Chop Shop

4.1

14 omdömen om Chop Shop

Marina W
Skrev om Chop Shop

Varit kund på Chop shop i flera år nu. Alltid lika nöjd med klipp och färgningen hos Therese S.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Sophia B
Skrev om Chop Shop

Jag har klippt och färgat håret hos Thérese Thaning och Lovisa Erkhammar och båda är otroligt duktiga. Väldigt bra priser med tanke på hur mycket som ingår och hur mycket tid och engagemang de lägger ner på att göra kunden nöjd. De är otroligt lyhörda och lyssnar verkligen på en och ser till att man blir nöjd, samtidigt som de kommer med bra tips och råd om man är osäker på vad man vill göra med håret. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån.

Sofia G
Skrev om Chop Shop

En superfin salong med väldigt kompetent personal. Lyhörda och duktiga, man går alltid därifrån med ett leende. Therese S kan verkligen långt blondt hår även om jag rekommenderar alla tjejer varmt!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Jennie F
Skrev om Chop Shop

Alltid supernöjd efter klipp å färg på Chop shop. Grymma och supertrevliga! Huvudmassagen man får vid hårtvätten är som en dröm!

Mattias S
Skrev om Chop Shop

Kanonbra salong! Superduktiga och trevliga!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

A
Skrev om Chop Shop

ÄLSKAR chopshop! Har fixat håret hos alla som jobbar där & alla gör ett fantastiskt jobb & super bra bemötande! Rekommenderar Chopshop till alla!

Dedi B
Skrev om Chop Shop

Rekommenderar Gullu Can på Chop Chop till alla! Super trevlig bemötande och håret blir PERFEKT! Grym frisör

A gillar detta
Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Johanna Ö
Skrev om Chop Shop

Bästa salongen och är alltid nöjd! Alla är kunniga, proffsiga och trevliga. Rekommenderar alltid Chop shop till alla jag känner.

A gillar detta
A
Skrev om Chop Shop

Gullu Can borde lära sig hur man ska behandla sina kunder! Man vill inte gå tillbaka eller rekommendera henne för andra med den attityd hon har och sättet hon beter sig på! /Missnöjd Kund

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

V
Skrev om Chop Shop

Skulle färga håret hos Gullu Can, hon va helt kaxig och oprofessionell. Skit attityd, tog 2600kr för att göra en balayage på kort hår. Blev brunt under, vilket hon lovade inte skulle ske. Fick torka mig med en smutsig handduk. Sen va hon sen redan från början. Rekommenderas inte att gå dit!

Astrid A
Skrev om Chop Shop

Kan verkligen rekommendera Chop Shop!!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Mm A
Skrev om Chop Shop

GÅ INTE DIT! Min tonåriga lilla syster gjorde hos Gullu Can, en otroligt otrevlig och oproffossionell person! Det var första gången som syster färgar håret hos någon som ska vara "jättebra", och så kommer hon hem med tårar. Syrrans önskemål var att färga håret från brunt till ljust brunt/blont. Resultatet blev en kall brun! För 2500 kr. Rent bedrägeri. Syrran förklarar sedan vänligt om sitt missnöje och frisören svarar med en attityd att det var syrrans fel att hon inte fattade och att hon gick med på det. Ingen medkänsla...

Jacob K
Skrev om Chop Shop

Älskar Chop Chop och speciellt min frisör Betsy. Hon lyssnar alltid på vad jag vill och har mycket bra råd om min frisyr.

Jakob D gillar detta
Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Daniel B