Bofint

3.9

102 omdömen om Bofint

Dennis L
Skrev om Bofint

Detta var det mest oseriösa företag jag varit med om!! Höll ingenting de lovade… sjukt besviken. Mötte även hon som städade hos oss i en korsning och hon höll på att köra in i mig. Oseriöst företag och livsfara i trafiken… gör inte mitt misstag, anställ ett annat företag…

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Andreas Björn N

Vi beställde flyttstädning inför våran lägenhetsförsäljning och hade kommit överens om att flyttstäd skulle ske samma dag som tillträde, just för att köparen skulle kunna godkänna städningen själv. Bofint var medvetna om detta. Vi hade avtalat tid för städ kl 08:00 på morgonen och beräknat att städningen skulle ta mellan 2-3 timmar. När vi var där för att möta Bofint så dök ingen upp. Vi väntade 30 minuter och sedan ringde vi för att höra vart dom var någonstans. Vi fick förklaringen att dom satt i kö men var påväg....

ANNA O
Skrev om Bofint

Supernöjd med städningen. Rekommenderas varmt!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
PETRI K
Skrev om Bofint

Vi bytte från en dålig städfirma till en annan. Vi anlitade dem för städning varannan vecka då allt lät bra. En vecka inföll städningen på en röd dag. Jag trodde i min enfald, att de skulle komma en annan dag, men icke. Infaller städningen på en röd dag, så är den förverkad. Man får alltså betala för en städning som aldrig utförs, vilket i min bok är bedrägeri. Deras svar på detta var, att personalen får lön ändå, så därför får jag betala utebliven städning. Mitt råd, håll er borta från detta företag.

VIKTOR F
Skrev om Bofint

Väldigt missnöjd! ingen funkar och städningen är under all kritik med endast personal som varken kan ordentlig svenska eller vet hur man städar.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Anna F
Skrev om Bofint

Trevligt bemötande men en usel städinsats. Första gången jag använde dem och blev riktigt besviken.

Christophe E

Bra bemötande och korrigerar eventuella brister. Kan rekommenderas.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Oscar E
Skrev om Bofint

Vi har städ hemma varannan vecka i vårt hus och det har aldrig varit några problem. Bra bemötande från alla och alltid ett rent hem efter ni varit där. Fortsätt med det ni gör, för det gör ni riktigt bra

Bert I
Skrev om Bofint

Lysande snabba oc nogranna...mycket nöjd med insatsen...

Madeleine S

Vänligt och korrekt bemötande. Lite rättelser behövdes när det gäller vad som ska göras på plats. Vi har det fortfarande under uppsikt.

Tandgruppen K

Bra bemötande från samtliga. Bristande kvalitet på städet, flera möten och påstötningar om detta men tyvärr har det ej förbättrats enligt våra önskemål/krav på utfört städ.

Hans-jörgen N

Vänligt bemötande och bra resultat av den byggstädning inklusive fönstertvätt som beställts. Mycket nöjd med helheten av företagets insats.

Göran B
Skrev om Bofint

Allt har varit till belåtenhet.

Robert O
Skrev om Bofint

Har städning varannan vecka i 2 timmar i min lägenhet. Jag är mycket nöjd över städningen. Det blir rent och fint!

Terese H
Skrev om Bofint

Bra bemötande och lätta att komma i kontakt med. Stoestädningar och flyttstäd. Allt har fungerat bra och om det har varit något så har det ordnats på ett bra sätt

Catarina M

När jag tog kontakt med bofint fick jag ett mycket bra bemötande när jag ville anlita dem för storstädning av vårat hus. Vi blev mycket nöjda,med städningen. kan verkligen rekomendera bofint till andra det enda som de behöver vara observanta på är att innan de skickar ut fakturan på tjänsten man köpt att de kollar den verkliga tiden som städarna är där och städar. ex har man köpt storstäd betalar man 2 personer x 4 timmar= summa, men så har de blivit klara på 3 timmar så man inte betalar för mycket

Anders B
Skrev om Bofint

Bofint har varit utmärkt att göra med i sin kommunikation men även gjort ett mycket bra jobb avseende städning och fönsterputs

Karin B
Skrev om Bofint

Bra service. Blev uppringd vid påringning. Lösningsorienterat bemötande. Köparen var riktigt nöjd med flyttstädningen. Liksom vi.

Agneta H
Skrev om Bofint

Huset som vi flyttat till städades av er. Det var glänsande o fint i kök och toaletter. Väggarna tror jag inte var torkade så noga, lite spindelväv och smutsfläckar här och var. Men på det stora hela är vi nöjda!

Anna H
Skrev om Bofint

Trevligt bemötande på telefon och inga klagomål på flyttstädningen.

Veronica Cecilia Jennifer H

Vi har köpt hemstäd i 2,5h varannan vecka sedan ett drygt halvår tillbaka men nu sagt upp det. I början fungerade det bra men sedan blev det tyvärr för mycket som, trots att vi meddelade BoFint, ej fungerade. Efter sista tillfället tog det tog 4 (!) veckor innan vi fick tillbaka vår nyckel, trots flera påminnelser från vårt håll. Vid flera återkommande tillfällen har personalen kommit på annan tid än avtalat, flera timmar tidigare eller senare än bestämt. Flertalet gånger har de också lämnat disk i diskhon och därför...

Puls S
Skrev om Bofint

Ringde Bofint och fick snabbt svar på utförande av tjänst och pris Mycket förtroendeingivande och seriöst bemötande av personal

Rasmus H
Skrev om Bofint

Proffsig och fantastisk service från start till slut, personligt bemötande som uppskattas av mig som kund. Denna service toppas med en städning i världsklass, helt klart bästa städföretaget jag haft att göra med! Bofint förenklar din vardag på ett fantastiskt sett!

Anna-karin E

Vi upplever bofint som väldigt sena med att meddela ändringar av städtid.

Björn E
Skrev om Bofint

Jag beställde en storstädning. Hade verkligen sett fram emot detta då det var en julklapp till min sambo. Men det blev tyvärr ett riktigt snedköp. Två killar var i lägenheten i tre timmar och lyckades inte ens göra hälften av vad som stod skulle ingå i Bofints storstädning. Jag kontaktade dom och då sa som att dom skulle åtgärda detta varpå det kom en annan person veckan efter. Hon var endast schemalagd en timme och tjugo minuter av den timman gick åt till att förklara hur man skulle rensa golvbrunnen då hon inte visste...

Admir J
Skrev om Bofint

Ett seriöst företag som lyssnar till ens önskemål och därefter utför arbetet med bravur.

Pernilla S

Jag har städning varje vecka och har varit kund i ett halvår ca. Supernöjd varje gång! Bra kommunikation! Mycket trevlig personal!

Pernilla S

Hög kvalitet! Bra kommunikation. Rekommenderas!

Ida J
Skrev om Bofint

Städningen är ok, gör verkligen bara basic men känns som ett bra företag.

Elisabet W

Vi använde Bofint för fönsterputs. Det var en annan firma som gjorde jobbet, en underleverantör. Bra bemötande i telefon och bra utfört jobb. Dock blev kostnaden betydligt högre än angiven ungefärlig "telefonoffert".

Ing-marie M

Bemötandet har hela tiden varit mycket bra. Både telefonledes och den persona jag mött. Jag har bara köpt städhjälp, den har varit helt ok!l

Tomas S
Skrev om Bofint

inga som helst problem; städning utförd till belåtenhet, trevlig personal/MVH Thomas Svedberg

Linda B
Skrev om Bofint

Jag har upplevt från första kontakt med Bofint att jag har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Representanten från Bofint ordnade med städning direkt enligt mina behov. Det var också bra att representanten kom hem till mig och presenterade Bofints service och var anpassningsbar med att komma efter att jag hunnit hem från mitt arbete. Det är en fördel när servicebolag kan anpassa sig till kunden och inte tvärtom. Städningen var också jättebra. Tjänsterna jag har köpt är städning och fönsterputs.

Marie E
Skrev om Bofint

Lite rörigt, men det löste sig Den nya hyresgästen har inte klagat, jag har själv inte sett städningen.

Svar från Bofint

Hej Marie Ja, det blev lite rörigt då vi lyckades lägga in fel adress i systemet och personalen åkte fel... så skönt att allt gick bra till slut med överlämning av lägenheten. Du är varmt välkommen att höra av dig framöver för att boka våra tjänster, och då ska vi lägga in rätt adress från början :) Bästa Hälsningar Lucas Börjesson

Nathalie D

Bra bemötande. Uselt städresultat!!

Björn O
Skrev om Bofint

Får städa om stora delar av huset..

Berit Å

fANTASTISKA VANLIG STÄD FLYTTSTÄD

Petra F
Skrev om Bofint

Vi har haft städning två gånger hittills och haft ett bra bemötande.

"alfons Åbergs	kulturhus" A

Ordning och reda, ett strukturerat städföretag som har ett system för hur de ska arbeta. De håller vad de lovar och löser problem som uppkommer. Förtroendeingivande och ansvarstagande personal som förmedlar trygghet, det är i regel samma erfarna städare varje dag.

Bengt E

Vi är jättenöjda Siv Bengt Västes gata

Fourmation A

Fick fönsterputs på kontoret, Bemötandet var trevligt och arbetet var välgjort och effektivt. Rekommenderas varmt!

Per H

varken bra eller dåligt hälsningar virvelvinsgatan 6

Fredrik M

Allt har funkat fint. Det är bra iordning när man kommer hem, det känns super bra. Den enda kommentaren vi har är att man glömde låsa huset efter första städningen, men efter det så funkar det fint.

Lennart P

Hej, Det blev rent och fint och Pernilla var mycket trevlig! Tack

Thomas H
Skrev om Bofint

Anledningen att jag tagit Bofint för städning hemma är att vi sedan ett tag har Bofint på firman, Bonette AB, och jag tyckte/tycker att dom gör ett väldigt bra jobb. Det är så här det med städningen hemma också. "Klockrent" och trevlig personal.

Barbro E
Skrev om Bofint

Jag har köpt ett abonnemang och var jättenöjd efter första städningen. Tyckte det var lite sämre andra gången dock. Nu snart dags igen och då får vi se. Väldigt nöjd med bemötande så långt.

Meriel N
Skrev om Bofint

Fönsterputs med många brister, bla ränder på fönster efter fönsterskrapa. Personal som jag haft kontakt med mycket trevliga o sociala. Kommer inte att använda mig av.företaget igen o kan inte rekommendera det.

Väggmaterial

Upplever att noggrannheten i städningen har gått ner något från den initiala nivån.

Advokatfirman Dnv A

Bofint Städservice har varit det smidigaste företag vi har haft att göra med. Professionellt från början till slut. Supertrevlig bemötande på från alla vi har kommit i kontakt med. De levererar det de lovar.

Patrik Ö

Mycket bra bemötande, duktiga på sina jobb och snabba. Gillar företaget