Lorita Maqedonci

Lorita Maqedonci

Lorita Maqedonci är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Lorita Maqedonci har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Lorita Maqedonci har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Lorita Maqedonci har haft 3 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-05 - 2024-05

7 omdömen om Lorita Maqedonci

Sedan starten hos Reco 2024
Julia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan

Lorita var så proffsig, tydlig, kommunikativ genom hela processen. Så nöjd med hur Lorita hanterade allting och att det gick att få till en snabb och smidig affär.

Linda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan

På ett par dagar var lägenheten såld till mitt drömpris, fattade knappt vad som hände:)

Victor E
Skrev om Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Lorita gjorde ett fantastiskt jobb med min lägenhet och efter hårt slit och tålamod så fick vi äntligen sålt den. Kan starkt rekommendera Lorita där du får proffsigt arbete.

Lorita M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria U
Vasastan

Mycket pofessionellt bemötande i alla led!

Björn H
Vasastan

Inlyssnande mäklare som snabbt insåg våra önskemål. Snabb och effektiv affär till bästa tänkbara pris!

Maja R
Lilla Essingen

Lorita är en supertrevlig, hjälpsam och professionell mäklare, rekommenderar henne starkt!

William W

Från vårt första möte visade Lorita en djup kunskap om marknaden och en imponerande professionalism. Hon hjälpte mig genom varje steg av processen, från att sätta rätt pris till att förbereda lägenheten för visning och hantera förhandlingar. Lorita var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och höll mig informerad om utvecklingen under hela processen. Hennes positiva attityd och engagemang gjorde hela upplevelsen smidig och stressfri. Jag rekommenderar Lorita starkt till alla som behöver en pålitlig och effektiv...

Lorita M gillar detta
Stötande innehåll