Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Blanca Dental AB

Blanca Dental AB

Franzéngatan 67, 112 15 Stockholm — Visa karta

Här erbjuds Ni professionell tandvård av omtänksam, lyhörd och vänlig personal med patienten i fokus.

På Blanca Dental erbjuder vi våra patienter högsta möjliga standard beträffande utrustning och behandling. Med samma entusiasm som vi håller oss kunskapsmässigt uppdaterade, ser vi också till att hålla oss i framkanten av utvecklingen vad gäller utrustning och material.

Att förebygga hellre än att laga är en filosofi vi på Blanca Dental arbetar efter. Vi tror att en stor del av välbefinnandet grundas i friska och vackra tänder.

Vår nyinredda praktik är harmonisk och väl genomtänkt för att ge våra patienter bästa möjliga service i en vacker, stressfri och trivsam miljö.
Evenemangsgatan 16, 16956, Solna
Solna Dental Arenatandläkarna
Agneta Ö:
Det bästa tänkbara jag är otroligt nöjd med bemötandet. Samt utförda tjänster

Tandläkare nära Blanca Dental AB:

Nybrogatan 16, STOCKHOLM
Få kvalitativ och personlig tandvård hos Tandläkare Rolf Cronqwist. Läs mer ›
Ulf B:
25 år med Rolf&Birgit. Behöver jag säga mer. Många skratt med de få riktiga tänder man har kvar. :-)Kul, roligt att återse en tandläkare??? ...

Sveavägen 91, Stockholm
Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara ... Läs mer ›
Helene K:
Ska nu göra mitt andra tandimplantat hos Svea Tandklinik. Är så nöjd med det första. Proffsigt och jag har inte haft några som helst problem...

Kungsgatan 18, STOCKHOLM
Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut ta... Läs mer ›
Annika H:
När jag kom till Ivonne så försvann min tandläkar rädsla! Ivonne är alltid glad och positiv samt en mkt varm människa. Hon är extremt duktig...

Lästmakargatan 15, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Magnus H:
Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Blanca Dental AB

• marianne k
    marianne k skrev om Blanca Dental AB
    Efter att min tandläkare sen alla år gick i pension hittade jag efter flera andra erfarenheter Blanda Dental, klart dom bästa ! Proffsiga, lyhörda och där alla inger förtroende
  • Laleh
    Laleh skrev om Blanca Dental AB
    Snäll och lugn tandläkare som förklarade ingående vad hon skulle göra. Bedövningen kändes inte och mycket prisvärt.
  • Inga-Lill
    Inga-Lill skrev om Blanca Dental AB
    Toppentrevlig personal och väldigt prisvärt. Rekommenderas varmt till alla som vill ha en tandläkare man kan lita på.
  • Vanja
    Vanja skrev om Blanca Dental AB
    Jag var hos tandläkaren för första gången på flera år. Jag har tandläkarskräck och har inte orkat ta tag i det. Besöket var en positiv upplevelse. Jag kände att de tog hand om och lyssnade till mina behov. Ingen stress och mycket lyhörd personal som kändes erfaren. Rekommenderas om man är lite skraj.
  • Ulrika v
    Ulrika v skrev om Blanca Dental AB
    Fantastiskt professionell, noggrann och trevlig personal. Och så är lokalerna supersnygga, känns nästan som att gå på SPA! :)
  • Cristofer O
    Cristofer O skrev om Blanca Dental AB
    Väldigt trevligt bemötande. Trygg och proffsig miljö. Rekommenderas varmt!
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Blanca Dental AB
    Väldigt positivt överraskad efter mitt första besök! Personalen är väldigt proffsig och trevlig. Jag gillar när de berättar vad de gör medan de arbetar. Väntrummet är väldigt tilltalande och fint inrett. Bra, lätthänt tandhygienist, lugn och smärtfri behandling. Tandläkare och sköterskan utför behandlingen så man som patient känner sig trygg. Behandlingsrum med modern utrustning allt upplevs mkt fräscht.
  • Sara L
    Sara L skrev om Blanca Dental AB
    Väldigt vänligt och personligt bemötande, man känner att Yasmine verkligen tar hand om sina patienter. Trygg och lugn, jag tvekar inte en sekund att rekommendera henne till andra människor som vill bemötas och tas om hand på ett professionellt sätt.

Franzéngatan 67, 112 15 Stockholm