Categoria Group AB

Categoria Group AB

www.categoria.se
  • Badge2024

Categoria är en helt digital redovisningsbyrå, grundad för att revolutionera ekonomihantering för små och medelstora företag. Vi erbjuder anpassade lösningar för bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning, allt för att du ska kunna fokusera på det du gör bäst – att driva ditt företag framåt. Vår expertis och digitala...

12 omdömen om Categoria Group AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jakob N
Skrev om Categoria Group AB

Som småföretagare är det ibland svårt att släppa kontrollen över arbetsuppgifter. För oss var det en otroligt smidig övergång och vi är väldigt nöjda med Categoria Group som vår fullskaliga redovisningsbyrå. Helt digitalt och outstanding i kommunikationen!

Emelie T
Skrev om Categoria Group AB

Vi får alltid snabb hjälp och service. De gör bokföringen och redovisningen lättsam och enkel att förstå genom att svara på alla frågor vi har - stora som små. De har verkligen stöttat oss i omställningen till digitaliseringen, vilket vi är mycket tacksamma för.

Martin B
Skrev om Categoria Group AB

Vi har anlitat Categoria i många år nu, och har alltid varit nöjda. Vi kan använda vår tid till det vi är bäst på, och samtidigt känna oss trygga med att Categoria tar hand om det de kan bäst.

Ludvig F
Skrev om Categoria Group AB

Proffsiga och hjälpsamma. Förstående och smidiga.

Ulrika D
Skrev om Categoria Group AB

Mycket smidig service med min bokföring och hantering av mina underlag varje månad. Christine är kunnig och trevlig .Jättenöjd med Categoria

Thomas B
Skrev om Categoria Group AB

mycket bra bemött av Categoria group AB, jobbar bra tillsammans med dem. kan vara lite svåra att nå vid enstaka tillfällen har inte koll på allt, men tar snabbt reda på och löser problem

Tommy G
Skrev om Categoria Group AB

Jag har anlitat Categoria sedan starten och är mycket nöjd.

Åsa T
Skrev om Categoria Group AB

På Categoria Group blir man alltid bemött på en trevligt och professionellt sätt. Snabba svar och snabb hjälp när det kniper. De förväntningar vi hade och har på Categoria har infriats. Här är vi i trygga händer!

Svar från Categoria Group AB

Hej Åsa, Tack för de fina orden! Härligt att höra att ni känner er trygga och nöjda med vår hjälp. Det är precis så vi vill att det ska kännas. 😊

Karin S
Skrev om Categoria Group AB

Jag är verkligen nöjd. Jag känner mig hörd och får alltid svar på mina funderingar inom bra svarstid. Jag får även alltid ett trevligt bemötande!

Svar från Categoria Group AB

Hej Karin, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Superkul att höra att du är nöjd. Vi finns alltid här för dig. 😊

Manfred B
Skrev om Categoria Group AB

Superfin service dygnets alla dagar

Svar från Categoria Group AB

Vi är glada att kunna erbjuda dig service när du behöver det. 🌟

Alexander H
Skrev om Categoria Group AB

Proffsigt, inspirerande och exceptionellt!

Lukas S
Skrev om Categoria Group AB

Väldigt bra leverantör som arbetar effektivt och skapar trygghet.