Alla kategorier Bilförsäljning Örebro Ljusnarsberg Bilgallerian i Bromma AB

Bilgallerian i Bromma AB

Tornväktargränd 6, 168 59 Bromma — Visa karta

Välkommen till oss på Bilgallerian i Bromma AB!

Oavsett om du vill köpa en bil, sälja eller förmedla kan du känna dig trygg i att vi gör vårt yttersta för att engagera oss i din affär.

Våra utannonserade bilar har bra ägarhistorik och genomgår en gedigen kvalitetskontroll. Du som kund har självklart tillgång till kostnadsfri historikrapport via Carfax samt varudeklaration, allt för att du som kund ska kunna känna dig trygg med affären.
Lör: 11:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Bilgallerian i Bromma AB

• Karl A
    Karl A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Väldigt fräsch lokal och proffsigt bemötande! Fick hjälp av en reko kille som gick igenom hela affären detaljerat med mig och som svara kunnigt på alla mina frågor. Mycket nöjd med köpet och kommer komma tillbaka när det är dags för byte igen. Rekommenderar varmt! 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Adrian
    Adrian skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Kan säga att det överträffade mina förväntningar!!
    Grymt bemötande och allt gick supersmidigt !!
    Rekomenderar alla nära o kära som vill sälja sin bil att lämna sin bil för säljuppdrag här !! Läs mer
    2018-03-23 Rasti Aref svarar Adrian
    Hallå Adrian, vi tackar för ditt omdöme och rekommendation. Vi ser fram emot att vara till hjälp vid dina framtida bilaffärer. Hälsningar!
  • Albin
    Albin skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Sjukt bra första intryck, kändes seriöst och väldigt serviceminded grabbar. 🤙 Läs mer
    2018-03-10 Ramjar R svarar Albin
    Hej Albin, tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbetssätt och bemötande. Vi ser fram emot att träffa dig igen för framtida bilaffärer. Hälsningar! Rasti och Rami - Bilgallerian
  • Hilal
    Hilal skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Så fort jag öppnade dörren till Bilgallerian så fick jag ett bemötande av världsklass. Två killar som är i helt rätt bransch. Tack för all hjälp jag fått av er gällande försäljningen av bilen.

Helal Läs mer
    2018-03-06 Ramjar R svarar Hilal
    Hej Hilal, vi tackar dig för ditt omdömme, även för att vi fick möjligheten att hjälpa dig med att förmedla din bil. Vi önskar dig lycka till och hoppas att vi kan hjälpa dig fler gånger med dina bilaffärer. Hälsningar! Rasti & Rami- Bilgallerian
  • Maysaloon
    Maysaloon skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Köpte en bil idag och är super nöjda för allt. Bemötandet, servicen, affären och erbjudandet vi fick var bara super, kunde inte gjort bättre affär på en sådan fin bil. Pålitliga, trevliga och ärliga säljare. Läs mer
    2018-02-27 Ramjar R svarar Maysaloon
    Hallå Maysaloon, vi är tacksamma för ditt omdöme och hoppas att ni får massa fina minnen i er nya bil. Dyker det upp några frågor eller funderingar är ni välkommna att kontakta oss, eller svänga förbi. Hälsningar! Rasti- Bilgallerian
  • Christopher G
    Christopher G skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Jag har köpt en bil på Bilgallerian i Bromma AB.
    Jag är super nöjd med den hjälp och service jag har fått. Läs mer
    2018-02-26 Ramjar R svarar Christopher G
    Hej Christopher, vi tackar för ditt omdöme och önskar dig många härliga turer i din nya bil. Uppkommer det några frågor eller funderingar, är du välkommen att kontakta oss eller titta förbi.
    Hälsningar! Rami - Bilgallerian
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Allt gick smidigt och bra, jag är nöjd med min nya bil.
    Stort plus att personalen är trevligare och tydligare än tidigare bilhandlare jag varit hos.
    Rekommenderar! Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Sandra A
    Hallå där Sandra.
    Vi är mycket glada och tackar dig för ditt omdöme. Finns det något vi kan göra för dig i framtiden är du alltid välkommen förbi. Hälsningar! Rami- Bilgallerian
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Jag och min sambo bytte i går in vår gamla bil och köpte en ny bil hos bilgallerian i Bromma. Vi fick jätte fint bemötande och väldigt god service. Tack bilgallerian.
    Hälsningar Åsa och Ziggy Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Åsa H
    Hallå Åsa och Ziggy.
    Vi är glada och tacksamma för ert omdöme. Vi önskar er en massa härliga turer i er nya bil och hoppas på återseende i framtiden.
    Hälsningar! /Rami - Bilgallerian
  • Tito F
    Tito F skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Seriöst intryck och smidig affär. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Tito F
    Hallå Tito, vi tackar för ditt omdöme.
    Finns det något du undrar över eller behöver hjälp med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss.
    Hälsningar! / Rami - Bilgallerian
  • Maria R
    Maria R skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Mycket trevligt o seriöst mottagande. Jag hittade en bil som jag känner mig helt nöjd med.
    Vi fick bra information om olika försäkringar mm Rekomenderar Bilgallerian Bromma varmt! Läs mer
    2018-02-23 Ramjar R svarar Maria R
    Hej Maria! Vi tackar dig för din rekommendation. Vi finns såklart här för dig om du behöver komma i kontakt med oss i framtiden. Hälsningar! Rami- Bilgallerian
  • Maximilian A
    Maximilian A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Gick igenom en professionell affär med försäljare som har koll på läget! Körde iväg med min nya bil därifrån och kunde inte känna mig mer trygg över mitt bilköp! Läs mer
    2018-02-23 Ramjar R svarar Maximilian A
    Hallå Maximillian, vi är tacksamma för ditt fina omdömme och önskar idg all lycka med din nya bil. Uppkommer det frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss eller komma förbi. Hälsningar/ Rasmi- Bilgallerian
  • Gabriel A
    Gabriel A skrev om Bilgallerian i Bromma AB
    Otroligt professionellt bemötande och trevlig personal. Full tillit till Bilgallerian då jag fått hjälp vid flera tillfällen. Läs mer
    2018-02-21 Ramjar R svarar Gabriel A
    Hallå Gabriel, Vi är mycket tacksamma för ditt omdöme. Vi är glada över att ha fått möjligheten att hjälpa dig vid flertalet tillfällen med köp- , sälj- och förmedling. Vi ser fram emot att göra fler affärer med dig i framtiden. Finns det något du undrar över vet du var vi finns :)
    Hälsningar! /Rami- Bilgallerian

Tornväktargränd 6, 168 59 Bromma