Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Södermalm Ce-Ce Elservice AB

Ce-Ce Elservice AB

Maria Prästgårdsgata 25, 118 52 Stockholm — Visa karta

Ce-Ce El är ett familjeföretag i tredje generationen. Vi har en gedigen kunskapskompetens och har bedrivit vår verksamhet i över 40 år.

Vi utför kundanpassade och energieffektiva helhetslösningar med säkerhet i fokus. Vi arbetar mestadels med större projekt mot företag men utför även mindre arbeten mot privatkunder.

För oss är det viktigt att kunden blir nöjd med vårt resultat och därför har vi långa trogna kunder och samarbetspartners.

Kontakta oss och berätta om just ditt projekt så kan vi ta fram en lösning just för dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Ce-Ce Elservice AB

• Therese C
    Therese C skrev om Ce-Ce Elservice AB
    Hej!
    Vad tråkigt att ni har denna dåliga erfarenhet. Jag har sökt efter er i våra system men kan inte härleda vad detta handlade om.

Vi har idag en väl fungerande arbetsprocess med tydligt och konkret underlag som vi kan lämna ut till kund. Vi har till vår hjälp moderna system som gör det möjligt att på ett smidigare sätt ta fram priser och underlag för dokumentering. 2013 lät vi göra en genomlysning av företaget och se över alla arbetsprocesser, metoder och organisation. Detta ledde fram till ett förbättringsarbete som har gett stora resultat.

Ta kontakt med oss idag och låt oss förändra denna upplevelse till någonting mer positivt! Läs mer
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Ce-Ce Elservice AB
    Riktigt uselt, otrevligt bemötande, dåligt utfört arbete, (hade gjort det bättre själv). Blev debiterad för många fler timmar än hantverkaren var på plats, dessutom stort påslag på materialet. Varning för detta företag, inget att rekommendera... Läs mer
  • Johan  A
    Johan A skrev om Ce-Ce Elservice AB
    Känner mig grundlurad, ringde dem och fick över en kille som gjorde ett mindre eljobb åt mig, jobbet helt ok gjort dock. Men räkningen var dubbelt så hög som jag hade blivit erbjuden i telefonen, när jag ringde och påtalade detta för någon som hette Kurre, (ägaren), så skrattade han bara åt mig och sa att om jag inte betalde omedelbart så skulle han skicka inkasso på mig. Nej fy faen, dit går jag aldrig igen, ett riktigt oseriöst företag. Läs mer

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Linnegatan 87F, 11523, Stockholm