Hagdahl Gastronomi AB

Hagdahl Gastronomi AB

Llama 08-27 48 58 www.bistrostraket.se
4.4

About company

Bistro Stråket är en restaurang där modern svensk mat lagas med influenser från länderna kring medelhavet. Om kvällarna erbjuds en modern á la carte meny med ett brett urval. Det finns alltid något för varje gäst. Menyn varierar beroende på säsong.

10 omdömen om Hagdahl Gastronomi AB

Lisa
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Bra service, bra mat, bra vinlista, goda drinkar, vettiga priser!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7935 omdömen 4.3 av 7935 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Jessica T
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Mitt favoritställe. Brukar gå hit med tjejgänget och vi får alltid mycket bra service och god mat. Om man inte är så bra på viner så kan personalen jättemycket och kan berätta massor om olika viner.

Erik L
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Den nya menyn är grymt bra. Gediget hantverk med bräserade lammlägg, egen rökt lax, helstekt osv. Vinrekommendationerna i menyn är klockrena. Ambitionsnivån VS priserna gör detta till en grymt prisvärd restaurang

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Joakim B
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

En riktigt bra restaurang, bra mat, trevlig personal, mysig lokal. Man kan också gå in och ta en öl och sitta i deras lounge-del om man har tid någon gång.

Eva
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Mums, bara mums, gå till Bistro Stråket om du vill äta mumsigt.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Anna O
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Jättegod mat och proffsig service. Mysig lokal.

Frida H
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Solna behöver Bistro Stråket! Som boende i Solna sedan flera år tillbaka har jag verkligen saknat en schysst restaurang här i krokarna (finns bara pizzerior). Men igår hittade jag den på Råsundavägen! Jättefint bemötande och maten riktigt bra. Hoppas den får leva kvar!

Lena H och David h gillar detta
Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4171 omdömen 4.0 av 4171 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Niklas W
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Mycket god mat och trevlig service. Uteserveringen är något extra på varma dagar. Ett lugnare och bättre alternativ på matchdagar än ölhaken som ligger runt Råsundastadion.

Lena H och Erik L gillar detta
Mikael  M
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Bistro Stråket har otroligt bra mat, som man annars bara hittar i innerstan. Dessutom är det prisvärt. Helt klart värt ett besök.

David h gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4741 omdömen 4.2 av 4741 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

David h
Escribió sobre Hagdahl Gastronomi AB

Jag är besatt av lammfärsburgaren och trots att jag sällan är ett fan av ostar med namn som är svåra att uttala så är Chevré en ny favorit på burgaren.