Bofint

Bäckesenstgatan 11, 431 49 Mölndal — Visa karta

Bofint Städservice erbjuder städ- och servicetjänster till företag och privatpersoner. Vi har kollektivavtal och schyssta villkor för alla våra medarbetare.

Vi utför bland annat regelbunden hemstädning varje, varannan eller var fjärde vecka. Med ett städabonnemang får ni samma städare vid varje tillfälle och ni kan själva omboka eller beställa tilläggstjänster såsom fönsterputs, flyttstädning och storstädning via vår timbank.

För företag erbjuder vi städning av kontor, butiker och industrier samt kringtjänster såsom kaffemaskiner, fönsterputs och fruktkorgar.

Välkommen till en enklare vardag med Bofint.
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 96 kunder tycker om Bofint

• Christophe E
    Christophe E skrev om Bofint
    Bra bemötande i början med kvalité och noggranhet gradvis sjunker. Sätter inte kund och kvalité i första led trots flera påtryckningar. Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Bofint
    Vi har städ hemma varannan vecka i vårt hus och det har aldrig varit några problem. Bra bemötande från alla och alltid ett rent hem efter ni varit där.
    Fortsätt med det ni gör, för det gör ni riktigt bra Läs mer
  • Bert I
    Bert I skrev om Bofint
    Lysande snabba oc nogranna...mycket nöjd med insatsen... Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Bofint
    Vänligt och korrekt bemötande. Lite rättelser behövdes när det gäller vad som ska göras på plats. Vi har det fortfarande under uppsikt. Läs mer
  • Tandgruppen K
    Tandgruppen K skrev om Bofint
    Bra bemötande från samtliga.

Bristande kvalitet på städet, flera möten och påstötningar om detta men tyvärr har det ej förbättrats enligt våra önskemål/krav på utfört städ. Läs mer
  • Hans-jörgen N
    Hans-jörgen N skrev om Bofint
    Vänligt bemötande och bra resultat av den byggstädning inklusive fönstertvätt som beställts.
    Mycket nöjd med helheten av företagets insats. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om Bofint
    Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Robert O
    Robert O skrev om Bofint
    Har städning varannan vecka i 2 timmar i min lägenhet. Jag är mycket nöjd över städningen. Det blir rent och fint! Läs mer
  • Terese H
    Terese H skrev om Bofint
    Bra bemötande och lätta att komma i kontakt med.
    Stoestädningar och flyttstäd.
    Allt har fungerat bra och om det har varit något så har det ordnats på ett bra sätt Läs mer
  • Catarina M
    Catarina M skrev om Bofint
    När jag tog kontakt med bofint fick jag ett mycket bra bemötande när jag ville anlita dem för storstädning av vårat hus. Vi blev mycket nöjda,med städningen. kan verkligen rekomendera bofint till andra

det enda som de behöver vara observanta på är att innan de skickar ut fakturan på tjänsten man köpt att de kollar den verkliga tiden som städarna är där och städar. ex har man köpt storstäd betalar man 2 personer x 4 timmar= summa, men så har de blivit klara på 3 timmar så man inte betalar för mycket Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Bofint
    Bofint har varit utmärkt att göra med i sin kommunikation men även gjort ett mycket bra jobb avseende städning och fönsterputs Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Bofint
    Bra service. Blev uppringd vid påringning. Lösningsorienterat bemötande. Köparen var riktigt nöjd med flyttstädningen. Liksom vi. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Bofint
    Huset som vi flyttat till städades av er. Det var glänsande o fint i kök och toaletter. Väggarna tror jag inte var torkade så noga, lite spindelväv och smutsfläckar här och var. Men på det stora hela är vi nöjda! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Bofint
    Trevligt bemötande på telefon och inga klagomål på flyttstädningen. Läs mer
  • Veronica R
    Veronica R skrev om Bofint
    Vi har köpt hemstäd i 2,5h varannan vecka sedan ett drygt halvår tillbaka men nu sagt upp det. I början fungerade det bra men sedan blev det tyvärr för mycket som, trots att vi meddelade BoFint, ej fungerade. Efter sista tillfället tog det tog 4 (!) veckor innan vi fick tillbaka vår nyckel, trots flera påminnelser från vårt håll.

Vid flera återkommande tillfällen har personalen kommit på annan tid än avtalat, flera timmar tidigare eller senare än bestämt. Flertalet gånger har de också lämnat disk i diskhon och därför heller ej städat diskhon. Även dammtorkningen har varit bristfällig, både lampor, nattduksbord och fönsterbleck har varit dammiga efter flera städtillfällen. Läs mer
  • Puls S
    Puls S skrev om Bofint
    Ringde Bofint och fick snabbt svar på utförande av tjänst och pris

Mycket förtroendeingivande och seriöst bemötande av personal Läs mer
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Bofint
    Proffsig och fantastisk service från start till slut, personligt bemötande som uppskattas av mig som kund. Denna service toppas med en städning i världsklass, helt klart bästa städföretaget jag haft att göra med!
    Bofint förenklar din vardag på ett fantastiskt sett! Läs mer
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Bofint
    Vi upplever bofint som väldigt sena med att meddela ändringar av städtid. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Bofint
    Jag beställde en storstädning. Hade verkligen sett fram emot detta då det var en julklapp till min sambo. Men det blev tyvärr ett riktigt snedköp. Två killar var i lägenheten i tre timmar och lyckades inte ens göra hälften av vad som stod skulle ingå i Bofints storstädning. Jag kontaktade dom och då sa som att dom skulle åtgärda detta varpå det kom en annan person veckan efter. Hon var endast schemalagd en timme och tjugo minuter av den timman gick åt till att förklara hur man skulle rensa golvbrunnen då hon inte visste och denna tjänsten skulle ingå. Hon hann inte alls med det som kvarstod av städningen. Tyvärr var detta väldigt dåligt skött. Personalen var trevlig, men det räcker liksom inte när jobbet inte alls blir gjort.

Jag tänker absolut inte använda mig av Bofint igen. Läs mer
  • Admir J
    Admir J skrev om Bofint
    Ett seriöst företag som lyssnar till ens önskemål och därefter utför arbetet med bravur. Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Bofint
    Jag har städning varje vecka och har varit kund i ett halvår ca. Supernöjd varje gång! Bra kommunikation! Mycket trevlig personal! Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Bofint
    Hög kvalitet! Bra kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
  • Ida J
    Ida J skrev om Bofint
    Städningen är ok, gör verkligen bara basic men känns som ett bra företag. Läs mer
  • Elisabet W
    Elisabet W skrev om Bofint
    Vi använde Bofint för fönsterputs. Det var en annan firma som gjorde jobbet, en underleverantör. Bra bemötande i telefon och bra utfört jobb. Dock blev kostnaden betydligt högre än angiven ungefärlig "telefonoffert". Läs mer
  • Ing-marie M
    Ing-marie M skrev om Bofint
    Bemötandet har hela tiden varit mycket bra.
    Både telefonledes och den persona jag mött.
    Jag har bara köpt städhjälp, den har varit helt ok!l Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Bofint
    inga som helst problem; städning utförd till belåtenhet, trevlig personal/MVH Thomas Svedberg Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Bofint
    Jag har upplevt från första kontakt med Bofint att jag har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Representanten från Bofint ordnade med städning direkt enligt mina behov. Det var också bra att representanten kom hem till mig och presenterade Bofints service och var anpassningsbar med att komma efter att jag hunnit hem från mitt arbete. Det är en fördel när servicebolag kan anpassa sig till kunden och inte tvärtom. Städningen var också jättebra. Tjänsterna jag har köpt är städning och fönsterputs. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Bofint
    Lite rörigt, men det löste sig
    Den nya hyresgästen har inte klagat, jag har själv inte sett städningen. Läs mer
    2017-11-06 Lucas B svarar Marie E
    Hej Marie
    Ja, det blev lite rörigt då vi lyckades lägga in fel adress i systemet och personalen åkte fel... så skönt att allt gick bra till slut med överlämning av lägenheten. Du är varmt välkommen att höra av dig framöver för att boka våra tjänster, och då ska vi lägga in rätt adress från början :) Bästa Hälsningar Lucas Börjesson
  • Nathalie D
    Nathalie D skrev om Bofint
    Bra bemötande. Uselt städresultat!! Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Bofint
    Får städa om stora delar av huset.. Läs mer
  • Berit Å
    Berit Å skrev om Bofint
    fANTASTISKA
    VANLIG STÄD
    FLYTTSTÄD Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Bofint
    Vi har haft städning två gånger hittills och haft ett bra bemötande. Läs mer
  • "alfons Åbergs	kulturhus" A
    Ordning och reda, ett strukturerat städföretag som har ett system för hur de ska arbeta. De håller vad de lovar och löser problem som uppkommer.
    Förtroendeingivande och ansvarstagande personal som förmedlar trygghet, det är i regel samma erfarna städare varje dag. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Bofint
    Vi är jättenöjda
    Siv
    Bengt
    Västes gata Läs mer
  • Fourmation A
    Fourmation A skrev om Bofint
    Fick fönsterputs på kontoret, Bemötandet var trevligt och arbetet var välgjort och effektivt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Bofint
    varken bra eller dåligt hälsningar virvelvinsgatan 6 Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Bofint
    Allt har funkat fint. Det är bra iordning när man kommer hem, det känns super bra. Den enda kommentaren vi har är att man glömde låsa huset efter första städningen, men efter det så funkar det fint. Läs mer
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Bofint
    Hej,
    Det blev rent och fint och Pernilla var mycket trevlig! Tack Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Bofint
    Anledningen att jag tagit Bofint för städning hemma är att vi sedan ett tag har Bofint på firman, Bonette AB, och jag tyckte/tycker att dom gör ett väldigt bra jobb.
    Det är så här det med städningen hemma också.
    "Klockrent" och trevlig personal. Läs mer
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Bofint
    Jag har köpt ett abonnemang och var jättenöjd efter första städningen. Tyckte det var lite sämre andra gången dock. Nu snart dags igen och då får vi se. Väldigt nöjd med bemötande så långt. Läs mer
  • Meriel N
    Meriel N skrev om Bofint
    Fönsterputs med många brister, bla ränder på fönster efter fönsterskrapa. Personal som jag haft kontakt med mycket trevliga o sociala. Kommer inte att använda mig av.företaget igen o kan inte rekommendera det. Läs mer
  • Väggmaterial
    Väggmaterial skrev om Bofint
    Upplever att noggrannheten i städningen har gått ner något från den initiala nivån. Läs mer
  • Advokatfirman Dnv A
    Advokatfirman Dnv A skrev om Bofint
    Bofint Städservice har varit det smidigaste företag vi har haft att göra med. Professionellt från början till slut. Supertrevlig bemötande på från alla vi har kommit i kontakt med. De levererar det de lovar. Läs mer
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om Bofint
    Mycket bra bemötande, duktiga på sina jobb och snabba. Gillar företaget Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Bofint
    Man kan alltid lita på Bofint.

Rätt pris, bra kundbemötande och nyanserat! :) Läs mer
  • "frontbyggen I	göteborg" A
    "frontbyggen I göteborg" A skrev om Bofint
    Snabb respons, trevligt möte där vi samtalade om vad för slags städbehov vi har.
    Alltid rent och fräscht efter städningen är klar. Läs mer
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Bofint
    Trevligt o bra bemötande vid kontakt.
    Bra städning, önskar dock lite mer noggrannhet. Läs mer
  • Nelly S
    Nelly S skrev om Bofint
    Väldigt nöjd med städerskans bemötande och städning! Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Bofint
    Väldigt nöjda där personalen arbetar snabbt och effektivt samt anpassar sig efter våra önskemål. Kommer efter överenskommen tid och där även administration kring mail, ändringar och fakturahantering, etc fungerar mycket bra. Läs mer
  • Rutger E
    Rutger E skrev om Bofint
    Snabb återkoppling för tidsbokning av min fönstertvätt för 2 rum och kök 4:e våningen där jag bor.Väl utfört arbete av trevlig person. Förklarade bra hur arbetet utfördes och med vilka hjälpmedel.Jag kommer att anlita samma företag igen. Läs mer

Bäckesenstgatan 11, 431 49 Mölndal