Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Bromma Kiropraktorklinik

Bromma Kiropraktorklinik

Klädesvägen 12, 168 76 Bromma — Visa karta

Bromma Kiropraktorklinik drivs av Anders Fredén och Johan Landgren - två legitimerade kiropraktorer som varit verksamma på heltid sedan drygt 20 år.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Övriga företag nära Bromma Kiropraktorklinik:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Joel E:

Läs vad 1 kund tycker om Bromma Kiropraktorklinik

• Maria H
    Maria H skrev om Bromma Kiropraktorklinik
    Jag har gått hit och fått kiropraktorbehandling av Johan och är mycket nöjd! Johan behandlade min rygg varsamt och förklarade dessutom vad han gjorde så att jag kände mig trygg. Eftersom Bromma kiropraktorklinik har avtal med Stockholms läns Landsting stämplar de högkostnadskort så efter några besök i januari förra året hade jag frikort och fick således gratis behandling resten av året, vilket jag dock inte behövde utnyttja eftersom Johan "lagade" min rygg så bra.

Klädesvägen 12, 168 76 Bromma