Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Bilbyrån i Stockholm AB

Häradsvägen 119, 141 72 Segeltorp — Visa karta

Moränvägen 13, 18640, Vallentuna
ENB Bil
Afram G:
En av dom bästa och mest hjälpsamma bemötande jag fått av en bilhandlare, grabbarna ska ha en klapp i ryggen , lycka till

Försäljare av begagnade bilar nära Bilbyrån i Stockholm AB:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Goran F:
Jättebra bil och fantastisk serveminded staff

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Anja U:
Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Huddingevägen 305, HUDDINGE
Tjänsten “Vi säljer bilen åt dig!” är en mycket uppskattad tjänst för både föret... Läs mer ›
Jerry W:
Superbra bra bemötande bara bra

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Välkommen! Läs mer ›
Magnus S:
Eftersom min bil ännu inte är såld vill jag vänta med omdömet:Beträffande mitt köp av bil hos bilförmedlingen är det enbart positivt.Jag åte...

Läs vad 8 kunder tycker om Bilbyrån i Stockholm AB

• Rickard J
    Rickard J skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Jag köpte min “nya” bil (Volvo XC70) hos Bilbyrån i Segelstorp. Bilbyrån skötte sig väldigt bra under alla “steg i köpet”, dvs; på telefon, under visningen, affärsuppgörelsen och även i efterhand!

Tidigare har jag bara köpt bilar privat för att jag avskyr försäljarsnack, men efter denna affär så är jag bara positivt inställd till köp hos bilförsäljare (om dom är som Jan och Magnus!)
    Då jag bor en bra bit ifrån Sthlm så var det första samtalet som jag hade med Jan mycket viktigt. Jan svarade ärligt och rakt på alla frågor samtidigt som han gick runt bilen och undersökte och kollade de saker jag undrade över, när jag sedan kom och kollade på bilen så kunde jag konstatera att allt han hade sagt stämde och bilen tom var i finare skick än vad jag väntat mig. Kanon bra!

Det är en liten firma som inte ser så märkvärdig ut från utsidan, med de gav mig ett väldigt bra första intryck, och det visat sig stämma även nu efter att affären blev klar för jag har fått hjälp med en del saker i efterhand också. Dessutom ingick 1 års garanti som även det har hjälpt mig.

Trevliga
    Smidig affär
    Hjälpsamma
    De är måna om att man blir nöjd

Kan inte annat än rekommendera bilköp hos Bilbyrån!
    Tack för en trevlig affär!

// Rickard
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Mycket seriösa bilhandlare, de vårdar om kvalité och service!
    rekommenderas att köpa din bil där!
    Har de inte den bilen som du vill ha och du inte har bråttom så kan de hjälpa dig garanterat!
    Fick även med 1 års garanti!
  • Robin
    Robin skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Bättre och seriösare bilhandlare kan man inte hitta, ger jan duse ett stort plus i kanten för all tålamod och hjälp. Äntlingen kan man hitta EN bilhandlare som verkligen vårdar och bryr sig om nöjda kunder!!!
  • Alan
    Alan skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Jag var ute efter min första bil och som ny på bilmarknaden så är det väldigt lätt att man hamnar hos fel bilhandlare. Jag var nära att handla min bil hos en bilhandlare som verkade seriös men visade sig vara rena lureriet.

Som tur så blev mitt bilköp istället hos Bilbyrån. Min första reaktion var att de är seriösa och professionella. Jag fick ett otroligt trevligt bemötande och hela affären kändes trygg, även för en som jag som aldrig handlat en bil tidigare.

Jag kommer handla fler bilar och finns mina framtidsbilar hos Bilbyrån så kommer affären definitivt ske hos Bilbyrån.

Varför Bilbyrån?
    - Du får en tydlig historik över bilen.
    - Tillgänglighet! Det är otroligt viktigt att din handlare är tillgänglig och det är de.
    - Seriösa personer med erfarenhet som jobbar där. Det är skillnad att handla från en säljare som är anställd och en som bygger sin verksamhet på sitt namn och rykte.

Kör på!
  • Roine K
    Roine K skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Så här ska en bilfirma vara. Kunniga, seriösa och trevliga. Som vanlig icke bilkunnig känner man sig trygg.
  • Bilbyrån A
    Bilbyrån A skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    ” Svar till Susanne… ” Bäste Susanne. Vår strävan är att alltid ha 100% nöjda kunder, oavsett om man köper bil eller inte. Tyvärr så var bilen i erat fall bokad på telefon med reservation för provkörning. Den kunden skulle komma in dagen efter och betala begärt pris. Därför ville vi inte släppa ut bilen för provkörning när ni dessutom tyckte att priset var för högt. Dessvärre tas bilen inte bort från internet innan en affär är genomförd. Vi ber om ursäkt och beklagar att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att vi kan få en andra chans att ge dig bra service. Med vänliga hälsningar Jan & Magnus.
  • Anna W
    Anna W skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Hej Bilbyrån!
    Vill på detta enkla sätt verkligen rekommendera Bilbyrån eftersom jag blev väldigt professionellt bemött! Många gånger då man är ute och ska "titta på bil" så blir man bemött av en säljare som "pratar över huvudet" på kunden. Här gick man lungt och vänligt igenom hur jag kör, hur mycket, behov osv osv.
    Inga frågor var för dumma och jag fick svar som jag förstod.
    Naturligtvis blev det affär av och jag vill varmt rekommendera ALLA att köpa sin bil här!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Bilbyrån i Stockholm AB
    Vilket otroligt dålig bemötande och kaxighet av den ena ägaren. För att mycket kort beskriva upplevelsen. Jag och min vän åkte dig för att kolla på en specifik bil och köpa den om den motsvarade mina förväntningar. Kände tyvärr mest att vi störde då vi kom men talade om att vi ville kolla specifikt på denna bil. Fick se på den och ställde en massa frågor. Därefter ville jag provköra den, då vart det stop. Det var två till som var intresserade av den fick jag veta av den ena ägaren och såvida jag inte ville ha bilen så fick jag heller inte provköra den. Den fick inte bli smutsig innan de andra kom (dagen efter) och priset på bilen skulle också diskuteras innan provkörning. Det var inte lerigt, regnigt eller smömodd ute. Fanns inget fog alls för vad han sade. Jo, jag kan väl säga att mitt intresse för bilen försvann ganska så fort och jag kände mig så otroligt besviken och dissad. Här hade jag tagit ledigt från jobbet, åkt för att kolla på bilen och köpa den på studs om den var ok. Då får jag nobben på dessa kriterier. Varför ha bilen ute på annons om de nu redan ville sälja den till några andra? Vi är städade personer, kreditvänliga och trevliga. Vi kom dit med intresse av att köpa denna bil och fick verkligen ett otroligt kaxigt och drygt bemötande. Tyvärr kan man inte säga att Bilbyrån gav ett trevligt eller seriöst intryck! Rekommenderar INTE dem..

Häradsvägen 119, 141 72 Segeltorp