Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Vaxholm Blänkande Hus & Hem

Blänkande Hus & Hem

RÅDHUSGATAN 26 C, 185 32 Vaxholm — Visa karta

Varmt välkomna till Blänkande Hus & Hem. Vi startade i slutet av 2014 och har redan skaffat oss många nöjda kunder. Vi ser till att hitta en flexibel lösning för just dig med smidig kommunikation samt väl utfört arbete med noggrann städning och effektiv personal. Kontakta oss gärna!
Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA
FlyttHarry
Arijana H:
En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades...

Städhjälpsfirmor nära Blänkande Hus & Hem:

Trallbanevägen 16, GUSTAVSBERG
Vi ambition är att hålla nere kostnaderna men självklart ändå leverera hög kvali... Läs mer ›
Katarina P:
Vi har använt Gigarent flera gånger och har alltid blivit otroligt nöjda! Bra kontakt, snabbt svar på offertförfrågan, och de är väldigt n...

Läs vad 14 kunder tycker om Blänkande Hus & Hem

• Pia M
    Pia M skrev om Blänkande Hus & Hem
    Utomordentlig städning och administration. Rekommenderas varmt!
  • Annika H
    Annika H skrev om Blänkande Hus & Hem
    Bra duktig personal, väldigt effektiva hinner massor, samma person varje gång. Flexibla, gör det jag behöver inga onödiga regler om vad som ingår eller ej. Bra ledning, fixar så det blir till det bästa för alla. Super nöjd.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Blänkande Hus & Hem
    Städerskan som hjälper oss är effektiv, noggrann och trevlig.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Blänkande Hus & Hem
    Vi har anlitat Blänkande Hus & Hem i ca ett halvår nu och är hitintills mycket nöjda. Det har alltid varit samma personal som kommer. Vi har bra kontakt med VD:n som är snabb på återkoppling vid behov och som det också är enkelt att kommunicera med. Ett litet och personligt företag med kunden i fokus.
  • Anna F
    Anna F skrev om Blänkande Hus & Hem
    Trevligt bemötande och aldrig några problem om man behöver ändra något datum eller tid. Bra städning!
  • Bo S
    Bo S skrev om Blänkande Hus & Hem
    Professionellt bemötande när vi kom överens om omfattningen: Städning var 4:e vecka, 4 timmar.
    Trots språksvårigheter fungerar samarbetet bra med Rasa. Hon är effektiv, duktig och trevlig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Blänkande Hus & Hem
    Mycket trevligt bemötande med tillmötesgåebde och flexibla lösningar av städtjänster, Vi är mycket nöjda.
  • Rita H
    Rita H skrev om Blänkande Hus & Hem
    Den tjänst som jag har köpt är städning varje vecka och har alltid fått bra bemötande, inget att klaga över.Ibland har flickorna varit lite "slarviga", glömt lite städtrasor här o där, inte vikt ut mattor osv. Det är inget stort problem utan i det stora hela är allt utmärkt.
  • Sara W
    Sara W skrev om Blänkande Hus & Hem
    Vi är supernöjda! Städningen är alltid noggrant utförd och de gör sitt allra bästa för att tillgodose vårt behov.
  • John B
    John B skrev om Blänkande Hus & Hem
    Företaget utför städning var 4 vecka i en villa på 160 m2. De utför sitt jobb på ett profeessionellt sätt och är lätta att ha att göra med.
    John Böttiger
  • Helena F
    Helena F skrev om Blänkande Hus & Hem
    Vi är jättenöjda med Blänkande Hus & Hem. Alltid snabba svar, mycket flexibla, och så klart bra städning!

Rekommenderas varmt!
  • Karin Y
    Karin Y skrev om Blänkande Hus & Hem
    Städning

Jag är nöjd med all kontakt jag har med företaget, bemötandet är professionellt, seriöst, servicevilja och positivt.
    Städningen lever upp till förväntan utan att över leverera, jag är en nöjd kund som skulle rekommendera företaget. Jag känner mig trygg.
  • Kjell-ove M
    Kjell-ove M skrev om Blänkande Hus & Hem
    Trevligt bemötande och bra arbete kännetecknar företaget. Jag är en mycket nöjd kund :-)
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Blänkande Hus & Hem
    Städningen och servicen är bra, snabb och mycket proffsig.
    Kan klart rekommenderas.

RÅDHUSGATAN 26 C, 185 32 Vaxholm