas , hon är varken sjuksköterska eller läkare
    Hon tar betalt i form av halv kontant !! / halv kort och sedan i princip har kastat ut min fru och skrämde iväg henne
    Jag och min fru varnar för besök av denna ansvarslösa okunniga pengar torstiga och välkänd aggressiva kvinnan
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har gått en tredagars kurs där vi har lärt oss att lägga fillers hos Beauty profession Sweden. Kursen hölls av Zannah Adamsdotter och den var mycket givande och professionellt. Kursen avslutades med en tenta som man fick kämpa ordentligt med. Vi var sex glada tjejer som blev diplomerade. Tack Zannah för en toppenkurs och kan varmt rekommendera den.
    Med vänlig hälsning,
    Cissi
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Beauty Profession Sweden
    Suzanna gör otroliga förvandlingar men som ändå ser naturliga ut, hon har verkligen öga för detaljer och ser vad som kan göras för att få ett estetiskt mer tilltalande ansikte! Jag är legitimerad sjuksköterska i grunden och har gått min fillersutbildning hos Suzanna och det kommer jag aldrig ångra, hon är så klok, godhjärtad och målmedveten ☺️ En riktig förebild!
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Beauty Profession Sweden
    Gick min fillerutbildning hos Suzanna Adamsdotter och jag ångrar inte det en sekund! Suzanna vet vad hon pratar om och hon är ett proffs inom området! utbildningen var väl strukturerad och jag kan inget annat än rekommendera er andra om ni ska utbilda er inom fillers, gå utbildningen hos Suzanna!
  • Ellinore T
    Ellinore T skrev om Beauty Profession Sweden
    Har snyggat till läpparna med zfill 2 gånger och kommer absolut göra det fler gånger! Super nöjd! Suzanna är såå duktig!
  • Beautybyviki S
    Beautybyviki S skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har gått på injektions utbildning på beautyprofession sweden. Jag rekommenderar varmt !! Susanna Adamsdotter är väldig professionell, kunnig lärare.
  • FaceWellness  E
    FaceWellness E skrev om Beauty Profession Sweden
    Kan varmt rekommendera deras fillers utbildningar.
    Den teoretiska och den praktiska biten ger en mycket god grund att stå på.
    Dom erbjuder 3 heldagar, mer än någon annan.
    Det var avgörandet att jag valde just Beauty Profession.
    Rätt val.
    Eva-Lotta FaceWellness
  • Linn W
    Linn W skrev om Beauty Profession Sweden
    Jättemysig salong och underbar personal. Resultaten är fantastiska, man går aldrig därifrån missnöjd! Zanna är som klippt för det hon gör, lyhörd, engagerad, lugn och helt otroligt duktig på det hon gör! Varma rekommendationer att boka en tid hos henne! :)
  • Petra N
    Petra N skrev om Beauty Profession Sweden
    Suzanna är otroligt professionell & lyssnar på exakt vad jag som kund vill ha för resultat. Hon är en konstnär med fillers och får alltid ett väldigt naturligt resultat. Har gått hos Zuzanne i 4 år nu och har aldrig blivit så nöjd och kännt mig så trygg någonannanstans jag tidigare gått innan jag hittade Beuty Proffession:)
  • ikbal i
    ikbal i skrev om Beauty Profession Sweden
    Hej !!! Mitt namn är Ikbal Isa och har genomgått 3 dagars injektionsutbildning hos Beautyprofession med Suzanna Adamsdotter som lärare.Jag är såååå glad över att jag har fått träffa en så professionell lärare som Suzanna Adamsdotter, Jag är så nöjd med kursen och allt jag fick lära mig på så kort tid.
    Har fått lära mig Anatomi , injektionsteknik, Hudens Kärlen mm .
    En begåvad lärare som lägger sin själ på oss elever .

Jag har känt mig sååå välkommen till kliniken.

Jag kan med all glädje rekommendera Beautyprofession hos Suzanna för alla som verkligen vill ha det bästa av det bästa .

Mvh///Ikbal Isa
    ikbal i gillar detta
  • Louise W
    Louise W skrev om Beauty Profession Sweden
    ...................................
  • Moni A
    Moni A skrev om Beauty Profession Sweden
    Hej !

Jag har genomgått flerdagars injektionsutbildning hos Beautyprofession med Suzanna Adamsdotter som lärare.
    Efter veckor av eländigt sökande efter en bra injektionskurs, hittade jag med all glädje Beautyprofession.

Innan jag påbörjade kursen, fick jag väldigt mycket och bra information om kursen och dess innehåll. Jag fick svar på mina frågor väldigt fort via både mail och telefon av Frank som jobbar tillsammans med Suzanna. Detta var en av få saker som gjorde att jag fick ett stort förtroende för Beautyprofession.

Jag är otroligt nöjd med kursen och dess innehåll. Suzanna är en mycket pedagogisk utbildare och en otroligt skicklig behandlare.
    Som elev gav Suzanna mig otroligt mycket kunskap, all tid, energi, uppmuntran och vägledning hon kunde ge mig. Hon är en otroligt begåvad kvinna med fascinerande mycket erfarenhet och hon lägger verkligen sin själ på hennes elever så att de kan bli duktiga injektionsbehandlare.

Jag har fått känna mig varmt välkommen till kliniken och har blivit väl omhändertagen av både Frank och Suzanna.

Jag kan med all glädje och kärlek stort rekommendera Beautyprofession!

Hälsningar,
    Moni
  • Anne-Christine H
    Anne-Christine H skrev om Beauty Profession Sweden
    En varm rekommendation till denna salong ,behandlingar görs av Suzanna på ett mycket professionellt sätt .Man får ett starkt förtroende av hennes skicklighet o känsla av det vackert naturliga som hon med sin långa erfarenhet kan skapa .
    Har gått från denna salong ett flertal gånger och varit mer än nöjd med de behandlingar jag fått ,alltid ett mycket gott o hållbart resultat .
    Om du letar en bra salong i Stockholm ...välj Beauty Profession Sweden !!!
  • samira m
    samira m skrev om Beauty Profession Sweden
    Vi är alltid supernöjda med dig, kära hjärtat Suzanne! Jag vill ge dig tillbaka du gav mig första gången jag var hos dig...Jo, vi, människor, har alla våra olika drömmar och önskningar i detta liv. Och, i slutändan, allt handlar om att bli bekräftade och accepterade av vår omgivning, vara älskade...Skönheten här spelar inte den sista rollen, om inte det första... Där inne inom oss har vi, oftas, konflikter med sig själv, som påverkar vår yttre...Och, när det kommer en i ditt liv, som du, kära älskade Suzanne, som kan ta fram den inre och skulpturera på den yttre, allt faller samman i en harmoni inom själen...Du är en mycker stark kvinna, som med din fasta hand gör en så himla vacker...Jag vet, att du kan mycket mera en så, om man ger dig tillräcklig material att jobba med! Du är ju en konstnär...Du har gjort mig första gången så vacker! Jag kommer att vara dig evig tacksam och tack Gud, som förde mig till dig! Att det är bara du, som kan gå igenom att se den fysiska smärta och har ändå styrka att fortsätta "måla" och skapa dina verk på våra ansiktet-det är jag övertygad om...Jag vill, att du alldrig glömmer vilken viktig roll du spelar i andras liv-du är kopplingen mellan två världrar: den inre och den yttre, som leder till Kärlek och Harmoni hos människor. Vill bara påminna dig om hur älskad och uppskattad du är -säkert inte bara av mig! Önskar, att du hör av människor säga det till dig varje dag!
  • Arnela M
    Arnela M skrev om Beauty Profession Sweden
    Har vart på kurs hos dem! Underbara människor med stor kärlek till det dem gör! Det sprider glädje och är super duktiga inom filler utbildning! Rekommenderas varmt!! ❤️❤️❤️
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Beauty Profession Sweden
    Gick en utbildning i injektionsteknik med hyalyonsyra på Beauty Profession Sweden och är jättenöjd. Suzanna erbjuder stöd även efter utbildningen och är verkligen jätteduktig på vad hon gör, vilket är det viktigaste för mig. Fick ovärderliga tips och matnyttig information och kände mig mer än välkommen till hennes klinik. Hon är så himla duktig på att göra injektioner så jag brukar rekommendera henne till de personer jag träffar som funderar på att göra fillers. Har själv gått till olika fillerbehandlare under 10 års tid men faktiskt aldrig sett så fina resultat som hon kan skapa. Hon har öga för symmetri och det gyllene snittet. Och det är ju det man söker efter hos en behandlare. Någon som kan skapa ett vackert ansikte. Suzanna är en mycket pedagogisk utbildare inom fillers och en kompetent behandlare så jag rekommenderar henne starkt till de som vill utbilda sig i ämnet eller bara fixa lite fillers på sig själva.
  • Saba A
    Saba A skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har varit på utbildning i injektionsteknik hos beautyprofession och är supernöjd. Tack Suzanna och Frank för ert professionella bemötande. Suzanna har gedigen kunskap kring Filler behandling och vidareförmedlar Detta på ett pedagogiskt individanpassat sätt. Efter att stått vid hennes sida och sett alla fina resultat har jag även blivit kund hos henne och supernöjd.
  • Filippa T
    Filippa T skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har varit hos Suzanna och Frank på Beauty Profession 3 gånger nu och fyllt mina läppar varav en gång även näsan.
    Jag är lika nöjd och glad varje gång jag går därifrån.

Man får alltid ett trevligt och varmt bemötande och dom tar hand om en så bra!
    Suzannas proffsighet gör så att man verkligen känner sig trygg och hon vet verkligen vad hon gör!
    Resultatet blir alltid naturligt och så snyggt.
    Dom använder sig utan jättebra bedövningssalvor och kylmaskin så man knappt känner något under behandlingen som dessutom går väldigt snabbt.
    Det är även otroligt skönt att alltid komma till en och samma filler-behandlare, som vet exakt vad som gäller när man kommer!

Jag kommer aldrig att gå till någon annan!

Funderar ni på att göra någon fillerbehandling eller annat inom skönhet så rekomenderar jag starkt beauty profession!

• Raula E
    Raula E skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag var super nöjd med kursen och suzanna kan jag absolut rekommendera, en professionell och kunnig vacker kvinna som kan sitt jobb inom sin bransch, hon Har ett härligt bemötande med sina kunder och även med mig som elev. Jag lärde mig mycket jag inte hade någon aning om, jag kan gå ut och jobba inom den branschen med kött på benen tack vare henne! Suzanna och Frank är två fantastiska personer som är väldigt hjälpsamma och lyhörda. Produkterna jag fick med mig var helt fantastiska hållbara och gör kunden väldigt nöjd! Jag tackar suzanna och Frank för att jag fick delta i deras utbildning!
  • Emmi W
    Emmi W skrev om Beauty Profession Sweden
    Kan varmt rekommendera Suzanna både för kunder och för dom som vill gå hennes kurs inom fillers!! Otroligt kompetent med många år i branschen, inspirerande personlighet och arbete och allt utförs högst proffesionellt och arbetet blir alltid lika fantastiskt!
    Suzanna och Frank är otroligt hjälpsamma och drivna med ett stoet hjärta! Dom hjälpte mig och min vän när vi snabbt behövde en kurs, vi fick komma till Stockholm redan dagen efter. Det är jag evigt tacksam för!
  • Dilara D
    Dilara D skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag går just nu en fillerkurs hos Suzanna. Något som jag varmt rekommenderar. Kursen är väldigt givande på alla sätt. Exemplariskt kursmaterial, fantastisk vägledning och utbildning av Suzanna.
    Suzanna är otroligt begåvad och jag har sett så många otroligt fina resultat av hennes fillerbehadlingar. Alla 100 % nöjda kunder. Man får inte bara lära sig, utan bli inspirerad av hennes härliga personlighet men framförallt fascinerad av hennes talang. Har aldrig sett så fina och naturliga resultat som hos Suzanna.
    Vill man bara vara kund och göra fillers kan jag lova att man inte kan vara i tryggare, proffsigare eller bättre händer. Du får inte bara en bra behandling med fantastiskt resultat utan också ett genuint varmt bemötande! Varma rekommendationer!!
  • Fredrika
    Fredrika skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag har gått en utbildning hos Zanna och varit hos henne och Frank under hela mars månad. Under min vistelse har jag inte stött på en missnöjd kund och jag har fått se fantastiska förändringar med fillers! Zanna har verkligen ett estetiskt öga och har bara levererat fina resultat utan överbehandling vad jag har sett :)
    Av min erfarenhet kan jag varmt rekomendera Zanna för filler behandling.
  • Carina M
    Carina M skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag vill med det varmaste rekommendera Suzannas klinik för Er som går i tankarna på att prova på filler eller att byta till ny klinik. Jag är mycket nöjd med både läppar och kindben som hon skulpterade på mig. Alltid positiv och glad, ger bra råd och fick mig att känna mig trygg inför min behandling.
    Jag vill även rekommendera hennes kurser för Er som vill skaffa er gedigen kunskap och praktisk erfarenhet av att injicera fillers. Helgens kurs med Dr. P. Sharma var guld värd där vi fick lära oss avancerad injektionsteknik.
    Ja, jag har gått den i helgen och den får 5 reco av mig också :)
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag kan varmt rekommendera Suzanna som är ett proffs ut i fingerspetsarna. Efter en felbehandling på en annan klinik tog Suzanna mot mig med öppna armar och rättade till de misstag som den första kliniken borde tagit ansvar för. Jag har gått med stora påsar under ögonen i över nio månader men efter min behandling på Beauty Professions känner jag mig som en ny människa. Jag kan inte i ord uttrycka hur tacksam jag är!
  • Tess E
    Tess E skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag vill starkt rekommendera Suzanna och hennes klinik. Hon är både duktig och seriös och man vet alltid att man får ett fint bemötande. Jag är själv läkare och kan garantera en superhärlig människa, seriösa behandlingar och ett alltid lika vackert resultat. Bravo!
  • Nancy
    Nancy skrev om Beauty Profession Sweden
    Mycket nöjd med resultatet för ja är väldigt petig kund och fick exakt som ja ville ha de och lite till! Kommer fortsätta att gå hos Susanna!
    Christina K gillar detta
  • Christina K
    Christina K skrev om Beauty Profession Sweden
    Har varit & behandlat mig på denna salong och är väldigt nöjd! Proffesionellt bemötande samt ett fantastiskt resultat.
  • Anders A
    Anders A skrev om Beauty Profession Sweden
    Hade stort problem med en finne som satt på näsan. Den satt på sidan vid ögat där huden är tunn och irreterade mig verkligen så jag klia och klämde den vilket inte gjorde saken bättre. En tjejkompis rekommendera mig att gå hit. Ringde in och talade med någon som hette Suzanna, hon sa att hon skulle lysa på min finne med någon maskin så skulle den gå bort. Trodde jag verkligen inte på men då finnen var inflamerad och vägrade gå bott gick jag dit för att prova. Hon lös med någon maskin på näsan i ca 30 min. Sedan skulle jag ut då det var fredag, då sminkade hon mig med någon hudfärgad dagcreme som hon prata om, blev riktigt snyggt och ingen kommentera på min finne. Till min förvåning dagen efter så hade finnen nästan helt försvunnit och den var inte röd. Efter helgen var den helt borta och inga spår efter den. Hade problem med finnen i veckor så mycket glad. Ska tillbaka för att köpa dagcremen då jag får finnar lite då och då.
  • Carro D
    Carro D skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag vill uppmanna alla som varit på denna klinik och blivit fel behandlade av Susanna att kontakta mig på Carrodone90@mail.com
    Vi kommer stämma henne efter alla felbehandling som jag fått utstå och jag vet att vi är många. Vi behöver samla så mycket fakta som möjligt och gärna om vi kan gå ihop. Susanna är inte utbildad eller legitimerad sjuksköterska. Mitt ansikte sväller upp en gång i månaden pga av henne. Vi har kontaktat alla tillverkare av produkter som hon använder sig av och dom säger att hon bara är säljare och inte utför behandlingar.
    Detta är inte mitt riktiga namn för jag har fått utstå en del hot mm. Så snälla maila mig så vi kan stämma denna hemska människa som tror att hon är gudsgåva till injektioner, hon är den sämsta i sthlm och känd för det med.
    Så där det står att hon är den bästa är fejk och skrivs av henne själv.
    Har kontakt med tidningar mm och vi behöver va några mer så kommer karman att ta henne.
    Lisa E, Louise W gillar detta
  • Bahia E
    Bahia E skrev om Beauty Profession Sweden
    Har blivit stamkund hos suzanna efter att tidigare varit hos flera andra kliniker och aldrig varit nöjd. Kan varmt rekommendera beauty profession. Har aldrig tidigare varit hos någon som har ett så estetiskt öga och kan se vad som behöver göras för att uppnå det resultat man vill ha. Är alltid supernöjd när jag har varit där. Resultatet blir alltid naturligt och fint. Kan inte tänka mig att gå till någon annan.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Beauty Profession Sweden
    Zanna är superskicklig och hon håller alltid vad hon lovar! Det hon presterar med sitt hantverk saknar motstycke i hela Sverige.
    Kerstin L gillar detta
  • Sari H
    Sari H skrev om Beauty Profession Sweden
    Köpte en "tiotusenkronors" deal av Suzanna.
    Jag skrev ganska negativt om denna behandling här på Reco. Meningen var INTE att smutskasta henne...det ber jag ursäkt om.

Det är viktigt att komma ihåg att hudtyper är olika och inte klandra den som behandlar huden. Inkapslingar är en normal reaktion, vissa får det andra inte. Det är inte farligt och kan lätt åtgärdas.
    Jag har förstått nu hur tillmötesgående Suzanna är och hjälper till, om man inte är nöjd. Är man hövlig, så får man hövligt bemötande tillbaka, har jag lärt mig nu.
    Ingen gillar när folk pratar om oss, bakom ryggen på oss. Bättre att ta det med personen direkt.

Ber verkligen om ursäkt för att jag kommenterade behandlingen här, jag borde pratat med henne istället,

Med Vänlig Hälsning

Sarilynn
  • Anna D
    Anna D skrev om Beauty Profession Sweden
    Skriver Ytterligare en Recension för företaget:
    Under 2 dagar bokade jag en avancerad fillers utbildning för att boosta mina kunskaper inom injektionsbehandling/teknik!
    Rekommenderar Varmast denna otroligt kompetenta och seriösa kurshållare Suzanna!
    Under 10 år i Branschen så är det en fröjd dör ögat att se passionerad handhav med fillers och kunskap på en hög nivå där kunder tas hand om och får otroliga resultat som är estetiskt korrekta !
    Jag har fått ny lärdom och nya tekniker som gör mig till en ännu bättre utövare inom yrket - Estetisk Hudvård!
    Som utövare rekommenderar jag denna utbildning för mina kollegor som vill tillhöra toppen och ge kunder det bästa !!!

Tack för allt
    / Anna Dysholm
    Mediskin Plus , piteå
  • Elin B
    Elin B skrev om Beauty Profession Sweden
    Fantastiskt bemötande och service! Kunde inte varit nöjdare med min filler behandling!
  • Maria L
    Maria L skrev om Beauty Profession Sweden
    Testat elevbehandling på Beauty Profession. Jättenöjd! Fick injektioner av en glad och oerhört trevlig elev - legitimerad sjuksköterska - som hade ett milt och säkert handlag. Jag kände mig helt lugn och trygg, särskilt då proffsiga och erfarna Suzanna hela tiden stöttade i bakgrunden. Blev supernöjd. Rekommenderas!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag kände mig precis som en riktig prinsessa efter besöket❤️
    Fantastiskt bemötande och ett underbart resultat!
    Jag kommer defernitivt att återvända!
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Beauty Profession Sweden
    Det finns ingen som gör ett så fint arbete som Suzanna. Man känner sig otroligt trygg och säker i hennes händer. Jag har sprutat mig hos henne ett x antal gånger och har alltid fått ett långvarigt och naturligt resultat.

Jag kan verkligen rekommendera alla att vända sig till henne om ni vill få ett ännu vackrare yttre.
  • a
    a skrev om Beauty Profession Sweden
    Oseriös klinik.

Besökte kliniken i Juni för första gången. Skulle då spruta in 1 ml i läpparna. När jag kom dit fick jag sitta och vänta i något slags väntrum. Efter ett tag kom det ut en hyfsat stressad kvinna som inte ens hälsade, det visade sig vara Suzanna. Hon frågade mig vad jag skulle göra för något och bad mig skriva på ett papper. Hon var inte speciellt trevlig och jag kände mig inte alls välkommen. När det väl var min tur att spruta läpparna så sprutade hon otroligt ojämnt. Hon frågade inte ens hur jag ville ha fillern sprutad, i överläpp, underläpp etc. Resultatet vart en stor underläpp och en sned överläpp, såg inte klokt ut. Hon kändes inte speciellt mjuk på handen när hon injicerade utan snarare aggressiv. Sedan när hon skulle massera läpparna höll jag på att dö av smärta. När jag jag var klar och gick där ifrån hade jag enorma blåmärken och kände mig inte speciellt bra behandlad utav kliniken.

För någon vecka sen bokade jag en ny tid. Jag kände att jag ville ge kliniken en chans till. Jag bokade tid via hemsidan. På hemsidan står det vilka priser som gäller så jag tänkte inte att det skulle vara några konstigheter, så jag bokade.

Kvällen innan jag skulle dit får jag ett sms där det står "snälla kom en halvtimme senare" och " 5000 kort och 2500 kontant betalning". Fillern jag skulle ha kostade 3500 kr. Jag hade även fått ett vip-kort på 50%. Jag tänkte självklart då att jag skulle få 50% rabatt på fillern, men så vart det inte. Alla fillers blev tydligen momsbelagda förra året och det hade jag ingen aning om. Jag hade inte fått någon info om det och det står inte på hemsidan heller.
    På hemsidan är priset 3500 men enligt dem själva så är priset 5000. Dessutom hade jag vip-kortet men det verkade tydligen inte heller gälla. Sen får jag en bokningsbekräftelse till min mail då tiden tydligen är ändrad en timme senare, inte en halvtimme. Jag bokade av tiden eftersom att priset jag fick från dem inte stämde överens med det på hemsidan.

Har även mailat med Suzanna tidigare. Hon har tillexempel skrivit att hon ska resa bort och att jag är välkommen när hon kommer hem igen. När jag har fått nyhetsbrev från beautyprofession står det istället att hon skall vara sjukskriven.
    Hmm seriöst? Sen när det gäller priserna på hemsidan vet jag inte ens om dem gäller. Dem kanske skickar ut ett sms till alla sina kunder kvällen innan och skriver ett pris som inte ens stämmer överens med det på hemsidan.

Jag kommer inte att boka in en ny tid igen då allting känns otroligt oseriöst. Ingen klinik jag vill rekommendera då jag fick ett ojämnt resultat och ett otrevligt bemötande. Kanske vill dem blåsa sina kunder på pengar också? Inte vet jag, men jag avråder folk att gå dit iallafall.

----

ciao!
    Parviz N, Louise W gillar detta
  • Anita I
    Anita I skrev om Beauty Profession Sweden
    Precis använt min groupondeal och är riktigt nöjd över mitt resultat. En 10:a får Suzanna av mig för sitt jobb!
    Rekommenderas absolut.
  • Emelie D
    Emelie D skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag var hos Suzanna och gjorde fillers för några dagar sedan, det var mitt första besök och jag ska dit igen nästa vecka!
    På Beauty Profession får man väldigt god service och blir direkt uppmärksammad när man kliver in i salongen. Det var första gången jag gjorde fillers, vilket kändes väldigt läskigt innan men jag blev lugnare när jag kände att dom kan sin sak.

Jag kan starkt rekommendera Beauty Profession och Suzanna! :)
  • Angelika H
    Angelika H skrev om Beauty Profession Sweden
    Jag är stamkund hos Suzanna Adamsdotter på Beauty Profession Sweden sedan många år. Suzanna och hennes kollegor är fantastiska människor. De är raka och ärliga och bryr sig alltid om sina kunder. Suzanna har verkligen öga för estetik, och jag har alltid varit nöjd när jag kommer därifrån. Därför kan jag varmt rekommendera Beauty Profession Sweden.
  • Elisabet P
    Elisabet P skrev om Beauty Profession Sweden
    Är super nöjd med mitt besök på Beauty Profession Sweden! Kom till en otroligt fräsch och ren lokal där man direkt kan se att det är en skönhetsklinik och att ägaren arbetar med "riktiga" fillers märken och inga plagiat. Fick lämna en lite hälsodeklaration och fick nogrann information om de olika fillersen som fanns att välja på. Kände mig i trygga händer och jag är otroligt nöjd över mitt resultat .
    Kan rekommendera Suzanna och hennes klinik 100 ggr om. Kommer definitivt tillbaka!
  • Ramona S
    Ramona S skrev om Beauty Profession Sweden
    My name is Ramona, normally I do not go very often to beauty treatments.
    If so, I look for the person who treated me very conscientiously!
    I have lived in France, in Germany and live now for 3 years in the States.
    In all these countries I had filler treatments with the worst experiences in the States ...
    In the first week of July I stayed for 5 days in Stockholm, and a good friend suggested and recommended to visit Beauty Profession Sweden.
    From personal experience I waited some time for feedback ...But now I can only say the best.
    I decided for a treatment of the cheeks, and the mouth contours.
    The result after just over 3 weeks is very nice, I have received a lot of compliments for the fresher look in my face.
    Finally, I want to pass on the compliment of Beautyprofession and Suzanna.
    Thank you!
    Ramona
  • Mirella H
    Mirella H skrev om Beauty Profession Sweden
    Så var det dags igen att fylla på med lite fillers! Har gått ett år sedan jag var hos Suzanna och nu var det äntligen dags igen, konturering av ansiktet med 4 fillers! Även fast jag inte sett Suzanna på 1 år så mindes hon mig och välkommnade mig med en stor kram! Jag har längtat så mycket efter att få komma och äntligen gör min fina förvandling! Som vanligt gjorde Suzanna en analys av mitt ansikte och berättade var hon bedömde att fillersen skulle göra sig bäst. Sagt och gjort så satte hon fillersen i båda läppar och ansiktet och resultatet är otroligt fint! Läpparna är jätte naturliga och mjuka och jag ser så mycket gladare ut utan mina sura mungipor. Är supernöjd av valet att komma tillbaka till Suzanna igen då jag vet att jag är i händerna på en utbildad, kompetent och professionell yrkeskvinna.
  • Siri F
    Siri F skrev om Beauty Profession Sweden
    Hej mitt namn är Siri jag är legitimerad sköterska .
    Vill rekommendera beautyprofession Sweden, då jag gått utbildning hos dem i Injektionsteknik är mycket nöjd med Suzanna som lärare hon är inspirerande och en god pedagog.
    Det märks att hon har stor erfarenhet inom sitt arbete, jag har under min tid som elev hos Suzanna bara träffat kunder som varit mycket glada och nöjda.
    Jag har även blivit behandlad av Suzanna och fått ett fantastiskt resultat. Tidigare har jag behandlats av andra välrenommerade kliniker men inte varit nöjd när jag kommit därifrån.
    Suzanna har gjort ett sådant fint och naturligt arbete med mina läppar som varit ojämna förut.
    Dr Anna på kliniken har även gjort en botox behandling på mig.
  • catrine j
    catrine j skrev om Beauty Profession Sweden
    Värdelöst och farligt!
    Var där för att få lipfiller, suzanna som är den enda som man kan få behandling av är vanlig hudterapeut ! Hon är inte ens sjuksköterska. Mina läppar såg mörbultade ut, sprucket kärl och nu någon vecka efter två stora inkapslingar! Jag har varit så ledsen över mina förstörda läppar! Hur vågar denna kvinna påstå att hon är en av Sveriges bästa, hon är som motsvarigheten till macdonalds, stressig, billig, och farlig för hälsan!
    Har nu lyckats boka tid på Akademikliniken för att avlägsna de hårda kulorna i läppen.
    Och vill tillägga att de har ett pälsdjur! En hund springandes där på kliniken ! Tror inte detta är lagligt ens när man driver en sådan verksamhet !!! Usch!
    Parviz N, Louise W, Annie O gillar detta

Tegnérgatan 9, 111 40 Stockholm