Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Texas Longhorn Solna

Texas Longhorn Solna

Råsundavägen 111, 169 50 Solna — Visa karta

Bistro Stråket är en restaurang där modern svensk mat lagas med influenser från länderna kring medelhavet. Om kvällarna erbjuds en modern á la carte meny med ett brett urval. Det finns alltid något för varje gäst. Menyn varierar beroende på säsong.
Stora Nygatan 19, 11127, STOCKHOLM
19 Glas
Birgit L:
Härligt på alla vis. Underbar och spännande mat. Likaså med vinerna. Första gången med naturviner. Annorlunda gott och häftigt.

Restauranger nära Texas Longhorn Solna:

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
Välkommen till Piren Restaurang och Bar! Här hittar du högklassig mat på fantast... Läs mer ›
Andreas G:
Snyggt, trevligt, bra mat, bra service. Bara den kalla pommesen som drar ner betyget ett snäpp.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Ramsen J:
bästa mat och bästa service och snyggt ställe jag älskar och vara där i sangria .

Norrtullsgatan 59, Stockholm
Välkommen till La Taberna! Spanskinspirerad mat och dryck. Hit kan både små och ... Läs mer ›
Sören E:
Bra service och trevligt bemötande. Valde tapas som motsvarade våra höga förväntningar. Återkommer gärna vär tillfälle bjudes.

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Ulf S:
+toppenkäk (förutom räkorna) +trevlig servitris +prisvärt erbjudande +mysig lokal o omgivning -räkorna i skaldjurplateaun var upptinad...

Läs vad 10 kunder tycker om Texas Longhorn Solna

• Lisa
    Lisa skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Bra service, bra mat, bra vinlista, goda drinkar, vettiga priser!
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Mitt favoritställe. Brukar gå hit med tjejgänget och vi får alltid mycket bra service och god mat. Om man inte är så bra på viner så kan personalen jättemycket och kan berätta massor om olika viner.
  • Erik L
    Erik L skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Den nya menyn är grymt bra. Gediget hantverk med bräserade lammlägg, egen rökt lax, helstekt osv.
    Vinrekommendationerna i menyn är klockrena.
    Ambitionsnivån VS priserna gör detta till en grymt prisvärd restaurang
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    En riktigt bra restaurang, bra mat, trevlig personal, mysig lokal. Man kan också gå in och ta en öl och sitta i deras lounge-del om man har tid någon gång.
  • Eva
    Eva skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Mums, bara mums, gå till Bistro Stråket om du vill äta mumsigt.
  • Anna O
    Anna O skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Jättegod mat och proffsig service. Mysig lokal.
  •  Frida H
    Frida H skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Solna behöver Bistro Stråket! Som boende i Solna sedan flera år tillbaka har jag verkligen saknat en schysst restaurang här i krokarna (finns bara pizzerior). Men igår hittade jag den på Råsundavägen! Jättefint bemötande och maten riktigt bra. Hoppas den får leva kvar!
    Lena H, David h gillar detta
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Mycket god mat och trevlig service. Uteserveringen är något extra på varma dagar.

Ett lugnare och bättre alternativ på matchdagar än ölhaken som ligger runt Råsundastadion.
    Lena H, Erik L gillar detta
  • Mikael  M
    Mikael M skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Bistro Stråket har otroligt bra mat, som man annars bara hittar i innerstan. Dessutom är det prisvärt. Helt klart värt ett besök.
    David h gillar detta
  • David h
    David h skrev om Hagdahl Gastronomi AB
    Jag är besatt av lammfärsburgaren och trots att jag sällan är ett fan av ostar med namn som är svåra att uttala så är Chevré en ny favorit på burgaren.

Råsundavägen 111, 169 50 Solna