Alla kategorier Begagnade bilar Västmanland Västerås Västerås Ford

Elledningsgatan 2, 721 37 Västerås — Visa karta

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, 11743, STOCKHOLM
Car Selection
Hanna F:
Köpte en bil och jag tycker att allt sköttes smidigt och mycket bra, lätt att få tag i på telefon och mail , första gången jag gjort affär...

Läs vad 3 kunder tycker om Västerås Ford

• Anders
    Anders skrev om Västerås Ford
    Ringde om prisförslag på en avläsning av felkoder på en helt vanlig Ford Focus. 1600 kr fick jag som svar. Efter ett hånskratt från min sida (kunde inte hålla mig), så fick jag svaret att endast utläsning kostar 800 kr (fortfarande hånskrattande för priset).
    Tydligen ingår inte en "utredning" av vad felkoden betyder för 800 kr, man får endast koden. Så för 800 spänn extra, så går de in i en lista och kollar vad den betyder och vad det innebär att laga. Billigt...eller inte!

Koppla in ODB2-läsaren, sätt på tändningen och knappa lite på läsaren, sen läsa av och tyda koden. MAX 10-15 minuters jobb för 1600 kr.

Stackars de som inte kan bilar. Blir så j-la lurade.
    De svarade snabbt i telefon i alla fall (kan inte ha många kunder med deras priser).

Blev Mekonomen för 300 kr. =) Allt löst!
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Västerås Ford
    Köpte min bil av Fredrik som var mycket duktig säljare! Bra service men leveransdagen av bilen fick jag vänta på länge då jag beställde en ganska ovanlig bil :) Men Fredrik höll mig ständigt underrättad om hur det gick för min bil och ungefär hur långt bort det var till leverans. Dagen när jag skulle hämta bilen kom han till och med och plockade upp mig vid tågstationen.
  • Daniel
    Daniel skrev om Västerås Ford
    Urusla försäljare som helt saknar känsla.

Elledningsgatan 2, 721 37 Västerås