Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Botkyrka Carcenter i Tullinge AB

Carcenter i Tullinge AB

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Hos oss på CarCenter i Tullinge kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi hjälper dig hitta rätt bil eller köpare och ordnar även med transport om det önskas.

I samarbete med EnterCard kan vi erbjuda förmånliga lån och vi kan ge upp till 24 månaders garanti från AutoConcept Insurance. Kontakta oss för mer information om finansiering och garanti vid ditt bilköp!

Vi har varit många år i branschen och fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med din bilaffär. Målet är att du ska hitta en bra bil till ett bra pris!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 120 kunder tycker om Carcenter i Tullinge AB

• Ola J skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Suverän trevlig bra säljare med stor kunskap. Handlar gärna hos dem igen. Läs mer
  • Hardy J skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Tack så mycket för all hjälp jag fick vid köpet. Verkligen toppen service! Toppen service! Läs mer
  • Jacob M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket trevligt bemötande och seriösa säljare. Fick all hjälp och information jag behövde. Mycket bra låneerbjudande och gratis försäkring i två veckor hos IF. Det enda som jag inte var nöjd med är vinterdäcken som inte var i bästa skick men de klarar minst en säsong till enligt säljaren. Bilen rullar bra och har inte upplevt något problem än. 👍🏻 Läs mer
  • 2018-11-05

Omdömet är under granskning

Daniel R skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Skaffade körkort i somras och köpte min första bil här. Annonsen utlovade bra mycket mer än vad jag faktiskt fick. För att nämna lite så var vinterdäcken väldigt slitna, serviceboken inte ordentligt ifylld, ej fjärrstyrt lås mm, vilket inte stämde överens med annonsen.
    Självklart är det ju mitt ansvar att kolla upp sådant men då det var min första bilaffär så hade jag för dålig koll. Jag känner mig lurad, men tar det som en läxa inför nästa bilköp. Läs mer
    2018-11-05 Carcenter i Tullinge svarar Daniel R
    Hej!
    Vi känner inte igen dig och du har varken hört av dig till oss via mail eller telefon. Du får gärna maila registreringsnummer på bilen till oss så kollar vi upp det.

Carcenter i Tullinge AB
  • Aziz K skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket bra bemötande och service. Tack för en trevlig affär! Läs mer
  • Nasir A skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Hej! Vi köpte en skåpbil Vito till företaget och bilen är bra och annonsbeskrivningen stämde bra med verkligheten, menar när vi åkte dit för att kika på den. Bemötande av säljaren tycker jag också var trevligt och bra. Jag personligen rekommenderar denna bilfirma, //Nasir Läs mer
  • Göran P skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Duktiga och proffsiga Grabbar!!!

Bra betjäning, smidig leverans och bra service.

Prisvärt, kan rekommenderas varmt! Läs mer
  • Michelle G skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Trevligt bemötande och bra hjälp! Bilen jag köpt är bra och inget fel på den än så länge men två stycken av vinterdäcken var inte i bra skick. Jag tog kontakt med bilfirman och dem sa att dem skulle ordna två stycken fräscha däck helt kostnadsfritt. Läs mer
    2018-10-05 Carcenter i Tullinge svarar Michelle G

Tack för din feedback!

Vi kommer hjälpa dig som vi har lovat.

Mvh Carcenter i Tullinge AB
  • Jone M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Great cardelar with good car collection. We were there and bought Toyota Prius to my wife and we both think the guys who work there are helpful and helpt us with all questions about the car. We have been promised about a service which the seller iffered us to do for free within sex month. We highly recommend this company! Läs mer
  • Jan-Erik B skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Trevligt bemötande från första stund. Mycket trevlig persona. Köpte en Kia Ceed och är fortfarande nöjd med den. Rekommenderar er! Läs mer
  • Maria A skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Köpte en Kia. Trevligt bemötande och kunnig personal. Ali ger ett ärligt och seriöst intryck. Rätt pris i jämförelse med övrig marknad. Recond ger nybilskänsla. Läs mer
    2018-08-15 Carcenter i Tullinge svarar Maria A
    Tack Maria och välkommen åter

• Mohammed M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Köpt en arbetsbil och fick dragkrok eftermonterat enligt ök. Allt gick smidigt och vi är rätt nöjda med denna handlare och har köpt två skåpbilar till hittills. 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Johansson T
    Johansson T skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Bra bemötande vänliga och informativa säljare. Hade problem med AC direkt vid köpet. Inga problem säljaren lovade att ordna det. Ny kondensorn sattes in och nu fungerar AC. Mycket bra ordnat. Ska ni köpa bil så rekommenderar jag att titta in hos Carcenter i Tullinge. Kent med Volvo V50. Läs mer
    2018-06-15 Carcenter i Tullinge svarar Johansson T
    Tack Kent och välkommen åter

• Maya S skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Utmärkt service. Trevliga och hjälpsamma killar som jobbar där, de försöker alltid ge snabb service. Jag och min man fick provköra tre bilar tills vi bestämde oss vilken bil vi ska ha och det gick supersnabbt att köra ut alla tre. Verkligen låga priser jämfört med andra bilhandlare. Vi rekomenderar denna bilhandlare varmt!! Läs mer
  • Hassan K skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jag köpte en bil och mottagning var helt ok Läs mer
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jag/vi köpte en begagnad bil idag en Volvo XCV70 från 2001. Under mina 60 år har jag aldrig mött en trevligare och service maindlig familj. Det var som om vi inte ville åka hem därifrån. En stor respekt till er från oss Anette & Gunnar Alfvén Vaxholm...!!! ❤️ Läs mer
    2018-05-11 Carcenter i Tullinge svarar Gunnar A
    Hej!
    Tack för ditt superfina omdöme!

Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

• Kjell N skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Vi fick ett bra bemötande och hjälp. Läs mer
  • Marcus J skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Riktigt nöjda med vårt bilköp hos Carcenter Tullinge, trevliga killar som jobbar där och försöker hjälpa sina kunder snabbt. Försäljarna är duktiga, proffsiga och ger mycket bra bemötande så fort man kliver in i bilhallen. Det finns tyvärr få bilhandlare som bryr sig om sina kunder och denna handlare är en av dem. Man hittar många begagnade arbetsbilar av olika storlekar, vilket gör det enkelt att välja bil. Nu har vi köpt vår tredje arbetsbil från Carcenter Tullinge och det har alltid gått bra. Känner oss mycket nöjda. Återigen tack! Keep the good working!! Läs mer
  • 2018-04-23

Emma skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Dem sålde mig en bil med flera dolda fel och redan efter 2 måndader fick jag problem med växellådan och motor. Dem vägrar stå för några konstander. Köp inte bilar hos dem! Läs mer
    2018-04-23 Carcenter i Tullinge svarar Emma
    Hej,
    Vi känner inte igen dig. Vi har ingen kund som heter Emma som har haft problem med motor och växellåda dem senaste månaderna. Vi behöver veta vem du är och vad din bil har för registreringsnummer annars så kommer vi kontakta Reco så att dem tar bort ditt omdöme. Du kan kontakta oss antingen via telefon eller e-post och hänvisa till detta omdöme.

• Rami K
    Rami K skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket bra och trevliga killar som jobbar där, dem också e trevliga och bjuder på kaffe så fort man kommer in på hallen . De hjälpt oss mycket med svar på alla våra frågår angående bilen vi köpte till min syster . Vi blir mycket nöjda när vi ser vår bils historik med Carfax som var gratis då vi är mycket rädda om bilen är krockad eller fusk med miltal men försäljaren där gav oss rapport som visar alla besiktningar som gjord på bilen och vi känner oss mycket trygga. Vi rekommenderar denna bilhandlare mycket varmt och kommer bara köpa våra bilar från dem!!! Läs mer
  • Sari M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Inget att klaga på, bra handlare! Läs mer
  • Roland M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket trevlig säljare som sträver efter att kunden ska bli nöjd. Det gick snabbt att provköra bilen och även det administrativa, hjälpte mig att hitta billigaste försäkringen och räknade min bil för bra pris också, jag är mycket nöjd med min bil och det var min kusin som rekommenderade mig att köpa från denna bilhandlare då hon har bra erfarenhet från denna handlare och är dessutom en stamkund. Jag rekommenderar Carcenter Tullinge då de hjälper gärna till och gör sitt bästa för kundens skull. Jag kommer alltid att komma till er när jag byter eller köper ny bil. Läs mer
    2018-04-11 Carcenter i Tullinge svarar Roland M
    Hej Roland!

• Jan h skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jätteträvligt bemötande👍 rekomenderas Läs mer
    2018-04-07 Carcenter i Tullinge svarar Jan h
    Tack Jan och välkommen åter

• Nils P skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Bra bemötande vid köp av bil! Kompetent personal och supersnabb service. Vi är mycket nöjda med vår fina bil. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Monaf Abid I skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jag tycker att bemötandet var jätte bra. Bra och snabb service då det är många som jobbar där. Fick ett liter problem med bilen några dagar efter leveransen men jag hade garanti sex månader och då lagade Carcenter min bil utan extra kostnader. De har skött sig bra och är nöjd både med bilfirman och med min bil såklart. Jag kommer säkert att återkomma till er när min som skaffar körkort och vill ha bil. Tack för en smidig affär! Läs mer
    2018-03-27 Carcenter i Tullinge svarar Monaf Abid I
    Hej Monaf!

Tack för din recension, kul att du är nöjd med bilaffären!
    Ni är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

• Lisa I skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket bra bemötande och bra service. Trevliga och hjälpsamma personal. Fick all hjälp och information jag behövde. Säljaren har hjälpt mig att hitta bästa försäkring. Jag rekommenderar denna handlare. Läs mer
  • Blerim
    Blerim skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Köpte bil 2 veckor sen och har garanti fortfarande. Bilen startar väldigt trögt, de skrev att det bilens var skatt betalt,(stämmer ej), de skrev bensin snål och bekvämt att köra(bilen drar 7,6 i lugn körning).
    När man ringer till de svarde de så här:
    "Varför du ringa och bråkar om bil.
    Skicka brev postat reklamera bilen
    Vi reserverar oss att vi kan skriva fel"

De gjorde vanlig service och frågade jag:
    Bilen startar mycket svårt el knappt, kollar ni inte på sånt?
    De svarar : vi kollar inte på sånt bara olja och filter!!!

Trevligt bemötande innan bil köp men efter bil köp jätte otrevliga och kränkande behandling /bemötande.

Jag rekommenderar inte denna bilförsäljare! Läs mer
    2018-03-12 Carcenter i Tullinge svarar Blerim
    Hej Blerim,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss.

Vi säljer alla bilar avställda och kunden själv börjar betala skatt från den dagen bilen ställs på, du kan ta kontakt med Blocket/Bytbil och då kan de skicka dig källmaterial till annonsen och där kan du se att vi inte har skrivit att bilen säljes skattad. När man gör en grundservice, byter man olja och oljefilter och kontrollerar bromsvätska, servoolja mm.

Ibland tar vi emot reklamation endast via e-post då vi inte alltid har möjlighet att ta emot reklamation via telefon men det har du inte respekterat och när vi förklarade det till dig fick du lägga på luren vilket var ett otrevligt beteende.

Om du har svårt att skicka reklamation via e-post då kan du skicka post. Du hävdar att det inte går att skicka e-post till oss men det stämmer inte, du kan gå in på vår blocket-butik och skicka e-post till oss där.

Det var ju inga konstigheter med bilen när vi hade haft den annars så skulle du ha märkt det när du provkörde/testade bilen inför köpet. Det kan hända vad som helst med en begagnad bil och det är därför vi lämnar garanti på våra bilar.

2018-03-12 Blerim svarar Carcenter i Tullinge
    Du , det är lätt och fin skriva här - jag vet vad jag hörde.(borde ha spelat in samtalet dock)
    NI kommenterar inte när ni säger till mig: Varför du ringer och bråkar om bilen ? För en vanligt fråga om en bil som har garanti 1mån fortarande!
    Ni sa aldrig att man kan göra reklamation via telefon el via blocket . Ni sa via våra mail i hemsidan el vanligt post.
    Sen när man gör service och bilen knappt startar och ni inte säger nåt, det är inte konstigt alls!

Sista mening är "Vi är trevliga och tar hand om våra kunder även när det gäller reklamationsärenden. " är ren lögn.
    Ni du dumförklarar kund/mig genom att säga " vet du inte vad är en vanligt post el " för att reklamera bilen.
    Ni vill ville lägga på luren så fort som möjligt för ni klarade knappt att höra alla missar, fel och sa till mig hela tiden "vad sa du , vi hör dig inte " . Jag ringde från hem telefon !

Ni skrev inte heller att jag fick vänta i luren för er för att ni var så " upptagna kl 18 på en måndag kväll.
    Så att jag på luren gjorde jag till er en tjänst för att ni klarade en enkel samtal .

Så fort jag ställde en fråga, svarade ni: "Nej det stämmer inte" , jag säger en annan mening ni säger " vi hör inte dig " och sen säger ni skicka reklamation via vanligt post " vet du vad det är ?"

Ni skriver inte heller att ni ville inte göra service utan det var ett krav från er och ändå skriver du att ni kollar om bilen trög startar varför den gör det ?
    Jag kan sälja bilen imorgon och problemet är borta MEN ni borde tänka hur ni behandlar era kunder ni lever på att sälja bilar !

Lär er av era misstag och försök och bemöt era kunder med :
    1: respekt,
    2: gå på service /kund utbildning
    3: säg inte hela tiden till kund "nej, nej , nej det stämmer inte" det är ett tecken på osäkerhet,lögn och väldigt negativ ordval emot era kunder.
    5: flyttade svenska bra att kunna för bilförsäljning också, kanske blir även ovan punkter bättre.

Ni behöver inte svara , jag vet hur "trevliga " ni är .
    jag är nöjd , jag säljer den imorgon
    ni får leva med era problem som ni har
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • JNAJIB N skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Bra bemötandet och och trevliga personal Läs mer
  • Håkan B skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Lätt att ha att göra med. Snabb återkoppling på frågor. Mycket nöjd med min bil. Läs mer
  • Annie D skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Bemötande gick jätte bra. Fick all hjälp jag behövde så jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • Hans B skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Sjukt bra företag! Köpt en Volkswagen Polo från denna handlare. De levererade bilen hem till mig i Malmö helt KOSTNADSFRITT!!! Är supernöjd med mitt bilköp. Tack för en otroligt bra service! Läs mer
  • Mia M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Professionellt bemötande. Vettiga priser. Läs mer
  • Lars J skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Är verkligen supernöjd med mitt bilköp hos denna handlare!!! Läs mer
  • Staffan Å skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket smidig och professionell försäljning av min bil. Mycket bra bemötande.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • John H skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Vi är jättenöjda med vårt bilköp. Bra kundservice och bemötande från säljaren och övrig personal. Det är inte första bilen vi köper från Carcenter utan den är andra bilen och det blir säkert fler. Vi kan starkt rekommendera andra att handla från denna handlare. Mvh Haddad John Läs mer
    2018-01-05 Carcenter i Tullinge svarar John H

• Joakim skrev om Carcenter i Tullinge AB
    REKOMENDERAR INTE!

Kan ju hålla med tidigare recensioner att killarna är trevliga och hjälpsamma med finansiering och osv.
    MEN... vi köpte en bil som visades var bara täckt med stenskott, som dom har täckt för att dölja synliga fläckar! känner mig lurad och garantin täcks inte av utvändiga skönhetsfel. Den sades vara servad enligt servicebok.

Så status efter en veckas ägande: spolarvätskehållaren läcker, Trasigt parkeringsljus, AC verkar inte funka, felinställt halvljus, som jag inte blev informerad om.

Jag känner mig grundlurad, gissar att jag får skylla mig själv som inspekterar bilen så dåligt, men det var därför jag valde att köpa av en bilhandlare för att inte få en bil "i befintligt skick".

Jag har ringt och förklarat dessa fel för dom men killen sa att reklamations ansvarige var inte på plats, Jag känner inte heller något förtroende för firman så jag lämnar hellre bilen till någon jag litar på så jobbet blir gjort! Läs mer
    2018-01-05 Carcenter i Tullinge svarar Joakim
    Hej Joakim,
    Vad bra att du tycker att våra säljare är trevliga och hjälpsamma. Vi är också trevlig och hjälpsamma även vad gäller reklamation på saker som dyker upp efter köpet. Vi säljer ju begagnade bilar och det kan hända att vissa skavanker finns och det ska inte vara något problem när vi är villiga att åtgärda alla fel kostnadsfritt.

Vad gäller allt annat som du har nämnt så kan vi hjälpa dig med att åtgärda allt kostnadsfritt men då vill vi att du tar kontakt med oss via e-post så att vår reklamationsansvarig kan återkomma till dig.

Vi vill att du som kund ska kunna samarbeta med oss så att vi skulle kunna utföra reparationen av din bil. Vad gäller skönhetsfel då finns inget garanti på sådant då man kan se allting med blötta ögat.

• Simon M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Good service and cheap cars with good conditions. I bought a Volkswagen Tiguan from Carcenter and I didn't get any problem with the car yet. Keep your car prices cheap as they are now then you will see me again when I want to buy or change my car 😉. Thank you for your offered me interest free credit.

BR Simon Läs mer
  • Marcus L skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Säljaren var mycket pålitlig. Smidig affär. Riktigt nöjd! Läs mer
    2017-12-15 Carcenter i Tullinge svarar Marcus L
    Hej Marcus!

Tack för din recension, kul att du är nöjd med bilaffären!
    Du är alltid välkommen in om du vill byta/köpa en ny bil!

• Alexander M
    Alexander M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Blev lovad sommardäck men fick inga, bilen skulle varit rekondad men skiten var bara överpolerad med polish vilket medförde att ratten blev snorhal och när det försvann satt all skit kvar under. Dessutom började bilen gnissla samma dag som jag köpte den. Har mailat men fått noll respons. Lurendrejare Läs mer
    2017-12-14 Carcenter i Tullinge svarar Alexander M
    Hej Alexander,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss.

Du får gärna ta kontakt med oss via e-post/telefon så får vi hjälpa dig. Lovar vi något så fixar vi alltid det oavsett vad det och vad det kostar. Vi behöver veta vilken bil du har köpt av oss så får vi veta vad som har hänt. Om det du har skrivit här stämmer då kommer vi göra dig nöjd och gör vårt bästa för att det ska gå snabbt. Hör du inte av dig till oss då kan vi tyvärr inte hjälpa dig med något.

Nu vet vi vem du är efter att du hört av dig till oss efter din recension här. Vi kommer hjälpa dig så fort den som är ansvarig för reklamation är tillbaka till jobbet. Vi är ju absolut inte lurendrejare, vi tar hand om våra kunder även efter vi har sålt bilen. Det tycker vi inte alls ett trevligt beteende men vi kommer hjälpa dig ändå!

2018-01-09 Alexander M svarar Carcenter i Tullinge
    Fick hjälp att fixa allt och har inget ont att säga om grabbarna.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • MARCUS E skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Trevligt bemötande. Snabb affär. Läs mer
  • Karin I skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Trevliga försäljare! Allt helt ok och vänligt bemötande. Välkomna tillbaka, för hjälp, nu när backsensorn inte funkar. Läs mer
    2017-12-03 Carcenter i Tullinge svarar Karin I
    Hej Karin,

Ring gärna oss. Vi kommer att hjälpa till.

• jenny M skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jätte bra bemötande och trevliga. Läs mer
    2017-11-16 Carcenter i Tullinge svarar jenny M
    Hej
  • Jenny B skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Ringde i förväg för att vara säker på att den bil jag var intresserad av fanns kvar. När jag kom dit har de kört fram bilen i bra ljus så att det var enkelt att titta på den. Otroligt trevligt bemötande, bra service och säljaren hade gott förtroende för mig som kund då jag fick komma 4 dagar senare med diverse ting som tillhörde min gamla bil. Jämförde försäkringar åt mig så jag fick mest och bäst för pengarna.
    Rekommenderar VERKLIGEN denna firma! Läs mer
  • HANS GUSTAV R skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jätte trevligt och seriöst bemötande Läs mer
  • Ibrahim T skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jag har köpt eb bil och nästa dagen hade ett fel i bilen (växellådan ), jag ringde dem och de hämtade bilen efter 2 dagar sen sa de att det finns ett problem med mechatronic i växellådan så de ska fixa (i köpavtalet stor att jag har en månad garanti för motorn och växellådan ),
    Efter 2 väcker fixade de bilen och jag hämtade den.
    Nu är bilen ganska bra, hoppas att det finns ingen annan fel. Läs mer
    2017-11-07 Carcenter i Tullinge svarar Ibrahim T
    Hej Ibrahim,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Det var tråkigt att det uppstod ett problem med växellådan några dagar efter leveransen och ett sådant oförväntat fel kan hända alla begagnade bilar men det viktiga att vi fick laga bilen helt KOSTNADSFRITT utan att du behövde betala en enda krona och vi stod också för kostnaden för bärgningsbil samt du blev erbjuden att få en lånebil under tiden men du har valt att vänta tills din bil blir klar. Vi fick betala cirka 22 000 kr för att fixa felet med Mechatronic på din automatlåda, vi fick köpa original reservdelar till från Volkswagen.

Hoppas du är nöjd med bilen nu och om något händer med bilen då är du välkommen att kontakta oss så får vi hjälpa dig så fort som möjligt! Du har garanti på reparationen förresten.

• Charlotte C skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Mycket bra och trevligt bemötande och enkelt och smidigt att köpa bil.
    Vinterhjulen som saknades för dagen , kördes hem till oss efter ett par dagar/ jättebra service .
    Jag kan varmt rekommendera denna firma . Läs mer
  • Mohammed S skrev om Carcenter i Tullinge AB
    I bought a car few days ago. The process went fast and smooth. Nice and cooperative people. Läs mer
    Carcenter i Tullinge gillar detta
  • Emre A
    Emre A skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Väldigt nöjd med affären och företaget!

Hjälpsamma killar som även hjälper till efter köpet.. fick dåliga vinterdäck på köpet som bilens förra ägare hämtade efter några dagar men när jag upplyste Carcenter att de var dåliga däck så bytte de ut dessa däck till andra begagnade däck utan extra kostnad!

Nu ska bilen in till service då 1 månads garanti täcker dessa fel och bemötandet är lika trevligt!

Rekomenderar! Läs mer
  • 2017-10-27

Kilic , skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Jag köpte en bil carcenter och jag är nöjd med deras bemötande och ärlighet. Läs mer
  • Eva V skrev om Carcenter i Tullinge AB
    Fantastiskt bemötande trots att jag kom in 15 minuter innan de skulle stänga så tog de det lugnt och lät mig både provköra en extra gång innan jag bestämde mig. Trots att de fick jobba över en hel timme gick hela affären lugnt och smidigt. Mycket trevliga och kunniga.
    Har haft min ”nya” bil (Toyota Auris hybrid från 2012) i tre dagar och känner mig mycket nöjd.
    //Eva Läs mer
    2017-10-28 Carcenter i Tullinge svarar Eva V