Blänkande Hus & Hem

Hamngatan 43, 185 34 Vaxholm — Visa karta

4.7 i betyg av av 15 omdömen
Varmt välkomna till Blänkande Hus & Hem. Vi startade i slutet av 2014 och har redan skaffat oss många nöjda kunder. Vi ser till att hitta en flexibel lösning för just dig med smidig kommunikation samt väl utfört arbete med noggrann städning och effektiv personal. Kontakta oss gärna!

Läs vad 15 kunder tycker om Blänkande Hus & Hem

• HÅKAN S

2020-06-05

HÅKAN S skrev om Blänkande Hus & Hem
    Tycker det gjorde ett extremt bra jobb, fick dem rekommenderade från min mäklare. På min önskan startade de lite senare den dagen, trots att jag ändå ej hunnit få ut allt när det kom startade de med som gick. Tror det tog ytterligare en timme för mig att röja undan tillsammans med flyttfirman 3 man plus mig. Jag har varit med om att städfirmor måste komma tillbaka flera gånger men DENNA firman gjorde ett jättebra jobb första gången och hon som köpte lägenheten var också väldigt nöjd. Jag hade gett dem 6 av 5 om det gick. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 603 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2015-08-10

Pia M skrev om Blänkande Hus & Hem
    Utomordentlig städning och administration. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika H

2015-06-07

Annika H skrev om Blänkande Hus & Hem
    Bra duktig personal, väldigt effektiva hinner massor, samma person varje gång. Flexibla, gör det jag behöver inga onödiga regler om vad som ingår eller ej. Bra ledning, fixar så det blir till det bästa för alla. Super nöjd. Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 37 omdömen
    Badge2020
    "I have used Pribaltika two times to do the move and cleaning of a 2- and a 3-room apartment. Both times they exceeded my expectations: punct"
  • 2015-05-28

Magnus F skrev om Blänkande Hus & Hem
    Städerskan som hjälper oss är effektiv, noggrann och trevlig. Läs mer
  • 2015-04-29

Åsa E skrev om Blänkande Hus & Hem
    Vi har anlitat Blänkande Hus & Hem i ca ett halvår nu och är hitintills mycket nöjda. Det har alltid varit samma personal som kommer. Vi har bra kontakt med VD:n som är snabb på återkoppling vid behov och som det också är enkelt att kommunicera med. Ett litet och personligt företag med kunden i fokus. Läs mer
    Birgittas Städ i Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 373 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hela familjen är riktigt nöjda med städningen. Vi har städning varannan vecka och det är alltid samma par som städar hos oss, att det är sam"
    Therese H
  • 2015-04-29

Anna F skrev om Blänkande Hus & Hem
    Trevligt bemötande och aldrig några problem om man behöver ändra något datum eller tid. Bra städning! Läs mer
  • 2015-04-28

Bo S skrev om Blänkande Hus & Hem
    Professionellt bemötande när vi kom överens om omfattningen: Städning var 4:e vecka, 4 timmar.
    Trots språksvårigheter fungerar samarbetet bra med Rasa. Hon är effektiv, duktig och trevlig. Läs mer
    Alinix Städ & Service
    4.4 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2020
    "Bra utfört jobb. Klart på tid."
    Stig Börje S
  • 2015-04-28

Anna O skrev om Blänkande Hus & Hem
    Mycket trevligt bemötande med tillmötesgåebde och flexibla lösningar av städtjänster, Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2015-03-17

Rita H skrev om Blänkande Hus & Hem
    Den tjänst som jag har köpt är städning varje vecka och har alltid fått bra bemötande, inget att klaga över.Ibland har flickorna varit lite "slarviga", glömt lite städtrasor här o där, inte vikt ut mattor osv. Det är inget stort problem utan i det stora hela är allt utmärkt. Läs mer
    JCS Company AB
    4.8 / 5 i betyg — 22 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2015-03-14

Sara W skrev om Blänkande Hus & Hem
    Vi är supernöjda! Städningen är alltid noggrant utförd och de gör sitt allra bästa för att tillgodose vårt behov. Läs mer
  • 2015-03-12

John B skrev om Blänkande Hus & Hem
    Företaget utför städning var 4 vecka i en villa på 160 m2. De utför sitt jobb på ett profeessionellt sätt och är lätta att ha att göra med.
    John Böttiger Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • 2015-03-12

Helena F skrev om Blänkande Hus & Hem
    Vi är jättenöjda med Blänkande Hus & Hem. Alltid snabba svar, mycket flexibla, och så klart bra städning!

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-03-11

Karin Y skrev om Blänkande Hus & Hem
    Städning

Jag är nöjd med all kontakt jag har med företaget, bemötandet är professionellt, seriöst, servicevilja och positivt.
    Städningen lever upp till förväntan utan att över leverera, jag är en nöjd kund som skulle rekommendera företaget. Jag känner mig trygg. Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1296 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"
  • 2015-03-10

Kjell-ove M skrev om Blänkande Hus & Hem
    Trevligt bemötande och bra arbete kännetecknar företaget. Jag är en mycket nöjd kund :-) Läs mer
  • 2015-03-10

Mikael R skrev om Blänkande Hus & Hem
    Städningen och servicen är bra, snabb och mycket proffsig.
    Kan klart rekommenderas. Läs mer
    ER Lokalvård
    4.4 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Ja"
    Jonathan J