Alla kategorier Bilförsäljning Örebro Ljusnarsberg Bilgallerian i Bromma AB

Bilgallerian i Bromma AB

Tornväktargränd 6, 168 59 Bromma — Visa karta

Välkommen till oss på Bilgallerian i Bromma AB!

Vår vision är att din bilaffär ska vara enkel och trygg. Vi vill alltid uppnå dina förväntningar och skapa ett verkligt värde. Hos oss i Bromma finns ett stort billager med massor av märken och modeller, och vi arbetar efter en mycket professionell och marknadsanpassad metod som nästan alltid säljer din bil inom 18 dagar. Självklart är alla våra fordon noggrant kontrollerade och besiktigade.

Oavsett var du bor i Sverige bjuder vi på resan hit om du ska köpa en bil av oss, så se till att spara kvittot. Varmt välkommen!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Bilgallerian i Bromma AB

• Sandra A
    Sandra A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Allt gick smidigt och bra, jag är nöjd med min nya bil.
    Stort plus att personalen är trevligare och tydligare än tidigare bilhandlare jag varit hos.
    Rekommenderar! Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Sandra A
    Hallå där Sandra.
    Vi är mycket glada och tackar dig för ditt omdöme. Finns det något vi kan göra för dig i framtiden är du alltid välkommen förbi. Hälsningar! Rami- Bilgallerian
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Jag och min sambo bytte i går in vår gamla bil och köpte en ny bil hos bilgallerian i Bromma. Vi fick jätte fint bemötande och väldigt god service. Tack bilgallerian.
    Hälsningar Åsa och Ziggy Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Åsa H
    Hallå Åsa och Ziggy.
    Vi är glada och tacksamma för ert omdöme. Vi önskar er en massa härliga turer i er nya bil och hoppas på återseende i framtiden.
    Hälsningar! /Rami - Bilgallerian
  • Tito F
    Tito F skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Seriöst intryck och smidig affär. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Tito F
    Hallå Tito, vi tackar för ditt omdöme.
    Finns det något du undrar över eller behöver hjälp med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss.
    Hälsningar! / Rami - Bilgallerian
  • Maria R
    Maria R skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Mycket trevligt o seriöst mottagande. Jag hittade en bil som jag känner mig helt nöjd med.
    Vi fick bra information om olika försäkringar mm Rekomenderar Bilgallerian Bromma varmt! Läs mer
  • Maximilian A
    Maximilian A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Gick igenom en professionell affär med försäljare som har koll på läget! Körde iväg med min nya bil därifrån och kunde inte känna mig mer trygg över mitt bilköp! Läs mer
  • Gabriel A
    Gabriel A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Otroligt professionellt bemötande och trevlig personal. Full tillit till Bilgallerian då jag fått hjälp vid flera tillfällen. Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Gabriel A
    Hallå Gabriel, Vi är mycket tacksamma för ditt omdöme. Vi är glada över att ha fått möjligheten att hjälpa dig vid flertalet tillfällen med köp- , sälj- och förmedling. Vi ser fram emot att göra fler affärer med dig i framtiden. Finns det något du undrar över vet du var vi finns :)
    Hälsningar! /Rami- Bilgallerian

Tornväktargränd 6, 168 59 Bromma