Chop Shop

Fleminggatan 33A, 112 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Chop Shop

• Marina W
    Marina W skrev om Chop Shop
    Varit kund på Chop shop i flera år nu. Alltid lika nöjd med klipp och färgningen hos Therese S. Läs mer
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Chop Shop
    Jag har klippt och färgat håret hos Thérese Thaning och Lovisa Erkhammar och båda är otroligt duktiga. Väldigt bra priser med tanke på hur mycket som ingår och hur mycket tid och engagemang de lägger ner på att göra kunden nöjd. De är otroligt lyhörda och lyssnar verkligen på en och ser till att man blir nöjd, samtidigt som de kommer med bra tips och råd om man är osäker på vad man vill göra med håret. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Chop Shop
    En superfin salong med väldigt kompetent personal. Lyhörda och duktiga, man går alltid därifrån med ett leende. Therese S kan verkligen långt blondt hår även om jag rekommenderar alla tjejer varmt! Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Chop Shop
    Alltid supernöjd efter klipp å färg på Chop shop. Grymma och supertrevliga! Huvudmassagen man får vid hårtvätten är som en dröm! Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Chop Shop
    Kanonbra salong! Superduktiga och trevliga! Läs mer
  • A
    A skrev om Chop Shop
    ÄLSKAR chopshop! Har fixat håret hos alla som jobbar där & alla gör ett fantastiskt jobb & super bra bemötande! Rekommenderar Chopshop till alla! Läs mer
  • Dedi B
    Dedi B skrev om Chop Shop
    Rekommenderar Gullu Can på Chop Chop till alla! Super trevlig bemötande och håret blir PERFEKT! Grym frisör Läs mer
    A gillar detta
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om Chop Shop
    Bästa salongen och är alltid nöjd! Alla är kunniga, proffsiga och trevliga. Rekommenderar alltid Chop shop till alla jag känner. Läs mer
    A gillar detta
  • A A
    A A skrev om Chop Shop
    Gullu Can borde lära sig hur man ska behandla sina kunder! Man vill inte gå tillbaka eller rekommendera henne för andra med den attityd hon har och sättet hon beter sig på!
    /Missnöjd Kund Läs mer
  • V
    V skrev om Chop Shop
    Skulle färga håret hos Gullu Can, hon va helt kaxig och oprofessionell. Skit attityd, tog 2600kr för att göra en balayage på kort hår. Blev brunt under, vilket hon lovade inte skulle ske.

Fick torka mig med en smutsig handduk. Sen va hon sen redan från början.

Rekommenderas inte att gå dit! Läs mer
  • Astrid A
    Astrid A skrev om Chop Shop
    Kan verkligen rekommendera Chop Shop!! Läs mer
  • Mm A
    Mm A skrev om Chop Shop
    GÅ INTE DIT! Min tonåriga lilla syster gjorde hos Gullu Can, en otroligt otrevlig och oproffossionell person! Det var första gången som syster färgar håret hos någon som ska vara "jättebra", och så kommer hon hem med tårar. Syrrans önskemål var att färga håret från brunt till ljust brunt/blont. Resultatet blev en kall brun! För 2500 kr. Rent bedrägeri. Syrran förklarar sedan vänligt om sitt missnöje och frisören svarar med en attityd att det var syrrans fel att hon inte fattade och att hon gick med på det. Ingen medkänsla för barn som ser fram emot ett sådant besök för fösta gången men blir sedan behandlade på det sättet när de blir missnöjda! Dessutom skyller hon på att jag borde vara på plats. "Roligt" nog så säger hon att hon inte tänker på pengar men vägrar att återbetala, eller åtgärda problemet. Sist men inte minst så klippte hon håret jätte ojämnt. Läs mer
    V gillar detta
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Chop Shop
    Älskar Chop Chop och speciellt min frisör Betsy. Hon lyssnar alltid på vad jag vill och har mycket bra råd om min frisyr. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Daniel B