Lorita Maqedonci

Lorita Maqedonci

Lorita Maqedonci är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Lorita Maqedonci har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Lorita Maqedonci har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Lorita Maqedonci har haft 4 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-05 - 2024-06

11 omdömen om Lorita Maqedonci

Sedan starten hos Reco 2024
Karin G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Karolinska/ Hagastaden

Stort engagemang, jobbade hårt för att sälja vår lägenhet!! Var alltid anträffbar och hade alltid ett trevligt bemötande.

Mikael B
Karolinska/ Hagastaden

Tack för ett bra arbete med att sälja vår lägenhet. Du visade ett stort engagemang genom hela processen, mycket bra.

Erik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan

Trevligt och proffesionellt bemötande vilket ledde till en smidig affär för både oss och säljaren.

Petra A
Vasastan

Professionell och smidig affär. Mycket trevligt bemötande!

Julia A
Vasastan

Lorita var så proffsig, tydlig, kommunikativ genom hela processen. Så nöjd med hur Lorita hanterade allting och att det gick att få till en snabb och smidig affär.

Linda S
Vasastan

På ett par dagar var lägenheten såld till mitt drömpris, fattade knappt vad som hände:)

Victor E
Skrev om Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Lorita gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhet och efter hårt slit och tålamod så fick vi äntligen sålt den. Kan starkt rekommendera Lorita där du får proffsigt arbete.

Maria U
Vasastan

Mycket pofessionellt bemötande i alla led!

Björn H
Vasastan

Inlyssnande mäklare som snabbt insåg våra önskemål. Snabb och effektiv affär till bästa tänkbara pris!

Maja R
Lilla Essingen

Lorita är en supertrevlig, hjälpsam och professionell mäklare, rekommenderar henne starkt!