Alla kategorier Städhjälp Halland Kungsbacka Bofint Städservice

Bofint Städservice

Energigatan 17A, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Bofint Städservice erbjuder städ- och servicetjänster till företag och privatpersoner. Vi har kollektivavtal och schyssta villkor för alla våra medarbetare.

Vi utför bland annat regelbunden hemstädning varje, varannan eller var fjärde vecka. Med ett städabonnemang får ni samma städare vid varje tillfälle och ni kan själva omboka eller beställa tilläggstjänster såsom fönsterputs, flyttstädning och storstädning via vår timbank.

För företag erbjuder vi städning av kontor, butiker och industrier samt kringtjänster såsom kaffemaskiner, fönsterputs och fruktkorgar.

Välkommen till en enklare vardag med Bofint.
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 50 kunder tycker om Bofint Städservice

• Rolf T
    Rolf T skrev om Bofint Städservice
    Trevligt o bra bemötande vid kontakt.
    Bra städning, önskar dock lite mer noggrannhet.
  • Nelly S
    Nelly S skrev om Bofint Städservice
    Väldigt nöjd med städerskans bemötande och städning!
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Bofint Städservice
    Väldigt nöjda där personalen arbetar snabbt och effektivt samt anpassar sig efter våra önskemål. Kommer efter överenskommen tid och där även administration kring mail, ändringar och fakturahantering, etc fungerar mycket bra.
  • Rutger E
    Rutger E skrev om Bofint Städservice
    Snabb återkoppling för tidsbokning av min fönstertvätt för 2 rum och kök 4:e våningen där jag bor.Väl utfört arbete av trevlig person. Förklarade bra hur arbetet utfördes och med vilka hjälpmedel.Jag kommer att anlita samma företag igen.
  • Siv K
    Siv K skrev om Bofint Städservice
    Hej jag har endast haft 2 besök av Bofint och de har varit till belåtenhet
  • Camilla I
    Camilla I skrev om Bofint Städservice
    Bra service med snabb offert samt utförandet av tjänsten.
  • Mikaela  Ö
    Mikaela Ö skrev om Bofint Städservice
    Riktigt uselt.

Städaren kom 2h för tidigt.
    Fimpar utanför dörren.
    Kuddarna i soffan ligger slängda samt stora kuddarna ligger bakåfram.
    Trasorna som vi ska tvätta efter dem var fulla med damm/smuts.
    Hörnen i badrummet var inte städade.
    Sovrumsmattan ligger slängd på sängen.
    Tv bänkens få elektroniska tillbehör ligger huller om buller.
    Dammsugaren som de använder (våran egen) ligger slängd på golvet.

Uppskattning av städning var ca. 3, 3 1/2h. När fakturan kommer så står det 5h på första städningen.

Även om telefonnummer finns tillgängligt så har ingen hört av sig. Inte heller när man upplyst om hur det såg ut. Utan då är det en bortförklaring på tidsbrist. Inte heller då information om att de städade i 5h.

90kvm.

Kontaktat andra som haft Bofint som också har fått slarv och bortförklaringar.

Dåligt kundbemötande och otrevlig över telefon. Inga svar över mejl.
  • Monica L
    Monica L skrev om Bofint Städservice
    Mycket bra bemötande vid beställning av tjänst som innefattade städning av utvändig stentrappa samt liten "balkong" vid ingången till min lägenhet på andra våningen. Städningen gjordes med högtryckstvätt. Det primära var att få bort fågelbajs samt mossa. Resultatet blev bra.
  • Anders L
    Anders L skrev om Bofint Städservice
    Ett snabbt och punktligt agerande samt trevligt bemötande
  • Laila L
    Laila L skrev om Bofint Städservice
    En helt fantastisk städning. Är mycket nöjd.
  • Britt-Marie Ö
    Britt-Marie Ö skrev om Bofint Städservice
    Bra trevlig snabbt och fint blev det
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Bofint Städservice
    Bra bemötande, bra städning
    Dock oklart på faktura om RUT-avdrag är nyttjat eller om jag fått chans att nyttja det.
  • Johan S
    Johan S skrev om Bofint Städservice
    Vi är väldigt nöjda med vår städning!
  • Jari L
    Jari L skrev om Bofint Städservice
    Städning ok. Inte helt nöjda men de är lyhörda och intresserade av att få återkoppling och rförbättra sig. Vi har också provat fönsterputs som de gjorde riktigt bra.
  • Ingeborg B
    Ingeborg B skrev om Bofint Städservice
    Flyttstädning av lägenhet.
    Den var i stort sett städad, men vissa utrymme var missade, såsom rengöring av köksfläkt, bakom vissa kökslådor fanns det kvar plastpåsar o annat. tvättmaskin o torktumlaren var inte rengjorda från damm.
    Avloppet i diskhon såg inte bra ut. Persiennerna var dammiga (vet inte om det ingår) I övrigt var det ok.
  • Diggibo K
    Diggibo K skrev om Bofint Städservice
    Mycket proffsig och punktlig personal !
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Bofint Städservice
    Hemstäd varannan vecka och bara tummen upp!
  • Bo A
    Bo A skrev om Bofint Städservice
    Det fungerar jättebra,vi är helnöjda 👍😀
  • Ann C
    Ann C skrev om Bofint Städservice
    Vi har haft en mycket bra dialog med Bofint från allra första början. Det är viktigt för oss att kunna tycka till och diskutera allt eftersom behovet uppstår. Tyvärr så upplever vi att kommunikationen från ledningen ner till utförande personal inte är optimal. Jag känner mig ibland osäker på om städpersonalen verkligen känner till våra önskemål. Speciellt inte om det är rotering på arbetslagen. Vi får städning var 14 dag, något som utförs på ett tillfredsställande sätt. Personalen är trevlig och lyhörd och gör ett bra jobb.
  • Helene J
    Helene J skrev om Bofint Städservice
    Lukas kom på hembesök innan jag bestämde mig för Bofint. Han höll en presentation som var mycket professionell och det märktes redan då att det var ordning och reda. Detta var anledningen till att jag bestämde mig för att anlita företaget.
    Jag har haft storstädning och har även löpande städning varannan vecka. Jag tycker om att företaget försöker ordna det så att samma person kommer till mig varje gång. Jag har varit väldigt nöjd med städets utförande och även att den som är hos mig tar egna initiativ. Mycket trevligt med den skrivna hälsningen som brukar ligga på köksbordet när jag kommer hem.
    Jag har inte varit lika nöjd när det, någon enstaka gång, har varit någon annan person som gjort städningen. Jag tycker dock att det ligger i sakens natur att det blir lite sämre då eftersom den personen inte känner till vårt hus på samma sätt.
    Jag tycker om att man samlar de timmar man inte använder i en pott som man kan använda till vad man vill.
    Företaget har alltid varit väldigt lyhörda för mina synpunkter och önskemål.
    Jag har just bokat in golvvård till mitt företag också.
  • Helena W
    Helena W skrev om Bofint Städservice
    Kontaktade Bofint för flyttstädning. Blev vänligt bemött och hittade passande datum och tid för städning. Köparen och vi var väldigt nöjda med den noggranna städningen.
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om Bofint Städservice
    Bokade städning hyreslägenhet för flytt. Bra bemötande samt fick snabbt bokad tid. Men de som var och städade var nog för snabba vart lite slarviga med städningen fick klagomå fr fastighetskötaren samt nya hyresgästen. Men fick snabbt besök igen av Bofint för ny rengöring. Allt löste sig.
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Bofint Städservice
    Mycket bra och proffsigt bemötande med det lilla extra. Vi köper städtjänster.
    de lever upp till mina förväntningar.
  • Gaby D
    Gaby D skrev om Bofint Städservice
    Bra bemötande i början. Blev lovad att samma personer skulle komma varje gång.
    Så har det inte blivit. De första gångerna var katastrofala, personalen var långsam och strykningen undermålig. Nu är det ibland bra städning och strykning, ibland är den inte alls bra!
    Jag får alltid skriva lappar för att förtydliga vad jag önskar få städat, ändå glöms en del saker bort var evigaste gång. Inte så konstigt när personalen som kommer oftast inte är samma från gång till gång. Jag saknar det där lilla extra hos Bofint Städservice, mer noggrannhet hos personalen och litet mer servicekänsla hos ledningen. De är mycket snabba med att fakturera, men inte lika snabba när det är något man är missnöjd med.
    Mikaela Ö gillar detta
  • Jarl K
    Jarl K skrev om Bofint Städservice
    Mycket bra kundbemötande o bra resultat.
  • Jan-axel B
    Jan-axel B skrev om Bofint Städservice
    Vi har köpt fönstertvätt utsida och insida.
    Alla besök har varit till belåtenhet.
    Företaget mycket positivt.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Bofint Städservice
    Vi ringde för att höra oss för, en kvart senare satt en trevlig kille, Linus, vid vårt köksbord och vi gjorde upp affären. Några dagar senare hade vi storstädning och allt var igång. Sen dess, hösten -15 har vi Bofint hemma och FINT hemma en gång var månad, med vissa uppehåll.
    Vi har köpt storstäd och månadsstäd och är helt nöjda med uppnådda förväntningar.
  • Björn  B
    Björn B skrev om Bofint Städservice
    Har haft städning varannan vecka från Bofint i snart två års tid. Underbart och få komma hem till ett nystädat hem. Det har hänt någon gång att vi inte varit helt nöjda med en del av städningen, men då vi framfört detta så har man lyssnat och sen vid nästa städtillfälle har städningen varit utmärkt. Känns som ett bra företag som jag varmt kan rekommendera.
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Bofint Städservice
    Trevligt bemötande. Städning var 4:e vecka. Lite språkförbistring.
  • Janet M
    Janet M skrev om Bofint Städservice
    Mycket bra bemötande från Lukas vid första mötet, hittills i stort sett mycket nöjd
  • Annika B
    Annika B skrev om Bofint Städservice
    Trevligt bemötande i telefon och trevlig personal bra utfört arbete.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Bofint Städservice
    Toppen städ ! Jättebra att ha å göra med !
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Bofint Städservice
    Flyttstädning. Det var perfekt. Har rekommenderat firman till mina vänner och kommer att anlita dem i framtiden.
  • Emma B
    Emma B skrev om Bofint Städservice
    Städningen var lite slarvig. Smuts kvar på väggar och damm kvar på lister. Smuts kvar i el uttag och vid lampan ovanför handfatet i köket.
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Bofint Städservice
    Hej! Det var hur bra som helst på alla sätt👍
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Bofint Städservice
    Bra service, städar varannan vecka. Inget att klaga på - resultat som jag är nöjd med.
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Bofint Städservice
    Pålitlig, bra städning och trevlig personal!
  • Ann K
    Ann K skrev om Bofint Städservice
    Jag är nöjd! Det blir bra städat och på överenskomna tider. Personal som förstår vad jag eventuellt skriver att jag vill ha
  • Philip W
    Philip W skrev om Bofint Städservice
    Väldigt mycket missat och slarvigt vid flyttstäd. De städade en andra gång morgonen därpå innan köparna av lägenheten anlände men var fortfarande väldigt bristfälligt tyckte både jag och köparna men de sa att de kunde städa det själva för dom ville flytta in på en gång.
  • Robin F
    Robin F skrev om Bofint Städservice
    Bofint sköter städet både på kontoret och hemma hos oss. Ett företag som gör det där lilla extra för att man ska bli nöjd.

Alltid samma person som kommer och gör jobbet. Vid hinder får man alltid information om att någon annan kommer och gör jobbet.

Kan starkt rekommendera Bofint till både företag och hem-städ!
  • Kungsbacka G
    Kungsbacka G skrev om Bofint Städservice
    Bemötandet är en 4; rekommenderas
    Utförandet är en 2, inte bra; slarvigt utfört, går för fort, flera moment glöms av.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Bofint Städservice
    Alltid hjälpsamma och tillmötes gående. Snara att hjälpa till. Lyhörda och proffsiga
    Tidigare låg det alltid små trevlig hälsningar på köksbänken efter städningen, dom saknar jag.
    Har varit lite olika personer som städar, ´jag uppskattar om det är samma person hela tiden och att jag blir informerad vid ev personal byte.
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Bofint Städservice
    Trevliga käcka ungdomar som gör allt för att vi som kund skall bli nöjda. De gör ett bra jobb. Det luktar så gott i huset när de varit här ock och toaletterna glänser.
  • Lena K
    Lena K skrev om Bofint Städservice
    Känner mig alltid väl mött, lätt att få till ändringar av dagar eller annat vid behov. Har städning varannan vecka. storstädning vid något tillfälle samt fönsterputsning ett par gånger om året. Allt till belåtenhet.
    Är mest nöjd med att det är samma person som kommer varje gång och vid de tillfällen som det varit sjukdomar eller semestrar så har vi alltid fått meddelande om att det är annan personal som kommer. Det känns tryggt!
    Bofint är ett företag som jag varmt kan rekommendera.
  • Mette P
    Mette P skrev om Bofint Städservice
    Helt ok ibörjan, men blev bättre efter några gånger. Tycker att det känns som ett företag som vill mycket och som jobbar för att bli bättre. Får därför 4 av 5 möjliga av oss i familjen.
  • Ann- H
    Ann- H skrev om Bofint Städservice
    Helt ok bra återkoppling och feedback vid synpunkts hantering
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Bofint Städservice
    TREVLIGT BEMÖTANDE SNABB SERVICE
  • Lis H
    Lis H skrev om Bofint Städservice
    Toppenbemötande. Flyttstäd. Snabb och effektiv service.
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Bofint Städservice
    Högklassig service, trevlig och duktig personal. Använder mig utav Bofint städerservice för hemstädning varannan vecka. Personalen gör alltid det lilla extra för att man ska känna att man kommer hem till en fräsch lägenhet. Kan varmt rekommendera deras tjänster.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Bofint Städservice
    Väldigt punktlig rent å fint personlig service

Energigatan 17A, 434 37 Kungsbacka