Byggklar

Byggklar

Vi på Byggklar startade vår verksamheten 2012/2013 och vi har stor erfarenhet av många sorters byggmaterial. Vi bygger allt enligt beställarens beskrivning och vi finns med och kan hjälpa till i olika beslut.

Vi är kompetenta och vi har höga ambitioner, där vi gillar att ta oss an utmaningar och komplexa projekt. Samtidigt trivs vi med enklare projekt!

Läs vad 3 kunder tycker om Byggklar 2

• 2021-11-03
    Ett företag med erfarenhet, kunskap och duktiga hantverkare. Bra på problemlösning och arbetar proaktivt. Levererade ett fantastiskt slutresultat på en komplex byggnad.
  • 2021-10-22
    Byggklar är noggranna och lägger ner tid gör att utföra en bra entreprenad till ett så lågt pris som möjligt. Vi rekommenderar Byggklar för flera av våra mindre projekt, det kan vara avväxlingar i stan, utbyggnationer av enbostadshus eller nyproduktion av enbostadshus.
  • 2021-10-19
    De gör det de lovat göra på rätt sätt och rätt tid! Kommer med konstruktiva förslag! Trevliga och bra att ha att göra med! Hjälp mig med många jobb med utmärkt resultat, vare sig jag varit på plats eller inte! Städa av byggplatsen föredömligt efter avslutade jobb!
    Rekommenderar Byggklar!