Bebas Hair & Beauty

Bebas Hair & Beauty

Llama 073-912 93 14 www.bebashairandbeauty.com

About company

Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Vår frisörsalong som ligger på Östermalm och är känd för slingor och glamorösa uppsättningar, men framförallt är vi en salong som värderar våra kunders unika behov. Våra frisörer, make-up-artister och nagelspecialister har alla de nödvändiga färdigheter och den kompetens som krävs för att...

124 omdömen om Bebas Hair & Beauty

Hanna H
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Världens bästa Beba! Tjockt, lockigt och sönderblekt hår som hon förvandlade till perfektion! Kräsen och provat en del frisörer men kommer aldrig någonsin gå till någon annan än Beba nu. En konstnär som vet exakt vad varje kund vill ha och passar i!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 290 omdömen 4.6 av 290 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Stefan K
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag har lockigt och grått hår! Hela mitt liv har jag haft svårt att hantera mitt lockiga hår. Beba klippte mitt hår så bra, och jag vill inte vara gråhårig, men samtidigt vill jag inte att det ska se färgat ut. Beba färgade mitt hår, och det ser så naturligt ut. Det gråa håret är kvar, men bara i en lite mörkare nyans! Det ser så naturligt ut! Varmt rekommenderat!

Bengt Axel S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Gjorde sun-lights slingor inför TV-framträdande i Melodifestivalen och blev SÅ nöjd! Var rädd att det skulle bli för ljust men det blev helt perfekt. Rekommenderar alla att gå hit.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Mårten Erik Soon N
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag behövde skaffa vitt hår inför ett filmprojekt och hade hört att det skulle vara svårt för svart hår att färgas vitt. Men Beba är ett fullblodsproffs ut i fingerspetsarna och det svarta var helt plötsligt snövitt! Det tog såklart en stund och jag tror fortfarande inte att alla kan göra detta, men Beba kan.

PETER J
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Har var varit på många olika frisörer, men det flesta klarar inte min hårtyp och att göra en bra fade på sidorna. Hos Beba var det inga problem! Snyggt och välklippt. Hon rekommenderars varmt!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
TIM L
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Väldigt nöjd med min klippning! Är ofta på röda mattan och då är det viktigt att håret ser perfekt ut. Och hos Beba blir det alltid 10/10!

Martin E
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Fantastisk klippning hos Beba. Av bråkigt, tjockt hår löste hon en frisyr jag är så vansinnigt nöjd med!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 466 omdömen 4.9 av 466 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

HILDA K
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag har långt, tjockt hår. Jag ville färga/slinga håret, men ville inte ha en drastisk förändring. Beba gjorde balayageslingor på mig och Jag blev verkligen nöjd med resultatet! Det blev inte en stor förändring, men jag fick en naturlig look som gillade. Kan rekommendera denna frisör!

EMMA L
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Bästa frisören, rekommenderar starkt du kommer inte bli besviken! Jag har haft problem med röda toner i mitt hår och det löser Beba utan problem. Alltid lika nöjd!

EMMA L gillar detta
Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Anna Pi B
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Har ett krävande envist hår som är svårt att få färgat. Beba anpassar hennes färgning och frisyrer efter mina önskemål, men framförallt baserat på min personlighet. Är 44 år och har aldrig haft en fast frisör tills jag började gå hos Beba. Det är nu mitt 3:e besök och kommer aldrig gå till någon annan.

NELLIE N
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Har alltid gått till Beba när jag vill göra komplicerade färgningar såsom balayage och det finns ingen annan frisör jag litar på än henne. Redan i grund så har jag mörkbrunt/svart hår och hade förra året gjort misstaget att färga mitt hår hemma hela 4 gånger, så mitt hår hade hela tre olika nyanser. Jag gick till Beba och önskade en balayage inför min student och WOW säger jag bara. Resultatet blev fantastiskt! Det syntes inte ens hur jag förstört mitt hår sedan innan, så om ni ska lita på någon så är det Beba! Hon fixar...

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 383 omdömen 4.8 av 383 omdömen
BadgeTwoYears

Snabb och lyhörd. Man får vad man ber om. Supernöjd.

Kristian E Kristian E
LINNÉA L
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag har precis pratat med tjejen som äger Bebas Hair & Beauty, Jag tror absolut att hon kan ha nöjda kunder för mer enkla färgningar, och kan vara trevlig och social, men när de väl går fel, så går det verkligen fel, och hon tar det inte så bra. Jag brukar inte ge reviews, men hon vill inte ta ansvar för det hon har gjort med mitt hår och var väldigt nedlåtande om det. * Jag kom jag in för att färga mitt hår helt vitt, platina, inga slingor, men kom ut med 3 nyanser i håret och bruna streck mitt på huvudet. Väldigt...

Svar från Bebas Hair & Beauty

Hej Linnea, Först måste jag säga att det är mycket tråkigt att läsa ditt omdöme. Min ambition är alltid att mina kunder ska vara nöjda när de lämnar salongen och min bild av situationen stämmer inte överens med den som du beskriver. Innan behandlingen var jag tydlig med att det kommer krävas fler än en behandling för önskat resultat, som du uttryckligen förstod. När du hörde av dig till mig gällande diskuterade korrigeringar bad jag dig direkt komma till salongen för att se över behandlingen, något som du inte var intresserad...

MAJA C
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Beba is the one to go to! I’m an actress and I see her for every occasion when I need to look my very best. She has styled me for fashion shoots, red carpet and Hollywood’s movies, Swedish movies, press events and even auditions! Some of the highlights so far has been a very advanced 20s look for a Gatsby party, a wedding updo and a blow dry job out of this world for a fashion shoot. Beba is very artistic and creative, she never fails and you will always leave her beauty studio happy and looking flawless!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1052 omdömen 4.8 av 1052 omdömen

Jelena M
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Best hairdresser in Stockholm!!! She does her job perfectly and your hair looks like silk after her treatements! Totally devoted to the customer!

KALLE JOHANNES LOKE L
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Beba Jonsson fick förtroendet att göra min mello-frisyr, inklusive slingor, inför Tenoris framträdande på Friends arena på lördag. Kändes först lite risky att slinga så nära inpå ett så viktigt framträdande, men Beba fick det att se helt naturligt ut, som sommarblekt. Fem stjärnor till Beba’s hair and beauty.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 277 omdömen 4.6 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Adam S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag hade en stor utväxt och jätte risigt hår. Beba gjorde Balayage, det förvandlade håret med en guld ton som jag trivs i och håret har blivit som på nytt. Älskar Beba och är mer än nöjd! Varmt rekommenderar alla att gå till Beba!

MADELEINE E
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Var modell för beba på hennes event då hon utförde klippning samt uppsättning absolut en 10

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
JENNY G
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Var hos Beba och fixade håret inför pressfotograferingar för tv programmet True Love. Aldrig varit så nöjd med platina blond färg!! Helt perfekt! Tusen tack fina du Beba!! ❤️ / JennyDinovi

MARIA W
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Fantastiskt skicklig frisör! Aldrig blivit så nöjd med mitt hår som nu både vad gäller färg och frisyr. Så kunnig, inspirerande och kommer med konkreta tips. Stort tack till Beba - du förtjänar epitetet Stockholms bästa frisör!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Susanne Ulla S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag blev 15 år yngre i ett nafs :) Trevligt bemötande. Väldigt god kännedom om färger. Skicklig frisör. Färgade ögon bryn på sekunden. Det kändes som jag besökte en konstnär. Underbar massagestol. Det var lätt att slappna av hos B. jonsson. Jag är supernöjd! Ett roligt besök :)

Susanne Ulla S gillar detta
NAJDA V
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Bayalage. Bästa frisören i hela Stockholm. Jag va tidigare hos en frisör som hade bränt håret och gjort det gul/grönt. Beba fixade mitt hår så snyggt. Så proffsig och grym. Hon är professor på hår! Rekommenderar starkt!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
ALEXANDER E
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Beba är superprofessionell! Jag gjorde ljusa slingor och är extremt nöjd med resultatet. Kommer fortsätta att gå hit. Beba har stenkoll!

MARIE G
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Blev så nöjd när jag klippte mig hos Beba i vintras! Hon är otroligt proffsig och har ett så fint bemötande. Hon sätter stor stolthet i sitt arbete. Jag har bytt till Beba från en annan frisör och nu önskar jag att jag hade bytt tidigare. Rekommenderar!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1040 omdömen 4.8 av 1040 omdömen

Linnea N
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Underbara! Både makeup och hårstyling blev precis som jag önskade. Professionalitet och så härliga människor. Blev sminkad och fixad för musikvideo, rekommenderar till alla! Tack<3

Carolina B
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Beba gjorde underverk med mitt blonda hår! Det var längesen jag fick känna mig så fin och håret blev naturligt. Det känns som håret sakta är på väg att bli "friskt" igen. Beba vet verkligen vad hon gör och hon har en enormt stolthet i sitt jobb, det märks. Hon vill inte göra någon besviken och hon är professionell ut i fingerspetsarna. Jag har suttit hårmodell sedan jag var ung och tyvärr slingat mitt hår i många år, så kvaliteten har gradvis försämrats. Nu har jag gått över till mestadels färg med ytterst lite blekning,...

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 473 omdömen 4.7 av 473 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid lika nöjd efter att ha varit hos Nea! Känner mig supersnygg i håret, nöjd med både klipp & färg och dessutom är hon så trevlig och a

CAROLINE J CAROLINE J
GUSTAV B
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Hade jättelångt hår, många frisörer har haft problem att klippa det för håret är så tjockt. Beba löste det utan problem. Rekommenderar!

Vasiliki Antonia I
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Otroligt fint jobb! Jag gjorde balayage, supernöjd!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

TOMMY J
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag vart starkt rekommenderad att komma till Bebas Hair and Beauty via en vän och jag måste bara få säga WOW, jag är helt fachinerad över Bebas sätt att behandla kunder. Hon är en klass för sig , jag har klippt mig hos Björn Axen och Toni & Guy men det här va helt fantastiskt. Tack bästa Beba! Du är verkligen Stockholms bästa frisör!

ALEXANDRA J
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag har slingat mitt hår på andra ställen tidigare, men igen gjorde ett så bra och proffsigt jobb som Beba. Jag gjorde balayage hos henne och det blev perfekt nyanserad och passade så fint till min riktiga hårfärg. Beba är verkligen Stockholms bästa frisör. 10/10

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
LINNEA J
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Fixade mitt gula hår med slingor. Blev supersnyggt och mitt hår blev inte förstört som det kan bli hos andra frisörer.

Alfred Joseph T
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Best hair highlights and haircut I've ever had. Beba knows exactly what she is doing and sets realistic expectations right at the start. Highly recommended.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 293 omdömen 4.7 av 293 omdömen
BadgeTwoYears

Verkade lite stresad. Ganska hårdhänt/slarvig i sina rörelser. Kändes som han bara ville bli klar och gå vidare till nästa

Andreas S Andreas S
Aleksandra Maria S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jättebra frisör. Kunde inte varit nöjdare med både färg (baylage) och klipp

Ewa M
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Supernöjd med slingor och klippning, naturligt och precis som jag önskade!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Ruth Ann-Christin A
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Är mycket nöjd med den trevliga och duktiga Beba

ANNA V

Världs klass frisör och stylist. Jag är så nöjd ❤️❤️❤️

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 231 omdömen 4.6 av 231 omdömen
BadgeTwoYears

Sadeek var trevlig och tillmötesgående. Han gjorde ett proffsigt arbete och kändes noggrann.

Fredrik N Fredrik N
SONJA E
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Tack Beba!! Känner mig alltid lika snygg när jag varit hos dig💞 Du är bäst!!!!

Amanda My Marianne F
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Besökte precis salongen för balayage & slingor, jag vart så nöjd. Perfekt innan jul & nyår. Kan varmt rekommendera denna underbara frisör.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Wanessa N
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Bebas Hair är fantastiskt! Sjukt bra service och Beba är grym på att fixa fina frisyrer! Det blir precis som man önskar och Beba är jättebra på att ge förslag på stil, längd, färg osv. Kommer garanterat tillbaka!!

Jonathan Leon S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Har klippt mig hos Beba sen väldigt många år tillbaka och jag kommer aldrig byta frisör. Beba är den bästa frisören! Blir alltid lika nöjd med resultatet och Beba är världens snällaste också

Susanne Eva Christina S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag kan varmt rekommendera Bebas Hair & Beauty! Jag har varit kund i tre år och Beba trollar bort mitt gråa hår med kalla slingor. Beba har en cozy salong där man känner sig välkommen och trygg i dessa Corona tider. Jag behöver aldrig byta frisör - så nöjd! 😍

DIANA T
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Det bästa som hänt Östermalm de senaste 5 åren! Beba fick fria händer med mitt oklippta Corona hår och resultatet blev fantastiskt! En brun balayage med naturlig känsla, varm brun färg med perfekta slingor som varmt varvas in i uppklippningen. Hon vet vad hon gör. Man behöver bara luta sig tillbaka och njuta av förvandlingen. Rekommenderas varmt.

JOANNA E
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Supernöjd efter mitt besök. Kom dit med slitet gult hår och Beba färgade och klippte till en fantastisk frisyr! Rekommenderas verkligen

RAQUEL D
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Känner mig otroligt trygg hos Bebas då hon är lyhörd och väldigt professionell och kunnig. Ett extra slag slår jag för färgning hos henne. Jag har börjat få vitt hår på mitt mörka hår och hon har lyckats hjälpa mig att balansera dessa nyanser på ett mycket bra sätt. Rekommenderar varmt salongen.

Laura Kristina Isabelle A
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Väldigt nöjd! Beba är väldigt noggrann vid klippning och kan hantera tjock hår!

MIROSLAV V
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Jag blir alltid lika nöjd hos bästa frisörsalongen i stan!

MARIA K
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Aldrig tidigare varit så nöjd med klippning och slingor!

Nina Elisabeth S
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Så nöjd med stylingen av håret och make upen inför min fotografering. Otroligt kompetent personal som fick mitt långa å livlösa hår att glänsa och jag älskar mina ”smokey eyes ” Rekommenderar salongen alla dar i veckan för dess kompetens och otroligt trevliga personal

Josefine Viktoria W
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Ingen klipper mitt hår bättre än Beba! Tog tid att hitta en duktigt och noggrann frisör. Är så nöjd! Rekommenderar varmt Bebas Hair and Beauty!

Inger N
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Blev oerhört tjusig med både hår och smink till Guldbaggegalan! Alla kommenterade min håruppsättning! Fantastisk service! Tack Beba! Rekommenderas varmt!

Sophie J
Escribió sobre Bebas Hair & Beauty

Beba är oerhört trevlig och serviceminded, väldigt duktig på allt från färg, produktrekommendationer, klippning, sligning/färgning och styling. Hon infriar alltid mina höga förväntningar på varje besök och gör alltid ett suveränt jobb. 5 stjärnor !