Björn's Bilservice i Huddinge

3.7

3 omdömen om Björn's Bilservice i Huddinge

Carolina K
Escribió sobre Björn's Bilservice i Huddinge

Extremt oprofessionellt bemötande. Hade bokat service online, något som verkstaden förbisåg och jag blev informerad om att min bokning inte fanns när jag kom dit. Fick heller ingen hjälp att hitta en ny tid eller lösning, 0 service minded. Avråder starkt från att välja denna verkstag, gå till en seriös verkstad istället som bryr sig om sina kunder och som kan något om bilSERVICE.

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Jojje S
Escribió sobre Björn's Bilservice i Huddinge

Lämnade in min sambos Renault efter fått ett kostnadsförslag . Spindelled, styrled bla. Kostnadsförslaget var fördelaktigt redan från start. Döm av min förvåning när bilen blir klar samma dag som jag lämnade in den till ett betydligt lägre pris. Då har de även bytt lampor fixat säkerhetsbälte och hjulvinklar. Hur ofta kommer man från en verkstad med ett leende på läpparna. Fantastisk service mottagande och arbete. Rekommenderar denna starkt och har äntligen hittat en verkstad jag kan lita på!

Pär N
Escribió sobre Björn's Bilservice i Huddinge

Björn är nog den hederligaste och mest sympatiske bilmeck jag träffat. Håller extremt hög servicegrad. Billig utan att snåla är också ett signum. Ett exempel, på mammas gamla Volvo 360 lät han montera ett spännband runt bilbatteriet så att den skulle klara besiktningen utan att vi skulle tvingas lägga ner oskäligt mkt pengar på svetsjobb (vilket bilen i ärligheten namn inte var värd). Gick väl loss på ett par hundralappar totalt, och besiktningen gick UA. Ett till, ringde för att få ett kärvande lager i en drivaxel...

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 471 omdömen 4.8 av 471 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök