Bil och caravan Märsta

1.0

3 omdömen om Bil och caravan Märsta

Kjelle O
Skrev om Bil och caravan Märsta

Bedragare som ljuger och lurar folk med falska kvitton på servicar som aldrig är gjorda . Min husbil skulle vara servad med oljebyte kamrem och vattenpump samt fukttest och gasoltest och deras kvitton var falska efter koll hos företag som står på kvittot Numera Märsta bil och fritidscenter Även draget motor ab i Bålsta

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Kent Gösta V
Skrev om Bil och caravan Märsta

Sambon köpte en husbil där för en vecka sedan och det visade sig att den var kraftigt fuktskadad. När vi ville häva köper så vägrar de svara. Nu heter fiman bil och fritidscenter och är ökända bedragare enligt firmor som köper fuktskadade vagnar o husbilar. De har annonser på blocket och byt bil. Köp inte från dessa parasiter.

Lovisa Viktoria L
Skrev om Bil och caravan Märsta

Äger inte ens bilen dom försökte sälja. Nyttjar registeringsbevis från föregående ägare och vill att vi skulle skicka in detta. Kollade de andra fordornen dom hade till salu och det verkar vara samma sak där.

Kent Gösta V gillar detta
Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1320 omdömen 4.6 av 1320 omdömen

Ett trevligt bemötande och en hjälpsam person till ett köpe av bil Mvh Anita Wikström

Clary Anita V Clary Anita V