Bright Services Göteborg

Ring 076-007 99 03 www.brightservices.se

5 omdömen om Bright Services Göteborg

Skander K
Skrev om Bright Services Göteborg

Vi har använt oss av ett flertal städfirmor bakåt och inte varit nöjda. Bright Services har vi haft ett år och varit väldigt nöjda varenda tillfälle. De är mycket proffessionella och den utförda städningen, kontakt, information och räkningar sköts perfekt och med ett mycket trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera detta företag.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Nordic Transport Sverige Ab N
Skrev om Bright Services Göteborg

Bra service, trevlig personal. Vi rekommenderar varmt Bright Services Göteborg AB.

MakeClean
Skrev om Bright Services Göteborg

För att kunna leva upp våra kundens krav har vi byggt upp ett integrerat kvalitets- och miljöledningssystem enligt ISO 9001 och ISO 14001 som vi arbetar efter. Vår städfirma blev kvalitets- och miljöcertifierade 2020 med hjälp av Bright Services Göteborg. De är proffsiga och kunniga rakt genom. Rekommenderas varmt!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Viva Städ & Fastighetsservice Ab V
Skrev om Bright Services Göteborg

Vi fick hjälp av Bright Services med ISO-Certifiering för miljö och kvalitet. Väl planerat från start till dagen vi fick vår diplom. Mycket hjälpsamma och håller det som var avtalat från start. Rekommenderar starkt!

Viktors Kaffe V
Skrev om Bright Services Göteborg

Supernöjda med jobbet dom gör. Pålitliga och nogranna

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö