Bofint

Energigatan 17A, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Bofint Städservice erbjuder städ- och servicetjänster till företag och privatpersoner. Vi har kollektivavtal och schyssta villkor för alla våra medarbetare.

Vi utför bland annat regelbunden hemstädning varje, varannan eller var fjärde vecka. Med ett städabonnemang får ni samma städare vid varje tillfälle och ni kan själva omboka eller beställa tilläggstjänster såsom fönsterputs, flyttstädning och storstädning via vår timbank.

För företag erbjuder vi städning av kontor, butiker och industrier samt kringtjänster såsom kaffemaskiner, fönsterputs och fruktkorgar.

Välkommen till en enklare vardag med Bofint.
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 74 kunder tycker om Bofint

• Ida J
    Ida J skrev om Bofint
    Städningen är ok, gör verkligen bara basic men känns som ett bra företag.
  • Elisabet W
    Elisabet W skrev om Bofint
    Vi använde Bofint för fönsterputs. Det var en annan firma som gjorde jobbet, en underleverantör. Bra bemötande i telefon och bra utfört jobb. Dock blev kostnaden betydligt högre än angiven ungefärlig "telefonoffert".
  • Ing-marie M
    Ing-marie M skrev om Bofint
    Bemötandet har hela tiden varit mycket bra.
    Både telefonledes och den persona jag mött.
    Jag har bara köpt städhjälp, den har varit helt ok!l
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Bofint
    inga som helst problem; städning utförd till belåtenhet, trevlig personal/MVH Thomas Svedberg
  • Linda B
    Linda B skrev om Bofint
    Jag har upplevt från första kontakt med Bofint att jag har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Representanten från Bofint ordnade med städning direkt enligt mina behov. Det var också bra att representanten kom hem till mig och presenterade Bofints service och var anpassningsbar med att komma efter att jag hunnit hem från mitt arbete. Det är en fördel när servicebolag kan anpassa sig till kunden och inte tvärtom. Städningen var också jättebra. Tjänsterna jag har köpt är städning och fönsterputs.
  • Marie E
    Marie E skrev om Bofint
    Lite rörigt, men det löste sig
    Den nya hyresgästen har inte klagat, jag har själv inte sett städningen.
    2017-11-06 Lucas B svarar Marie E
    Hej Marie
    Ja, det blev lite rörigt då vi lyckades lägga in fel adress i systemet och personalen åkte fel... så skönt att allt gick bra till slut med överlämning av lägenheten. Du är varmt välkommen att höra av dig framöver för att boka våra tjänster, och då ska vi lägga in rätt adress från början :) Bästa Hälsningar Lucas Börjesson
  • Nathalie D
    Nathalie D skrev om Bofint
    Bra bemötande. Uselt städresultat!!
  • Björn O
    Björn O skrev om Bofint
    Får städa om stora delar av huset..
  • Berit Å
    Berit Å skrev om Bofint
    fANTASTISKA
    VANLIG STÄD
    FLYTTSTÄD
  • Petra F
    Petra F skrev om Bofint
    Vi har haft städning två gånger hittills och haft ett bra bemötande.
  • "alfons Åbergs	kulturhus" A
    Ordning och reda, ett strukturerat städföretag som har ett system för hur de ska arbeta. De håller vad de lovar och löser problem som uppkommer.
    Förtroendeingivande och ansvarstagande personal som förmedlar trygghet, det är i regel samma erfarna städare varje dag.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Bofint
    Vi är jättenöjda
    Siv
    Bengt
    Västes gata
  • Fourmation A
    Fourmation A skrev om Bofint
    Fick fönsterputs på kontoret, Bemötandet var trevligt och arbetet var välgjort och effektivt. Rekommenderas varmt!
  • Per H
    Per H skrev om Bofint
    varken bra eller dåligt hälsningar virvelvinsgatan 6
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Bofint
    Allt har funkat fint. Det är bra iordning när man kommer hem, det känns super bra. Den enda kommentaren vi har är att man glömde låsa huset efter första städningen, men efter det så funkar det fint.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Bofint
    Hej,
    Det blev rent och fint och Pernilla var mycket trevlig! Tack
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Bofint
    Anledningen att jag tagit Bofint för städning hemma är att vi sedan ett tag har Bofint på firman, Bonette AB, och jag tyckte/tycker att dom gör ett väldigt bra jobb.
    Det är så här det med städningen hemma också.
    "Klockrent" och trevlig personal.
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Bofint
    Jag har köpt ett abonnemang och var jättenöjd efter första städningen. Tyckte det var lite sämre andra gången dock. Nu snart dags igen och då får vi se. Väldigt nöjd med bemötande så långt.
  • Meriel N
    Meriel N skrev om Bofint
    Fönsterputs med många brister, bla ränder på fönster efter fönsterskrapa. Personal som jag haft kontakt med mycket trevliga o sociala. Kommer inte att använda mig av.företaget igen o kan inte rekommendera det.
  • Väggmaterial
    Väggmaterial skrev om Bofint
    Upplever att noggrannheten i städningen har gått ner något från den initiala nivån.
  • Advokatfirman Dnv A
    Advokatfirman Dnv A skrev om Bofint
    Bofint Städservice har varit det smidigaste företag vi har haft att göra med. Professionellt från början till slut. Supertrevlig bemötande på från alla vi har kommit i kontakt med. De levererar det de lovar.
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om Bofint
    Mycket bra bemötande, duktiga på sina jobb och snabba. Gillar företaget
  • Robin F
    Robin F skrev om Bofint
    Man kan alltid lita på Bofint.

Rätt pris, bra kundbemötande och nyanserat! :)
  • "frontbyggen I	göteborg" A
    "frontbyggen I göteborg" A skrev om Bofint
    Snabb respons, trevligt möte där vi samtalade om vad för slags städbehov vi har.
    Alltid rent och fräscht efter städningen är klar.
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Bofint
    Trevligt o bra bemötande vid kontakt.
    Bra städning, önskar dock lite mer noggrannhet.
  • Nelly S
    Nelly S skrev om Bofint
    Väldigt nöjd med städerskans bemötande och städning!
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Bofint
    Väldigt nöjda där personalen arbetar snabbt och effektivt samt anpassar sig efter våra önskemål. Kommer efter överenskommen tid och där även administration kring mail, ändringar och fakturahantering, etc fungerar mycket bra.
  • Rutger E
    Rutger E skrev om Bofint
    Snabb återkoppling för tidsbokning av min fönstertvätt för 2 rum och kök 4:e våningen där jag bor.Väl utfört arbete av trevlig person. Förklarade bra hur arbetet utfördes och med vilka hjälpmedel.Jag kommer att anlita samma företag igen.
  • Siv K
    Siv K skrev om Bofint
    Hej jag har endast haft 2 besök av Bofint och de har varit till belåtenhet
  • Camilla I
    Camilla I skrev om Bofint
    Bra service med snabb offert samt utförandet av tjänsten.
    2017-11-11 Lucas B svarar Camilla I
    Hej Camilla
    Härligt att allt funkade bra med er beställning och städning :) // Lucas
  • Mikaela  Ö
    Mikaela Ö skrev om Bofint
    Riktigt uselt.

Städaren kom 2h för tidigt.
    Fimpar utanför dörren.
    Kuddarna i soffan ligger slängda samt stora kuddarna ligger bakåfram.
    Trasorna som vi ska tvätta efter dem var fulla med damm/smuts.
    Hörnen i badrummet var inte städade.
    Sovrumsmattan ligger slängd på sängen.
    Tv bänkens få elektroniska tillbehör ligger huller om buller.
    Dammsugaren som de använder (våran egen) ligger slängd på golvet.

Uppskattning av städning var ca. 3, 3 1/2h. När fakturan kommer så står det 5h på första städningen.

Även om telefonnummer finns tillgängligt så har ingen hört av sig. Inte heller när man upplyst om hur det såg ut. Utan då är det en bortförklaring på tidsbrist. Inte heller då information om att de städade i 5h.

90kvm.

Kontaktat andra som haft Bofint som också har fått slarv och bortförklaringar.

Dåligt kundbemötande och otrevlig över telefon. Inga svar över mejl.
  • Monica L
    Monica L skrev om Bofint
    Mycket bra bemötande vid beställning av tjänst som innefattade städning av utvändig stentrappa samt liten "balkong" vid ingången till min lägenhet på andra våningen. Städningen gjordes med högtryckstvätt. Det primära var att få bort fågelbajs samt mossa. Resultatet blev bra.
    2017-11-11 Lucas B svarar Monica L
    Hej Monica
    Tack för din recension och att er balkong/ trappa blev ordentligt rengjord och fin :) // Lucas
  • Anders L
    Anders L skrev om Bofint
    Ett snabbt och punktligt agerande samt trevligt bemötande
    2017-11-11 Lucas B svarar Anders L
    Hej Anders
    Tack för din fina recension och att ni är nöjda med våra tjänster // Lucas
  • Laila L
    Laila L skrev om Bofint
    En helt fantastisk städning. Är mycket nöjd.
    2017-11-11 Lucas B svarar Laila L
    Vad härligt Laila, så det ska vara :) // Lucas
  • Britt-Marie Ö
    Britt-Marie Ö skrev om Bofint
    Bra trevlig snabbt och fint blev det
    2017-11-11 Lucas B svarar Britt-Marie Ö
    Vad härligt, så vi vill att det ska vara! :) // Lucas
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Bofint
    Bra bemötande, bra städning
    Dock oklart på faktura om RUT-avdrag är nyttjat eller om jag fått chans att nyttja det.
    2017-11-11 Lucas B svarar Niklas E
    Hej Niklas
    Härligt! På fakturan står det tydligt om Rut-avdrag är nyttjat eller inte. Vi gick igenom detta per telefon så det inte fanns några oklarheter. Ha en fin dag! // Lucas
  • Johan S
    Johan S skrev om Bofint
    Vi är väldigt nöjda med vår städning!
    2017-11-11 Lucas B svarar Johan S
    Hej Johan
    Vad härligt, precis så det ska vara! // Lucas
  • Jari L
    Jari L skrev om Bofint
    Städning ok. Inte helt nöjda men de är lyhörda och intresserade av att få återkoppling och rförbättra sig. Vi har också provat fönsterputs som de gjorde riktigt bra.
    2017-11-11 Lucas B svarar Jari L
    Hej Jari
    Tack för din recensionen och att ni är nöjda med våra tjänster nu när ni ändrat till städning varannan vecka // Lucas
  • Ingeborg B
    Ingeborg B skrev om Bofint
    Flyttstädning av lägenhet.
    Den var i stort sett städad, men vissa utrymme var missade, såsom rengöring av köksfläkt, bakom vissa kökslådor fanns det kvar plastpåsar o annat. tvättmaskin o torktumlaren var inte rengjorda från damm.
    Avloppet i diskhon såg inte bra ut. Persiennerna var dammiga (vet inte om det ingår) I övrigt var det ok.
  • Diggibo K
    Diggibo K skrev om Bofint
    Mycket proffsig och punktlig personal !
    2017-11-11 Lucas B svarar Diggibo K
    Härligt, tack för recensionen! // Lucas
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Bofint
    Hemstäd varannan vecka och bara tummen upp!
    2017-11-11 Lucas B svarar Thomas W
    Hej Thomas
    Tack för recensionen och att ni är nöjda med våra tjänster :) // Lucas
  • Bo A
    Bo A skrev om Bofint
    Det fungerar jättebra,vi är helnöjda 👍😀
    2017-11-11 Lucas B svarar Bo A
    Hej Bo
    Härligt, så det ska vara! :) // Lucas
  • Ann C
    Ann C skrev om Bofint
    Vi har haft en mycket bra dialog med Bofint från allra första början. Det är viktigt för oss att kunna tycka till och diskutera allt eftersom behovet uppstår. Tyvärr så upplever vi att kommunikationen från ledningen ner till utförande personal inte är optimal. Jag känner mig ibland osäker på om städpersonalen verkligen känner till våra önskemål. Speciellt inte om det är rotering på arbetslagen. Vi får städning var 14 dag, något som utförs på ett tillfredsställande sätt. Personalen är trevlig och lyhörd och gör ett bra jobb.
    2017-11-11 Lucas B svarar Ann C
    Hej
    Tack för din fina rekommendation och att ni är nöjda med städningen. Jag ska återkoppla till dig i veckan och se om det är något vi kan förbättra med kommunikationen så att ni känner er nöjda till 100 %. // Lucas
  • Helene J
    Helene J skrev om Bofint
    Lukas kom på hembesök innan jag bestämde mig för Bofint. Han höll en presentation som var mycket professionell och det märktes redan då att det var ordning och reda. Detta var anledningen till att jag bestämde mig för att anlita företaget.
    Jag har haft storstädning och har även löpande städning varannan vecka. Jag tycker om att företaget försöker ordna det så att samma person kommer till mig varje gång. Jag har varit väldigt nöjd med städets utförande och även att den som är hos mig tar egna initiativ. Mycket trevligt med den skrivna hälsningen som brukar ligga på köksbordet när jag kommer hem.
    Jag har inte varit lika nöjd när det, någon enstaka gång, har varit någon annan person som gjort städningen. Jag tycker dock att det ligger i sakens natur att det blir lite sämre då eftersom den personen inte känner till vårt hus på samma sätt.
    Jag tycker om att man samlar de timmar man inte använder i en pott som man kan använda till vad man vill.
    Företaget har alltid varit väldigt lyhörda för mina synpunkter och önskemål.
    Jag har just bokat in golvvård till mitt företag också.
    2017-11-11 Lucas B svarar Helene J
    Hej Helene
    Tack för din fina rekommendation och att ni är nöjda med våra tjänster både hemma och på jobbet. Vi försöker alltid leverera samma kvalitet oavsett vem som städar men som du säger är man van vid en viss städning när man oftast har samma person som kommer. Ha en fin dag! // Lucas
  • Helena W
    Helena W skrev om Bofint
    Kontaktade Bofint för flyttstädning. Blev vänligt bemött och hittade passande datum och tid för städning. Köparen och vi var väldigt nöjda med den noggranna städningen.
    2017-11-11 Lucas B svarar Helena W
    Hej Helena
    Tack för din fina recension och att allt gick bra med flyttstädningen. Vi hjälper gärna till nästa gång ni behöver hjälp :) // Lucas
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om Bofint
    Bokade städning hyreslägenhet för flytt. Bra bemötande samt fick snabbt bokad tid. Men de som var och städade var nog för snabba vart lite slarviga med städningen fick klagomå fr fastighetskötaren samt nya hyresgästen. Men fick snabbt besök igen av Bofint för ny rengöring. Allt löste sig.
    2017-11-11 Lucas B svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth
    Tack för din recension och att vi fick komma tillbaka och åtgärda missarna. Vi lämnar alltid en nöjd-kund-garanti och kommer tillbaka om det skulle vara något som missats. Ha en fin dag // Lucas
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Bofint
    Mycket bra och proffsigt bemötande med det lilla extra. Vi köper städtjänster.
    de lever upp till mina förväntningar.
    2017-11-11 Lucas B svarar Sandra C
    Hej Sandra,
    Tack för din fina rekommendation och att ni är nöjda med våra tjänster :) Hälsningar Lucas
  • Gaby D
    Gaby D skrev om Bofint
    Bra bemötande i början. Blev lovad att samma personer skulle komma varje gång.
    Så har det inte blivit. De första gångerna var katastrofala, personalen var långsam och strykningen undermålig. Nu är det ibland bra städning och strykning, ibland är den inte alls bra!
    Jag får alltid skriva lappar för att förtydliga vad jag önskar få städat, ändå glöms en del saker bort var evigaste gång. Inte så konstigt när personalen som kommer oftast inte är samma från gång till gång. Jag saknar det där lilla extra hos Bofint Städservice, mer noggrannhet hos personalen och litet mer servicekänsla hos ledningen. De är mycket snabba med att fakturera, men inte lika snabba när det är något man är missnöjd med.
    Mikaela Ö gillar detta
  • Jarl K
    Jarl K skrev om Bofint
    Mycket bra kundbemötande o bra resultat.
    2017-11-06 Lucas B svarar Jarl K
    Hej Jarl, Tack för din fina rekommendation och att flyttstädningen som du bokade gick bra:) Hälsningar Lucas
  • Jan-axel B
    Jan-axel B skrev om Bofint
    Vi har köpt fönstertvätt utsida och insida.
    Alla besök har varit till belåtenhet.
    Företaget mycket positivt.
    2017-11-06 Lucas B svarar Jan-axel B
    Hej
    Vad kul att ni är nöjda med vår tjänst fönstertvätt, tveka inte på att höra av er om ni skulle vilja boka en enstaka städning i samband med fönsterputsningen till jul. Ha en fin kväll:) Lucas

Energigatan 17A, 434 37 Kungsbacka