Bilgallerian i Bromma AB

Bilgallerian i Bromma AB

Ring 08-544 454 44 www.bgbromma.se

Välkommen till oss på Bilgallerian i Bromma AB! Oavsett om du vill köpa en bil, sälja eller förmedla kan du känna dig trygg i att vi gör vårt yttersta för att engagera oss i din affär. Våra utannonserade bilar har bra ägarhistorik och genomgår en gedigen kvalitetskontroll. Du som kund har självklart tillgång till kostnadsfri...

50 omdömen om Bilgallerian i Bromma AB

Liga K
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köp inte bilen här! Man kan inte lita på personalen där. Man ser ju en viss mönster när man läser omdöme här. När man är på plats och ska köpa en bil, får man utmärkt bemötande, men när det kommer ett problem med bil, då slutar de svara på e-mail och man får ingen hjälp alls som en kund. TACK för all stress ni har orsakat för mig sista månader!

Hans-olof W gillar detta
STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Patrik S
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Bra bemötande och service inriktad säljare

Ingrid S
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en bil där idag. Blev mycket bra bemött. Kan tänka mig göra en affär till där. Rekommenderas.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Ingrid, Tack för ditt omdöme. Vi är glada att ha dig som kund och önskar dig många härliga turer med din nya bil. Vid frågor eller funderingar är du alltid välkommen åter. Hälsningar/ Bilgallerian

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1313 omdömen 4.6 av 1313 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Fadi A
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Mycket proffsiga grabbar! Rekommenderas varmt!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Tack för ditt Omdöme Fadi. Vi önskar dig en trevlig sommar och lycka till med din nya bil. Hälsningar// Bilgallerian

Hans-olof W
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en bil av denna firma, efteråt visar det sig att handbromsen är ur funktion efter 280 mils körning på saltfria vägar i Norrbotten, auktoriserad verkstad konstaterar att handbromsen legat på sedan inköpsdatum på grund av wiren som reglerar handbromsbackarna rostat fast. jag har tidigare skrivit ett bra omdöme om detta företag detta tar jag emellertid tillbaka eftersom det är enbart Inget företag jag vill rekommendera! Anmälan skickad till ARN!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Hans- Olof, Det är beklagligt att du har råkat ut för en dyr reparation på din bil. Med tanke på felets art och att bilen levererades nybesiktigad, att bilen köptes av dig för mer än 7 månader sedan samt att du har varit med om en kollision blir det väldigt svårt för oss att ta ett annat beslut än det som raden är taget. Tråkigt att du inte vill rekommendera oss framöver, vi inväntar helt enkelt handlingar från ARN och följer deras rekommendationer i detta ärende framöver. Hälsningar/ Rasti- Bilgallerian

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Roger F
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Personbil Trevligt bemötande av positiv personal Hade inga förväntningar Bra personal och trevliga och fräscha lokaler

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Roger, tack för din rekommendation och för affären. Vi önskar dig lycka till med bilen och en trevlig vår/sommar. / Bilgallerian

Anders R
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpt beg.bil Blev utmärkt bemött. Inga förväntningar. Mycket trevlig o kunnig personal.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Anders, tack för din rekommendation. Vi önskar dig stort lycka till med bilen och sommarens kommande äventyr. Skulle det uppstå några frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till oss. På återseende/ Bilgallerian

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Mia H
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en begangnad Mitsubishi Space Star. Personalen hade ett trevligt bemötande och gav fin service. Rekommenderas varmt!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Mia, vi tackar dig för din rekommendation och önskar dig härliga turer i vårsolen. Hälsningar/ Bilgallerian

Jasminko K
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Your personal is extremly welcomed and proffesional. Vehicles are clean and overall impression is trustworthy and if anybody ask me, you will receive a high rank

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hello Jasminko, we thank you for your highly ranked recommendation. It has been a pleasure doing business with you and we hope to see you again soon. Good Luck with your car and we wish you a great journey. / Bilgallerian

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Mikael H

Köpte en BMW 320 jättebra bemött jätte nöjd kanon service

Carl-Johan N
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Stabil och bra, trevlig service och bra info

Johan L
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Bytte bil mot bil, klockrena och noggranna👍👍 inte sista affären där.

Leif B
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

STX158 Golf V5, Jo allt bra och OK, mkt bra skick, Gti-samlare . Leif Berg Luleå, ha en bra dag

Violeta F
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Detta är första gången jag skriven en recension och detta beror på att jag blivit lurad av en trevlig bilhandlare som jobbar på Bilgallerian i Bromma. Jag köpte en bil på Bilgallerian och två dagar efter nånting exploderande in i motorhuven, en lampa började lysa i bilen som indikerade att det är någonting fel på växellåda, några timmar efter kylarvätska läckte ut.. Jag kontaktade bilhandlare omedelbart och vi kom överens om att de ska repetera bilen. Men nu en vecka efter får jag reda på att de har inte ens börjat reparera...

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Violeta, Vi på Bilgallerian vill ännu en gång börja med att beklaga det som har hänt. Det är naturligtvis lika tråkigt för oss som för dig att din bil behöver reparation. Vi är måna om att din bil ska bli klar så fort som möjligt och att du är nöjd med vår service, dock är reparationen av den art som behöver specifika reservdelar som kan ta längre tid för tillverkaren att leverera, vilket i sin tur leder till att verkstaden inte KAN påbörja arbetet förrän rätt komponenter är på plats. All information som berör din...

Sara H
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Trevlig personal service mind och tydlig. Mkt nöjd!!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Sara, Vi tackar för ditt omdöme och önskar dig lycka till med bilen. Skulle det vara något du funderar över är du välkommen att höra av dig till oss. Hälsningar/ Bilgallerian

Leif Ingvar B

Mycket trevligt och korrekt. Jag är nöjd med köpet Hälsningar Leif

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Leif, tack för ditt omdöme. Det var mycket trevligt att göra affärer med dig och vi önskar dig all lycka med din nya bil. Har du några funderingar kring din affär eller någon feedback till oss lyssnar vi mer än gärna. / Hälsningar- Bilgallerian

Linnéa I
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Kan rekommenderas till alla som vill få ett gott bemötande och en god service. Dessa trevliga försäljare har skött sig exemplariskt mot en "tant" som inte kan särskilt mycket om bilaffärer. Tack för Er hjälpsamhet och justa bemötande! Linnéa Illi, Eskilstuna

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Linnea, vi vill tacka er för det trevliga besöket och den smidiga affären. Det var ett nöje att ha er på plats och önskar dig många härliga turer med barnbarnen och resten av familjen. Skulle det dyka upp några funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig så smidigt vi kan./ Hälsningar- Bilgallerian

Julia G
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Toppen ställe med bra säljare och hjälp!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Julia, Tack för ditt omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med affären. Skulle det uppstå några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss. /Hälsningar- Bilgallerian

Ramsin E
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Hade preferenser som var svåra att matcha, men väl på plats togs det emot av personalen på ett ypperligt sätt som förstod precis vad man sökte! Resulterade i att vi åkte hem i vår nyköpta bil bara någon timme senare. Slösa inte tid på att leta efter en bil ensamma hemma. Bilgallerian i Bromma sparar er massa tid med en underbar service!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Ramsin, vi tackar för din beskrivning och ditt omdöme. Det var ett rent nöje att ha er på plats och hjälpa till med att besvara alla era frågor och hitta en bil som uppfyllde era önskemål. Vi önskar er många minnesvärda turer i familjens nya bil och ser fram emot att göra fler affärer med er i framtiden. / På återseende- Bilgallerian

Pierre R
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Trevliga grabbar som upplevs ha en näsa för att hitta bra bilar som är välskötta och har ett bra bemötande. Ärliga och öppna med alla kort på bordet. Skulle gjort affärer med dom varje dag i veckan 👍🏽

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Pierre, Vi tackar för ditt fina omdöme. Vi är glada över att vår affär med dig gick så smidigt och bra. Du är välkommen att kontakta oss om det finns något mer jag vi kan göra för dig i framtiden. / Hälsningar - Bilgallerian

Yacob Y
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en Volvo V70 vit nydligen! Jätte bra bemötande av säljare och personal. Kändes som att säljaren brydde sig om mina behov och kunde se till att dem blev fyllda. Tack!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Yacob, Vi tackar för ditt omdöme och för affären. Vi önskar dig många härliga turer med barnen och finns här om du skulle ha några frågor eller funderingar./ Hälsningar- Bilgallerian

Christian F
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Super service och man känner sig trygg med sin bilhandel !!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Christian, tack för ditt omdöme. Du kan alltid räkna med oss som en extra trygghet om det skulle uppstå några frågetecken. /Hälsningar- Bilgallerian

Hans-olof W
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Jag köpte/bytte bil hos Bilgallerian och kände genast att man bryr sig om kunden, inte minst efter köpet eftersom jag skadade min inköpta bil Jag skulle inte ha några som helst problem med att köpa bil igen hos detta företag, trevlig, kompetent, hjälpsam personal, en höjdare.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Hans- Olof, Vi tackar för ditt omdöme och för den smidiga affären. Det var väldigt tråkigt att höra den lilla incidenten som inträffade och vi finns alltid här för att försöka hjälpa till och svara på de frågor som kan uppstå efter affären. Finns det något mer vi kan göra för dig är det bara att slå en pling. /Hälsningar- Bilgallerian

Patrik D
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Försäljaren var mycket trevlig, och duktig. Gör er aldrig av med honnom.

Erika W
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Kunnig, trevlig, seriös säljare! Tack! :)

Lars M
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Proffesionella och seriösa i sin kontakt med mig som säljare. Rekommenderas.

Adel R
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Väldigt nöjd med Bilgallerian. Dom hade ett professionellt bemötande från början till slut. Affären avslutades på ett snabbt o smidigt sätt. Kan varmt rekomendera detta företag.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Adel, vi tackar för ditt omdöme och för affären. Vi är glada att ha dig som kund och önskar dig all lycka med bilen. Finns det något vi kan hjälpa dig med är du alltid välkommen att ta kontakt med oss. / Hälsningar- Bilgallerian

Alvaro J
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Härliga grabbar som är transparanta när det gäller bilarna. Väldigt bra service och tänker på ditt bästa när det gäller att köpa bil. Själv köpte jag min Skoda Octavia där och är sjukt nöjd med bilen, inte bara jag utan hela familjen är nöjda. Jag kommer att rekommendera mina nära och kära att köpa bil hos Bilgallerian framöver. Självklart får dom 5 reco av 5 möjliga. Keep up with the good work!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Alvaro! Det är vi som ska tacka för det trevliga besöket! Vi hoppas att allt går bra med er nya bil och att det blir många härliga turer och minnen. Vi finns 5 min bort om det skulle va något. Hälsningar!

Pernilla M
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Utomordentligt bemötande! Inte ”bilhandlar-trevligt” utan trevligt på riktigt!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Pernilla, Tack för ditt omdöme! Det var riktigt trevligt att ha dig på plats och göra affärer med dig. Vi finns här om du skulle behöva komma i kontakt med oss. Hälsningar!

Petra Ö
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Mkt bra bemötande, kände mig trygg med säljaren. Kan varmt rekommendera detta företag.

Julia J
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Är väldigt nöjd med mitt första bilköp hos Bilgalleriam i Bromma. Personal och bil var toppen!

Ola S
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en bil av bilgallerian, inga konstigheter, bilen stämde bra med beskrivningen, trevliga killar!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Ola, tack för ditt omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med bilen och att vi ses framöver när det är dags för nästa bil. Glad midsommar!

Johan P
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en Saab 9-3 av Bilgallerian. Förutom en bra bil fick jag också supertrevligt bemötande och barnvakt medan jag provkörde bilen.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Johan, tack för din rekommendation och det var supertrevligt att ha er här på plats. Kommer du på någon fråga eller funderar du på något i efterhand är du alltid välkommen att kontakta oss, så ska vi göra vårt yttersta att hjälpa dig. Glad midsommar!

Henrik
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Väldigt bra bemötande och service genom hela affären. Kan rekommendera detta företag starkt till den som vill ha kvalitet och service i ett.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Henrik, tack för din fina rekommendation. Du kan räkna med att vi finns här för dig om du undrar över något. Glad midsommar!

Görgen V
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Hit åker man när det är dags att köpa bil. De fixar och hjälper till, gör vad de kan för kundens bästa. Seriösa. En bra firma som denna ska lyftas fram. Stort tack för all service.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Görgen! Stort tack för din rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med helheten och vi finns här för dig. Ha en fortsatt trevlig sommar! / Hälsningar- Bilgallerian

Joel M
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Tydlig och ärlig. Fixade info i sista stund vilket uppskattades mycket. Detta trots att en annan köpare stod i kö. Mycket bra.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Tack för din rekommendation Joel, vi är glada att du är nöjd med affären och att vi kunde bistå dig med den information som du eftersökte. Vi önskar dig en trevlig sommar och hoppas på återseende vid nästa bilaffär. / Hälsningar- Bilgallerian

Janne K
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Pålitlig, dedikerad, kunnig säljare. Bra shoppingupplevelse. Jag är mycket nöjd. Den bästa servicen jag har fått. Stort tack till er Ramjar!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Tack själv Janne, vi är glada att du är nöjd med köpet och upplevelsen. Trevlig sommar!

Jimmy K
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte min första bil av Bilgallerian och kan säga att jag är jättenöjd. Gillade att jag fick känna och klämma på bilen i lugn och ro innan det var dags att ta ett beslut.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Jimmy, vi är glada att du valde att köpa din första bil via oss och att vi fick dela den stunden med dig. Vi tackar för din rekommendation och önskar dig all lycka med bilen. Finns det något vi kan bistå dig med, vet du vart vi finns. Hälsningar / Bilgallerian

Karl A
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Väldigt fräsch lokal och proffsigt bemötande! Fick hjälp av en reko kille som gick igenom hela affären detaljerat med mig och som svara kunnigt på alla mina frågor. Mycket nöjd med köpet och kommer komma tillbaka när det är dags för byte igen. Rekommenderar varmt! 👍🏻👍🏻👍🏻

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Karl! Vi tackar för ditt omdöme och rekommendation! Har du fler frågor i framtiden är du välkommen att komma förbi eller kontakta oss. Vi ser fram emot att göra fler bilaffärer med dig i framtiden. / Hälsningar! Bilgallerian.

Adrian
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Kan säga att det överträffade mina förväntningar!! Grymt bemötande och allt gick supersmidigt !! Rekomenderar alla nära o kära som vill sälja sin bil att lämna sin bil för säljuppdrag här !!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Adrian, vi tackar för ditt omdöme och rekommendation. Vi ser fram emot att vara till hjälp vid dina framtida bilaffärer. Hälsningar!

Albin
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Sjukt bra första intryck, kändes seriöst och väldigt serviceminded grabbar. 🤙

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Albin, tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbetssätt och bemötande. Vi ser fram emot att träffa dig igen för framtida bilaffärer. Hälsningar, Bilgallerian i Bromma

Hilal
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Så fort jag öppnade dörren till Bilgallerian så fick jag ett bemötande av världsklass. Två killar som är i helt rätt bransch. Tack för all hjälp jag fått av er gällande försäljningen av bilen. Mvh Helal

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Hilal, vi tackar dig för ditt omdömme, även för att vi fick möjligheten att hjälpa dig med att förmedla din bil. Vi önskar dig lycka till och hoppas att vi kan hjälpa dig fler gånger med dina bilaffärer. Hälsningar! Bilgallerian

Maysaloon
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Köpte en bil idag och är super nöjda för allt. Bemötandet, servicen, affären och erbjudandet vi fick var bara super, kunde inte gjort bättre affär på en sådan fin bil. Pålitliga, trevliga och ärliga säljare.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Maysaloon, vi är tacksamma för ditt omdöme och hoppas att ni får massa fina minnen i er nya bil. Dyker det upp några frågor eller funderingar är ni välkommna att kontakta oss, eller svänga förbi. Hälsningar! Rasti- Bilgallerian

Christopher G
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Jag har köpt en bil på Bilgallerian i Bromma AB. Jag är super nöjd med den hjälp och service jag har fått.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Christopher, vi tackar för ditt omdöme och önskar dig många härliga turer i din nya bil. Uppkommer det några frågor eller funderingar, är du välkommen att kontakta oss eller titta förbi. Hälsningar! Rami - Bilgallerian

Sandra A
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Allt gick smidigt och bra, jag är nöjd med min nya bil. Stort plus att personalen är trevligare och tydligare än tidigare bilhandlare jag varit hos. Rekommenderar!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå där Sandra! Vi är mycket glada och tackar dig för ditt omdöme. Finns det något vi kan göra för dig i framtiden är du alltid välkommen förbi. Hälsningar! Rami- Bilgallerian

Åsa H
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Jag och min sambo bytte i går in vår gamla bil och köpte en ny bil hos bilgallerian i Bromma. Vi fick jätte fint bemötande och väldigt god service. Tack bilgallerian. Hälsningar Åsa och Ziggy

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Åsa och Ziggy. Vi är glada och tacksamma för ert omdöme. Vi önskar er en massa härliga turer i er nya bil och hoppas på återseende i framtiden. Hälsningar! /Rami - Bilgallerian

Tito F
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Seriöst intryck och smidig affär. Väldigt nöjd!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Tito, vi tackar för ditt omdöme. Finns det något du undrar över eller behöver hjälp med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss. Hälsningar! / Rami - Bilgallerian

Maria R
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Mycket trevligt o seriöst mottagande. Jag hittade en bil som jag känner mig helt nöjd med. Vi fick bra information om olika försäkringar mm Rekomenderar Bilgallerian Bromma varmt!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Maria! Vi tackar dig för din rekommendation. Vi finns såklart här för dig om du behöver komma i kontakt med oss i framtiden. Hälsningar! Rami- Bilgallerian

Maximilian A
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Gick igenom en professionell affär med försäljare som har koll på läget! Körde iväg med min nya bil därifrån och kunde inte känna mig mer trygg över mitt bilköp!

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hej Maximilian! Vi är tacksamma för ditt fina omdöme och önskar dig all lycka med din nya bil. Uppkommer det frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss eller komma förbi. Hälsningar/ Rami- Bilgallerian

Gabriel A
Skrev om Bilgallerian i Bromma AB

Otroligt professionellt bemötande och trevlig personal. Full tillit till Bilgallerian då jag fått hjälp vid flera tillfällen.

Svar från Bilgallerian i Bromma AB

Hallå Gabriel, Vi är mycket tacksamma för ditt omdöme. Vi är glada över att ha fått möjligheten att hjälpa dig vid flertalet tillfällen med köp- , sälj- och förmedling. Vi ser fram emot att göra fler affärer med dig i framtiden. Finns det något du undrar över vet du var vi finns :) Hälsningar! /Rami- Bilgallerian