Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Bilgallerian i Bromma AB

Bilgallerian i Bromma AB

Tornväktargränd 6, 168 59 Bromma — Visa karta

Välkommen till oss på Bilgallerian i Bromma AB!

Oavsett om du vill köpa en bil, sälja eller förmedla kan du känna dig trygg i att vi gör vårt yttersta för att engagera oss i din affär.

Våra utannonserade bilar har bra ägarhistorik och genomgår en gedigen kvalitetskontroll. Du som kund har självklart tillgång till kostnadsfri historikrapport via Carfax samt varudeklaration, allt för att du som kund ska kunna känna dig trygg med affären.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Bilgallerian i Bromma AB

• Leif B skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    STX158 Golf V5, Jo allt bra och OK, mkt bra skick, Gti-samlare . Leif Berg Luleå, ha en bra dag Läs mer
  • Violeta F
    Violeta F skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Detta är första gången jag skriven en recension och detta beror på att jag blivit lurad av en trevlig bilhandlare som jobbar på Bilgallerian i Bromma.
    Jag köpte en bil på Bilgallerian och två dagar efter nånting exploderande in i motorhuven, en lampa började lysa i bilen som indikerade att det är någonting fel på växellåda, några timmar efter kylarvätska läckte ut.. Jag kontaktade bilhandlare omedelbart och vi kom överens om att de ska repetera bilen. Men nu en vecka efter får jag reda på att de har inte ens börjat reparera bilen och jag får inte häva köpet även om jag har varit så tydlig med att jag inte vill ha tillbaka den där bilden. Så jag är tvungen att gå vidare med ätandet till ARN, jätte onödigt och slöseri med tid!

PS. Om du ska köpa bil, köp bil från ett företag som är med i MRF och som har garantier och bli inte lurad av en kille som är övertrevlig. Läs mer
    2018-11-29 Bilgallerian i Bromma AB svarar Violeta F
    Hej Violeta,
    Vi på Bilgallerian vill ännu en gång börja med att beklaga det som har hänt. Det är naturligtvis lika tråkigt för oss som för dig att din bil behöver reparation.

Vi är måna om att din bil ska bli klar så fort som möjligt och att du är nöjd med vår service, dock är reparationen av den art som behöver specifika reservdelar som kan ta längre tid för tillverkaren att leverera, vilket i sin tur leder till att verkstaden inte KAN påbörja arbetet förrän rätt komponenter är på plats.

All information som berör din bil (INKL. leveranstid på reservdelar, samt estimerad reparationstid) har du blivit delgiven via sms och i samtal med vår säljare.

Då vi har bärgat din bil från din ytterdörr till verkstaden, fått till en undersökning redan dagen efter, beställt delarna lika fort samt informerat dig i varje led anser vi att vi har bemött dig på ett respektfullt sätt, ditt ärende på fullaste allvar och i enlighet med våra policyn och viktigast av allt i enlighet med lagen. Av just den anledningen tycker vi att det är extra tråkigt att du vill gå vidare med detta ärende till Allmänna reklamationsnämnden, men det kan vara skönt för dig att höra deras rekommendation på hur man bör hantera en sådan händelse och jämföra med den service vi har erbjudit dig.

Slutligen vill vi ännu en gång beklaga för det som har inträffat och önskar dig allt gott.
    Hälsningar!
  • Sara H skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Trevlig personal service mind och tydlig.
    Mkt nöjd!! Läs mer
    2018-11-29 Bilgallerian i Bromma AB svarar Sara H
    Hej Sara,
    Vi tackar för ditt omdöme och önskar dig lycka till med bilen.
    Skulle det vara något du funderar över är du välkommen att höra av dig till oss. Hälsningar/ Bilgallerian
  • Leif Ingvar B skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Mycket trevligt och korrekt.
    Jag är nöjd med köpet
    Hälsningar
    Leif Läs mer
    2018-11-16 Bilgallerian i Bromma AB svarar Leif Ingvar B
    Hej Leif, tack för ditt omdöme. Det var mycket trevligt att göra affärer med dig och vi önskar dig all lycka med din nya bil. Har du några funderingar kring din affär eller någon feedback till oss lyssnar vi mer än gärna. / Hälsningar- Bilgallerian
  • Linnéa I
    Linnéa I skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Kan rekommenderas till alla som vill få ett gott bemötande och en god service. Dessa trevliga försäljare har skött sig exemplariskt mot en "tant" som inte kan särskilt mycket om bilaffärer. Tack för Er hjälpsamhet och justa bemötande!
    Linnéa Illi, Eskilstuna Läs mer
    2018-11-16 Bilgallerian i Bromma AB svarar Linnéa I
    Hej Linnea, vi vill tacka er för det trevliga besöket och den smidiga affären. Det var ett nöje att ha er på plats och önskar dig många härliga turer med barnbarnen och resten av familjen. Skulle det dyka upp några funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig så smidigt vi kan./ Hälsningar- Bilgallerian
  • Julia G skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Toppen ställe med bra säljare och hjälp! Läs mer
    2018-11-16 Bilgallerian i Bromma AB svarar Julia G
    Hej Julia, Tack för ditt omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med affären. Skulle det uppstå några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss. /Hälsningar- Bilgallerian
  • Ramsin E
    Ramsin E skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Hade preferenser som var svåra att matcha, men väl på plats togs det emot av personalen på ett ypperligt sätt som förstod precis vad man sökte! Resulterade i att vi åkte hem i vår nyköpta bil bara någon timme senare.

Slösa inte tid på att leta efter en bil ensamma hemma. Bilgallerian i Bromma sparar er massa tid med en underbar service! Läs mer
    2018-11-01 Bilgallerian i Bromma AB svarar Ramsin E
    Hej Ramsin, vi tackar för din beskrivning och ditt omdöme. Det var ett rent nöje att ha er på plats och hjälpa till med att besvara alla era frågor och hitta en bil som uppfyllde era önskemål. Vi önskar er många minnesvärda turer i familjens nya bil och ser fram emot att göra fler affärer med er i framtiden. / På återseende- Bilgallerian
  • Pierre R
    Pierre R skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Trevliga grabbar som upplevs ha en näsa för att hitta bra bilar som är välskötta och har ett bra bemötande. Ärliga och öppna med alla kort på bordet. Skulle gjort affärer med dom varje dag i veckan 👍🏽 Läs mer
    2018-10-29 Bilgallerian i Bromma AB svarar Pierre R
    Hej Pierre, Vi tackar för ditt fina omdöme. Vi är glada över att vår affär med dig gick så smidigt och bra. Du är välkommen att kontakta oss om det finns något mer jag vi kan göra för dig i framtiden. / Hälsningar - Bilgallerian
  • Yacob Y skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Köpte en Volvo V70 vit nydligen!

Jätte bra bemötande av säljare och personal. Kändes som att säljaren brydde sig om mina behov och kunde se till att dem blev fyllda. Tack! Läs mer
    2018-10-22 Bilgallerian i Bromma AB svarar Yacob Y
    Hej Yacob, Vi tackar för ditt omdöme och för affären. Vi önskar dig många härliga turer med barnen och finns här om du skulle ha några frågor eller funderingar./ Hälsningar- Bilgallerian
  • Christian F
    Christian F skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Super service och man känner sig trygg med sin bilhandel !! Läs mer
    2018-10-22 Bilgallerian i Bromma AB svarar Christian F
    Hallå Christian, tack för ditt omdöme. Du kan alltid räkna med oss som en extra trygghet om det skulle uppstå några frågetecken. /Hälsningar- Bilgallerian
  • Hans-olof W skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Jag köpte/bytte bil hos Bilgallerian och kände genast att man bryr sig om kunden, inte minst efter köpet eftersom jag skadade min inköpta bil
    Jag skulle inte ha några som helst problem med att köpa bil igen hos detta företag, trevlig, kompetent, hjälpsam personal, en höjdare. Läs mer
    2018-10-22 Bilgallerian i Bromma AB svarar Hans-olof W
    Hallå Hans- Olof, Vi tackar för ditt omdöme och för den smidiga affären. Det var väldigt tråkigt att höra den lilla incidenten som inträffade och vi finns alltid här för att försöka hjälpa till och svara på de frågor som kan uppstå efter affären. Finns det något mer vi kan göra för dig är det bara att slå en pling. /Hälsningar- Bilgallerian
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Försäljaren var mycket trevlig, och duktig. Gör er aldrig av med honnom. Läs mer
  • Erika W skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Kunnig, trevlig, seriös säljare! Tack! :) Läs mer
  • Lars M skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Proffesionella och seriösa i sin kontakt med mig som säljare. Rekommenderas. Läs mer
  • Adel R
    Adel R skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Väldigt nöjd med Bilgallerian. Dom hade ett professionellt bemötande från början till slut. Affären avslutades på ett snabbt o smidigt sätt. Kan varmt rekomendera detta företag. Läs mer
    2018-10-22 Bilgallerian i Bromma AB svarar Adel R
    Hej Adel, vi tackar för ditt omdöme och för affären. Vi är glada att ha dig som kund och önskar dig all lycka med bilen.
    Finns det något vi kan hjälpa dig med är du alltid välkommen att ta kontakt med oss. / Hälsningar- Bilgallerian
  • Alvaro J skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Härliga grabbar som är transparanta när det gäller bilarna. Väldigt bra service och tänker på ditt bästa när det gäller att köpa bil. Själv köpte jag min Skoda Octavia där och är sjukt nöjd med bilen, inte bara jag utan hela familjen är nöjda. Jag kommer att rekommendera mina nära och kära att köpa bil hos Bilgallerian framöver.

Självklart får dom 5 reco av 5 möjliga.
    Keep up with the good work! Läs mer
    2018-09-01 Bilgallerian i Bromma AB svarar Alvaro J
    Hallå Alvaro!
    Det är vi som ska tacka för det trevliga besöket! Vi hoppas att allt går bra med er nya bil och att det blir många härliga turer och minnen. Vi finns 5 min bort om det skulle va något. Hälsningar!
  • Pernilla M skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Utomordentligt bemötande! Inte ”bilhandlar-trevligt” utan trevligt på riktigt! Läs mer
    2018-09-01 Bilgallerian i Bromma AB svarar Pernilla M
    Hej Pernilla, Tack för ditt omdöme! Det var riktigt trevligt att ha dig på plats och göra affärer med dig. Vi finns här om du skulle behöva komma i kontakt med oss. Hälsningar!
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Mkt bra bemötande, kände mig trygg med säljaren. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Julia J skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Är väldigt nöjd med mitt första bilköp hos Bilgalleriam i Bromma. Personal och bil var toppen! Läs mer
  • Ola S skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Köpte en bil av bilgallerian, inga konstigheter, bilen stämde bra med beskrivningen, trevliga killar! Läs mer
    2018-06-21 Bilgallerian i Bromma AB svarar Ola S
    Hallå Ola, tack för ditt omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med bilen och att vi ses framöver när det är dags för nästa bil. Glad midsommar!
  • Johan P skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Köpte en Saab 9-3 av Bilgallerian. Förutom en bra bil fick jag också supertrevligt bemötande och barnvakt medan jag provkörde bilen. Läs mer
    2018-06-21 Bilgallerian i Bromma AB svarar Johan P
    Hej Johan, tack för din rekommendation och det var supertrevligt att ha er här på plats. Kommer du på någon fråga eller funderar du på något i efterhand är du alltid välkommen att kontakta oss, så ska vi göra vårt yttersta att hjälpa dig. Glad midsommar!
  • Henrik skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Väldigt bra bemötande och service genom hela affären. Kan rekommendera detta företag starkt till den som vill ha kvalitet och service i ett. Läs mer
    2018-06-21 Bilgallerian i Bromma AB svarar Henrik
    Hej Henrik, tack för din fina rekommendation. Du kan räkna med att vi finns här för dig om du undrar över något. Glad midsommar!
  • Görgen V
    Görgen V skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Hit åker man när det är dags att köpa bil. De fixar och hjälper till, gör vad de kan för kundens bästa. Seriösa. En bra firma som denna ska lyftas fram. Stort tack för all service. Läs mer
    2018-06-20 Bilgallerian i Bromma AB svarar Görgen V
    Hej Görgen! Stort tack för din rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med helheten och vi finns här för dig. Ha en fortsatt trevlig sommar! / Hälsningar- Bilgallerian
  • Joel M
    Joel M skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Tydlig och ärlig. Fixade info i sista stund vilket uppskattades mycket. Detta trots att en annan köpare stod i kö. Mycket bra. Läs mer
    2018-05-26 Bilgallerian i Bromma AB svarar Joel M
    Tack för din rekommendation Joel, vi är glada att du är nöjd med affären och att vi kunde bistå dig med den information som du eftersökte. Vi önskar dig en trevlig sommar och hoppas på återseende vid nästa bilaffär. / Hälsningar- Bilgallerian
  • Janne K skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Pålitlig, dedikerad, kunnig säljare. Bra shoppingupplevelse. Jag är mycket nöjd. Den bästa servicen jag har fått. Stort tack till er Ramjar! Läs mer
    2018-05-26 Bilgallerian i Bromma AB svarar Janne K
    Tack själv Janne, vi är glada att du är nöjd med köpet och upplevelsen. Trevlig sommar!
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Köpte min första bil av Bilgallerian och kan säga att jag är jättenöjd. Gillade att jag fick känna och klämma på bilen i lugn och ro innan det var dags att ta ett beslut. Läs mer
    2018-05-26 Bilgallerian i Bromma AB svarar Jimmy K
    Hallå Jimmy, vi är glada att du valde att köpa din första bil via oss och att vi fick dela den stunden med dig. Vi tackar för din rekommendation och önskar dig all lycka med bilen. Finns det något vi kan bistå dig med, vet du vart vi finns.
    Hälsningar / Bilgallerian
  • Karl A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Väldigt fräsch lokal och proffsigt bemötande! Fick hjälp av en reko kille som gick igenom hela affären detaljerat med mig och som svara kunnigt på alla mina frågor. Mycket nöjd med köpet och kommer komma tillbaka när det är dags för byte igen. Rekommenderar varmt! 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2018-04-28 Bilgallerian i Bromma AB svarar Karl A
    Hej Karl! Vi tackar för ditt omdöme och rekommendation! Har du fler frågor i framtiden är du välkommen att komma förbi eller kontakta oss. Vi ser fram emot att göra fler bilaffärer med dig i framtiden. / Hälsningar! Bilgallerian.
  • Adrian skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Kan säga att det överträffade mina förväntningar!!
    Grymt bemötande och allt gick supersmidigt !!
    Rekomenderar alla nära o kära som vill sälja sin bil att lämna sin bil för säljuppdrag här !! Läs mer
    2018-03-23 Bilgallerian i Bromma AB svarar Adrian
    Hallå Adrian, vi tackar för ditt omdöme och rekommendation. Vi ser fram emot att vara till hjälp vid dina framtida bilaffärer. Hälsningar!
  • Albin skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Sjukt bra första intryck, kändes seriöst och väldigt serviceminded grabbar. 🤙 Läs mer
    2018-05-02 Bilgallerian i Bromma AB svarar Albin
    Hej Albin, tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbetssätt och bemötande. Vi ser fram emot att träffa dig igen för framtida bilaffärer. Hälsningar, Bilgallerian i Bromma
  • Hilal skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Så fort jag öppnade dörren till Bilgallerian så fick jag ett bemötande av världsklass. Två killar som är i helt rätt bransch. Tack för all hjälp jag fått av er gällande försäljningen av bilen.

Helal Läs mer
    2018-05-02 Bilgallerian i Bromma AB svarar Hilal
    Hej Hilal, vi tackar dig för ditt omdömme, även för att vi fick möjligheten att hjälpa dig med att förmedla din bil. Vi önskar dig lycka till och hoppas att vi kan hjälpa dig fler gånger med dina bilaffärer. Hälsningar! Bilgallerian
  • Maysaloon skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Köpte en bil idag och är super nöjda för allt. Bemötandet, servicen, affären och erbjudandet vi fick var bara super, kunde inte gjort bättre affär på en sådan fin bil. Pålitliga, trevliga och ärliga säljare. Läs mer
    2018-02-27 Bilgallerian i Bromma AB svarar Maysaloon
    Hallå Maysaloon, vi är tacksamma för ditt omdöme och hoppas att ni får massa fina minnen i er nya bil. Dyker det upp några frågor eller funderingar är ni välkommna att kontakta oss, eller svänga förbi. Hälsningar! Rasti- Bilgallerian
  • Christopher G skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Jag har köpt en bil på Bilgallerian i Bromma AB.
    Jag är super nöjd med den hjälp och service jag har fått. Läs mer
    2018-02-26 Bilgallerian i Bromma AB svarar Christopher G
    Hej Christopher, vi tackar för ditt omdöme och önskar dig många härliga turer i din nya bil. Uppkommer det några frågor eller funderingar, är du välkommen att kontakta oss eller titta förbi.
    Hälsningar! Rami - Bilgallerian
  • Sandra A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Allt gick smidigt och bra, jag är nöjd med min nya bil.
    Stort plus att personalen är trevligare och tydligare än tidigare bilhandlare jag varit hos.
    Rekommenderar! Läs mer
    2018-04-28 Bilgallerian i Bromma AB svarar Sandra A
    Hallå där Sandra!
    Vi är mycket glada och tackar dig för ditt omdöme. Finns det något vi kan göra för dig i framtiden är du alltid välkommen förbi. Hälsningar! Rami- Bilgallerian
  • Åsa H skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Jag och min sambo bytte i går in vår gamla bil och köpte en ny bil hos bilgallerian i Bromma. Vi fick jätte fint bemötande och väldigt god service. Tack bilgallerian.
    Hälsningar Åsa och Ziggy Läs mer
    2018-02-21 Bilgallerian i Bromma AB svarar Åsa H
    Hallå Åsa och Ziggy.
    Vi är glada och tacksamma för ert omdöme. Vi önskar er en massa härliga turer i er nya bil och hoppas på återseende i framtiden.
    Hälsningar! /Rami - Bilgallerian
  • Tito F
    Tito F skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Seriöst intryck och smidig affär. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-02-21 Bilgallerian i Bromma AB svarar Tito F
    Hallå Tito, vi tackar för ditt omdöme.
    Finns det något du undrar över eller behöver hjälp med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss.
    Hälsningar! / Rami - Bilgallerian
  • Maria R
    Maria R skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Mycket trevligt o seriöst mottagande. Jag hittade en bil som jag känner mig helt nöjd med.
    Vi fick bra information om olika försäkringar mm Rekomenderar Bilgallerian Bromma varmt! Läs mer
    2018-02-23 Bilgallerian i Bromma AB svarar Maria R
    Hej Maria! Vi tackar dig för din rekommendation. Vi finns såklart här för dig om du behöver komma i kontakt med oss i framtiden. Hälsningar! Rami- Bilgallerian
  • Maximilian A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Gick igenom en professionell affär med försäljare som har koll på läget! Körde iväg med min nya bil därifrån och kunde inte känna mig mer trygg över mitt bilköp! Läs mer
    2018-04-28 Bilgallerian i Bromma AB svarar Maximilian A
    Hej Maximilian! Vi är tacksamma för ditt fina omdöme och önskar dig all lycka med din nya bil. Uppkommer det frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss eller komma förbi. Hälsningar/ Rami- Bilgallerian
  • Gabriel A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Otroligt professionellt bemötande och trevlig personal. Full tillit till Bilgallerian då jag fått hjälp vid flera tillfällen. Läs mer
    2018-02-21 Bilgallerian i Bromma AB svarar Gabriel A
    Hallå Gabriel, Vi är mycket tacksamma för ditt omdöme. Vi är glada över att ha fått möjligheten att hjälpa dig vid flertalet tillfällen med köp- , sälj- och förmedling. Vi ser fram emot att göra fler affärer med dig i framtiden. Finns det något du undrar över vet du var vi finns :)
    Hälsningar! /Rami- Bilgallerian

Tornväktargränd 6, 168 59 Bromma